SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
GraatjessssssWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hoe kan ik dat wetenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee inderdaad. Heel jammer dat hij weggaat.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gaat weg
das helemaal niet gezellig![]()
How can I make this topic about me?![]()
Beter dat dan kogelvis.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Waarheenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Heel jammer dat hij weggaat.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou ja, je begon zelf over je ma. Verder prima hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
neuh maar wil niet zo over mij ma erin sowieso.Ik ben de moeilijkste niet. Als gij dat niet wil, dan geschiedde dat niet
Lach met een schone bips![]()
Nou zo graag wil ik het nu ook weer niet wetenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Daaromquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo kan je alles wel kapot nuancerenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Koolvis, de gekweekte vis die met 100% antibiotica gekweekt is nabij Noorwegen, vervolgens ingevroren en al naar China gaat, waar ze hem ontdooien en de kinderslaafjes voor 1 euro per uur ze hem fileren. vervolgens file ingevroren weer terug naar Europa waar ie nog aantal maanden in pakhuizen ligt. dan naar de supermarkten waar ze hem ontdooien en dan in het koelvak leggen als verse file.
LOL die bedoel je?
GeheheheDo what you love, love what you do!![]()
weet ik maar niet in die zin, maar thx voor het begrijpenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, je begon zelf over je ma. Verder prima hoorIk ben de moeilijkste niet. Als gij dat niet wil, dan geschiedde dat niet
Do what you love, love what you do!![]()
Iedereen slaapt hier in huis. Zit lekker te bolken met een strategie game op mijn andere scherm. Denk dat ik er een koud colaatje of biertje bij pak
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ik bolkquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:14 schreef StevenHyde het volgende:
Iedereen slaapt hier in huis. Zit lekker te bolken met een strategie game op mijn andere scherm. Denk dat ik er een koud colaatje of biertje bij pak
stream
en cosThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Welke gamequote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:14 schreef StevenHyde het volgende:
Iedereen slaapt hier in huis. Zit lekker te bolken met een strategie game op mijn andere scherm. Denk dat ik er een koud colaatje of biertje bij pakWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oeh Jagged Alliance 2 speel ik af en toe nog wel eensquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:14 schreef StevenHyde het volgende:
Iedereen slaapt hier in huis. Zit lekker te bolken met een strategie game op mijn andere scherm. Denk dat ik er een koud colaatje of biertje bij pakOldie
Lach met een schone bips![]()
Je klinkt alsof je daar veel van heeft gegetenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:13 schreef kree het volgende:
Koolvis, de gekweekte vis die met 100% antibiotica gekweekt is nabij Noorwegen, vervolgens ingevroren en al naar China gaat, waar ze hem ontdooien en de kinderslaafjes voor 1 euro per uur ze hem fileren. vervolgens file ingevroren weer terug naar Europa waar ie nog aantal maanden in pakhuizen ligt. dan naar de supermarkten waar ze hem ontdooien en dan in het koelvak leggen als verse file.
LOL die bedoel je?
GeheheheUw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:14 schreef StevenHyde het volgende:
Two point hospital. Een soort Theme hospital. Weet niet of je dat kent.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik luister muziek, bolk, check het nieuws en ga zo even gamen.quote:
meer alsof ik in die sector heb gewerkt, zijdelings dus min of meer hoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je daar veel van heeft gegeten
maar weet wel hoe het gaat,. ook met de grote visvangst.Do what you love, love what you do!![]()
Natuurlijk ken ik datquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Two point hospital. Een soort Theme hospital. Weet niet of je dat kent.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Commentaar op streamquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wat is cos? Of moet ik dat ook aan mijn dochter vragen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En wat vindt je van het spel? Ik vind het heerlijk zo ernaast te spelen. Lekker pauzeren tussendoor.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik denk dat jij niet degene bent die mij van gezondheidsadvies moet voorzienquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:16 schreef kree het volgende:
[..]
meer alsof ik in die sector heb gewerkt, zijdelings dus min of meer hoor.
maar weet wel hoe het gaat,. ook met de grote visvangst.Uw ADH vitamine Worst
Ja vond het wel leuk. Maar sindsquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
En wat vindt je van het spel? Ik vind het heerlijk zo ernaast te spelen. Lekker pauzeren tussendoor.
2021 niet meer gedaan. Ben verder gegaan met campus en museum.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: