abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP vrijdag 21 maart 2025 @ 12:16:29 #1
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_217128891
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 21 maart 2025 @ 12:23:47 #2
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_217128948
Lawson kreeg volgens eigen zeggen in zijn cooldown ronde zijn banden niet genoeg gekoeld waardoor hij in de tweede run te weinig grip had.

twitter
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  vrijdag 21 maart 2025 @ 12:33:10 #3
80382 manny
30 is best veel
pi_217129036
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 11:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Die auto heeft gigantische problemen, daar is echt geen ene twijfel over mogelijk. Dat Max eromheen kan rijden verandert er niets aan.
Wellicht kunnen we woorden als belabberde auto en gigantische problemen, bewaren voor een auto die ergens onderin meedraait. Of gaan we hier de stelling aan dat Max vorige week ook 2e was geworden in een Haas.

jaja, alles is relatief. snap ik ook: maar gaan doen alsof de Redbull een soort Nissan Micra is die alleen door de vervanger van God op aarde himself: Ons aller Max Verstappen nog na een 2e plek gereden kan worden dat gaat er bij mij ook niet in.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  Moderator vrijdag 21 maart 2025 @ 12:39:25 #4
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_217129103
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 12:23 schreef Starflyer het volgende:
Lawson kreeg volgens eigen zeggen in zijn cooldown ronde zijn banden niet genoeg gekoeld waardoor hij in de tweede run te weinig grip had.

[ x ]
Met zijn auto gingen ze buiten blijven en die van Max ging wel naar binnen.

Heel raar dat verschil in runplan.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator vrijdag 21 maart 2025 @ 12:40:26 #5
pi_217129109
quote:
19s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 12:33 schreef manny het volgende:

[..]
Wellicht kunnen we woorden als belabberde auto en gigantische problemen, bewaren voor een auto die ergens onderin meedraait. Of gaan we hier de stelling aan dat Max vorige week ook 2e was geworden in een Haas.

jaja, alles is relatief. snap ik ook: maar gaan doen alsof de Redbull een soort Nissan Micra is die alleen door de vervanger van God op aarde himself: Ons aller Max Verstappen nog na een 2e plek gereden kan worden dat gaat er bij mij ook niet in.
Idd. Er wordt hier echt gedaan of Max rondrijdt in een auto wat in de Formule 2 thuishoort. Ondertussen twee keer P2 gepakt. Zo erg kan het echt niet zijn.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 21 maart 2025 @ 12:42:06 #6
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_217129119
quote:

[..]

Ik kan vrij slecht tegen mensen die zo vol overtuiging spreken over iets waar ze vrij weinig van begrijpen.

Een auto waarbij je Max Verstappen moet zijn om dat hok vooraan mee te laten doen is gewoon niet goed. Wat een goede auto goed maakt is meer dan alleen ruwe snelheid onder perfecte omstandigheden. Voorspelbaarheid speelt ook een enorme rol. Ik heb ooit een video gezien over hoe Alpine nieuwe onderdelen maakt, en de simulator werd daar geprezen omdat het upgrades die in de computersimulatie extreem goed zijn kan ontmaskeren als pure troep omdat een mens er niet mee overweg kan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator vrijdag 21 maart 2025 @ 12:47:00 #7
pi_217129173
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 12:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik kan vrij slecht tegen mensen die zo vol overtuiging spreken over iets waar ze vrij weinig van begrijpen.

Hij heeft gewoon een andere mening. Dat jij hem meteen neerzet als iemand die er weinig van snapt ligt niet aan hem denk ik.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_217129236
Weer een Red Bull rookie wiens carrière kapot wordt gemaakt door een te vroege overstap :{

Ze hadden Tsunoda in de Red Bull moeten zetten.
  Moderator vrijdag 21 maart 2025 @ 12:53:33 #9
pi_217129263
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 12:51 schreef Breekfast het volgende:
Weer een Red Bull rookie wiens carrière kapot wordt gemaakt door een te vroege overstap :{

Ze hadden Tsunoda in de Red Bull moeten zetten.
Beetje snelle conclusie dit. We moeten hem maar even de tijd gunnen.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_217129426
ik stel voor op het einde van het seizoen het klassement erbij pakken. En de nummer 1 in de auto van nummer 20 een race laten rijden en visa versa. Kunnen we eigenlijk eens zien wie er echt goed is.
  vrijdag 21 maart 2025 @ 13:16:50 #11
80382 manny
30 is best veel
pi_217129471
quote:

[..]

Ook dit is relatief meneer Nattekat. Vergeleken met die gasten die wekelijks aan zo een auto sleutelen begrijpen we er hier allemaal vrij weinig van, maar toch typen we er vrolijk op los. (Mits ik gemist heb dat 1 van de users hier eigenlijk ook bij een formule 1 team in de pits staat)

Maar goed. We gaan kijken hoe Max het gaat doen in zijn belabberde hok met gigantische problemen dit seizoen. Top 10 klassering zit er dan hopelijk nog net in.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  FOK!fotograaf vrijdag 21 maart 2025 @ 13:17:27 #12
842 Zorro
Z
pi_217129477
quote:

[..]

Dit was de auto die vorig seizoen kampioen werd. NA in het eerste deel een gigantische voorsprong te hebben verzameld en dat in het tweede deel van het seizoen met grote moeite kon verdedigen wegens een veel beter doorontwikkelde McLaren die ze aan alle kanten voorbijging als ze niet nog in de fase zaten dat ze teveel fouten maakten.
De auto die vorige week 2e werd wegens regen en verder niks (voor als je het niet weet: regen is dat natte spul wat uit de lucht valt waardoor de auto's heel anders rijden dan op een droge baan)
De auto waar zowel Perez als Lawson mijlenver mee achterblijven.

Ja die.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_217129487
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 13:17 schreef Zorro het volgende:

[..]
Dit was de auto die vorig seizoen kamoieon werd. NA in het eerste deel een gigantische voorsprong te hebben verzameld en dat in het tweede deel van het seizoen met grote moeite kon verdedigen wegens een veel beter doorontwikkelde McLaren die ze aan alle kanten voorbijging als ze niet nog in de fase zaten dat ze teveel fouten maakten.
De auto die vorige week 2e werd wegens regen en verder niks (voor als je het niet weet: regen is dat natte spul wat uit de lucht valt waardoor dea auto's heel anders rijden dan op een droge baan)
De auto waar zowel Perez als Lawson mijlenver mee achterblijven.

Ja die.
Dan nog is de auto nu ook weer niet zo kut dat we hem als de nieuwe Haas moeten bestempelen toch? Of zie ik iets over het hoofd?
  FOK!fotograaf vrijdag 21 maart 2025 @ 13:19:11 #14
842 Zorro
Z
pi_217129498
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 13:18 schreef Questular het volgende:

[..]
Dan nog is de auto nu ook weer niet zo kut dat we hem als de nieuwe Haas moeten bestempelen toch? Of zie ik iets over het hoofd?
Nee klopt, Haas is sneller dan Lawson was.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 21 maart 2025 @ 13:27:57 #15
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_217129574
quote:
19s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 13:16 schreef manny het volgende:

[..]
Ook dit is relatief meneer Nattekat. Vergeleken met die gasten die wekelijks aan zo een auto sleutelen begrijpen we er hier allemaal vrij weinig van, maar toch typen we er vrolijk op los. (Mits ik gemist heb dat 1 van de users hier eigenlijk ook bij een formule 1 team in de pits staat)

Maar goed. We gaan kijken hoe Max het gaat doen in zijn belabberde hok met gigantische problemen dit seizoen. Top 10 klassering zit er dan hopelijk nog net in.
Het zit hem vooral in het 'vol overtuiging' stuk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator vrijdag 21 maart 2025 @ 13:33:55 #16
pi_217129630
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 13:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Het zit hem vooral in het 'vol overtuiging' stuk.
Die overtuiging die je zo veracht laat je zelf anders ook behoorlijk zien als ik deze zin lees.

quote:
Die auto heeft gigantische problemen, daar is echt geen ene twijfel over mogelijk.
Volgens Max valt dat allemaal wel mee. Maar goed die zal daar blijkbaar niks van snappen.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_217129817
quote:

[..]

Een auto waarbij je Max Verstappen moet zijn om dat hok vooraan mee te laten doen is gewoon niet goed. Wat een goede auto goed maakt is meer dan alleen ruwe snelheid onder perfecte omstandigheden. Voorspelbaarheid speelt ook een enorme rol. Ik heb ooit een video gezien over hoe Alpine nieuwe onderdelen maakt, en de simulator werd daar geprezen omdat het upgrades die in de computersimulatie extreem goed zijn kan ontmaskeren als pure troep omdat een mens er niet mee overweg kan.
Ik ben het met je eens, alleen Alpine aanhalen als referentie voor wat je zegt is natuurlijk niet slim.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 21 maart 2025 @ 14:18:19 #18
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_217129980
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 13:10 schreef Questular het volgende:
ik stel voor op het einde van het seizoen het klassement erbij pakken. En de nummer 1 in de auto van nummer 20 een race laten rijden en visa versa. Kunnen we eigenlijk eens zien wie er echt goed is.
Gewoon een spec-kampioenschap, met allemaal grofweg hetzelfde materiaal :9
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie FP vrijdag 21 maart 2025 @ 14:19:00 #19
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_217129987
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 14:18 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Indycar? :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator vrijdag 21 maart 2025 @ 14:21:55 #20
pi_217130019
quote:

[..]
Op zich wel leuk voor 1 jaartje of zo.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 21 maart 2025 @ 14:25:03 #21
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_217130056
quote:

[..]
Daar hebben we genoeg andere raceklasses voor.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  vrijdag 21 maart 2025 @ 14:26:16 #22
12221 Tijn