abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 maart 2025 @ 23:59:30 #201
6941 APK
Factual, I think.
pi_217182774
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 23:50 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Ik snap wel dat "punchable" Vance zijn vrouw stuurt. Ze was naar zijn zeggen "Obviously not white"... één keer struikelen in de Groenlandse sneeuw en dat probleem is ook opgelost :)
Hij gaat zelf mee, dat is het punt van zijn provocerende filmpje.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_217182910
https://www.nytimes.com/2(...)executive-order.html

quote:
Trump Signs Order Requiring Citizenship Proof to Vote in Federal Elections

Administration officials cited cracking down on immigrants illegally on voter rolls as one of the executive order’s main goals, amplifying Mr. Trump’s grievances about electoral integrity.
Wederom een belachelijke ingreep in de rechten van staten om zelf verkiezingen te organiseren (ja, ook federale verkiezingen). Ik ben toch wel benieuwd wat Trump fans van zoiets vinden, heeft hij nou echt niet door dat dit soort dingen 0% kans maken bij de Supreme Court? Of weet hij dat wel maar vindt hij dat hij dit wel zo zou mogen bepalen? Het blijft gissen met die clown.

Het kan ook dat hij natuurlijk gewoon maar wat doet waarvan hij denkt dat zijn fans het goed vinden en als het door de SC afgeschoten wordt dat hij dan in ieder geval kan roepen dat hij het geprobeerd heeft ofzo.
pi_217182927
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 01:32 schreef MoreDakka het volgende:
https://www.nytimes.com/2(...)executive-order.html
[..]
Wederom een belachelijke ingreep in de rechten van staten om zelf verkiezingen te organiseren (ja, ook federale verkiezingen). Ik ben toch wel benieuwd wat Trump fans van zoiets vinden, heeft hij nou echt niet door dat dit soort dingen 0% kans maken bij de Supreme Court? Of weet hij dat wel maar vindt hij dat hij dit wel zo zou mogen bepalen? Het blijft gissen met die clown.

Het kan ook dat hij natuurlijk gewoon maar wat doet waarvan hij denkt dat zijn fans het goed vinden en als het door de SC afgeschoten wordt dat hij dan in ieder geval kan roepen dat hij het geprobeerd heeft ofzo.
Gedeeltelijk is het natuurlijk zijn gelijk halen dat hij de 2020-verkiezingen gewonnen heeft.

So UNFAIR!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_217182943
En ook een reden dat hij al een tijdje advocaten aan het intimideren is ...

https://bsky.app/profile/marcelias.bsky.social/post/3llam7w2ldk2f

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 26-03-2025 02:33:55 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_217183022
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 22:07 schreef la_perle_rouge het volgende:
Florida debates lifting some child labor laws to fill jobs vacated by undocumented immigrants

https://www.msn.com/en-us(...)etT?ocid=socialshare

Florida has been working for years to crack down on employers that hire undocumented immigrants. But that presented a problem for businesses in the state that are desperate for workers to fill low-wage and often undesirable jobs.

Florida’s Republican Gov. Ron DeSantis and the state legislature have a potential solution: children.

The state’s legislature on Tuesday is set to debate a bill that would loosen child labor laws, allowing children as young as 14 years old to work overnight shifts. If the new law is passed, teenagers would be able to work overnight jobs on school days. They are currently prevented from working earlier than 6:30 am or later than 11 pm per state law. https://www.flsenate.gov/Session/Bill/2025/918

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why do we say we need to import foreigners, even import them illegally, when you know, teenagers used to work at these resorts, college students should be able to do this stuff,” DeSantis said last week at a panel discussion with border czar Tom Homan, as first reported by the Tampa Bay Times. https://www.tampabay.com/(...)asts-dc-republicans/
De nieuwe gouden eeuw, Dickens schreef natuurlijk niet zo'n succesvol boek over een schrale tijd. Waarom zouden 16-17 jarigen naar school gaan en geld kosten als ze ook geld op kunnen leveren.
pi_217183094
https://bsky.app/profile/acyn.bsky.social/post/3llao4bxulk2z
EXCLUSIVE: Senator Schiff calls for resignations of Trump officials over “Signal-Gate”

Schiff: They should be fired, or they should quit.

Meiselas: Senator, you’re calling for those resignations?

Schiff: Yes, I am.
pi_217183096
https://bsky.app/profile/acyn.bsky.social/post/3llav5p6vis2o

Hegseth: The DOD will be merit based and colorblind. You will be judged on how good you are at your job. Full stop.

Na de « full stop » komt nog een boel onzin, o.a. hoe soldaten en mariniers hem begrijpen en gelijk geven.
pi_217183176
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 21:22 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Goh, ik las luttele dagen geleden nog dat het toch echt onzin was dat Koning Elon en President Donald de sociale zekerheid zouden aantasten.Dat was toch echt angstzaaien.
Terzijde:

Dat gaat in onze contreien straks ook gebeuren c.q. worden voortgezet.
Want die centen moeten nu naar defensie.

[ Bericht 1% gewijzigd door Toby56 op 26-03-2025 06:40:45 ]
Ik doe het ff rustig aan.
pi_217183200
"Jow mr eyeliner, de ophef omtrent dat signal-verhaal wordt nu echt te groot, beter ga je ook naar Groenland om de aandacht en beetje te verplaatsen".
:r
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 26 maart 2025 @ 08:46:45 #211
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_217183718
quote:
8s.gif Op woensdag 26 maart 2025 06:48 schreef xpompompomx het volgende:
"Jow mr eyeliner, de ophef omtrent dat signal-verhaal wordt nu echt te groot, beter ga je ook naar Groenland om de aandacht en beetje te verplaatsen".
:r
Ik moet bij Vance altijd ook wel een beetje aan Conchita Wurst denken.

Die lui zijn allemaal zoooo weird...
pi_217183734
Als ik een Groenlander zou zijn zou ik toch niet zo meer met een gerust hart kunnen gaan slapen. Wetende dat er ooit een ochtend gaat komen dat je je gordijnen opendoet en er een Amerikaanse destroyer in het fjord tegenover je huis ligt.

En een paar uur later krijg je te horen dat je zoon door een achterlijke yank is neergeschoten omdat hij met een geweer over straat liep.
pi_217183812
Denemarken tegenover de VS is iets wat niemand in 2024 voor ogen had.

De actie van Vance is een afleiding van de lekkage en een eerste versnelde zet op het oorlogsschaakbord. Want de regel is dat je iets absurds alleen met nog iets absurders kunt overtreffen als bliksemafleider.

De vrouw van Vance zou in een recente video een boek van VP Al Gore over klimaatverandering op de plank gehad hebben. Een laatste (vergeten weg te halen) reminder in zowel haar als JD Vance z'n verleden als "never Trumpers". In een andere video waarin ze de reis heel vreemd aankondigd lijkt ze A.I.gegenereerd of een soort van "gegijzeld". Ik vermoed het eerste.

Waarbij JD Vance zelf door een opiniemaker terecht als een 'shapeshifting slime' werd omschreven. Hij hoereert in alles, zolang hij er zelf van profiteert. Misschien wel één van de grootste engnekken die er rondloopt.

Ik denk dat zodra de eerste Groenlandse of Deense dode als gevolg valt, we pas echt in een compleet andere wereld zitten.
  woensdag 26 maart 2025 @ 09:01:03 #214
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217183815
Het idee van child labor in Florida is natuurlijk niet echt nieuws, maar een logisch gevolg van gevoerd beleid. Het barst daar van de ongedocumenteerden. Daar kun je van alles van vinden, maar wat vaststaat is dat als je ervoor kiest ze en masse te deporteren je een krater aan werk creëert die nauwelijks op te vullen is. Wat dacht je, dat Hank en Irene stonden te springen om voor een hongerloon sinaasappels te plukken? Natuurlijk niet, dus gaan we nu de kinderen maar uitbuiten. In Arkansas hebben ze dit ook gedaan, ging precies zoals je zou verwachten: https://www.yahoo.com/new(...)spike-005935230.html

Dit geintje hebben ze in Florida overigens eerder uitgehaald door ongedocumenteerde truckers te weren. Nu doen ze het nog eens vlotjes over, maar dan landelijk. En je loopt als staat een hoop belastinginkomsten mis, want dat betalen de ongedocumenteerden dan weer wel.
Put these foolish ambitions to rest.
  woensdag 26 maart 2025 @ 09:05:57 #215
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217183864
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 08:46 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Ik moet bij Vance altijd ook wel een beetje aan Conchita Wurst denken.

Die lui zijn allemaal zoooo weird...
Haha, daar gaat mijn koffie.

quote:
15s.gif Op woensdag 26 maart 2025 08:49 schreef xpompompomx het volgende:
Als ik een Groenlander zou zijn zou ik toch niet zo meer met een gerust hart kunnen gaan slapen. Wetende dat er ooit een ochtend gaat komen dat je je gordijnen opendoet en er een Amerikaanse destroyer in het fjord tegenover je huis ligt.

En een paar uur later krijg je te horen dat je zoon door een achterlijke yank is neergeschoten omdat hij met een geweer over straat liep.
Gaan ze van geen school shooting naar eentje elke dag.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_217183981
O ja, kinderarbeid had ik ook niet in gedachten toen ik vanmorgen wakker werd. _O- 8)7
pi_217184041
Zitten we inmiddels op het niveau van de jaren vijftig?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_217184076
quote:
10s.gif Op woensdag 26 maart 2025 09:19 schreef xpompompomx het volgende:
O ja, kinderarbeid had ik ook niet in gedachten toen ik vanmorgen wakker werd. _O- 8)7
ah ja, iedereen die wat bijdraagt het land uit willen trappen om er vervolgens achter te komen dat niemand dat gat wil vullen. Dus.. kinderen.
pi_217184099
quote:
15s.gif Op woensdag 26 maart 2025 09:29 schreef Beathoven het volgende:

[..]
ah ja, iedereen die wat bijdraagt het land uit willen trappen om er vervolgens achter te komen dat niemand dat gat wil vullen. Dus.. kinderen.
Wel zo handig dat het Department of Education ook is afgeschaft. 'Hou jij ze dom, dan houd ik ze arm'
pi_217184125
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2025 09:25 schreef Wantie het volgende:
Zitten we inmiddels op het niveau van de jaren vijftig?
Met een wens tot kinderarbeid zitten we ergens in de jaren voor 1760 toen de eerste kinderen in textielfabrieken kwamen te werken. Dit duurde tot 1901 toen er een wet werd aangenomen om dit tegen te gaan.
  woensdag 26 maart 2025 @ 09:37:52 #221
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_217184144
Ze hebben het er lastig mee in het MAGA kamp geloof ik, de instructies laten nog steeds op zich wachten. Sommige users laten zich hier nog steeds niet weer zien. Houdt het wel zo aangenaam hier...
  woensdag 26 maart 2025 @ 09:43:07 #222
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217184174
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 09:37 schreef Aikara het volgende:
Ze hebben het er lastig mee in het MAGA kamp geloof ik, de instructies laten nog steeds op zich wachten. Sommige users laten zich hier nog steeds niet weer zien. Houdt het wel zo aangenaam hier...
De lafheid zelve @Chivaz durft zich hier nog niet laten zien, maar is wel bezig met klein bier zoals de kelderende PVV-peilingen. :{ Heeft hij ons afgestoten?
Put these foolish ambitions to rest.
  woensdag 26 maart 2025 @ 09:54:40 #223
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217184232
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 09:37 schreef Aikara het volgende:
Helemaal niet lastig.
Denk dat velen in hun nopjes zijn met de op handen zijnde deal over Oekraïne om het bloedvergieten te stoppen :Y
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  woensdag 26 maart 2025 @ 10:09:20 #224
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_217184346
quote:
7s.gif Op woensdag 26 maart 2025 09:54 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Helemaal niet lastig.
Denk dat velen in hun nopjes zijn met de op handen zijnde deal over Oekraïne om het bloedvergieten te stoppen :Y
Het Kremlin is alweer aan de wandel met de doelpalen (goh wie had nou gedacht dat die boevenbende onbetrouwbare onderhandelingspartners zouden blijken), dus vooralsnog lijkt de bemoeienis van Donny "Dealmaker" nog niet heel veel vooruitgang te brengen.
Huilen dan.
  woensdag 26 maart 2025 @ 10:10:44 #225
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217184370
quote:
7s.gif Op woensdag 26 maart 2025 10:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het Kremlin is alweer aan de wandel met de doelpalen (goh wie had nou gedacht dat die boevenbende onbetrouwbare onderhandelingspartners zouden blijken), dus vooralsnog lijkt de bemoeienis van Donny "Dealmaker" nog niet heel veel vooruitgang te brengen.
Complexe processen vergen nu eenmaal tijd.
De EU wordt er niet voor niks buiten gehouden, die kunnen dergelijke vraagstukken helemaal niet aan.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')