SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
Dan staat er een FOK! delegatie voor de deurquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:06 schreef Dotteke het volgende: [..] Echt hè. Eens even afwachten wat er met Moederdag gebeurd
![]()
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
is bijna standaardquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Je bent nog niet vaak zó geschrokken zekerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan staat er een FOK! delegatie voor de deur
How can I make this topic about me?![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Oh dat overkomt mij zo vaak.... en zijn ze al bijna een pagina verderquote:
How can I make this topic about me?![]()
Het was wel vrij onverwachts iddquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bent nog niet vaak zó geschrokken zeker
Same, zit mobielquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:12 schreef Moonlight het volgende:
Ik zat te wachten tot er een nieuwe werd geopend
Nieuw doel. Aangezien het met mij echt goed gaat.
Ik ga proberen de regie van de financien weer te krijgen.
Kleine stapjes. Maar de dwang is weg, dus misschien gaat het goed.![]()
Goed bezig man! Ben hier ook wat aan het opkrabbelen. De andere auto heeft er toch wel flink ingehakt maar is gelukt uiteindelijkquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:14 schreef KoningWouter het volgende:
Kleine stapjes. Maar de dwang is weg, dus misschien gaat het goed.
Thanks man! Fijn dat het daar ook beter gaat!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Goed bezig man! Ben hier ook wat aan het opkrabbelen. De andere auto heeft er toch wel flink ingehakt maar is gelukt uiteindelijk![]()
Dot gespeeldquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:08 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik heb net Dot gespeeld bij wordfeudnou geen wonder dat ik zo moe ben. Dat verklaard het
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Gelukkig weet niemand mijn adresquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan staat er een FOK! delegatie voor de deur
Ja, even een dipje maar heb het altijd wel op orde. Geen aanmaningen of extra kosten dus dat is altijd fijnquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Thanks man! Fijn dat het daar ook beter gaat!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Doe even rustig aan KW. Je weet hoe snel het weer kan omdraaienquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:14 schreef KoningWouter het volgende:
Kleine stapjes. Maar de dwang is weg, dus misschien gaat het goed.
Dat hoop ik natuurlijk niet, maar ik zou persoonlijk het nog even aanzien. (goede bedoelde tip)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijn man. Ik heb vrijwillig mijn financien uit handen gegeven aan de stadsbank destijds. Super geholpen, wat gaf dat een rust.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, even een dipje maar heb het altijd wel op orde. Geen aanmaningen of extra kosten dus dat is altijd fijn
Blijf daar voorlopig nog wel hoor. Maar ga nu beetje oefenen met kleine bedragen. Kijken wat er gebeurt en of ik het nog dwangmatig moet uitgeven.![]()
Danny lekt niet daar durf ik mijn handen voor in het vuur te stekenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja is ook zo.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe even rustig aan KW. Je weet hoe snel het weer kan omdraaien
Dat hoop ik natuurlijk niet, maar ik zou persoonlijk het nog even aanzien. (goede bedoelde tip)
Heb gisteren 11 euro voor Spotify opgenomen. Hier ga ik mee oefenen. Dit staat op mijn rekening en ik mag daar niet aankomen.![]()
O dat is wel verstandig in ieder gevalquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn man. Ik heb vrijwillig mijn financien uit handen gegeven aan de stadsbank destijds. Super geholpen, wat gaf dat een rust.
Blijf daar voorlopig nog wel hoor. Maar ga nu beetje oefenen met kleine bedragen. Kijken wat er gebeurt en of ik het nog dwangmatig moet uitgeven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet ik, was ff stokenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Danny lekt niet daar durf ik mijn handen voor in het vuur te steken
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja is ook zo.
Heb gisteren 11 euro voor Spotify opgenomen. Hier ga ik mee oefenen. Dit staat op mijn rekening en ik mag daar niet aankomen.Komt vast goed
O dacht je dat ik op tilt zou gaanquote:
Heb alleen tijdens de schuldsanering stadsbank gehad van 2013 tot 2016. Schone lei gekregen en veel geleerd. Sindsdien houd ik alles bij aan inkomsten, uitgaven en rekeningen. Ik weet altijd wat ik heb en kan besteden.wel fijn gevoel moet ik zeggenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn man. Ik heb vrijwillig mijn financien uit handen gegeven aan de stadsbank destijds. Super geholpen, wat gaf dat een rust.
Blijf daar voorlopig nog wel hoor. Maar ga nu beetje oefenen met kleine bedragen. Kijken wat er gebeurt en of ik het nog dwangmatig moet uitgeven.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dot gespeeldnou geen wonder dat ik zo moe ben. Dat verklaard het
![]()
![]()
![]()
oke, gedoucht, gegeten, aangekleed
ik heb geen smoesjes meer, ik moet vertrekken, ik moet gaan
naar de sportschoolHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Boontjequote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:19 schreef greysbones het volgende:
Goedemorgen
en apata voor @:Kissingbird![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor maar ik plaag nu eenmaal graag en er werd al zo lief gedaan met moeder en mevrouw dat ik compensatie nodig achttequote:
Ja zo ver ben ik dan nog niet. Vind het erg moeilijk om het overzicht te bewaren. Tof dat jij al zover bent dat je je eigen boekhouding kunt doen! Klasse!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb alleen tijdens de schuldsanering stadsbank gehad van 2013 tot 2016. Schone lei gekregen en veel geleerd. Sindsdien houd ik alles bij aan inkomsten, uitgaven en rekeningen. Ik weet altijd wat ik heb en kan besteden.wel fijn gevoel moet ik zeggen![]()
Zet 'm op man!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke, gedoucht, gegeten, aangekleed
ik heb geen smoesjes meer, ik moet vertrekken, ik moet gaan
naar de sportschoolTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Gaat jou ook wel lukken, ben je slim genoeg voor, weet ik zeker!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zo ver ben ik dan nog niet. Vind het erg moeilijk om het overzicht te bewaren. Tof dat jij al zover bent dat je je eigen boekhouding kunt doen! Klasse!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja qua intelligentie zit het wel goed hoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Gaat jou ook wel lukken, ben je slim genoeg voor, weet ik zeker!
Maar die klote dwang he. Maar dat gaat echt steeds beter.![]()
Kan je die dwang niet omdraaien naar de dwang financieel te slagen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja qua intelligentie zit het wel goed hoor.
Maar die klote dwang he. Maar dat gaat echt steeds beter.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Zou wel heel fijn zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Kan je die dwang niet omdraaien naar de dwang financieel te slagen?
Maar ben bang dat het een beetje een gewoonte is geworden. Als ik geld krijg kocht ik daar direct boodschappen van en de rest maakte ik over naar PayPal. Dan was het geld even een paar dagen in "limbo" en had ik rust totdat het bij PayPal was.![]()
NOu gelukkig had die compenstatie van jou geen enkel effectquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee hoor maar ik plaag nu eenmaal graag en er werd al zo lief gedaan met moeder en mevrouw dat ik compensatie nodig achtte
Vrouwlief wakker maken, douchen, dokter, winkel.. de dag is begonnen!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Fijne dag gewenst!!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:29 schreef _UserName_ het volgende:
Vrouwlief wakker maken, douchen, dokter, winkel.. de dag is begonnen!![]()
![]()
Morguh Loveislikeakiss
Greysbones en Amy![]()
![]()
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: