quote:Op zondag 30 maart 2025 21:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Een pup zal het niet alle pijn weg kunnen nemen, maar de vacht kan vele tranen drogen denk ik...Wat een poepieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en leuke naam!
@Tink89 leuke mogelijke plannen. Rustig over nadenken, ik neem aan dat de buren niet op hete kolen zitten... dus dan hebben jullie ook nog even tijd om te wikken en te wegen of en voor hoeveel enzo.
@Mushanga71, geniet van de rust!Fake it till you make it...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door -Spring op 01-04-2025 10:04:54 ]
Wat verdrietigquote:Op zondag 30 maart 2025 16:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Succes met alle verbouwings perikelen.
Wij hebben vorige week te horen gekregen dat de vader van de kinderen op 30 mei voorgoed naar Canada vertrekt, De kinderen zijn al een week verdrietig en boos, en maken heel veel ruzie, volkomen logisch natuurlijk en ik geef ze dan ook wat extra ruimte zolang ze elkaar niet pijn doen.
Aan de andere en veel positievere kant van het spectrum, wij hebben gisteren een pup uitgekozen, nog 3 weken geduld en dan komt ons vuilnisbakkie thuis! (Kruising golden retriever/stabij en wetterhoun)
Zo snel was niet perse de bedoeling maar hij kwam op ons pad en nu met alles kunnen ze wel wat extra liefde en hondentherapie gebruiken.
Ja, zo hebben de meiden en ik haar wel ervaren iig. Hoewel m'n ex hen blijkbaar goed uit de wind heeft kunnen houden, dus ik weet niet of dat een zuivere observatie is.quote:Op dinsdag 1 april 2025 10:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh @:-Spring wat ingewikkeld ja, fijn voor de meiden maar rottig dat jij er dan mee zit.
Hopelijk is ze wel betrouwbaar naar hun toe?
Gaat de goede kant op zo ook bij jullie!quote:Op woensdag 2 april 2025 08:53 schreef exode het volgende:
Dat klinkt ook erg verdrietig Spring en wat mooi dat jij er zo in staat.![]()
Hier business as usual; verbouwen!
Vandaag komt de electricien de laatste dingen afmonteren (buitenlampen, nog wat spotjes en meerdere lichtschakelaars), ook gaat ie heerlijk frezen, 1,5 meter moeten 2 stopcontacten naar boven. Dus ik heb alles in de woonkamer maar zo goed mogelijk afgedekt en zo ver mogelijk weg gehaald bij de bewuste muur.
De stuc droogt goed met dit weer, je kan wel mooi zien waar er dik gesmeerd is, daar is het nog nat. We hebben nog ruim 2 weken voordat de vloer erin komt dus droogtijd genoeg nog. Hopelijk kan ik wel het meeste voor die tijd sauzen, plafond is al wel droog en die vind ik meest cruciaal om voor de vloer te sauzen.
Volgende week komt de loodgieter afmonteren (radiator en buitenkraan) en ergens deze week of begin volgende week komt de aannemer de laatste puntjes nog afmaken (afzuigkap erin, nog 1 stukje aftimmeren in de wc, 1 vensterbank buiten en de daklijsten.)
Ze klimmen dan ook de opbouw op om te kijken hoe ze de zonnepanelen kunnen verschuiven en het dak weer goed op afschot krijgen. Dat komen ze overigens waarschijnlijk pas na de zomer oplossen. We denken erover om dan meteen een airco unit op de opbouw te laten plaatsen voor de kinderkamers als ze toch bezig zijn.
Vandaag benader ik een paar hoveniers voor de schutting en dan vind ik het wel even gezegend met geld uitgeven aan het huis
Opa kat gaat best ok, maar de AB is nog maar 2 daagjes en daarna moet ik weer bellen. Hij heeft nog steeds een piepende ademhaling.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:19 schreef vencodark het volgende:
Hoe gaat het met opa kat?
Dat zijn de vragen.
Katten zijn idd gewoontedieren en kunnen er slecht tegen als iets verandert, maar de kat was al voor de verbouwing zo slecht ademend, dan moet je toch een keer knopen gaan doorhakken denk ik...quote:Op woensdag 2 april 2025 12:48 schreef vencodark het volgende:
Tja, geen idee. Misschien moet hij wat aansterken?
En wie weet is heel die verbouwing gewoon iets waar hij stront chagrijnig van wordt.
Kan het mij wel voorstellen namelijk.
Jazeker, die longen zijn gewoon slecht nu. Hij heeft nu een andere AB kuur om te kijken of zijn ademhaling minder piepend wordt. Daar lijkt het dus niet op.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Katten zijn idd gewoontedieren en kunnen er slecht tegen als iets verandert, maar de kat was al voor de verbouwing zo slecht ademend, dan moet je toch een keer knopen gaan doorhakken denk ik...
Zolang zijn ademhaling piepend is, is hij natuurlijk benauwd, dus dat is echt een no brainer.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:25 schreef oh-oh het volgende:
Als het niet beter wordt kan het alleen maar slechter worden, ik heb een hond gehad die letterlijk bijna stikte omdat zijn longen vol liepen omdat zijn hart het niet meer goed deed, it wasn't pretty, ik ben blij dat daar toen geen kinderen bij waren...
En die had acuut hartfalen door een trauma, dat was niet te voorzien helaas.
Dat is absoluut waar en als we iets met melk maken spettert dat soms behoorlijk.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:09 schreef Tink89 het volgende:
Wat de tegels betreft: koffiehoek zou ik wel doen! Koffiespatten op je muur gaan er zelfs bij afwasbare verf slecht af.
Weet ik niet, dat zou ik moeten vragen. Ze is pas net weg iig.quote:Op woensdag 2 april 2025 14:11 schreef Mushanga71 het volgende:
Wanneer komt de vaste da terug van vakantie? Als opakat niet slechter wordt zou je daarop kunnen wachten? Als deze da niet goed voelt...
Ah, zo. Zou het iig vragen als degene die er nu is, je geen goed gevoel geeft.quote:Op woensdag 2 april 2025 14:16 schreef exode het volgende:
[..]
Weet ik niet, dat zou ik moeten vragen. Ze is pas net weg iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |