Het is een talentquote:Op zondag 23 maart 2025 08:07 schreef greysbones het volgende:
hoe weet HAM altijd neuzen kapot te rijden van anderen
zonder zelf een lekke band te krijgen
Heel veel getraindquote:Op zondag 23 maart 2025 08:07 schreef greysbones het volgende:
Echt ik dacht precies ditquote:Op zondag 23 maart 2025 08:07 schreef greysbones het volgende:
Uhhh, verkeerd om greys.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:07 schreef greysbones het volgende:
nee tochquote:
Ja maar dat deed LEC, niet HAM.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee toch
zijn achterband tegen wing van leclerc
Fumé?quote:
Beetje mazzel is de band wel lek maar duurt het evenquote:Op zondag 23 maart 2025 08:07 schreef greysbones het volgende:
Het gaat om de remmen van Alonsoquote:
Aston Marlboro.quote:
remmenquote:Op zondag 23 maart 2025 08:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het gaat om de temmen van Alonso
Alonso is the bossquote:
kan Alonso zonder zweepje temmen?quote:Op zondag 23 maart 2025 08:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het gaat om de temmen van Alonso
Remmen inderdaadquote:
This firre is out of controlquote:
Bandenfluisteraarquote:Op zondag 23 maart 2025 08:07 schreef greysbones het volgende:
Ja, nu, maar Hamilton staat bekend om z'n onverwoestbare voorvleugel.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee toch
zijn achterband tegen wing van leclerc
verbaasde me ookquote:Op zondag 23 maart 2025 08:10 schreef Nober het volgende:
Wat zitten ze allemaal info te geven over anderen op de radio? Is dat een nieuwe regel?
Was ook in lijn van verwachting.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Max moet de Ferrari's al laten gaan, knakenbak.
Max koos de verkeerde lijn bij de startquote:Op zondag 23 maart 2025 08:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De achterkant ook.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
De voorkant van Max z'n auto ging een compleet eigen leven leiden bij de start.
Yup, anders gaan zijn bandjes er nog sneller aan.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ja bij de start, maar ik bedoel dat ie nu al op 2 sec wordt gereden door een gehavende Leclerc.quote:
meatballquote:Op zondag 23 maart 2025 08:12 schreef manny het volgende:
wat is het voordeel van het benoemen van problemen van anderen? "de auto van pietje heeft een kapotte achtervleugel" over de boordradio?
Magie!quote:Op zondag 23 maart 2025 08:12 schreef LTVDK het volgende:
Toch altijd bijzonder dat die auto's in elk detail worden aangepast om zo snel als mogelijk te zijn, maar als dan de halve voorvleugel aan gort is rijden ze nog net zo hard
Denk dat hij gokte op buitenom, maar kwam gewoon vermogen te kort.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max koos de verkeerde lijn bij de start
En dat met een kapotte voorvleugel van Charlesquote:Op zondag 23 maart 2025 08:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
2e race pas, het gaat nog wel een paar keer minder maar dan verwacht ik wel een stijgende lijn.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:13 schreef Scorpie het volgende:
Die auto van Max is echt dramatisch. Die gaat zo niet eens top 5 eindigen aan het eind van het WK.
Maar dit zorgt wel voor een hogere bandenslijtage in met name de voorbanden.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:12 schreef LTVDK het volgende:
Toch altijd bijzonder dat die auto's in elk detail worden aangepast om zo snel als mogelijk te zijn, maar als dan de halve voorvleugel aan gort is rijden ze nog net zo hard
Iddquote:
Ze krijgen er gewoon geen performance in, dat ga je niet oplossen met twee tweakjes.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
2e race pas, het gaat nog wel een paar keer minder maar dan verwacht ik wel een stijgende lijn.
Denk ook dat dat het is.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:15 schreef wdn het volgende:
Je gaat haast hopen dat Max meteen met bandenmanagement bezig is
Anders zou hij toch naar Leclerc moeten rijden.
Yuki
ik denk dat Max het gat bewust laat vallen om de banden heel te houdenquote:Op zondag 23 maart 2025 08:15 schreef wdn het volgende:
Yuki
Dat is ie waarschijnlijk ook, maar niet in positieve zin.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:15 schreef wdn het volgende:
Yuki
Zal ook niet in twee tweaks zijnquote:Op zondag 23 maart 2025 08:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze krijgen er gewoon geen performance in, dat ga je niet oplossen met twee tweakjes.
Meh, krijg het idee dat dit geen heel bewuste keuze isquote:Op zondag 23 maart 2025 08:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk dat Max het gat bewust laat vallen om de banden heel te houden
Ja je hoopt het, maar ik vrees een beetje dat het tegen beter weten in is. Goed, misschien dat het op de harde compound beter gaat of dat ze hier bewust proberen de banden langer in leven te houden, maar ik vrees ervoor.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:15 schreef wdn het volgende:
Yuki
Banden sparen banden sparen banden sparen.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:14 schreef Szura het volgende:
KnakenBull krijgt zo nog Antonelli in z’n nek
Degradatie is erg hoog, ongeacht de band. Wordt een lange zit.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja je hoopt het, maar ik vrees een beetje dat het tegen beter weten in is. Goed, misschien dat het op de harde compound beter gaat of dat ze hier bewust proberen de banden langer in leven te houden, maar ik vrees ervoor.
Max zei ook dit (over de wagen):quote:Op zondag 23 maart 2025 08:17 schreef pmponer het volgende:
Max zei vooraf, we zijn het 4e team van de grid. Hij lijkt wederom gelijk te hebben
Het is een tactiek, nu mag die wing lekker doorbuigen. Goed flexibelquote:Op zondag 23 maart 2025 08:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leclerc gaat op zich lekker met die kapotte wing.
Ja hij spaart maar tot ie 8e ligtquote:Op zondag 23 maart 2025 08:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Banden sparen banden sparen banden sparen.
Deze race wordt opgeofferd.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:18 schreef _UserName_ het volgende:
Max nu al 4s, gaat niet goed dit. Wordt "gewoon"7e achter de 3 topteams als er geen gekke dingen gebeuren
Misschien 6e op ervaring met bandenmanagementquote:Op zondag 23 maart 2025 08:18 schreef _UserName_ het volgende:
Max nu al 4s, gaat niet goed dit. Wordt "gewoon"7e achter de 3 topteams als er geen gekke dingen gebeuren
Cope copequote:Op zondag 23 maart 2025 08:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deze race wordt opgeofferd.
Max roept het al heel lang en nu pas wordt het voor de rest ook duidelijkquote:
Ja hij heeft een lichtere auto nuquote:Op zondag 23 maart 2025 08:19 schreef Monolith het volgende:
Leclerc rijdt ondertussen met uiteraard wel DRS doodleuk richting Hamilton met z'n kapotte voorvleugel.
Vrij dramatisch inderdaad.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat is ie waarschijnlijk ook, maar niet in positieve zin.
Anders redt ie het waarschijnlijk gewoon niet tot het eerste ingecalculeerde pit window.
Ik vrees dat het slechts een kwestie van tijd is voordat ook Antonelli er voorbij komt.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:16 schreef _UserName_ het volgende:
als ie Antonelli maar achter zich weet te houden, het liefst buiten DRS
Het is wat het is.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max roept het al heel lang en nu pas wordt het voor de rest ook duidelijk
Ja. Bijzonder wel.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En klinkt verrassend relaxed.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:19 schreef Monolith het volgende:
Leclerc rijdt ondertussen met uiteraard wel DRS doodleuk richting Hamilton met z'n kapotte voorvleugel.
Waarom zou je naar de coureur luisterenquote:
ik ga uit van het minste, dan valt het altijd meequote:Op zondag 23 maart 2025 08:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Misschien 6e op ervaring met bandenmanagement
Zo'n endplate doet niet heel veel tijdens de race.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:19 schreef Monolith het volgende:
Nou op zich was het in diverse trainingen ook wel duidelijk toch?quote:Op zondag 23 maart 2025 08:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is meer dan alleen de endplate. Ze misten 20/30% gaven ze op de board radio aan.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:21 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Zo'n endplate doet niet heel veel tijdens de race.
Het probleem wordt nog veel groter wanneer Max het vertrouwen in het project verliest en z'n oren naar anderen gaat laten hangen.quote:
Niet procent maar punten downforcequote:Op zondag 23 maart 2025 08:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is meer dan alleen de endplate. Ze misten 20/30% gaven ze op de board radio aan.
Volgens mij gebeurt dat al.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het probleem wordt nog veel groter wanneer Max het vertrouwen in het project verliest en z'n oren naar anderen gaat laten hangen.
en toch rijdt hij op de kont van Lewisquote:Op zondag 23 maart 2025 08:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is meer dan alleen de endplate. Ze misten 20/30% gaven ze op de board radio aan.
Ja want ze zijn nu druk bezig met de flexi achtervleugelquote:
Heb geen reclame gezien? Verkeerde abbo gekozen?quote:Op zondag 23 maart 2025 08:22 schreef Keyos het volgende:
Leuk dat Viaplay dat reclames tijdens F1 zouden komen tijdens ‘specifiek gekozen momenten zoals safetycar’, om vervolgens gewoon midden in de race een reclame aan te zetten.
Wat een gedrocht.
quote:Op zondag 23 maart 2025 08:23 schreef Questular het volgende:
Maakt pirelli expres kut banden trouwens?
Deden ze al langer.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:22 schreef Keyos het volgende:
Leuk dat Viaplay dat reclames tijdens F1 zouden komen tijdens ‘specifiek gekozen momenten zoals safetycar’, om vervolgens gewoon midden in de race een reclame aan te zetten.
Wat een gedrocht.
als je viaplay hebt kun je toch koppelen aan F1TVquote:Op zondag 23 maart 2025 08:22 schreef Keyos het volgende:
Wat een gedrocht.
Liever gevechten op de baan..quote:Op zondag 23 maart 2025 08:21 schreef LTVDK het volgende:
Voordeel van zo'n bandenvreet circuit is wel lekker veel pitstops straks
hier ook probleemloosquote:Op zondag 23 maart 2025 08:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb geen reclame gezien? Verkeerde abbo gekozen?
Betalen om reclame te kijken.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:22 schreef Keyos het volgende:
Wat een gedrocht.
En dan AA.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:23 schreef Peterselieman het volgende:
Het hele alfabet aan plannen wordt even besproken
Als Marko weg ia bij RB gaat Max ook (en wrs. naar Mercedes)quote:Op zondag 23 maart 2025 08:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het probleem wordt nog veel groter wanneer Max het vertrouwen in het project verliest en z'n oren naar anderen gaat laten hangen.
Hebben wij echt nooit, maar wij hebben ook niet het goedkoopste abboquote:
Maar die zijn er niet zoveel, dan maar ditquote:
*ratelt iets over karma*quote:Op zondag 23 maart 2025 08:22 schreef Keyos het volgende:
Wat een gedrocht.
Ik heb de dolce gusto even naast me neer gezet @LTVDKquote:Op zondag 23 maart 2025 08:24 schreef Mano_ het volgende:
Mag de race even op pauze? M'n koffie is op
Jinx.quote:
Volgens Max dient hij zijn contract uit.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Als Marko weg ia bij RB gaat Max ook (en wrs. naar Mercedes)
Rijderswissel Max en Yukiquote:
Slim.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb de dolce gusto even naast me neer gezet @:ltvdk
I don't believe itquote:Op zondag 23 maart 2025 08:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens Max dient hij zijn contract uit.
Zo'n Jura apparaat is toch wat lastiger sjouwen helaas.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb de dolce gusto even naast me neer gezet @:ltvdk
box box boxquote:Op zondag 23 maart 2025 08:24 schreef Mano_ het volgende:
Mag de race even op pauze? M'n koffie is op
Maar wie zou daarvoor moeten wijken bij Mercedes? Russell doet het de laatste tijd behoorlijk goed en Antonelli gaan ze echt niet zo snel dumpen.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Als Marko weg ia bij RB gaat Max ook (en wrs. naar Mercedes)
In het basis abonnement. Niet het standaard abonnement.quote:
Russell heeft een aflopend contract, Toto zet 'm zo aan de straat hoor.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Maar wie zou daarvoor moeten wijken bij Mercedes? Russell doet het de laatste tijd behoorlijk goed en Antonelli gaan ze echt niet zo snel dumpen.
ik heb nooit reclame tijdens de racequote:Op zondag 23 maart 2025 08:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
In het basis abonnement. Niet het standaard abonnement.
Dat realiseerde ik mij ook ineens nadat ik hem schreef dus dat heb ik gelijk gedaan 😅.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je viaplay hebt kun je toch koppelen aan F1TV
quote:
haha ja dat dacht ik ook.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mooi strategisch gedacht George.
Oh toch box.
Ocoff bijna!quote:
'toevallig'quote:Op zondag 23 maart 2025 08:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wel het idee dat dit soort dingen vaak in zijn nadeel uitvallen ja.
Nee, ik snapte al niet wat ze bij ViaPlay aan het bazelen waren met 5 seconden verschil opeens verdwenen.quote:
Oh Lawson.quote:
Ze zagen Liam aan voor Max. Vrij dom wel..quote:Op zondag 23 maart 2025 08:29 schreef Haags het volgende:
Ham ingehaald? Hij zat er toch 5.4 sec achter of was dat verkeerd in beeld gebracht?
Ik ookquote:Op zondag 23 maart 2025 08:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze zagen Liam aan voor Max. Vrij dom wel..
Een Molletje.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze zagen Liam aan voor Max. Vrij dom wel..
lijkt mij niet.quote:
Jaquote:
Lever dat blauw maar weer in.quote:
De Mika Salo approach, reed ooit de endplate van zijn vleugel er af in een Tyrrell, die vervolgens 5 kmh harder liepquote:Op zondag 23 maart 2025 08:30 schreef Szura het volgende:
Sjarrel gaat met een kapotte vleugel verder
Liam staat op hardquote:Op zondag 23 maart 2025 08:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
lijkt mij niet.
ze hebben nog geen meter op harde banden gereden. die blijven geen 40 ronden heel.
quote:
Monaco '97quote:Op zondag 23 maart 2025 08:31 schreef Sabata het volgende:
[..]
De Mika Salo approach, reed ooit de endplate van zijn vleugel er af in een Tyrrell, die vervolgens 5 kmh harder liep
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 23 maart 2025 08:23 schreef Peterselieman het volgende:
Het hele alfabet aan plannen wordt even besproken
Zou wel spektakel opleveren.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:32 schreef Monolith het volgende:
Stroll ook nooit te beroerd om de kop bijna aan gort te rijden.
What we've got here is failure of spatial awarenessquote:Op zondag 23 maart 2025 08:32 schreef Monolith het volgende:
Stroll ook nooit te beroerd om de kop bijna aan gort te rijden.
Moest toch wel kunnen.quote:
Voor Lawson is er totaal geen eer te behalen met deze wagenquote:Op zondag 23 maart 2025 08:34 schreef Mano_ het volgende:
Lawson naar binnen. Die hards gaan het niet redden
Andere teams mogelijk een stuk meer straksquote:Op zondag 23 maart 2025 08:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
19 rondjes dus met die harde compound.
Zijn reactie was wel anders dan ik verwachtte.quote:
Meteen een veilig gevoel.quote:
Hij had geen zin hoorquote:Op zondag 23 maart 2025 08:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn reactie was wel anders dan ik verwachtte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |