SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
GraatjessssssWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hoe kan ik dat wetenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee inderdaad. Heel jammer dat hij weggaat.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gaat weg
das helemaal niet gezellig![]()
How can I make this topic about me?![]()
Beter dat dan kogelvis.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Waarheenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Heel jammer dat hij weggaat.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou ja, je begon zelf over je ma. Verder prima hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
neuh maar wil niet zo over mij ma erin sowieso.Ik ben de moeilijkste niet. Als gij dat niet wil, dan geschiedde dat niet
Lach met een schone bips![]()
Nou zo graag wil ik het nu ook weer niet wetenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Daaromquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo kan je alles wel kapot nuancerenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Koolvis, de gekweekte vis die met 100% antibiotica gekweekt is nabij Noorwegen, vervolgens ingevroren en al naar China gaat, waar ze hem ontdooien en de kinderslaafjes voor 1 euro per uur ze hem fileren. vervolgens file ingevroren weer terug naar Europa waar ie nog aantal maanden in pakhuizen ligt. dan naar de supermarkten waar ze hem ontdooien en dan in het koelvak leggen als verse file.
LOL die bedoel je?
GeheheheDo what you love, love what you do!![]()
weet ik maar niet in die zin, maar thx voor het begrijpenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, je begon zelf over je ma. Verder prima hoorIk ben de moeilijkste niet. Als gij dat niet wil, dan geschiedde dat niet
Do what you love, love what you do!![]()
Iedereen slaapt hier in huis. Zit lekker te bolken met een strategie game op mijn andere scherm. Denk dat ik er een koud colaatje of biertje bij pak
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ik bolkquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:14 schreef StevenHyde het volgende:
Iedereen slaapt hier in huis. Zit lekker te bolken met een strategie game op mijn andere scherm. Denk dat ik er een koud colaatje of biertje bij pak
stream
en cosThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Welke gamequote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:14 schreef StevenHyde het volgende:
Iedereen slaapt hier in huis. Zit lekker te bolken met een strategie game op mijn andere scherm. Denk dat ik er een koud colaatje of biertje bij pakWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oeh Jagged Alliance 2 speel ik af en toe nog wel eensquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:14 schreef StevenHyde het volgende:
Iedereen slaapt hier in huis. Zit lekker te bolken met een strategie game op mijn andere scherm. Denk dat ik er een koud colaatje of biertje bij pakOldie
Je klinkt alsof je daar veel van heeft gegetenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:13 schreef kree het volgende:
Koolvis, de gekweekte vis die met 100% antibiotica gekweekt is nabij Noorwegen, vervolgens ingevroren en al naar China gaat, waar ze hem ontdooien en de kinderslaafjes voor 1 euro per uur ze hem fileren. vervolgens file ingevroren weer terug naar Europa waar ie nog aantal maanden in pakhuizen ligt. dan naar de supermarkten waar ze hem ontdooien en dan in het koelvak leggen als verse file.
LOL die bedoel je?
GeheheheUw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:14 schreef StevenHyde het volgende:
Two point hospital. Een soort Theme hospital. Weet niet of je dat kent.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik luister muziek, bolk, check het nieuws en ga zo even gamen.quote:
meer alsof ik in die sector heb gewerkt, zijdelings dus min of meer hoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je daar veel van heeft gegeten
maar weet wel hoe het gaat,. ook met de grote visvangst.Do what you love, love what you do!![]()
Natuurlijk ken ik datquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Two point hospital. Een soort Theme hospital. Weet niet of je dat kent.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Commentaar op streamquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wat is cos? Of moet ik dat ook aan mijn dochter vragen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En wat vindt je van het spel? Ik vind het heerlijk zo ernaast te spelen. Lekker pauzeren tussendoor.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik denk dat jij niet degene bent die mij van gezondheidsadvies moet voorzienquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:16 schreef kree het volgende:
[..]
meer alsof ik in die sector heb gewerkt, zijdelings dus min of meer hoor.
maar weet wel hoe het gaat,. ook met de grote visvangst.Uw ADH vitamine Worst
Ja vond het wel leuk. Maar sindsquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
En wat vindt je van het spel? Ik vind het heerlijk zo ernaast te spelen. Lekker pauzeren tussendoor.
2021 niet meer gedaan. Ben verder gegaan met campus en museum.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En dat op vrijdagavondquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hey! Er is mailWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb het normale spel uitgespeeld en heb alle uitbreidingen gekocht nu. Moet nog een ziekenhuis of 5 van alle uitbreidingen. Daarna kan ik rustig de game weer deleten.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja vond het wel leuk. Maar sinds
2021 niet meer gedaan. Ben verder gegaan met campus en museum.
Campus en museum is dat van dezelfde makers en hetzelfde idee qua spelopzet? Meen daar als eens wat over gehoord te hebben van iemand, maar slecht opgeslagen (in mijn hoofd)Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
nee dat doe ik dan ook nietquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet degene bent die mij van gezondheidsadvies moet voorzien. zou het zeker niet van mij aannemen nee.
LOL
doe nog peukje ff tussendoor
Do what you love, love what you do!![]()
Kloptquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik heb het normale spel uitgespeeld en heb alle uitbreidingen gekocht nu. Moet nog een ziekenhuis of 5 van alle uitbreidingen. Daarna kan ik rustig de game weer deleten.
Campus en museum is dat van dezelfde makers en hetzelfde idee qua spelopzet? Meen daar als eens wat over gehoord te hebben van iemand, maar slecht opgeslagen (in mijn hoofd)
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Speel nu een ziekenhuis, dat je uit alle patienten aliens eruit moet pikken en weg moet sturen. Dus moet af en toe wel ff oplettenquote:
Ja is wel leuk hèquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Speel nu een ziekenhuis, dat je uit alle patienten aliens eruit moet pikken en weg moet sturen. Dus moet af en toe wel ff opletten
Dit was een bewuste mailybolk. Als ik je vandaag eerder gebolkt heb dan ben ik mij dat niet actief bewustquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:21 schreef maily het volgende:
[..]
niet goed genoeg.
je moet het zeker weten
22:22 DOE EEN WENSWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ze staat het toequote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik doe niet aan Maily bolken want ze is wel leuk.
Weet ik maar toch, het voelt gewoon alsof je dan een vriendin van vroeger een mes in de rug steekt. Ik weiger het pertinent.quote:Lach met een schone bips![]()
owquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet ik maar toch, het voelt gewoon alsof je dan een vriendin van vroeger een mes in de rug steekt. Ik weiger het pertinent.
en ik belquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik luister muziek, bolk, check het nieuws en ga zo even gamen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
omg waar heb ik dat dan aan te danken?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet ik maar toch, het voelt gewoon alsof je dan een vriendin van vroeger een mes in de rug steekt. Ik weiger het pertinent.![]()
![]()
![]()
![]()
heeft iemand trouwens severance gekeken?
is dit de moeite waard en moet ik erin komen? want eerste 20 min waren al saai.
Maar heb ik vaker met series. maar is het leuk of niet?Do what you love, love what you do!![]()
zijn er al games waar BAStognekoek in zit?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:25 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Twee verslavingen in 1 foto![]()
Je online auraquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:26 schreef maily het volgende:
[..]
omg waar heb ik dat dan aan te danken?![]()
![]()
Sorry overheen gelezen. Welke game ga je spelen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik luister muziek, bolk, check het nieuws en ga zo even gamen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nog nietquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:27 schreef maily het volgende:
[..]
zijn er al games waar BAStognekoek in zit?
Ik heb nog niet besloten welke ik ga doen. Myst misschien. Die heb ik nog nooit gestart (de nieuwe tenminste).quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Sorry overheen gelezen. Welke game ga je spelen?How can I make this topic about me?![]()
Zelfs als ik probeer gooit God iets tussen de Mailybolk.... Ik geef het op.Lach met een schone bips![]()
Er is wel een game waarin je in een supermarkt werkt volgens mij. Of een tankstation. Ben dat weleens tegengekomen op steam iig. Dus misschien daarinquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:27 schreef maily het volgende:
[..]
zijn er al games waar BAStognekoek in zit?
Oja die heb ik ookquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb nog niet besloten welke ik ga doen. Myst misschien. Die heb ik nog nooit gestart (de nieuwe tenminste).Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik deed google images en zag een screenshot uit de game en dat leek op het thunderbirds eilandquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb nog niet besloten welke ik ga doen. Myst misschien. Die heb ik nog nooit gestart (de nieuwe tenminste).
Crap heb de game niet op pauze gezet en nu is iedereen unhappy omdat ik geen nieuwe kamers en trainingen heb gegeven
Ik heb nog steam account wat ik laatst weer eens geinstalleerd heb. Zooi Elder Scroll spellen. En Fallout spellen. Maar heb al 3 jaar NUC 10e generatie en kan zelfs de oudere fallouts en Elder scrolls's niet spelen
Mehquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En anders even racen, ook wel leuk.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja slaapbolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Zo'n NUC heeft een slechte grafische kaart?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik heb nog steam account wat ik laatst weer eens geinstalleerd heb. Zooi Elder Scroll spellen. En Fallout spellen. Maar heb al 3 jaar NUC 10e generatie en kan zelfs de oudere fallouts en Elder scrolls's niet spelenHow can I make this topic about me?![]()
Enige spel dat ik leuk vond de laatste 20 jaar is GTA5. Racen niet echt mijn genre.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Joah, i7 10e gen. Fallout 3 en New Vegas no go. Oblivion? No goquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo'n NUC heeft een slechte grafische kaart?
ik heb abo op xbox live en werkt op tv enzo met controller. best ok moet ik zeggen.
maar eigenlijk kan ik het net zo goed weer opzeggen. LOL. gebruik het toch te weinig ervoor eigenlijk.
Dat samenwerkingsding zag ik bij m'n broertje in soort van miniatuurland. jullie weten wel hoe het heet. was ff aardig om te doen met mijn neefjes en nichtje wel moet ik zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
Da's jammer. Ik heb hier een pc uit 2017 en een GTX1060 kaartje. Die doet het best aardig nog.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Joah, i7 10e gen. Fallout 3 en New Vegas no go. Oblivion? No goHow can I make this topic about me?![]()
Correctie op mijn eerdere opmerking. Mariokart is natuurlijk wel echt een geniaal racespel!Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
dat sowiesoquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:38 schreef StevenHyde het volgende:
Correctie op mijn eerdere opmerking. Mariokart is natuurlijk wel echt een geniaal racespel!Do what you love, love what you do!![]()
Ik had hiervoor een PC gekocht in 2013 waar alles prima op draaide, wel keer videokaart vervangen maar niks bijzonders en alles draaide prima. Toen kwam de NUCquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's jammer. Ik heb hier een pc uit 2017 en een 1060 kaartje. Die doet het best aardig nog.![]()
Aan ene kant prima want gamen deed ik al niet veel meer, maar wilde laatst New Vegas weer eens spelen. Dat vond ik echt een toffe Fallout game. Maar niks, schijnt een hack voor te zijn maar die werkt dus ook niet. Dat laat de processor denken dat de onboard GPU een 770 kaart is ofzo. Maar werkte hier ook niet. Denk ik heb gehandicapte NUC.Lach met een schone bips![]()
owh ik heb nog wel een grappige op iPad moet ik zeggen.
Zeg maar spel om zo snel mogelijk de hele wereld uit te roeien. met virussen en shit.Do what you love, love what you do!![]()
Micromachines en Ignition en Death rally waren pas geniaal.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:38 schreef StevenHyde het volgende:
Correctie op mijn eerdere opmerking. Mariokart is natuurlijk wel echt een geniaal racespel!Lach met een schone bips![]()
Vroegah had ik de gamecube waar je dus nog niet online kon spelen. Maar je kon voor 80 euro een netwerkadapter kopen die je onder de gamecube kun klikken. Dan kon je mariokart doen tussen 2 gamecubes die beiden zo'n adapter hadden. Een vriend en ik beiden dat gekocht. En dan met 8 man op 2 tv's mariokarten. De 4 laagsten moesten alcohol shotten, dus die gingen dan ook met het rondje slechter rijden en dat werd een ramp.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:41 schreef StevenHyde het volgende:
Vroegah had ik de gamecube waar je dus nog niet online kon spelen. Maar je kon voor 80 euro een netwerkadapter kopen die je onder de gamecube kun klikken. Dan kon je mariokart doen tussen 2 gamecubes die beiden zo'n adapter hadden. Een vriend en ik beiden dat gekocht. En dan met 8 man op 2 tv's mariokarten. De 4 laagsten moesten alcohol shotten, dus die gingen dan ook met het rondje slechter rijden en dat werd een ramp.
En de verliezer vd avond moest dan een bacardi breezer opdrinken wat helemaal niet stoer was natuurlijk. En dan op de foto. Ik zorgde wel dat ik niet verloor
Kennerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Micromachines en Ignition en Death rally waren pas geniaal.Micro machines was echt mooi bedacht. En kon em volgens mij zelfs draaien op met 286 pc
Nee op de 286 deed ie het niet, die hadden wij ook. Op de 386 van vriendje waar ik altijd mee speelde toen deed ie het wel. Dus speelden we daar.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
KennerMicro machines was echt mooi bedacht. En kon em volgens mij zelfs draaien op met 286 pc
Ow echt. Meen dat ik em wel kon spelen. Kon je bij de bruna van die diskettes kopen met shareware versies van games. Van die diskettes in doorzichtig plasticje en hadden dan een kleur. Koste toch alwel snel 5 gulden minimaal per stuk meen ikquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee op de 286 deed ie het niet, die hadden wij ook. Op de 386 van vriendje waar ik altijd mee speelde toen deed ie het wel. Dus speelden we daar.
Ik weet nog dat ik naar lokale HCC beurzen ging met mijn pa waar ze dan stiekem diskettes met spelletjes kopietje van maaktenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ow echt. Meen dat ik em wel kon spelen. Kon je bij de bruna van die diskettes kopen met shareware versies van games. Van die diskettes in doorzichtig plasticje en hadden dan een kleur. Koste toch alwel snel 5 gulden minimaal per stuk meen ik2 volle doosjes diskettes mee en blij naar huis voor paar euro
![]()
Maar op gegeven moment had ik zoveel verzameld dat ik paar computers in elkaar gebouwd had qua hardware dan, en internet was toen nog tyfus duur. Maar woonden toen in huis met 11 aparte kamers ofzo afgezien nog van bijkeuken, keuken en woonkamer dat ik gewoon een computerkamer had. Was 15 ofzo. Vriendjes kwamen allemaal gamen en dan speelden we de hele avond WormsMaar wel met bier op, want toen "mocht" dat nog van de overheid. Echt wat een lol. 5 computers en 1 switch en een lol dat we hadden op dat interne netwerk, dat was echt geniaal.
is het weer zo laat Hemaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
dike dikke dikke lul lul lul verdommeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Haha mooi om zulke herinneringen te lezen!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik naar lokale HCC beurzen ging met mijn pa waar ze dan stiekem diskettes met spelletjes kopietje van maakten2 volle doosjes diskettes mee en blij naar huis voor paar euro
![]()
Maar op gegeven moment had ik zoveel verzameld dat ik paar computers in elkaar gebouwd had qua hardware dan, en internet was toen nog tyfus duur. Maar woonden toen in huis met 11 aparte kamers ofzo afgezien nog van bijkeuken, keuken en woonkamer dat ik gewoon een computerkamer had. Was 15 ofzo. Vriendjes kwamen allemaal gamen en dan speelden we de hele avond WormsMaar wel met bier op, want toen "mocht" dat nog van de overheid. Echt wat een lol. 5 computers en 1 switch en een lol dat we hadden op dat interne netwerk, dat was echt geniaal.
Speelde zelf ook warms met vrienden, maar dan om de beurt op 1 pc. Maar vond mariokart leuker.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
groot gelijk hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
dike dikke dikke lul lul lul verdomme![]()
![]()
Ja maar dat kwam pas stuk later, en met consoles ik kon echt niet met controllers ofzo overweg.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha mooi om zulke herinneringen te lezen!
Speelde zelf ook warms met vrienden, maar dan om de beurt op 1 pc. Maar vond mariokart leuker.
Teveel alleen op de PC dingen gespeeld altijd, een maatje van mij uit Australië leerde me kennis maken met Final Fantasy. In dit geval Final Fantasy 8 maar ik kon het niet met controller. Net zo lang toen aan zoeken geweest tot ik een emulator had gevonden ervoor en ik het op de PC kon spelenMaar dan zitten we denk ik alweer in 2003 ofzo en niet meer de 90`s
geen idee was afgelopen dagen nogal woosboest door nieuw werk, maar dat is nu wel wat gaan liggenquote:Uw ADH vitamine Worst
knufje voor jouquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen idee was afgelopen dagen nogal woosboest door nieuw werk, maar dat is nu wel wat gaan liggen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je komt ook nooit over als een woosboest mens eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen idee was afgelopen dagen nogal woosboest door nieuw werk, maar dat is nu wel wat gaan liggenLach met een schone bips![]()
Zekers klopt. Mooiste herinneringen gaan wel naar de 90s. Commander keen bijv. Of voetbalspellen zoals CM2 of Premier manager 2. Die laatste game was voor de 386 en ik dacht dat ie niet werkte op de 286. Dan starte ik het spel op en dan zag ik niks. Bleek dat het wel 5 minuten duurde voordat t laadscherm verscheen. Kwam ik later achter en toen was ik zo blij als een kind dat ik eindelijk op mijn pc een managementgame kon spelen. CM2 was wel iets later. Toen had ik een 486 wel gelukkig.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar dat kwam pas stuk later, en met consoles ik kon echt niet met controllers ofzo overweg.
Teveel alleen op de PC dingen gespeeld altijd, een maatje van mij uit Australië leerde me kennis maken met Final Fantasy. In dit geval Final Fantasy 8 maar ik kon het niet met controller. Net zo lang toen aan zoeken geweest tot ik een emulator had gevonden ervoor en ik het op de PC kon spelenMaar dan zitten we denk ik alweer in 2003 ofzo en niet meer de 90`s
ben alleen woosboest op mensen die mij woosboest makenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je komt ook nooit over als een woosboest mens eerlijk gezegd.Uw ADH vitamine Worst
Duke Nukemquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zekers klopt. Mooiste herinneringen gaan wel naar de 90s. Commander keen bijv. Of voetbalspellen zoals CM2 of Premier manager 2. Die laatste game was voor de 386 en ik dacht dat ie niet werkte op de 286. Dan starte ik het spel op en dan zag ik niks. Bleek dat het wel 5 minuten duurde voordat t laadscherm verscheen. Kwam ik later achter en toen was ik zo blij als een kind dat ik eindelijk op mijn pc een managementgame kon spelen. CM2 was wel iets later. Toen had ik een 486 wel gelukkig.
Snap ik, moeten ze ook niet doen die hufters. Als we knieschijven moeten gaan breken roep maarquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben alleen woosboest op mensen die mij woosboest maken
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja duke nukem 1 en 2. Geweldig. Later Duke nukem 3d met blote borsten. Stiekem ff kijken of de slaapkamerdeur wel dicht zatquote:
Daar zul je nooit achter komenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
@:greysbones @:kissingbird @:MizzezAmy wat hebben jullie me niet verteld?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:51 schreef maily het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEEEEEEJ![]()
![]()
![]()
@:KissingBird
Smile, it's free therapy.![]()
Leisure suite Larry.... Ken send mequote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja duke nukem 1 en 2. Geweldig. Later Duke nukem 3d met blote borsten. Stiekem ff kijken of de slaapkamerdeur wel dicht zat
En daarna die Duke Nukem forever 18 jaar aan gewerkt kwam het eindelijk uit was het een draak van een game franchise dood.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja duke nukem 1 en 2. Geweldig. Later Duke nukem 3d met blote borsten. Stiekem ff kijken of de slaapkamerdeur wel dicht zatThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heyquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Daar zul je nooit achter komen![]()
![]()
[..]Hoe was de muziek?
Wel dus. De fonteintjes stonden aan fluisterde iemand me zachtjes in het oor op openbaar forum!quote:
Maar wel bedankt voor gisteravond Kibi, ik had serieus de tranen in mijn ogen van het lachen hoe jij en KW op me ingingen
quote:Lief dat jullie het vragen. Ja ben net thuis ,was een sjiek concert!! lekker gedanst.quote:
Was alleen mijn oordoppen weer eens vergeten.. dus nu oorpiepjesgenot
Tony hawkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Owjee heb ik per ongeluk codetaal gesproken?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wel dus. De fonteintjes stonden aan fluisterde iemand me zachtjes in het oor op openbaar forum!
Maar wel bedankt voor gisteravond Kibi, ik had serieus de tranen in mijn ogen van het lachen hoe jij en KW op me ingingen
Mooi om te horen. Dan zijn de pieporen het waard voor nu. Wel altijd lastig in slaap komen dat wel :/quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[..]
Lief dat jullie het vragen. Ja ben net thuis ,was een sjiek concert!! lekker gedanst.
Was alleen mijn oordoppen weer eens vergeten.. dus nu oorpiepjesgenotBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nou eigenlijk niet eens eigenlijks wel niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Owjee heb ik per ongeluk codetaal gesproken?Lach met een schone bips![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wel dus. De fonteintjes stonden aan fluisterde iemand me zachtjes in het oor op openbaar forum!
Maar wel bedankt voor gisteravond Kibi, ik had serieus de tranen in mijn ogen van het lachen hoe jij en KW op me ingingen![]()
Ik moest er erg om lachen toen bleek dat je ons voor de gek hield!!!
KW en ik in DM: waaat????? bandjes??? nee dit kan toch niet?? is dit waar? Ja het is waar wowww
![]()
![]()
![]()
![]()
vond het super old skool retro
en dan ook nog : wat is spotify!!![]()
![]()
![]()
dacht onder wat voor een steen leeft die man????Smile, it's free therapy.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ow ik deed een smilie met een ': O' en kreeg een gaap smiley terwijl ik verwachte dat t een smiley met een open mondje zou worden.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet eens eigenlijks wel niet.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Klopt maar dat heb ik er wel voor overquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mooi om te horen. Dan zijn de pieporen het waard voor nu. Wel altijd lastig in slaap komen dat wel :/
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik ging echt serieus kapot van het lachen, op gegeven moment kon ik het niet meer volhouden. Tranen in de ogenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Ik moest er erg om lachen toen bleek dat je ons voor de gek hield!!!
KW en ik in DM: waaat????? bandjes??? nee dit kan toch niet?? is dit waar? Ja het is waar wowww
![]()
![]()
![]()
![]()
vond het super old skool retro
en dan ook nog : wat is spotify!!![]()
![]()
![]()
dacht onder wat voor een steen leeft die man????
Heel fijn dat je ten koste van @KoningWouter en mij je zo vermaakt hebtquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ging echt serieus kapot van het lachen, op gegeven moment kon ik het niet meer volhouden. Tranen in de ogen![]()
vond het ook grappigje hield het nog lang vol!!
Lekker avondje gehad dus.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[..]
Lief dat jullie het vragen. Ja ben net thuis ,was een sjiek concert!! lekker gedanst.
Was alleen mijn oordoppen weer eens vergeten.. dus nu oorpiepjesgenot
Ik moest serieus vaak mijn ogen droog vegen zoals jullie erop in gingen. Maar op gegeven moment, ik moest ook eigenlijk wel een keer aanstalten maken om naar bed te gaan. Maar ik zag niet meer goed wat jullie getypt hadden zo was ik aan het lachenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heel fijn dat je ten koste van @:koningwouter en mij je zo vermaakt hebt![]()
vond het ook grappigje hield het nog lang vol!!
Maar wel bedankt hoor, heb ik KW ook gezegd.
Dat we daar in gestonken zijn ook! pfffquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik moest serieus vaak mijn ogen droog vegen zoals jullie erop in gingen. Maar op gegeven moment, ik moest ook eigenlijk wel een keer aanstalten maken om naar bed te gaan. Maar ik zag niet meer goed wat jullie getypt hadden zo was ik aan het lachenMaar wel bedankt hoor, heb ik KW ook gezegd.
wel grappig dit!
Ik vond het extreem geestig achteraf, werd ook wakker met een glimlachquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat we daar in gestonken zijn ook! pfffwel grappig dit!
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vond het extreem geestig achteraf, werd ook wakker met een glimlach![]()
Dat is leuk om te lezen Lylt
Knap werk, het is mij nog niet gelukt om KW en KB voor de gek te houden.How can I make this topic about me?![]()
Iemand anders wel dan ?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Knap werk, het is mij nog niet gelukt om KW en KB voor de gek te houden.![]()
quote:KW zei vanavond al dat ie met Kibi in DM zat en beiden dachten neeeeeeeeeequote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Knap werk, het is mij nog niet gelukt om KW en KB voor de gek te houden.Lach met een schone bips![]()
Om jullie voor de gek te houden? Ja nee dat weet ik niet. Misschien wel hèquote:
Jaaaaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
KW zei vanavond al dat ie met Kibi in DM zat en beiden dachten neeeeeeeeee![]()
![]()
hilarisch dit
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ja een lekkere waterfiets is wel iets beters. Maar een prank komt in de buurt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Het was ook niet eens bedacht vooraf, ik deed gewoon mee met de antwoorden die ik verder kreegquote:
stil maarquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben alleen woosboest op mensen die mij woosboest maken![]()
![]()
Heb je die nu nog niet gehad??quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:22 schreef StevenHyde het volgende:
Ja een lekkere waterfiets is wel iets beters. Maar een prank komt in de buurt.Smile, it's free therapy.![]()
Denk dat als je zoekt op "wat is een spotify?" op mijn naam dat je topic snel gevonden hebt.quote:Lach met een schone bips![]()
Nee helaas. Morgen waarschijnlijk wel ovenfriet eten. Pleur er zelf dan wel een liter speciaal met uitjes overheenquote:Nu nog opzoek naar frikandellen.
nee jij bent ondanks je barsten zo ontzettend doorzichtigquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Knap werk, het is mij nog niet gelukt om KW en KB voor de gek te houden.![]()
![]()
![]()
Dat is correct en ook juistquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:26 schreef maily het volgende:
[..]
nee jij bent ondanks je barsten zo ontzettend doorzichtig![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:22 schreef StevenHyde het volgende:
Ja een lekkere waterfiets is wel iets beters. Maar een prank komt in de buurt.Oeh Shii een waterfietsquote:![]()
kun je daar ook salto's mee maken?![]()
![]()
Ik denk soms dat je UI een enorme lul op een fiets is. Een soort Thomas Voeckler. Maar dat is mijn dirty mind denk ik.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Voor de oven? Dan zou ik de slagersfrikandellen van Mora aanraden. Worden dan wel niet zo mooi bruin maar wel lekkerste uit de oven of airfryer vind ik zelf.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee helaas. Morgen waarschijnlijk wel ovenfriet eten. Pleur er zelf dan wel een liter speciaal met uitjes overheenNu nog opzoek naar frikandellen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Het wordt tijd om er eens met een gestrekt been in te gaan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tips altijd welkomquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Voor de oven? Dan zou ik de slagersfrikandellen van Mora aanraden. Worden dan wel niet zo mooi bruin maar wel lekkerste uit de oven of airfryer vind ik zelf.Maar de frikandellen gaan wel in de airfryer dan denk ik. Of we halen de frikandellen bij de snackbar op zo'n 150 meter van ons huis
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:27 schreef StevenHyde het volgende:
Ik denk soms dat je UI een enorme lul op een fiets is. Een soort Thomas Voeckler. Maar dat is mijn dirty mind denk ik.![]()
![]()
Ook altijd goed, maar die slagersfrikandellen van Mora zijn uit airfryer serieus lekker. Die andere zooi bedoelt voor oven of airfryer vind ik er niet bij in de buurt komen qua smaak.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Tips altijd welkomMaar de frikandellen gaan wel in de airfryer dan denk ik. Of we halen de frikandellen bij de snackbar op zo'n 150 meter van ons huis
Klinkt goed. Ga ik zeker onthouden en als de kans zich voordoet kopen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ook altijd goed, maar die slagersfrikandellen van Mora zijn uit airfryer serieus lekker. Die andere zooi bedoelt voor oven of airfryer vind ik er niet bij in de buurt komen qua smaak.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Een Maily proberen te bolken is als een dolfijn laten verdrinken. Is niet aardig manquote:
Deze vrouw is een kennerquote:Met Ketchup ja..... Moet wel Heinz zijn anders doe ik liever met mayo en ui.
pssst; ruilen voor een pak BAStogne?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ga ik zeker onthouden en als de kans zich voordoet kopen.![]()
![]()
o dat boeit me niet hoor. hij doet zijn best maar.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Een Maily proberen te bolken is als een dolfijn laten verdrinken. Is niet aardig man![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee helaas. Morgen waarschijnlijk wel ovenfriet eten. Pleur er zelf dan wel een liter speciaal met uitjes overheenNu nog opzoek naar frikandellen.
je kunt het maken op een bord
![]()
het moet.. dan kan het uit je systeemSmile, it's free therapy.![]()
Ik zoek hem op hoor....quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:36 schreef maily het volgende:
[..]
o dat boeit me niet hoor. hij doet zijn best maar.Lach met een schone bips![]()
Ik heb altijd een fles ketchup van Heinz in huis.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deze vrouw is een kennerMet Ketchup ja..... Moet wel Heinz zijn anders doe ik liever met mayo en ui.
![]()
Doe het ook regelmatig op brood met kaas, bij een tosti, enz....![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:27 schreef StevenHyde het volgende:
Ik denk soms dat je UI een enorme lul op een fiets is. Een soort Thomas Voeckler. Maar dat is mijn dirty mind denk ik.![]()
![]()
ja ja praatjes die heb je wel vakerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Het wordt tijd om er eens met een gestrekt been in te gaan.
Ene boterham insmeren met mosterd, kaas erop. Ketchup erop en tussen de contactgrill. Heerlijk simpele tosti in 2 minuten. Alleen flikker ik er vaak meer tussen. Rode puntpaprika, rundersalami, ui en knoflookpoederquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb altijd een fles ketchup van Heinz in huis.![]()
Doe het ook regelmatig op brood met kaas, bij een tosti, enz....
Laten we in de avond doen en @ToT ook uitnodigen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat mag. Krijg je een kop koffie van me.Lach met een schone bips![]()
Ja wat is ie fel he?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:40 schreef maily het volgende:
[..]
niet zo agressief doen, zo ben jij helemaal niet
mailybolk trouwens
wel met BAStognekoek hequote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat mag. Krijg je een kop koffie van me.![]()
![]()
Spierballentaal natuurlijkquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:40 schreef maily het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja wat is ie fel he?
mailybolk trouwens
Hehe, thuis.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik gooi 'm zo in de sloot hierachterquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:40 schreef maily het volgende:
[..]
Ene boterham in je contactgrill ..... dat wordt een zooitje ......quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ene boterham insmeren met mosterd, kaas erop. Ketchup erop en tussen de contactgrill. Heerlijk simpele tosti in 2 minuten. Alleen flikker ik er vaak meer tussen. Rode puntpaprika, rundersalami, ui en knoflookpoeder![]()
Was Mist1g hier nog maar, die kon je precies uitleggen wat voor apparaat je nodig had voor het maken van tosti's ed.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:42 schreef maily het volgende:
[..]
Ene boterham in je contactgrill ..... dat wordt een zooitje ......"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ow kut, was die erbovenop vergeten. Krijg je als je lange tijd alleen woont. Dan vergeet je dat op ieder potje ook een dekseltje moet.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:42 schreef maily het volgende:
[..]
Ene boterham in je contactgrill ..... dat wordt een zooitje ......Lach met een schone bips![]()
dubbelgevouwen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik gooi 'm zo in de sloot hierachter
of je doet je schoenen en sokken uit![]()
![]()
Nog eentje om het af te leren idd, of 2, dat zou ook kunnen. Ik wil me nergens op vastpinnen.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
nee alles open laten; kan nog alle kanten opquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog eentje om het af te leren idd, of 2, dat zou ook kunnen. Ik wil me nergens op vastpinnen.![]()
![]()
Bolk!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Moet morgen wel om 13:00 bij m'n zwager zijn om naar de auto te laten kijken dus moet het geen 7 uur maken vandaagquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:44 schreef maily het volgende:
[..]
nee alles open laten; kan nog alle kanten op
Jonguhhhhh!!! Na school maandag achter de gymzaalquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik gooi 'm zo in de sloot hierachter
Allemaal vriendjes optrommelen....quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jonguhhhhh!!! Na school maandag achter de gymzaalHow can I make this topic about me?![]()
Doe maar! Heb ik niet nodig voor slappelingetjes als julliequote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Allemaal vriendjes optrommelen....
Als publiek toch.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doe maar! Heb ik niet nodig voor slappelingetjes als jullie"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Om te groeien als mens heb je uitdagingen nodig. Dus die matties kan ik wel hebbenquote:
Dat is meer hoe ik me de vroege ochtend van 1 juni voorstelquote:
Weinig fijner als na een lange dag eindelijk thuis komen en de voordeur achter je dicht gooien....quote:
ben een klein beetje aan het trainenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is meer hoe ik me de vroege ochtend van 1 juni voorstel
Uw ADH vitamine Worst
Heel de avond doorbrengen op colaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben een klein beetje aan het trainen
Ben ook in training, bus slagroom gekocht en nu spuit ik overal toefjes op die ik dan aflik. Een mens wil niet als een amateur overkomen in zo'n high class tent hè.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben een klein beetje aan het trainen
Ik moet je eerlijk zeggen, jaren geleden kwam ik thuis na het uitgaan. Kut!!!! Sleutel kwijt. En wat nu, nou de kelder van de schuur is altijd open en had ik toen nog een bank staan dus koud daarop gaan liggen. Ik word ergens rond 14u wakker denkend waar ben ik? Ogen open gewreven en ah ok de kelder. Ik naar achterdeur van huis toegelopen. Zaten de sleutels dus gewoon nog in de deur.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Weinig fijner als na een lange dag eindelijk thuis komen en de voordeur achter je dicht gooien....Lach met een schone bips![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen, jaren geleden kwam ik thuis na het uitgaan. Kut!!!! Sleutel kwijt. En wat nu, nou de kelder van de schuur is altijd open en had ik toen nog een bank staan dus koud daarop gaan liggen. Ik word ergens rond 14u wakker denkend waar ben ik? Ogen open gewreven en ah ok de kelder. Ik naar achterdeur van huis toegelopen. Zaten de sleutels dus gewoon nog in de deur.
verdorie dat moet ik ook nog eens trainenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben ook in training, bus slagroom gekocht en nu spuit ik overal toefjes op die ik dan aflik. Een mens wil niet als een amateur overkomen in zo'n high class tent hè.Uw ADH vitamine Worst
uhu sterk verhaal weerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen, jaren geleden kwam ik thuis na het uitgaan. Kut!!!! Sleutel kwijt. En wat nu, nou de kelder van de schuur is altijd open en had ik toen nog een bank staan dus koud daarop gaan liggen. Ik word ergens rond 14u wakker denkend waar ben ik? Ogen open gewreven en ah ok de kelder. Ik naar achterdeur van huis toegelopen. Zaten de sleutels dus gewoon nog in de deur.
ik weet nog steeds niet of ik net na 0.00 de trein pak en dan taxi of hotel boekUw ADH vitamine Worst
Haha mooiquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen, jaren geleden kwam ik thuis na het uitgaan. Kut!!!! Sleutel kwijt. En wat nu, nou de kelder van de schuur is altijd open en had ik toen nog een bank staan dus koud daarop gaan liggen. Ik word ergens rond 14u wakker denkend waar ben ik? Ogen open gewreven en ah ok de kelder. Ik naar achterdeur van huis toegelopen. Zaten de sleutels dus gewoon nog in de deur.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Je hebt nog 2 maanden om te besluiten.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:53 schreef hemarookworst het volgende:
ik weet nog steeds niet of ik net na 0.00 de trein pak en dan taxi of hotel boek
Ik weet het ook nog niet.How can I make this topic about me?![]()
Waait hardThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb ooit bij de schuinachterburen gestaan met mijn dronken hoofd, me af te vragen waarom ik de deur niet open kreeg. Nou bleek de man des huizes een wout te zijn en die was not amused dat ik om half 5 aan zijn voordeur stond te frummelen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet jij eens proberen om op zaterdagnacht om half 5 een politieauto voor je deur te krijgen, dat lukt je niet. Maar hij had zijn collega's binnen 5 minuten voor z'n deur![]()
Was wel garpig, ze waren met z'n tweeën, één oudere wout, type snor, en één gast van mijn leeftijd toen. Die kon zijn lach nauwelijks inhouden terwijl de schuinachterbuurman maar stond te tieren![]()
Wel vanaf gekomen zonder boete of iets
Wel verstandig!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
verdorie dat moet ik ook nog eens trainen"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb ooit bij de schuinachterburen gestaan met mijn dronken hoofd, me af te vragen waarom ik de deur niet open kreeg. Nou bleek de man des huizes een wout te zijn en die was not amused dat ik om half 5 aan zijn voordeur stond te frummelen.
Moet jij eens proberen om op zaterdagnacht om half 5 een politieauto voor je deur te krijgen, dat lukt je niet. Maar hij had zijn collega's binnen 5 minuten voor z'n deur![]()
Was wel garpig, ze waren met z'n tweeën, één oudere wout, type snor, en één gast van mijn leeftijd toen. Die kon zijn lach nauwelijks inhouden terwijl de schuinachterbuurman maar stond te tieren![]()
Wel vanaf gekomen zonder boete of iets![]()
![]()
Dat is ook het mooie, knetterbezopen gebeuren die dingen
![]()
R.I.P DTS.![]()
Je klinkt nu als de nieuwe vriendin van een maat van me als we onze herinneringen aan het ophalen zijn. Die denkt ook dat we alles verzinnen of op z'n minst gigantisch aandikken.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Maakte die opmerking omdat ik nu natuuuurlijk niks meer van je geloofquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jaren geleden he? Nu ken ik mijn grenzen wel.![]()
Elke slagroom dat je daar mag aflikken is daar 20 euro ofzo?quote:How can I make this topic about me?![]()
Ik heb twee keer de politie gebeld s'nachts en die waren er gewoon netjes binnen 5 tot 10 minuten beide kerenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
En zo spannend was het niet eens, waren niet eens vrouwen bijquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je klinkt nu als de nieuwe vriendin van een maat van me als we onze herinneringen aan het ophalen zijn. Die denkt ook dat we alles verzinnen of op z'n minst gigantisch aandikken.
Ik had er zelf ook de grootste lol in, waardoor schuinachterbuurman alleen maar pissiger werdquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat is ook het mooie, knetterbezopen gebeuren die dingen
Neeeej lylt heeft me gister een tijd voor de gek gehoudenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je klinkt nu als de nieuwe vriendin van een maat van me als we onze herinneringen aan het ophalen zijn. Die denkt ook dat we alles verzinnen of op z'n minst gigantisch aandikken.
Da's ook niet gezond natuurlijk, dat ie zo pissig werd. Als je ziet dat het de aangeschoten buurman is die zich in het huis vergist heeft, dan is het allemaal al snel duidelijk toch?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had er zelf ook de grootste lol in, waardoor schuinachterbuurman alleen maar pissiger werdHow can I make this topic about me?![]()
Zou doenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Elke slagroom dat je daar mag aflikken is daar 20 euro ofzo?is het waard denk ik
Vroeger was het 10 eu dus het zal wel duurder zijn geworden ja. De entree is ook al iets van 35 eu geloof ik, krijg je wel dan 2 consumpties bijquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Elke slagroom dat je daar mag aflikken is daar 20 euro ofzo?
Ik heb me vanavond ook flink aan zitten dikken in het restaurant.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Neeeej lylt heeft me gister een tijd voor de gek gehouden
"paper or plastic?"quote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vroeger was het 10 eu dus het zal wel duurder zijn geworden ja. De entree is ook al iets van 35 eu geloof ik, krijg je wel dan 2 consumpties bij
Woop woopI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Toen mijn moeder dacht dat ze nog wel ff ipv boven naar de wc kon lopen het een beter idee vond naar beneden te gaan en onder aan de trap lag bloedend uit hoofd en geen beweging. En ik door het gebonk toen wakker werd. Binnen denk 7 minuten 2 politie auto's en 2 ambulances hier en hoorde later dat trauma helikopter ook paraat stond. En ambulance en pliessie moesten vanuit Doetinchem komen hier, das 11km.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:58 schreef sp3c het volgende:
Ik heb twee keer de politie gebeld s'nachts en die waren er gewoon netjes binnen 5 tot 10 minuten beide keren
Voor mijn gevoel dan binnen 7 minuten, maar ze waren er heeeeel rap.Lach met een schone bips![]()
Die wist helemaal niet dat ik de schuinachterbuurjongen was, maar dat hij niet wat kalmeerde toen ik dat vertelde vond ik ook wel apart. Je bent een wout, al effe, dan moet je toch wel vaker met stomdronken mensen te maken hebben gehadquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's ook niet gezond natuurlijk, dat ie zo pissig werd. Als je ziet dat het de aangeschoten buurman is die zich in het huis vergist heeft, dan is het allemaal al snel duidelijk toch?
ff door de gleuf halen toch.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik hield je niet voor de gek. Zou ik nooit doen. En aandikken doe ik ook niet. Is all true... Maar ben inmiddels wel stuk rustiger hoor. Nu gebeuren me niet veel gekke dingen meer.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Neeeej lylt heeft me gister een tijd voor de gek gehoudenLach met een schone bips![]()
Op stapavonden mag je hier blij zijn als ze komen hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:58 schreef sp3c het volgende:
Ik heb twee keer de politie gebeld s'nachts en die waren er gewoon netjes binnen 5 tot 10 minuten beide keren
Waren met voetbalteam weekendje weg naar Limburg. 3 huisje in vakantie park. Kwamen we thuis na avondje kroeg. Mijn neef die in mijn team zat ook was ongeduldig want moest 5 minuten wachten tot diegene met sleutel vh huisje er was. Zag hij t raam open staan en dacht mooi daar ga ik vast naar binnen met zijn aangeschoten koop. Stapt hij een verkeerd huisje binnen zo de slaapkamer van wildvreemden die ook nog eens ergens mee bezig waren.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb me vanavond ook flink aan zitten dikken in het restaurant.oeh lekkah wat had je gebikt?
Halon!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nee, betalen met paper or met plastic.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tieten? dat ligt toch aan de damedie werkt dan?
En ja ik denk dat de dame wel werkt, in die nachtclub.
Naar steakrestaurant geweest. Biefstuk van 450 gram zitten grompfen.quote:![]()
Sinds ik het fenomeen steakrestaurant ken koop ik ook nooit meer zelf biefstuk en in normale restaurants/eetcafés bestel ik ze ook nooit meer. Valt te erg tegen in vergelijking
Dit soort dingen dusquote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:04 schreef StevenHyde het volgende:
Waren met voetbalteam weekendje weg naar Limburg. 3 huisje in vakantie park. Kwamen we thuis na avondje kroeg. Mijn neef die in mijn team zat ook was ongeduldig want moest 5 minuten wachten tot diegene met sleutel vh huisje er was. Zag hij t raam open staan en dacht mooi daar ga ik vast naar binnen met zijn aangeschoten koop. Stapt hij een verkeerd huisje binnen zo de slaapkamer van wildvreemden die ook nog eens ergens mee bezig waren.Ik denk dat vrouwen wat bedachtzamer zijn als ze gedronken hebben en wij mannen doen maar wat ons lijkt wat goed is
Bwehehehehehe!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:04 schreef StevenHyde het volgende:
Waren met voetbalteam weekendje weg naar Limburg. 3 huisje in vakantie park. Kwamen we thuis na avondje kroeg. Mijn neef die in mijn team zat ook was ongeduldig want moest 5 minuten wachten tot diegene met sleutel vh huisje er was. Zag hij t raam open staan en dacht mooi daar ga ik vast naar binnen met zijn aangeschoten koop. Stapt hij een verkeerd huisje binnen zo de slaapkamer van wildvreemden die ook nog eens ergens mee bezig waren."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Kan zijn dat een dts vrouw wat over haar tieten wil spuitenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, betalen met paper or met plastic.
En ja ik denk dat de dame wel werkt, in die nachtclub.![]()
Nope ik nie
Kolere wat een joekel!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Naar steakrestaurant geweest. Biefstuk van 450 gram zitten grompfen.![]()
Sinds ik het fenomeen steakrestaurant ken koop ik ook nooit meer zelf biefstuk en in normale restaurants/eetcafés bestel ik ze ook nooit meer. Valt te erg tegen in vergelijking
Heerlijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Naar steakrestaurant geweest. Biefstuk van 450 gram zitten grompfen.![]()
How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: