Meh, krijg het idee dat dit geen heel bewuste keuze isquote:Op zondag 23 maart 2025 08:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk dat Max het gat bewust laat vallen om de banden heel te houden
Ja je hoopt het, maar ik vrees een beetje dat het tegen beter weten in is. Goed, misschien dat het op de harde compound beter gaat of dat ze hier bewust proberen de banden langer in leven te houden, maar ik vrees ervoor.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:15 schreef wdn het volgende:
Je gaat haast hopen dat Max meteen met bandenmanagement bezig is
Anders zou hij toch naar Leclerc moeten rijden.
Yuki
Banden sparen banden sparen banden sparen.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:14 schreef Szura het volgende:
KnakenBull krijgt zo nog Antonelli in z’n nek
Degradatie is erg hoog, ongeacht de band. Wordt een lange zit.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja je hoopt het, maar ik vrees een beetje dat het tegen beter weten in is. Goed, misschien dat het op de harde compound beter gaat of dat ze hier bewust proberen de banden langer in leven te houden, maar ik vrees ervoor.
Max zei ook dit (over de wagen):quote:Op zondag 23 maart 2025 08:17 schreef pmponer het volgende:
Max zei vooraf, we zijn het 4e team van de grid. Hij lijkt wederom gelijk te hebben
Het is een tactiek, nu mag die wing lekker doorbuigen. Goed flexibelquote:Op zondag 23 maart 2025 08:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leclerc gaat op zich lekker met die kapotte wing.
Ja hij spaart maar tot ie 8e ligtquote:Op zondag 23 maart 2025 08:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Banden sparen banden sparen banden sparen.
Deze race wordt opgeofferd.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:18 schreef _UserName_ het volgende:
Max nu al 4s, gaat niet goed dit. Wordt "gewoon"7e achter de 3 topteams als er geen gekke dingen gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |