SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
apataquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:35 schreef Kissingbird het volgende:
neeeeeeeeee gofferdomme
ik wilde 'mag ik dan bij jou'![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:35 schreef Kissingbird het volgende:
neeeeeeeeee gofferdomme
ik wilde 'mag ik dan bij jou'Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Don't you want me like I need you now? Apatapata apetapeta.... Uhuh uh uh
GOEIE TT!!!!Lach met een schone bips![]()
Preciesquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
Don't you want me like I need you now? Apatapata apetapeta.... Uhuh uh uh
GOEIE TT!!!!![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
NEE dat nr wordt vaak gezongen in BB net alsquote:
Mag ik dan bij jou schuilen
Als het nergens anders kan?
En als ik moet huilen
Droog jij m'n tranen dan?
Want als ik bij jou mag
Mag jij altijd bij mij
Kom wanneer je wilt
Ik hou een kamer voor je vrijSmile, it's free therapy.![]()
Ik snap er nog steeds niets van na een jaar hier te zijn geweest.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:36 schreef HappyCharly het volgende:
Maar goed dat het een spel en geen slowchat is![]()
Aha ahaquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
NEE dat nr wordt vaak gezongen in BB net als
En als ik moet huilen
Want als ik bij jou mag
Mag jij altijd bij mij
Kom wanneer je wilt
Ik hou een kamer voor je vrij![]()
Ooohhh hahaha ik wist niet dat je het hierover hadquote:
Leuk liedje welI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds niets van na een jaar hier te zijn geweest.
Trust nobody![]()
Ow je gaat toch niet he?quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Smile, it's free therapy.![]()
Moet eerlijk gezegd zeggen, het nummer is niet slecht en ook wel oorwurm die blijft hangen. Maar ik vind Bruno Mars echt wel een geniale muzikant en entertainer met zijn shows.quote:Lach met een schone bips![]()
Preciesquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet eerlijk gezegd zeggen, het nummer is niet slecht en ook wel oorwurm die blijft hangen. Maar ik vind Bruno Mars echt wel een geniale muzikant en entertainer met zijn shows.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja jij hebt smaakquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:36 schreef maily het volgende:
[..]
@:KissingBird ik ben het zo hard met je eens![]()
wat een baggernummer![]()
Greys niet
boeit nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
het is ONZ![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee joh! Ik ben er pas net voor mijn gevoel.
Wasda voor kutnummer dan?quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
NEE dat nr wordt vaak gezongen in BB net als
En als ik moet huilen
Want als ik bij jou mag
Mag jij altijd bij mij
Kom wanneer je wilt
Ik hou een kamer voor je vrijLach met een schone bips![]()
Aquote:
P
A
T
ASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mensen komen en gaanquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee joh! Ik ben er pas net voor mijn gevoel.Trust nobody![]()
Wel prachtig. De Nederlandse subculture FOK. Ben benieuwd of iemand daar ooit nog eens een docu over gaat maken
Met kees kankerkachel en alles.![]()
TR gemacht! Kutnummer!quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
iets wat Greys niet leuk vindt om te horen
klier ik haar mee terug
Bekijk deze YouTube-videoLach met een schone bips![]()
we staan al op Youtubequote:Op donderdag 20 maart 2025 22:39 schreef KoningWouter het volgende:
Wel prachtig. De Nederlandse subculture FOK. Ben benieuwd of iemand daar ooit nog eens een docu over gaat maken
Bekijk deze YouTube-video![]()
haha ga ik eens naar kijken thanks!quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:40 schreef maily het volgende:
[..]
we staan al op Youtube
Want als ik bij jou magquote:
Mag jij altijd bij mij
Kom wanneer je wilt
Ik hou een kamer voor je vrijSmile, it's free therapy.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Want als ik bij jou mag
Mag jij altijd bij mij
Kom wanneer je wilt
Ik hou een kamer voor je vrijThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:41 schreef Kissingbird het volgende:
Als de lente komt
En als ik dan verliefd ben
Mag ik dan bij jou?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:41 schreef Kissingbird het volgende:
Als de liefde komt
En ik weet het zeker
Mag ik dan bij jou?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En Claudia op de boot naar verwegistanquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heerlijk nummertje, repeatje van mij
Sorry nee. Maar heb wel Koreaans drank spelletje wat je mag meespelen in mijn apetapeta, apetapetaquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:42 schreef Kissingbird het volgende:
Als het einde komt
En als ik dan bang ben
Mag ik dan bij jou?Lach met een schone bips![]()
langer dan @JustinK nodig heeftquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze is ff in mijn apatapata... moment brb... 3 minuten is genoeg.
Uhm ik bedoelde Greys, das net een fontein joh.... Die moet daarna de boel weer schoonmaken. Hou op met mijquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
langer dan @:justink nodig heeft
Lach met een schone bips![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Uhm ik bedoelde Greys, das net een fontein joh.... Die moet daarna de boel weer schoonmaken. Hou op met mij![]()
![]()
Apataquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Uhm ik bedoelde Greys, das net een fontein joh.... Die moet daarna de boel weer schoonmaken. Hou op met mij
Omdat ik graag nog een apata voor je wilde achterlatenquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hihi wist dat je nog ff kwam buurten na je afscheid
Ik ga vannacht dts volgooien met apata en mentionsquote:
Don't you want me like I need you baby?quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat ik graag nog een apata voor je wilde achterlatenLach met een schone bips![]()
ga ik je gewoon een dag op foe zettenquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga vannacht dts volgooien met apata en mentions
Don’t you need me like i need you nowquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Don't you want me like I need you baby?
Morgenquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ga ik je gewoon een dag op foe zettenweer een dag
en dan kwoot ik alles van grees en mention jouquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ga ik je gewoon een dag op foe zetten![]()
![]()
![]()
![]()
Ik deed net mijn bril af
Om mijn lenzen uit te doen
Zo nodig moet ik naar bedThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:55 schreef maily het volgende:
[..]
en dan kwoot ik alles van grees en mention jou![]()
![]()
NEEEEJJ MAAAquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:55 schreef maily het volgende:
[..]
en dan kwoot ik alles van grees en mention jou![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan ga jij ook een dag op foe!Smile, it's free therapy.![]()
Meet me halfway, right at the borderline. That's where I'm gonna stay for youuuuuuuu...quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Don’t you need me like i need you now
Ben ff beetje apetapeta moe, sorry. Dan maar Black Eyed Peas.Lach met een schone bips![]()
als je maar onthoudt waar je je BRIL neerlegtquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:55 schreef greysbones het volgende:
Ik deed net mijn bril af
Zo nodig moet ik naar bed![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:55 schreef greysbones het volgende:
Ik deed net mijn bril af
Zo nodig moet ik naar bed![]()
Ik moet ook naar boven..Smile, it's free therapy.![]()
Hij is gelukkig niet paarsquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:55 schreef maily het volgende:
[..]
als je maar onthoudt waar je je BRIL neerlegt
En zonder leesgedeelte
( ben nog niet zo oud )Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik doe die voor plassen omhoog, en voor poepen naar benee. Gaat bijna nooit fout.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:55 schreef maily het volgende:
[..]
als je maar onthoudt waar je je BRIL neerlegtLach met een schone bips![]()
@Kissingbirdquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik doe die voor plassen omhoog, en voor poepen naar benee. Gaat bijna nooit fout.![]()
Mijn bril is niet paars!quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is gelukkig niet paars
En zonder leesgedeelte
( ben nog niet zo oud )
oke.. zonnebril wel
quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik doe die voor plassen omhoog, en voor poepen naar benee. Gaat bijna nooit fout.![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mijn bril is niet paars!
oke.. zonnebril wel
TSSquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
TSSIk ligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je zit gewoon in de ontkenning nogquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:00 schreef greysbones het volgende:
Vage emoji vanwege ontbreken leesgedeelteSmile, it's free therapy.![]()
Aha ahaquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je zit gewoon in de ontkenning nogThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wow net helemaal gekeken en voel me echt een fossiel nu.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:40 schreef maily het volgende:
[..]
we staan al op Youtube
![]()
Aha aha.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat lijkt op uhu
En dat kan dan weer nietLach met een schone bips![]()
😘quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:36 schreef _UserName_ het volgende:
@:greysbones en @:Kissingbird
Dankjullie wel voor het kaartje en de knuffel voor Jyske! SuperliefThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Even iets anders doen om op andere gedachtes te komen?quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:10 schreef KoningWouter het volgende:
Soh ben helemaal van slag door die documentaireSmile, it's free therapy.![]()
Ja misschien een goed idee.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Even iets anders doen om op andere gedachtes te komen?
Was een beetje confronterend. Toen was ik 18 of zo. Was ik ook Fokker!![]()
![]()
ja ik snap wel dat het confronterend is.. en waaromquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja misschien een goed idee.
Was een beetje confronterend. Toen was ik 18 of zo. Was ik ook Fokker!
ff iets ter ontspanning opzettenSmile, it's free therapy.![]()
Ga ik doen. Steek even een kaarsje aan en ga met de kat knuffelen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja ik snap wel dat het confronterend is.. en waarom
ff iets ter ontspanning opzetten![]()
![]()
Jij ook!quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:17 schreef Kissingbird het volgende:
Ik ga naar boven nu.
slaap lekker straks
Tot morgen![]()
![]()
![]()
Knuffelkaarsjesquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ga ik doen. Steek even een kaarsje aan en ga met de kat knuffelen.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Jij in mijn gastenkamer in mijn apetapeta?quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:17 schreef Kissingbird het volgende:
Ik ga naar boven nu.
slaap lekker straksLach met een schone bips![]()
Maar ik moet ook slapen, morgen nog een dagje arbeitenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Begrijp ik! Slaap lekker Amyquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar ik moet ook slapen, morgen nog een dagje arbeiten
Ik houd de wacht nog even totdat Killem het stokje overneemt.![]()
Hoi Amyquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar ik moet ook slapen, morgen nog een dagje arbeitenHoe is het?
Ja, ik wacht nog steeds op je packagequote:Op donderdag 20 maart 2025 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ook niet, had nog grote plannen met haar
Pfff gelukkig weer dat je nog onder ons bent.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hai LyltJa kut he, je weet toch
Dat is van de positieve kant bekekenquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Pfff gelukkig weer dat je nog onder ons bent.
Ja morgen weerquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:29 schreef maily het volgende:
[..]
hoe is het op je werk Mikey?
nog naar je zin?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nou nee, bedoelde meer had al fonteintjes in mijn apatapata... kon er ook nog wel 1 in de tuin gebruiken voor het fruitquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik wacht nog steeds op je package![]()
Nee ze staan gewoon nog hier, maar kom overdag nergens aan toe. En in weekend geen zin om pakketten te gaan afleveren bij de primeraMaar ik heb ze nog niet in de container gegooid hoor.
Lekker fruit?quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou nee, bedoelde meer had al fonteintjes in mijn apatapata... kon er ook nog wel 1 in de tuin gebruiken voor het fruit![]()
Nee ze staan gewoon nog hier, maar kom overdag nergens aan toe. En in weekend geen zin om pakketten te gaan afleveren bij de primeraMaar ik heb ze nog niet in de container gegooid hoor.
Haha zie maar hoor, heeft geen haast
Ze zijn al bijna 50 jaar oud en nog niet gebroken, dus wat meer tijd kan geen kwaad.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lekker fruit?
Haha zie maar hoor, heeft geen haastLach met een schone bips![]()
Wat is een spotify?quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:36 schreef KoningWouter het volgende:
Tot zover mijn bijdrage aan de maatschappij van vandaag.Lach met een schone bips![]()
Nou, in de ochtend geen last, begin v/d middag geen last.quote:
Maar toen kwam begin v/d avond. En toen kwam Jeanet toch even de hoek om
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Spotify Premium bestequote:
Well, life can be a riot
Bassist van een band waar ik in speel heeft free, en de drummer van een ander bandje waar ik in zat gebruikt Tidal. WTFquote:
Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan hoeft er geen slagroom meer over de aardbeitjes![]()
Nee joh, je kent Spotify toch wel? Muziek enzo?quote:
Voel me een timetraveler nu. Even terug naar 2020 ofzo.![]()
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee joh, je kent Spotify toch wel? Muziek enzo?
Voel me een timetraveler nu. Even terug naar 2020 ofzo.Lach met een schone bips![]()
Vroeger deden we wel bandjes opnemen en zo.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hebben jullie niet gewoon een Walkman ofzo?![]()
Ik gebruik mijn sony walkman nog steeds dagelijks. Heb zo'n USB to bandje ding gekocht poos terug en dan download ik muziek van Youtube en zet ik op dat bandje en speel dat dan af met koptelefoontje op als ik op de fiets zit.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vroeger deden we wel bandjes opnemen en zo.Lach met een schone bips![]()
Meen je dit?quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn sony walkman nog steeds dagelijks. Heb zo'n USB to bandje ding gekocht poos terug en dan download ik muziek van Youtube en zet ik op dat bandje en speel dat dan af met koptelefoontje op als ik op de fiets zit.![]()
En nee kan nog niet slapen
Maar LYLT hoe dan? geen Spotify kennen![]()
leef je daar in de rimboe of zo
vind je eerste gedachte 'iets met webams' uh wel verdacht![]()
quote:Uhm ja! Heb nog steeds paar pakjes High Def bandjes in folie liggen die ik daarvoor gebruik. Dat CD gebeuren vond ik kut want sloeg steeds over.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ben ik ook benieuwd naar maar ik denk dat hij serieus is nu
Old skoolquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Uhm ja! Heb nog steeds paar pakjes High Def bandjes in folie liggen die ik daarvoor gebruik. Dat CD gebeuren vond ik kut want sloeg steeds over.![]()
![]()
Had wel wat dat opnemen van de radio. Was gepruts maar ook leuk om te doen.Smile, it's free therapy.![]()
Topper!quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Uhm ja! Heb nog steeds paar pakjes High Def bandjes in folie liggen die ik daarvoor gebruik. Dat CD gebeuren vond ik kut want sloeg steeds over.![]()
![]()
Ja sorry, heb wel internet thuis en Spot it Fy klinkt wel beetje als webcam looking zeg maar.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:47 schreef Kissingbird het volgende:
vind je eerste gedachte 'iets met webams' uh wel verdacht
Gast, houd je van muziek?quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja sorry, heb wel internet thuis en Spot it Fy klinkt wel beetje als webcam looking zeg maar.![]()
Het kutte is ook dat van Youtube ook steeds die reclames ertussendoor komen als ik aan het opnemen ben. Maar als ik scherp ben wanneer ik opneem hoor je er bijna niks van met pauze en play.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Old skool![]()
![]()
Had wel wat dat opnemen van de radio. Was gepruts maar ook leuk om te doen.Lach met een schone bips![]()
Neee, jij bent geen bandjes aan het opnemen van YT dat meen je niet?quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het kutte is ook dat van Youtube ook steeds die reclames ertussendoor komen als ik aan het opnemen ben. Maar als ik scherp ben wanneer ik opneem hoor je er bijna niks van met pauze en play.![]()
Wellewaar. Waar moet ik het anders vandaan halen?quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Neee, jij bent geen bandjes aan het opnemen van YT dat meen je niet?Lach met een schone bips![]()
Ja dan ontkom je niet aan Spotify maat. Is 11 euro in de maand. Smartshuffle is ABSOLUUT EPISCH.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, welk mens houdt er niet van muziek?![]()
Uh geen sorry nodig, nooit.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja sorry, heb wel internet thuis en Spot it Fy klinkt wel beetje als webcam looking zeg maar.
Ja ik snap je gedachtengang.
Spotify is handig om nieuw muziek te leren kennen, muziek op te zoeken die je al kent, staat wat over de artiest in, concerten etc.
Vind het wel handig.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het kutte is ook dat van Youtube ook steeds die reclames ertussendoor komen als ik aan het opnemen ben. Maar als ik scherp ben wanneer ik opneem hoor je er bijna niks van met pauze en play.Maar je kunt die muziekjes gewoon downloaden.. of omzetten van YT in mp3
Waarom gebruik je bandjes? (als er mp3 spelers of telefoons zijn met een spotify app bv).
Ben ik benieuwd naar.Smile, it's free therapy.![]()
of 15 euro per jaar via Indiaquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dan ontkom je niet aan Spotify maat. Is 11 euro in de maand. Smartshuffle is ABSOLUUT EPISCH.
Ik kan dit niet langer meer volhouden..... helaas. Maar mis de goeie ouwe tijd wel. Bandjes overnemen enzo... Maar Spotify gebruik ik niet, heb wel Djeezer geloof ik bij mijn telefoon abonnement. Maar gebruik ik ook nietAls ik muziek wil luisteren doe ik dat door mijn speakers of dikke headset gewoon in hoge kwaliteit via internet
Haha oke hele goede grap maat daar had je me.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik kan dit niet langer meer volhouden..... helaas. Maar mis de goeie ouwe tijd wel. Bandjes overnemen enzo... Maar Spotify gebruik ik niet, heb wel Djeezer geloof ik bij mijn telefoon abonnement. Maar gebruik ik ook nietAls ik muziek wil luisteren doe ik dat door mijn speakers of dikke headset gewoon in hoge kwaliteit via internet
![]()
![]()
Sorryquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha oke hele goede grap maat daar had je me.
ACH MANNNNquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lachen is altijd goedquote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha nee geweldig. Lange tijd niet zo hard gelachen.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het kutte is ook dat van Youtube ook steeds die reclames ertussendoor komen als ik aan het opnemen ben. Maar als ik scherp ben wanneer ik opneem hoor je er bijna niks van met pauze en play.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Kwam gewoon uit de losse mouwquote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:02 schreef KoningWouter het volgende:
Damn maat hoe heb je dit verzonnen?
JA! kon het eerst niet geloven.. maar ja.. je bleef erop doorgaan! En tja.. FOK! user dan weet je het nooit hequote:
was al aan het kijken naar een spotify aanbieding voor je om dat uit te proberen![]()
Mijn moeder wilde ook nooit aan spotify"ik koop liever een CD"
Dus ik zei joh, voor 12 euro per maand heb je ALLE CDs van ALLE artiesten, digitaal via bluetooth over je speakers.
Toch maar proberen, en nu vind ze het geloof ik toch wel erg leuk
Well, life can be a riot
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]Brave browser gebruiken heb je ook nooit reclamesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahahaha geweldigquote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kwam gewoon uit de losse mouw![]()
![]()
Wat zeur je dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Brave browser gebruiken heb je ook nooit reclamesIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Het algoritme van Spotify als het gaat om muziekaanbevelingen is heel erg goed.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uh geen sorry nodig, nooit.
Ja ik snap je gedachtengang.
Spotify is handig om nieuw muziek te leren kennen, muziek op te zoeken die je al kent, staat wat over de artiest in, concerten etc.
Vind het wel handig.
Gebruik soms ook de new music friday of release radar en kom tot verrassend goede dingen.Well, life can be a riot
Ik was al aan lachen toen KW erop in ging, maar toen jij Kibi er ook in mee ging was ik hier stuk aan gaan van lachen..... Ik kon het niet langer volhouden.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
JA! kon het eerst niet geloven.. maar ja.. je bleef erop doorgaan! En tja.. FOK! user dan weet je het nooit he
was al aan het kijken naar een spotify aanbieding voor je om dat uit te proberen
Ik zat in dm met KW ons te verbazen over jou !!! whaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik was al aan lachen toen KW erop in ging, maar toen jij Kibi er ook in mee ging was ik hier stuk aan gaan van lachen..... Ik kon het niet langer volhouden.
'zou dit echt zijn'
"jaaa'
![]()
![]()
Nu kom ik helemaal niet meer bijquote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik zat in dm met KW ons te verbazen over jou !!! whaaaaaaaaaaaaaaa
'zou dit echt zijn'
"jaaa'
![]()
![]()
![]()
![]()
We zijn te goedgelovigquote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:06 schreef KoningWouter het volgende:
Zag het al helemaal voor me, met zulke verloopstekkertjes aan elkaar en dan opnemen op bandje. haha
Het was wel leuk vroeger, dubbel cassette deck en overnemen van bandjes enzo. Maar we hadden ook niks andersquote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:06 schreef KoningWouter het volgende:
Zag het al helemaal voor me, met zulke verloopstekkertjes aan elkaar en dan opnemen op bandje. haha
Wij ook hoor. Wachten totdat het liedje op de radio kwam en dan snel op record drukken xDquote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het was wel leuk vroeger, dubbel cassette deck en overnemen van bandjes enzo. Maar we hadden ook niks anders![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zelfs de antenne richten voor de lokale piraat en dan liedje aanvragen via telefoon via PTTquote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wij ook hoor. Wachten totdat het liedje op de radio kwam en dan snel op record drukken xD
Immer en gewoon downloaden met kazaa en napster en dan op cd branden toch.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HAHA ja geniaal!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zelfs de antenne richten voor de lokale piraat en dan liedje aanvragen via telefoon via PTT![]()
Limewirequote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Immer en gewoon downloaden met kazaa en napster en dan op cd branden toch.![]()
Wel regelmatig een virus binnen ipv van een liedje maar verder goed.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik daar Spider-man op downloaden toen kreeg ik ipv daarvan de pornofilm van snoop doggquote:
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Naja, is niet 1 van mijn ambities. Maar dank je welquote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:13 schreef KoningWouter het volgende:
Zo iemand voor de gek kunnen houden is een gave hoor LYLT. Je zou zo magiër kunnen worden.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Naja, is niet 1 van mijn ambities. Maar dank je wel![]()
![]()
Wat is een magiër?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik zocht eigenlijk een plaatje van Hans Klok maar op een of andere manier werkt dat Google zo kut dat je niet simpel even een linkje naar een plaatje kunt kopieren.![]()
Klopt, dat ging met cassette bandjes stuk handiger wel.....quote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:17 schreef KoningWouter het volgende:
Ik zocht eigenlijk een plaatje van Hans Klok maar op een of andere manier werkt dat Google zo kut dat je niet simpel even een linkje naar een plaatje kunt kopieren.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, dat ging met cassette bandjes stuk handiger wel.....![]()
![]()
Ohja niks mis meequote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling maar lig nog zo lekker op de bank.
Waarom slaap jij nog niet?
Heb pijn en stress en durf nietTrust nobody![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Das mijn fout dat ie niet vroeg ging slapen. Sorry.
Trust nobody![]()
Dat is rot. Waarom durf je niet?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohja niks mis mee
Heb pijn en stress en durf niet![]()
LYLT geeft HC een dikke knuffelquote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohja niks mis mee
Heb pijn en stress en durf niet
Soh ik heb wel weer het gevoel dat ik het maximale uit deze dag heb gehaald.
Ga zo lekker slapen. Even beetje doomscrollen over OORLOG nog.![]()
Als kga slapen weet kniet of de pijn erger wordtquote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is rot. Waarom durf je niet?Trust nobody![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
LYLT geeft HC een dikke knuffel
Trust nobody![]()
Waar heb je pijn?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als kga slapen weet kniet of de pijn erger wordt![]()
Het zal niet veel veranderen aan hoe je je voelt, maar wakker of slaap? Slaap heb je wel nodig lieve HCquote:Lach met een schone bips![]()
Ik weet tquote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het zal niet veel veranderen aan hoe je je voelt, maar wakker of slaap? Slaap heb je wel nodig lieve HC
Morgen werkenTrust nobody![]()
Ik duik er ook zo in, want moet ook weer op tijd op. Fijne nacht jullie nachtbrakers
Trustenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik duik er ook zo in, want moet ook weer op tijd op. Fijne nacht jullie nachtbrakersTrust nobody![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik duik er ook zo in, want moet ook weer op tijd op. Fijne nacht jullie nachtbrakers![]()
![]()
Huhquote:Op vrijdag 21 maart 2025 01:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vind jij eigenlijk een boom omhakken ook zielig voor de boom?Trust nobody![]()
Ja dacht ik net even over na. Dat jij het zielig vindt voor mannetjes in spelletjes.quote:
Vind je het dan ook zielig voor een boom dat hij omgehakt wordt?![]()
Ehhh een beetje wel jaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 01:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dacht ik net even over na. Dat jij het zielig vindt voor mannetjes in spelletjes.
Vind je het dan ook zielig voor een boom dat hij omgehakt wordt?
Vooral als het zinloos is, bijvoorbeeld om parkeerplaatsen te maken.
Dat vind ik ergTrust nobody![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ja vind ik ook wel hoor. Een boom heeft in principe ook gewoon gevoel. Kan alleen het niet uitten.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 01:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ehhh een beetje wel ja
Vooral als het zinloos is, bijvoorbeeld om parkeerplaatsen te maken.
Dat vind ik erg
Denk dat hij best pijn kan voelen. Lijkt me niet fijn.![]()
??They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 01:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja vind ik ook wel hoor. Een boom heeft in principe ook gewoon gevoel. Kan alleen het niet uitten.
Denk dat hij best pijn kan voelen. Lijkt me niet fijn.
Trust nobody![]()
Maar goed wij mensen gaan ook ooit dood. Net als de boom.
Dus beter maken we er even het maximale van.![]()
Van die goedkope hij is vrij rustig laatste 2 nachten.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 01:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb je nou al eens oordopjes maatje?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goedzo man. Scheelt een hoop gezeik. Ik slaap elke nacht met oordopjes in. Buurman snurkt te hard xDquote:Op vrijdag 21 maart 2025 01:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van die goedkope hij is vrij rustig laatste 2 nachten.
Wat vooral in de zomer kut is though.![]()
Met de ramen open.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja maar ik vind t sowieso fijn als ik ga slapen dat ik me helemaal isoleer. Dus ook oordoppenquote:
Even 8 uur helemaal niets.![]()
![]()
Ik ookThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Trusten kWThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
Geplaatst @ 01:23:45
[ Bericht 56% gewijzigd door Sally op 21-03-2025 01:30:03 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Nice![]()
Toch bolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Altijd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nou, bolkje terug dan?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
R.I.P DTS.![]()
Slaap lekkerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: