SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
Dan staat er een FOK! delegatie voor de deurquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:06 schreef Dotteke het volgende: [..] Echt hè. Eens even afwachten wat er met Moederdag gebeurd
![]()
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
is bijna standaardquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Je bent nog niet vaak zó geschrokken zekerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan staat er een FOK! delegatie voor de deur
How can I make this topic about me?![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Oh dat overkomt mij zo vaak.... en zijn ze al bijna een pagina verderquote:
Het was wel vrij onverwachts iddquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bent nog niet vaak zó geschrokken zeker
Same, zit mobielquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:12 schreef Moonlight het volgende:
Ik zat te wachten tot er een nieuwe werd geopend
Nieuw doel. Aangezien het met mij echt goed gaat.
Ik ga proberen de regie van de financien weer te krijgen.
Kleine stapjes. Maar de dwang is weg, dus misschien gaat het goed.![]()
Goed bezig man! Ben hier ook wat aan het opkrabbelen. De andere auto heeft er toch wel flink ingehakt maar is gelukt uiteindelijkquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:14 schreef KoningWouter het volgende:
Kleine stapjes. Maar de dwang is weg, dus misschien gaat het goed.
Thanks man! Fijn dat het daar ook beter gaat!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Goed bezig man! Ben hier ook wat aan het opkrabbelen. De andere auto heeft er toch wel flink ingehakt maar is gelukt uiteindelijk![]()
Dot gespeeldquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:08 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik heb net Dot gespeeld bij wordfeudnou geen wonder dat ik zo moe ben. Dat verklaard het
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Gelukkig weet niemand mijn adresquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan staat er een FOK! delegatie voor de deur
Ja, even een dipje maar heb het altijd wel op orde. Geen aanmaningen of extra kosten dus dat is altijd fijnquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Thanks man! Fijn dat het daar ook beter gaat!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Doe even rustig aan KW. Je weet hoe snel het weer kan omdraaienquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:14 schreef KoningWouter het volgende:
Kleine stapjes. Maar de dwang is weg, dus misschien gaat het goed.
Dat hoop ik natuurlijk niet, maar ik zou persoonlijk het nog even aanzien. (goede bedoelde tip)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijn man. Ik heb vrijwillig mijn financien uit handen gegeven aan de stadsbank destijds. Super geholpen, wat gaf dat een rust.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, even een dipje maar heb het altijd wel op orde. Geen aanmaningen of extra kosten dus dat is altijd fijn
Blijf daar voorlopig nog wel hoor. Maar ga nu beetje oefenen met kleine bedragen. Kijken wat er gebeurt en of ik het nog dwangmatig moet uitgeven.![]()
Danny lekt niet daar durf ik mijn handen voor in het vuur te stekenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja is ook zo.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe even rustig aan KW. Je weet hoe snel het weer kan omdraaien
Dat hoop ik natuurlijk niet, maar ik zou persoonlijk het nog even aanzien. (goede bedoelde tip)
Heb gisteren 11 euro voor Spotify opgenomen. Hier ga ik mee oefenen. Dit staat op mijn rekening en ik mag daar niet aankomen.![]()
O dat is wel verstandig in ieder gevalquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn man. Ik heb vrijwillig mijn financien uit handen gegeven aan de stadsbank destijds. Super geholpen, wat gaf dat een rust.
Blijf daar voorlopig nog wel hoor. Maar ga nu beetje oefenen met kleine bedragen. Kijken wat er gebeurt en of ik het nog dwangmatig moet uitgeven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet ik, was ff stokenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Danny lekt niet daar durf ik mijn handen voor in het vuur te steken
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja is ook zo.
Heb gisteren 11 euro voor Spotify opgenomen. Hier ga ik mee oefenen. Dit staat op mijn rekening en ik mag daar niet aankomen.Komt vast goed
O dacht je dat ik op tilt zou gaanquote:
Heb alleen tijdens de schuldsanering stadsbank gehad van 2013 tot 2016. Schone lei gekregen en veel geleerd. Sindsdien houd ik alles bij aan inkomsten, uitgaven en rekeningen. Ik weet altijd wat ik heb en kan besteden.wel fijn gevoel moet ik zeggenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn man. Ik heb vrijwillig mijn financien uit handen gegeven aan de stadsbank destijds. Super geholpen, wat gaf dat een rust.
Blijf daar voorlopig nog wel hoor. Maar ga nu beetje oefenen met kleine bedragen. Kijken wat er gebeurt en of ik het nog dwangmatig moet uitgeven.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dot gespeeldnou geen wonder dat ik zo moe ben. Dat verklaard het
![]()
![]()
![]()
oke, gedoucht, gegeten, aangekleed
ik heb geen smoesjes meer, ik moet vertrekken, ik moet gaan
naar de sportschoolHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Boontjequote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:19 schreef greysbones het volgende:
Goedemorgen
en apata voor @:Kissingbird![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor maar ik plaag nu eenmaal graag en er werd al zo lief gedaan met moeder en mevrouw dat ik compensatie nodig achttequote:
Ja zo ver ben ik dan nog niet. Vind het erg moeilijk om het overzicht te bewaren. Tof dat jij al zover bent dat je je eigen boekhouding kunt doen! Klasse!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb alleen tijdens de schuldsanering stadsbank gehad van 2013 tot 2016. Schone lei gekregen en veel geleerd. Sindsdien houd ik alles bij aan inkomsten, uitgaven en rekeningen. Ik weet altijd wat ik heb en kan besteden.wel fijn gevoel moet ik zeggen![]()
Zet 'm op man!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke, gedoucht, gegeten, aangekleed
ik heb geen smoesjes meer, ik moet vertrekken, ik moet gaan
naar de sportschoolTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Gaat jou ook wel lukken, ben je slim genoeg voor, weet ik zeker!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zo ver ben ik dan nog niet. Vind het erg moeilijk om het overzicht te bewaren. Tof dat jij al zover bent dat je je eigen boekhouding kunt doen! Klasse!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja qua intelligentie zit het wel goed hoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Gaat jou ook wel lukken, ben je slim genoeg voor, weet ik zeker!
Maar die klote dwang he. Maar dat gaat echt steeds beter.![]()
Kan je die dwang niet omdraaien naar de dwang financieel te slagen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja qua intelligentie zit het wel goed hoor.
Maar die klote dwang he. Maar dat gaat echt steeds beter.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Zou wel heel fijn zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Kan je die dwang niet omdraaien naar de dwang financieel te slagen?
Maar ben bang dat het een beetje een gewoonte is geworden. Als ik geld krijg kocht ik daar direct boodschappen van en de rest maakte ik over naar PayPal. Dan was het geld even een paar dagen in "limbo" en had ik rust totdat het bij PayPal was.![]()
NOu gelukkig had die compenstatie van jou geen enkel effectquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee hoor maar ik plaag nu eenmaal graag en er werd al zo lief gedaan met moeder en mevrouw dat ik compensatie nodig achtte
Vrouwlief wakker maken, douchen, dokter, winkel.. de dag is begonnen!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Fijne dag gewenst!!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:29 schreef _UserName_ het volgende:
Vrouwlief wakker maken, douchen, dokter, winkel.. de dag is begonnen!![]()
![]()
Morguh Loveislikeakiss
Greysbones en Amy![]()
![]()
KWquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
AmmmmyyY!!
Goedemorgen, kan ik een lekker kopje koffie voor u inschenken?
Nee ik lust geen koffie
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Oeh dat is wel heel luxe, daar zeg ik geen nee tegenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Een vers glaasje jus d'orange dan?
Gewoon de dag starten op pure wilskracht IPV koffie
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh ik start gewoon op colaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
Gewoon de dag starten op pure wilskracht IPV koffie
ALtijd lekker tochquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik vroeger ook niet, volgens mij hadden we überhaupt geen cola in huis. Maar nu bepaal ik het allemaal zelfquote:
Ben je nu al aan de cola?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik vroeger ook niet, volgens mij hadden we überhaupt geen cola in huis. Maar nu bepaal ik het allemaal zelf![]()
![]()
We hadden vroeger kinder cola
Heb het idee dat dat niet meer bestaatHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als je iemand op Foe hebt staan
krijg je dan een melding als diegene je mentioned?
#vraag ik voor een vriendin
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
https://www.bol.com/nl/nl(...)0eaR6HhoCaLkQAvD_BwEquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
We hadden vroeger kinder cola
Heb het idee dat dat niet meer bestaat![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:35 schreef Kissingbird het volgende:
Speciale uitnodiging voor @:greysbones![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]ik had hem al bijna verplaatst naar de SC van BB ik dacht dat ik in de COS zat
Neequote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:38 schreef greysbones het volgende:
#vraag ik voor een vriendin![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:38 schreef greysbones het volgende:
Weet ik eigenlijk ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Schijnbaar want je vriendin zegt het netquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:38 schreef greysbones het volgende:
Kan het wel uitproberen zet ik jou even op FOE moet je mij zo mentionenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha ja vind ik ook hoor. Lekker genieten als je daar zin in hebt.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu pas bedoel je?
Cola, koffie, een pot nat
Zou op zich ook wel een glaasje lusten maar heb nog maar 1 fles.![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]ik had hem al bijna verplaatst naar de SC van BB ik dacht dat ik in de COS zat
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Greys staat nu op FOE kijk maar of je mij kan mentionenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
volgens mij sta je op haar FOE want ze doet het nietquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:39 schreef Dotteke het volgende:
Greys staat nu op FOE kijk maar of je mij kan mentionen![]()
je hebt friend en foequote:
foe is blokkeren van iemandThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
oh je wilt iemand blokken?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt friend en foe
foe is blokkeren van iemand![]()
Ah oke, dat heb ik niet denk ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
De lijst met mensen waar je geen berichten van wil zien op FOK!![]()
![]()
Ik krijg wel een melding dat ze mij zojuist heeft gemeld in topic Onzin voor je leven, maar kan niet zien watWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb een sodastream, maak het zelfquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja vind ik ook hoor. Lekker genieten als je daar zin in hebt.
Zou op zich ook wel een glaasje lusten maar heb nog maar 1 fles.
Kun je wel want je hebt een basis abonnement.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah oke, dat heb ik niet denk ik.
Maar blijkbaar heb je daar nog nooit gebruik van gemaakt
tis een gebbetjequote:
maar mijn vraag was wel oprechtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
apartquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:41 schreef Dotteke het volgende:
Ik krijg wel een melding dat ze mij zojuist heeft gemeld in topic Onzin voor je leven, maar kan niet zien watThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh je krijgt dus toch een mention danquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:41 schreef Dotteke het volgende:
Ik krijg wel een melding dat ze mij zojuist heeft gemeld in topic Onzin voor je leven, maar kan niet zien wat
Ik zag de post zelf niet,maar kreeg wel een meldingquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh ga je binnenkort naar Zuid Afrika??quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Alles uit de nek want binnenkort op reisSmile, it's free therapy.![]()
Yepquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh ga je binnenkort naar Zuid Afrika??Werewolf![]()
Oh echt? Is dat lekker?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb een sodastream, maak het zelf![]()
Denk ik. Heb eigenlijk nooit last van andere users of zo.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kun je wel want je hebt een basis abonnement.
Maar blijkbaar heb je daar nog nooit gebruik van gemaakt![]()
Liep hier het een man in een korte broek
Tenminste daar ga ik vanuit want hij had een jas aan tot halverwege zijn bovenbeen maar leek er niets onder de hebben
Kan ook een potloodventer geweest zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
@KillemWieftquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
Tenminste daar ga ik vanuit want hij had een jas aan tot halverwege zijn bovenbeen maar leek er niets onder de hebben
Kan ook een potloodventer geweest zijn![]()
Ik vertrek op 6 april tot 23 aprilquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Moooi!!! Eindelijk is het zover!!
Hoe lang ga je?Werewolf![]()
Nah ik denk niet dat we potloodventers onder ons hebben hoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
denk eerder aan @:kree of @:mario390
![]()
Nou hij zag er wel uit alsof hij sportte en dat beeld heb ik niet bij die users
*Lust geen koffie*![]()
je weet het maar nooit het is toch een afspiegeling van de maatschappij (heel FOK!).quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nah ik denk niet dat we potloodventers onder ons hebben hoor.Smile, it's free therapy.![]()
Jij en Dud sporten toch ook en zijn ook usersquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nou hij zag er wel uit alsof hij sportte en dat beeld heb ik niet bij die users
@dud0r?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kan ook een potloodventer geweest zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja sowieso zat gisteren die documentaire van 20 jaar terug te kijken. Schrok ik een beetje van hoeveel er veranderd is in die tijd.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je weet het maar nooit het is toch een afspiegeling van de maatschappij (heel FOK!).![]()
Ik was niet een van de @ dus ik val niet onder die usersquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij en Dud sporten toch ook en zijn ook usersHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
O je had het specifiek over de @quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik was niet een van de @ dus ik val niet onder die usersZIe het nu ook nu ik terug lees je zei ook die users
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je had het specifiek over de @ZIe het nu ook nu ik terug lees je zei ook die users
Sommige fokkers vallen in hun eigen bijzondere klasseHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
iedereen is bijzonder op zijn of haar manierquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Sommige fokkers vallen in hun eigen bijzondere klasseThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat ookquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen is bijzonder op zijn of haar manier
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kun je m uitlenen aan @:moonlight![]()
![]()
Deze meneer.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:58 schreef StevenHyde het volgende:
Een goedemorgen
Dagje kantoorwerk hier.
Heb je de bastognekoeken mee?![]()
![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Deze meneer.
Heb je de bastognekoeken mee?
Nee niet mee. Maar vanmiddag in de pauze ga ik wel even naar de supermarkt. Dus wie weet.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Op vrijdag?!?!!!?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:58 schreef StevenHyde het volgende:
Een goedemorgen
Dagje kantoorwerk hier.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ben jij D'r brij?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:35 schreef Kissingbird het volgende:
Speciale uitnodiging voor @:greysbones![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Oei die zoete kruimelige brokkelende stukjes waar jij van houdt.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hahaha
Nee niet mee. Maar vanmiddag in de pauze ga ik wel even naar de supermarkt. Dus wie weet.
Ik vind die krengen echt zum kotzen![]()
![]()
Jup, we werken hier woensdag en vrijdag op kantoor. Woensdag lukt het me niet. Vrijdag, dan maar. Vind ik niet erg hoor. Heerlijk naar huis rijden met de wetenschap dat het weekend isquote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Net bij de Kruidvat alvast kinose tape gehaald voor op vakantie
Ook twee zakjes kamille thee
Ga kijken of ik met het badderen mijn haar en beetje blonder kan maken op vakantie
Zon helpt ook natuurlijkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat mag hoor. Zou wel saai zijn als we allemaal hetzelfde lekker vinden.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oei die zoete kruimelige brokkelende stukjes waar jij van houdt.
Ik vind die krengen echt zum kotzen
Begrijp het alleen niet hooor.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Is dat van die tape voor als je gaat sporten?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Net bij de Kruidvat alvast kinose tape gehaald voor op vakantie
Ook twee zakjes kamille thee
Ga kijken of ik met het badderen mijn haar en beetje blonder kan maken op vakantie
Zon helpt ook natuurlijkBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Haha naja ik ben gewoon niet zo'n zoetekauw. Ben meer van hartige dingen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat mag hoor. Zou wel saai zijn als we allemaal hetzelfde lekker vinden.
Begrijp het alleen niet hooor.![]()
Ik ben hartig en zoet (kauwer)quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha naja ik ben gewoon niet zo'n zoetekauw. Ben meer van hartige dingen.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja heb een hiel waar te weinig vet op zit dus als ik meerdere dagen lange afstanden loop heeft die wat ondersteuning nodigquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is dat van die tape voor als je gaat sporten?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wel fijn dat je dat zelf dan goed weet te tapen voor jezelfquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja heb een hiel waar te weinig vet op zit dus als ik meerdere dagen lange afstanden loop heeft die wat ondersteuning nodigBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Geleerd van de fysioquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wel fijn dat je dat zelf dan goed weet te tapen voor jezelf
*Lust geen koffie*![]()
Eindelijk weer een tgtg gescoord bij mij favoriete Bakker
Nu moet ik niet vergeten om die na het sporten op te halenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
tgtg?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
Eindelijk weer een tgtg gescoord bij mij favoriete Bakker![]()
Zal vast ook erbuiten zijn, maar bedrijven die hun eten moeten weg gooien zetten dan pakketten online voor weinigquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat is dat? Is dat een randstad dingetje?
Ik heb nu een volle tas van de bakker voor 5 euro
We hebben het ook Dunkin en dan heb je 12 donuts voor 6
Wel beetje hit or mis, zijn ook groente en fruit pakketten en die zijn soms wel te ver heenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ah ja, dat klinkt wel slim.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zal vast ook erbuiten zijn, maar bedrijven die hun eten moeten weg gooien zetten dan pakketten online voor weinig
Wel beetje hit or mis, zijn ook groente en fruit pakketten en die zijn soms wel te ver heen
Dat is wel wat te modern voor hier in de Achterhoek hoor.
Hier gaat nog alles manual.![]()
![]()
Dat hebben we hier ook bij de bakker en bij supermarkten, Is zelfs een app voor: Too good to go. Doen we ook weleens.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja, dat klinkt wel slim.
Hier gaat nog alles manual.
Er zijn mogelijkheden volgens de appHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hmm misschien moet ik maar eens gaan kijken.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Er zijn mogelijkheden volgens de app
Ben ik zelf misschien wel ouderwets.![]()
![]()
Bijna zomer!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hier gaat het prima hoor. Het belooft een mooie dag te worden.![]()
Volgende week![]()
![]()
Ik denk dat we dit in 🇧🇪 ook wel hebben.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zal vast ook erbuiten zijn, maar bedrijven die hun eten moeten weg gooien zetten dan pakketten online voor weinig
Wel beetje hit or mis, zijn ook groente en fruit pakketten en die zijn soms wel te ver heenWerewolf![]()
to good to goquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja, dat klinkt wel slim.
Hier gaat nog alles manual.
bestaat overal
woon randje veluwe ( andere kant van de ijssel is achterhoek) daar hebben ze dat ook gewoon![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zal eens kijken. Vind het altijd zo'n gedoe met al die apps.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
to good to go
bestaat overal
woon randje veluwe ( andere kant van de ijssel is achterhoek) daar hebben ze dat ook gewoon![]()
![]()
We hebben twee vriezers dus we gebruiken echt bijna alles wat we halen met tgtgHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja ik vind alleen die apps altijd moeilijk. Ook bij de VGZ, moest ik een vraag indienen via de app. Kon maar 100 tekens en toen het antwoord kwam kon ik het nergens terugvinden.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
We hebben twee vriezers dus we gebruiken echt bijna alles wat we halen met tgtg![]()
![]()
Kabel machine is vrij![]()
Was al bang dat ik triceps moest gaan doen op de aftrek machineHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik wil ook een aftrek machinequote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kabel machine is vrij![]()
Was al bang dat ik triceps moest gaan doen op de aftrek machine![]()
ikgaopzoeknaardeaftrekmachineopbol.combolkquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Danmoetjediebestellenzijnnietzoduurbolk![]()
Posthiermaarwatjedanalseerstetegenkomtbolkquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ikgaopzoeknaardeaftrekmachineopbol.combolk
Ze zag mij vanochtend in veel minder dan een korte broek.quote:
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
isgoedmaarhebalbesteldweetnietmeerwaarikurlkanvindenbolkquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Posthiermaarwatjedanalseerstetegenkomtbolk![]()
Hoi!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze zag mij vanochtend in veel minder dan een korte broek.![]()
![]()
UHUikgeloofjeniebolkquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
isgoedmaarhebalbesteldweetnietmeerwaarikurlkanvindenbolk
En ook halloquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze zag mij vanochtend in veel minder dan een korte broek.
Dat ziet er vermoeiend uit.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ] kopen?![]()
![]()
Loopt hier ook een vent in een strakke korte broek en je kan alles zien...
Ik klaag al over vrouwen outfits in de sportschool maar nu vind ik ook iets van de mannenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Sportschool vind ik afschuwelijk. Met die opgepompte types.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
Loopt hier ook een vent in een strakke korte broek en je kan alles zien...
Ik klaag al over vrouwen outfits in de sportschool maar nu vind ik ook iets van de mannen![]()
Okéquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Sportschool vind ik afschuwelijk. Met die opgepompte types.
Dan zal ik maar niet naar de meet komen
*Lust geen koffie*![]()
Iddquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Sportschool vind ik afschuwelijk. Met die opgepompte types.
Maar voor mij ook om wat af te vallen hihi.
Niet dat ik er gebruik van maakWerewolf![]()
Jawel je moet gewoon komen hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oké
Wil je graag ontmoeten.![]()
Maar ik heb ambities om status muscle mommy te hebben deze zomerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jawel je moet gewoon komen hoor
Wil je graag ontmoeten.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind van wel, maar ik heb geen smaak
Ik ben ook de moeilijkste niet hoor.![]()
Sowieso goede ambitie! Je kunt het!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maar ik heb ambities om status muscle mommy te hebben deze zomer![]()
Ik ook niet, want hij houdt ook al niet van overgewicht en kort haarquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oké
Overgewicht is geen probleem. Maar extreem overgewicht wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook niet, want hij houdt ook al niet van overgewicht en kort haar
Kort haar kan groeien.
Ik zie mogelijkheden.![]()
![]()
Zo kort is jouw haar nietquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook niet, want hij houdt ook al niet van overgewicht en kort haar
En volslank is heerlijk
Klaar met de armen
Op naar de trapHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bakkie nummer 4 hier. Als ik het goed geteld heb.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:58 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga maar voor koppie koffie nummer 3How can I make this topic about me?![]()
Ik wilde net de vraag stellen wie jij nu verwachtte en zo enthousiast begroetquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:00 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
![]()
daar is ie toch
ow niet jij GG![]()
bedoelde JuStNKkkkkkkkKKKKK
Rare vogelquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:00 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
![]()
daar is ie toch
ow niet jij GG![]()
bedoelde JuStNKkkkkkkkKKKKK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik wilde net de vraag stellen wie jij nu verwachtte en zo enthousiast begroet![]()
Zorrie GG
![]()
Kan jou ook wel enthousiast begroeten een volgende keer![]()
Dan weten we dat het niet gemeend isquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Zorrie GG
![]()
![]()
![]()
Nou dat is eigenlijk wel leuk ja. Doe ik dat ookquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Zorrie GG
![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan weten we dat het niet gemeend is
Is ie dan vast wel weer vergetenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan weten we dat het niet gemeend is
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou dat is eigenlijk wel leuk ja. Doe ik dat ookdoen we
En anders gewoon een bak koffie gevenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is ie dan vast wel weer vergeten![]()
![]()
Da's waar.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is ie dan vast wel weer vergeten
* gebrokenglas maakt een aantekening om niet te vergeten KB enthousiast te begroeten een volgende keerquote:
Dat zal ff wennen zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:13 schreef Zucht. het volgende:
Pff mijn werkgever is verkocht en mag gaan omschakelen van de Microsoft naar de Google workspace![]()
hubse een angere werkgever of dat neit?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:13 schreef Zucht. het volgende:
Pff mijn werkgever is verkocht en mag gaan omschakelen van de Microsoft naar de Google workspaceSmile, it's free therapy.![]()
Does normaalquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hubse een angere werkgever of dat neit?![]()
![]()
Zeker omdat de apps nog niet te installeren zijn ICTquote:![]()
Mag straks web based in Zoom inloggen, kijken of alles werkt![]()
![]()
Dat gaat nog wat wordenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:16 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Zeker omdat de apps nog niet te installeren zijn ICT![]()
Mag straks web based in Zoom inloggen, kijken of alles werkt![]()
![]()
Ehm jao ben verkochtquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hubse een angere werkgever of dat neit?![]()
![]()
Het werkt wel, webbased zoom, maar ideaal is het zeker niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:16 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Zeker omdat de apps nog niet te installeren zijn ICT![]()
Mag straks web based in Zoom inloggen, kijken of alles werktHow can I make this topic about me?![]()
Ook de headset?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het werkt wel, webbased zoom, maar ideaal is het zeker niet.zag zo snel de instellingen nergens
![]()
![]()
Dat weet ik niet. Ik gebruik gewoon de speaker en microfoon van de laptop.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:18 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ook de headset?zag zo snel de instellingen nergens
De microfoon is bagger van de Intel i5 die ik van Dell hebquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik gebruik gewoon de speaker en microfoon van de laptop.![]()
![]()
Ook met Teams?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:21 schreef Zucht. het volgende:
[..]
De microfoon is bagger ok de Intel i5 die ik van Dell hebHow can I make this topic about me?![]()
Probeer het dan ook nietquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ik praat niet eens dialect laat staan dat ik het kan schrijven
![]()
![]()
![]()
Ik heb geen headset en gebruik Teams altijd zo met microfoon en luidspreker.
En op kantoor hebben we vergaderruimtes dus dan heb ik ook geen headset nodig.How can I make this topic about me?![]()
Zo, deel een zit er op bijna. Straks was 2 aan zetten en dan ff wat rusten
UserTquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:30 schreef _UserName_ het volgende:
Zo, deel een zit er op bijna. Straks was 2 aan zetten en dan ff wat rusten![]()
![]()
Ik heb net ook de 2e was draaien. En nu effe koffie.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:30 schreef _UserName_ het volgende:
Zo, deel een zit er op bijna. Straks was 2 aan zetten en dan ff wat rustenHow can I make this topic about me?![]()
Precies dat!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb net ook de 2e was draaien. En nu effe koffie.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Straks toch naar concert. Had blijkbaar al een tijd terug een ticket gekocht![]()
Toch fijn zo'n service mail over vanavond![]()
Dat weet je tochquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:31 schreef Kissingbird het volgende:
Straks toch naar concert. Had blijkbaar al een tijd terug een ticket gekocht![]()
Toch fijn zo'n service mail over vanavond![]()
![]()
![]()
Koop vaker meerdere concertkaarten van verschillende bands in 1x. Dus tja.. dacht zal me wel vergist hebben, is ook al een paar maanden geleden. Maar net dus mail over vanavond.. via een linkje mijn ticket gekregenquote:
Heb je nog geluk dat je geen andere plannen had gemaaktquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Koop vaker meerdere concertkaarten van verschillende bands in 1x. Dus tja.. dacht zal me wel vergist hebben, is ook al een paar maanden geleden. Maar net dus mail over vanavond.. via een linkje mijn ticket gekregen![]()
![]()
Plannen zijn er om te veranderenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je nog geluk dat je geen andere plannen had gemaakt
Geen duik genomen in Greys' zwembad toen je daar de kantjes aan het doen was?quote:How can I make this topic about me?![]()
Mocht nietquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen duik genomen in Greys' zwembad toen je daar de kantjes aan het doen was?![]()
![]()
Ja en ik maar ploeteren...quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow? Lag ze zelf in dat zwembad? Hmmm![]()
Was nog een ander concert waar ik ook nog heen had willen gaan maar hoef nu niet meer te twijfelenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je nog geluk dat je geen andere plannen had gemaakt
Lekkere wattagequote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik ben niet overledenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: