Onzin.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:49 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Omdat Sainz in een gelijkwaardige auto Max eruit rijdt.
Maar de auto is gewoon kut
Auto is vrij goed. En Liam moet stoppen met fouten maken in kwali. Gelukkig voor hem morgen weer een kans.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:49 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Nee, dat is duidelijkquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:56 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
De vraag vorige week al gesteld maar nu de bevestiging, jij kijkt geen F1 hè
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:49 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij ook wel een paar races nodig om aan de Williams te wennen tho.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]![]()
Zelfs bij Williams lukt het hem niet om Albon te verslaan.
Misschien. We shall see!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien heeft hij ook wel een paar races nodig om aan de Williams te wennen tho.
Als zelfs de Engelse commentatoren Max gaan prijzen voor zijn lapquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Auto is vrij goed. En Liam moet stoppen met fouten maken in kwali. Gelukkig voor hem morgen weer een kans.
GHOSTED.quote:
Dat de ronde van Max de ronde van Max is snap ik ook wel jaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als zelfs de Engelse commentatoren Max gaan prijzen voor zijn lap
Dan weetje dat het Max is die er die lap uitperst
Rondetijd lijkt mij een betere graadmeter wat dat betreftquote:Nu verschillende malen zijn lap bekeken , met verschillende commentatoren en allemaal zeggen ze hetzelfde. Die auto wil niet
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat de ronde van Max de ronde van Max is snap ik ook wel ja
[..]
Rondetijd lijkt mij een betere graadmeter wat dat betreft
Dat maximaliseren wat hij al sinds 2020 doet dat doet momenteel geen 1 coureur hem na.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als zelfs de Engelse commentatoren Max gaan prijzen voor zijn lap
Dan weetje dat het Max is die er die lap uitperst
Nu verschillende malen zijn lap bekeken , met verschillende commentatoren en allemaal zeggen ze hetzelfde. Die auto wil niet
Wat is je punt nu eigenlijk?quote:
Dit geloof je zelf niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat de ronde van Max de ronde van Max is snap ik ook wel ja
[..]
Rondetijd lijkt mij een betere graadmeter wat dat betreft
als je niet kunt erkennen dat die auto gewoon bagger isquote:
Als ik moet kiezen tussen mezelf en mensen die beweren dat een auto op 0.02s van pole een slechte auto is dan kies ik zeker voor mezelf inderdaad.quote:
Waarom zou ik dat moeten erkennen? Hij staat P2 op 18 duizendsten. Dus heel simpel: gewoon een goede auto.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je niet kunt erkennen dat die auto gewoon bagger is
dat Max er een P2 uit haalt, dit eigenlijk ongekend is
dan is er geen punt
gooi jezelf wegquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten erkennen? Hij staat P2 op 18 duizendsten. Dus heel simpel: gewoon een goede auto.
Slecht als in HAAS slecht nee. Slecht als in ze hebben waarschijnlijk de 4e auto ja !quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen mezelf en mensen die beweren dat een auto op 0.02s van pole een slechte auto is dan kies ik zeker voor mezelf inderdaad.
Hoezo? Waar blijkt nu feitelijk uit dat RB een baggerauto zou zijn?quote:
ik ga met jou helemaal geen discussie meer aanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo? Waar blijkt nu feitelijk uit dat RB een baggerauto zou zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |