SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
apataquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:35 schreef Kissingbird het volgende:
neeeeeeeeee gofferdomme
ik wilde 'mag ik dan bij jou'![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:35 schreef Kissingbird het volgende:
neeeeeeeeee gofferdomme
ik wilde 'mag ik dan bij jou'Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Don't you want me like I need you now? Apatapata apetapeta.... Uhuh uh uh
GOEIE TT!!!!Lach met een schone bips![]()
Preciesquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
Don't you want me like I need you now? Apatapata apetapeta.... Uhuh uh uh
GOEIE TT!!!!![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
NEE dat nr wordt vaak gezongen in BB net alsquote:
Mag ik dan bij jou schuilen
Als het nergens anders kan?
En als ik moet huilen
Droog jij m'n tranen dan?
Want als ik bij jou mag
Mag jij altijd bij mij
Kom wanneer je wilt
Ik hou een kamer voor je vrijSmile, it's free therapy.![]()
Ik snap er nog steeds niets van na een jaar hier te zijn geweest.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:36 schreef HappyCharly het volgende:
Maar goed dat het een spel en geen slowchat is![]()
Aha ahaquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
NEE dat nr wordt vaak gezongen in BB net als
En als ik moet huilen
Want als ik bij jou mag
Mag jij altijd bij mij
Kom wanneer je wilt
Ik hou een kamer voor je vrij![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ooohhh hahaha ik wist niet dat je het hierover hadquote:
Leuk liedje welI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds niets van na een jaar hier te zijn geweest.
Trust nobody![]()
Ow je gaat toch niet he?quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Smile, it's free therapy.![]()
Moet eerlijk gezegd zeggen, het nummer is niet slecht en ook wel oorwurm die blijft hangen. Maar ik vind Bruno Mars echt wel een geniale muzikant en entertainer met zijn shows.quote:Lach met een schone bips![]()
Preciesquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet eerlijk gezegd zeggen, het nummer is niet slecht en ook wel oorwurm die blijft hangen. Maar ik vind Bruno Mars echt wel een geniale muzikant en entertainer met zijn shows.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja jij hebt smaakquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:36 schreef maily het volgende:
[..]
@:KissingBird ik ben het zo hard met je eens![]()
wat een baggernummer![]()
Greys niet
boeit nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
het is ONZ![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee joh! Ik ben er pas net voor mijn gevoel.
Wasda voor kutnummer dan?quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
NEE dat nr wordt vaak gezongen in BB net als
En als ik moet huilen
Want als ik bij jou mag
Mag jij altijd bij mij
Kom wanneer je wilt
Ik hou een kamer voor je vrijLach met een schone bips![]()
Aquote:
P
A
T
ASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mensen komen en gaanquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee joh! Ik ben er pas net voor mijn gevoel.Trust nobody![]()
Wel prachtig. De Nederlandse subculture FOK. Ben benieuwd of iemand daar ooit nog eens een docu over gaat maken
Met kees kankerkachel en alles.![]()
TR gemacht! Kutnummer!quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
iets wat Greys niet leuk vindt om te horen
klier ik haar mee terug
Bekijk deze YouTube-videoLach met een schone bips![]()
we staan al op Youtubequote:Op donderdag 20 maart 2025 22:39 schreef KoningWouter het volgende:
Wel prachtig. De Nederlandse subculture FOK. Ben benieuwd of iemand daar ooit nog eens een docu over gaat maken
Bekijk deze YouTube-video
Forum Opties Forumhop: Hop naar: