Betalen om reclame te kijken.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:22 schreef Keyos het volgende:
Leuk dat Viaplay dat reclames tijdens F1 zouden komen tijdens ‘specifiek gekozen momenten zoals safetycar’, om vervolgens gewoon midden in de race een reclame aan te zetten.
Wat een gedrocht.
En dan AA.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:23 schreef Peterselieman het volgende:
Het hele alfabet aan plannen wordt even besproken
Als Marko weg ia bij RB gaat Max ook (en wrs. naar Mercedes)quote:Op zondag 23 maart 2025 08:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het probleem wordt nog veel groter wanneer Max het vertrouwen in het project verliest en z'n oren naar anderen gaat laten hangen.
Hebben wij echt nooit, maar wij hebben ook niet het goedkoopste abboquote:
Maar die zijn er niet zoveel, dan maar ditquote:
*ratelt iets over karma*quote:Op zondag 23 maart 2025 08:22 schreef Keyos het volgende:
Leuk dat Viaplay dat reclames tijdens F1 zouden komen tijdens ‘specifiek gekozen momenten zoals safetycar’, om vervolgens gewoon midden in de race een reclame aan te zetten.
Wat een gedrocht.
Ik heb de dolce gusto even naast me neer gezet @LTVDKquote:Op zondag 23 maart 2025 08:24 schreef Mano_ het volgende:
Mag de race even op pauze? M'n koffie is op
Jinx.quote:
Volgens Max dient hij zijn contract uit.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Als Marko weg ia bij RB gaat Max ook (en wrs. naar Mercedes)
Rijderswissel Max en Yukiquote:
Slim.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb de dolce gusto even naast me neer gezet @:ltvdk
I don't believe itquote:Op zondag 23 maart 2025 08:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens Max dient hij zijn contract uit.
Zo'n Jura apparaat is toch wat lastiger sjouwen helaas.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb de dolce gusto even naast me neer gezet @:ltvdk
box box boxquote:Op zondag 23 maart 2025 08:24 schreef Mano_ het volgende:
Mag de race even op pauze? M'n koffie is op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |