Op social media moet gewoon veel meer regulering. Het is gemaakt om verslavend te zijn. Zeker met al die algoritmes wordt de gebruiker er vaak niet beter van.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sloeg vooral aan op zijn opmerkingen over sociale media. Vind persoonlijk ook echt dat je kinderen zoveel mogelijk weg moet houden van schermen en sociale media. Volwassenen eigenlijk ook, maar dat wordt wat ingewikkelder.
Goed onderwijs voor de massa is toch helemaal niet in het belang van de echte elite? De elite die het bange MAGA gepeupel zo handig aan de macht heeft gebracht.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:00 schreef cynicus het volgende:
Ik vroeg ChatGPT om wat initiatieven van Dept. of Education op te sommen. Persoonlijk vind ik er best veel nuttige en nobele programma's tussen zitten...
Conclusion:
The U.S. Department of Education has played a significant role in shaping education policy and improving access to education in the United States. Its accomplishments span a range of areas, from improving access to higher education and ensuring educational equity to providing funding and support for students with disabilities and promoting school safety. The Department's ongoing efforts to adapt to new challenges, including technological advancements and crises like the COVID-19 pandemic, show its evolving role in addressing the needs of American students.
Sociale media werken op basis van brainhacks. Wat jij al aangeeft: het doel is om gebruikers verslaafd te maken.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:26 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Op social media moet gewoon veel meer regulering. Het is gemaakt om verslavend te zijn. Zeker met al die algoritmes wordt de gebruiker er vaak niet beter van.
Precies maar ik hoop dat Europa nu we minder close zijn met Amerika nog meer een eigen koers gaat varen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sociale media werken op basis van brainhacks. Wat jij al aangeeft: het doel is om gebruikers verslaafd te maken.
Alle vormen van media zijn gebonden aan regels. Van televisie en kranten tot boeken en radio. Maar sociale media zijn een ongereguleerd wilde westen. Het slaat nergens op en is destructief.
Dat van die straling is inderdaad onzin, maar de aanwezigheid van mobieltjes op school is wel funest voor de concentratie van leerlingen. Ik ben heel blij dat ik tegenwoordig op een school werk waar ik ze bijna niet meer zie. Je ziet gewoon dat die kinderen zich weer anders (socialer) ontwikkelen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Meh, dat je GSM niet in de klas wil hebben is niet zo gek, maar RFK's redenen hiervoor zijn weer totaal des wappies.
[..]
Laat hem dat maar eens aantonen dan. Durf voorzichtigjes aan wel te stellen dat de energie van de straling die een gsm uitzend, daarvoor veeeeel te laag is
Maar men ziet het woordje "straling" en men is meteen bang,
Kunnen ze komende misstanden niet filmen en online zetten ook win-winquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
Zowaar een proefballonnetje van RFK Jr waar ik mij op het eerste gezicht heel goed in kan vinden.
[ x ]
Hangt ervanaf welke elite je bedoelt. Onder bijvoorbeeld wetenschappelijke elites zal dat vast heel populair zijn. Onder cryptobro's niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:38 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Goed onderwijs voor de massa is toch helemaal niet in het belang van de echte elite? De elite die het bange MAGA gepeupel zo handig aan de macht heeft gebracht.
Leren over jezus en andere sprookjesfiguren, over intelligent design en andere non-wetenschappelijke crap is ruim voldoende
Alleen losers verliezen hun baanquote:
De gewond geraakte veteranen weerquote:
Bidens schuld?quote:
Het is natuurlijk altijd de schuld van iemand anders. Trump heeft nog nooit in zijn hele leven ergens verantwoordelijkheid voor genomen.quote:
Als ze al die ontslagen ambtenaren meetellen dan gaat het hard, natuurlijk.quote:
Natuurlijk, ze respecteren zijn werkgever niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wil trump nou mensen harder straffen die specifiek een tesla vernielen? (bovenop de normale straf voor vandalisme enzo dus)
https://nos.nl/artikel/25(...)jke-oorlog-met-chinaquote:Media VS: Speciale briefing voor Elon Musk over mogelijke oorlog met China
Elon Musk wordt vandaag door het Pentagon ingelicht over een "mogelijke oorlog met China", schrijft The New York Times op basis van overheidsbronnen. Er zou voor vandaag een speciale briefing zijn opgezet, waarbij Musk aanwezig zal zijn.
"Jullie mogen wel oorlog voeren, maar het mag mijn zakelijke belangen niet schaden"quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:59 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)jke-oorlog-met-china
IJzer smeden als het heet is, de Liberals hebben de leiding in de polls overgenomenquote:Canadian Prime Minister Mark Carney will trigger an early election this weekend for an expected vote on April 28, a government official said Thursday, against the backdrop of a trade war and sovereignty threats from U.S. President Donald Trump.
Carney will go to Governor-General Mary Simon on Sunday and request to dissolve Parliament, said the official, who wasn’t authorized to publicly give details and spoke on condition of anonymity. Simon’s office holds a constitutional and ceremonial role as the representative of Canada’s head of state, King Charles III.
The campaign for the election, which is due by October but can be called at any time before then by a prime minister, will then officially begin.
Als ze er niks tegen willen doen, zou ik tegen die Yanks zeggen: own it en laat je dan maar naar de slachtbank leiden.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:35 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Tsja, welke gek gaat er nu nog op vakantie in de VS. Er waren hier plannen om naar New York en de westkust te gaan, maar die zijn tot nader order uitgesteld. En wij zullen niet de enigen zijn.
Goed punt.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Als ze er niks tegen willen doen, zou ik tegen die Yanks zeggen: own it en laat je dan maar naar de slachtbank leiden.
Begrijpelijk. Voordat je het weet zit je vast vanwege je FOK!-pohi.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:35 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Tsja, welke gek gaat er nu nog op vakantie in de VS. Er waren hier plannen om naar New York en de westkust te gaan, maar die zijn tot nader order uitgesteld. En wij zullen niet de enigen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |