abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217242312
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2025 21:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Een pup zal het niet alle pijn weg kunnen nemen, maar de vacht kan vele tranen drogen denk ik...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een poepie O+ en leuke naam!

@Tink89 leuke mogelijke plannen. Rustig over nadenken, ik neem aan dat de buren niet op hete kolen zitten... dus dan hebben jullie ook nog even tijd om te wikken en te wegen of en voor hoeveel enzo.

@Mushanga71, geniet van de rust!
Fake it till you make it...
pi_217249034
Nahw, wat een schatje, GM. En hondentherapie werkt altijd. O+ Maar het neemt natuurlijk niet weg dat het vanuit hem nogal een liefdeloze actie is. ;(

Hier ook een verdrietige periode voor m'n meiden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door -Spring op 01-04-2025 10:04:54 ]
pi_217249264
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2025 16:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Succes met alle verbouwings perikelen.

Wij hebben vorige week te horen gekregen dat de vader van de kinderen op 30 mei voorgoed naar Canada vertrekt, De kinderen zijn al een week verdrietig en boos, en maken heel veel ruzie, volkomen logisch natuurlijk en ik geef ze dan ook wat extra ruimte zolang ze elkaar niet pijn doen.

Aan de andere en veel positievere kant van het spectrum, wij hebben gisteren een pup uitgekozen, nog 3 weken geduld en dan komt ons vuilnisbakkie thuis! (Kruising golden retriever/stabij en wetterhoun)
Zo snel was niet perse de bedoeling maar hij kwam op ons pad en nu met alles kunnen ze wel wat extra liefde en hondentherapie gebruiken.
Wat verdrietig :*
En wat fijn van de pup. Bijzondere kruising ook. En wetterhoun! O+
Wij hebben twee wetterhounen, die hebben bij ons allemaal zoveel tranen gedroogd. Heel veel liefde gewenst. :*
pi_217249273
@-Spring dat lijkt me ook ingewikkeld :*
  dinsdag 1 april 2025 @ 10:34:52 #180
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_217249351
Oh @-Spring wat ingewikkeld ja, fijn voor de meiden maar rottig dat jij er dan mee zit.
Hopelijk is ze wel betrouwbaar naar hun toe?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_217249429
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 10:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh @:-Spring wat ingewikkeld ja, fijn voor de meiden maar rottig dat jij er dan mee zit.
Hopelijk is ze wel betrouwbaar naar hun toe?
Ja, zo hebben de meiden en ik haar wel ervaren iig. Hoewel m'n ex hen blijkbaar goed uit de wind heeft kunnen houden, dus ik weet niet of dat een zuivere observatie is.

Ik mag haar persoonlijk graag iig.
  dinsdag 1 april 2025 @ 13:06:16 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_217250717
Oh hemel ja, dat is idd ook weer zoiets waar je niet bij stil staat Spring... ingewikkeld.
Maar wel heel lief dat jij je er voor in wil zetten voor je meiden. O+
pi_217250808
Wat een lastige situatie ook voor jullie spring!
Lief dat je het zo wil oppakken voor je kinderen.
pi_217250900
@-Spring wat lief dat jij het contact wil proberen te behouden. Ik las laatst een artikel van een stiefmoeder die geen contact meer mocht hebben met haar stiefkinderen nadat ze uit elkaar gingen. Ze had bijna 10 jaar voor ze gezorgd, vanaf heel jong. Dat is ontzettend verdrietig. Nu is het met jullie situatie wel afwachten hoe het loopt, maar ik vind het in ieder geval top dat je het wil proberen! O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_217259564
Dat klinkt ook erg verdrietig Spring en wat mooi dat jij er zo in staat. :*

Hier business as usual; verbouwen! :)

Vandaag komt de electricien de laatste dingen afmonteren (buitenlampen, nog wat spotjes en meerdere lichtschakelaars), ook gaat ie heerlijk frezen, 1,5 meter moeten 2 stopcontacten naar boven. Dus ik heb alles in de woonkamer maar zo goed mogelijk afgedekt en zo ver mogelijk weg gehaald bij de bewuste muur.

De stuc droogt goed met dit weer, je kan wel mooi zien waar er dik gesmeerd is, daar is het nog nat. We hebben nog ruim 2 weken voordat de vloer erin komt dus droogtijd genoeg nog. Hopelijk kan ik wel het meeste voor die tijd sauzen, plafond is al wel droog en die vind ik meest cruciaal om voor de vloer te sauzen.

Volgende week komt de loodgieter afmonteren (radiator en buitenkraan) en ergens deze week of begin volgende week komt de aannemer de laatste puntjes nog afmaken (afzuigkap erin, nog 1 stukje aftimmeren in de wc, 1 vensterbank buiten en de daklijsten.)

Ze klimmen dan ook de opbouw op om te kijken hoe ze de zonnepanelen kunnen verschuiven en het dak weer goed op afschot krijgen. Dat komen ze overigens waarschijnlijk pas na de zomer oplossen. We denken erover om dan meteen een airco unit op de opbouw te laten plaatsen voor de kinderkamers als ze toch bezig zijn.

Vandaag benader ik een paar hoveniers voor de schutting en dan vind ik het wel even gezegend met geld uitgeven aan het huis })
pi_217260283
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 08:53 schreef exode het volgende:
Dat klinkt ook erg verdrietig Spring en wat mooi dat jij er zo in staat. :*

Hier business as usual; verbouwen! :)

Vandaag komt de electricien de laatste dingen afmonteren (buitenlampen, nog wat spotjes en meerdere lichtschakelaars), ook gaat ie heerlijk frezen, 1,5 meter moeten 2 stopcontacten naar boven. Dus ik heb alles in de woonkamer maar zo goed mogelijk afgedekt en zo ver mogelijk weg gehaald bij de bewuste muur.

De stuc droogt goed met dit weer, je kan wel mooi zien waar er dik gesmeerd is, daar is het nog nat. We hebben nog ruim 2 weken voordat de vloer erin komt dus droogtijd genoeg nog. Hopelijk kan ik wel het meeste voor die tijd sauzen, plafond is al wel droog en die vind ik meest cruciaal om voor de vloer te sauzen.

Volgende week komt de loodgieter afmonteren (radiator en buitenkraan) en ergens deze week of begin volgende week komt de aannemer de laatste puntjes nog afmaken (afzuigkap erin, nog 1 stukje aftimmeren in de wc, 1 vensterbank buiten en de daklijsten.)

Ze klimmen dan ook de opbouw op om te kijken hoe ze de zonnepanelen kunnen verschuiven en het dak weer goed op afschot krijgen. Dat komen ze overigens waarschijnlijk pas na de zomer oplossen. We denken erover om dan meteen een airco unit op de opbouw te laten plaatsen voor de kinderkamers als ze toch bezig zijn.

Vandaag benader ik een paar hoveniers voor de schutting en dan vind ik het wel even gezegend met geld uitgeven aan het huis })
Gaat de goede kant op zo ook bij jullie!

Hier kwam gisteren de electriciën. Wij hadden geappt, maar daar werd niet op gereageerd, aannemer laten bellen en een uur later stond hij op de stoep 8)7 . Maar goed, de spotjes doen het en zitten in het plafond nu.
Vloerenman komt nog de laatste dingen doen vanmiddag.
En dan hebben we alleen nog de schilder en de keuken op de to do lijst.
We komen in de richting, over een week hebben we weer een keuken als het goed is *O* .
Nu nog wachten op de nota van de elctriciën... dat is nog een verrassing :{ , maar verder is volgens mij alles betaald intussen behalve de keuken. Tot nu toe komen we uit *) .
pi_217260483
Ik 'moet' ineens haast maken met een tegelzetter vinden. Het werkblad wordt 2 weken na inmeten al geplaatst ipv na 8 weken. *O*

In principe vragen we de tegelzetter die eerder de wc en keuken heeft getegeld, dat was via zwager maar die heeft het enorm druk begreep ik. Dus even de horizon verbreden. Nadeel is dat we nog niet weten of we alleen het kleine stuk tussen werkblad en raam willen tegelen of ook de muur tegenover de keuken en de nis waar de koffiehoek en koelkast komen te staan. Dan is het ineens 3x zoveel werk dus dat maakt voor een tegelzetter wel uit.

Wij ontvangen vandaag de laatste factuur van de aannemer inclusief al het meerwerk. Dus daarna zijn we arm :{ Nee hoor, we hebben heel ruim gebudgetteerd, totnogtoe komen we meer dan prima uit.
pi_217260689
Oh @exode, dat zijn betere berichten *O* hopelijk heb je ook gauw de mogelijkheid voor een tegelzetter!
pi_217261696
Hoe gaat het met opa kat?
Dat zijn de vragen. :P
pi_217262009
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2025 12:19 schreef vencodark het volgende:
Hoe gaat het met opa kat?
Dat zijn de vragen. :P
Opa kat gaat best ok, maar de AB is nog maar 2 daagjes en daarna moet ik weer bellen. Hij heeft nog steeds een piepende ademhaling.
Hij vreet weer als vanouds door die prednison maar is verder enorm timide. Hij loopt 2x per dag naar buiten, gaat even in de zon zitten, loopt een rondje en gaat weer binnen.

Ik vind dit wel lastig hoor, die prednison doer hem duidelijk goed, maar veel energie zit er niet in. Hij is niet ziek zoals ie was maar is zijn leven nu fijn?
pi_217262078
Tja, geen idee. Misschien moet hij wat aansterken?
En wie weet is heel die verbouwing gewoon iets waar hij stront chagrijnig van wordt.
Kan het mij wel voorstellen namelijk. :P
  woensdag 2 april 2025 @ 13:09:44 #192
319308 Tink89
To live is to dance
pi_217262298
Wat de tegels betreft: koffiehoek zou ik wel doen! Koffiespatten op je muur gaan er zelfs bij afwasbare verf slecht af.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 2 april 2025 @ 13:13:09 #193
176471 oh-oh
pi_217262320
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2025 12:48 schreef vencodark het volgende:
Tja, geen idee. Misschien moet hij wat aansterken?
En wie weet is heel die verbouwing gewoon iets waar hij stront chagrijnig van wordt.
Kan het mij wel voorstellen namelijk. :P
Katten zijn idd gewoontedieren en kunnen er slecht tegen als iets verandert, maar de kat was al voor de verbouwing zo slecht ademend, dan moet je toch een keer knopen gaan doorhakken denk ik...
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_217262400
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 13:13 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Katten zijn idd gewoontedieren en kunnen er slecht tegen als iets verandert, maar de kat was al voor de verbouwing zo slecht ademend, dan moet je toch een keer knopen gaan doorhakken denk ik...
Jazeker, die longen zijn gewoon slecht nu. Hij heeft nu een andere AB kuur om te kijken of zijn ademhaling minder piepend wordt. Daar lijkt het dus niet op.
Ik ga het gesprek met de dierenarts ook open in, ze wil hem volgens mij sowieso even zien na de kuur.

De verbouwing en alles er omheen zal hem geen goed doen, maar de rontgenfoto's waren zorgwekkend. Daar heeft de verbouwing niets mee te maken. Ik heb juist het idee dat ie nu eindelijk tot rust komt, ik vind het een fijn idee dat hij nu binnen bij ons is. Hij ligt ook elke avond bovenop schoot en ik krijg een kopstoot als ik stop met aaien. Zodra B gaat zitten op de bank en het Jeugdjournaal gaat kijken, krult ie helemaal op zijn borst en valt dan in slaap.

Maar de beslissing was een stuk makkelijker geweest als het een hoopje kat was geweest.
  woensdag 2 april 2025 @ 13:25:57 #195
176471 oh-oh
pi_217262466
Als het niet beter wordt kan het alleen maar slechter worden, ik heb een hond gehad die letterlijk bijna stikte omdat zijn longen vol liepen omdat zijn hart het niet meer goed deed, it wasn't pretty, ik ben blij dat daar toen geen kinderen bij waren...
En die had acuut hartfalen door een trauma, dat was niet te voorzien helaas.
( Groucho Marx )
pi_217262568
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 13:25 schreef oh-oh het volgende:
Als het niet beter wordt kan het alleen maar slechter worden, ik heb een hond gehad die letterlijk bijna stikte omdat zijn longen vol liepen omdat zijn hart het niet meer goed deed, it wasn't pretty, ik ben blij dat daar toen geen kinderen bij waren...
En die had acuut hartfalen door een trauma, dat was niet te voorzien helaas.
Zolang zijn ademhaling piepend is, is hij natuurlijk benauwd, dus dat is echt een no brainer.
Die Prednison verbloemt een hoop.

B snapt het ook heel goed, die kent benauwdheid, Juul is op het punt dat opa kat beter is. Ik ken praten als brugman, maar voor haar is de kat weer 'normaal'. En daar neem ik absoluut de beslissing niet op hoor, ik kijk naar de kat. Nadeel is wel dat de vaste dierenarts op vakantie is en ik weer naar die vrouw moet die bij de andere kat nogal heeft afgedaan.

Hij heeft door dat we over hem typen, want mijnheer is achter een blaadje aan het rennen in de tuin.
pi_217262637
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 13:09 schreef Tink89 het volgende:
Wat de tegels betreft: koffiehoek zou ik wel doen! Koffiespatten op je muur gaan er zelfs bij afwasbare verf slecht af.
Dat is absoluut waar en als we iets met melk maken spettert dat soms behoorlijk.
pi_217262952
Wanneer komt de vaste da terug van vakantie? Als opakat niet slechter wordt zou je daarop kunnen wachten? Als deze da niet goed voelt...
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_217262989
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 14:11 schreef Mushanga71 het volgende:
Wanneer komt de vaste da terug van vakantie? Als opakat niet slechter wordt zou je daarop kunnen wachten? Als deze da niet goed voelt...
Weet ik niet, dat zou ik moeten vragen. Ze is pas net weg iig.
pi_217266034
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 14:16 schreef exode het volgende:

[..]
Weet ik niet, dat zou ik moeten vragen. Ze is pas net weg iig.
Ah, zo. Zou het iig vragen als degene die er nu is, je geen goed gevoel geeft.

Tis stil in huis :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')