Hier volledige kostuums Sharice en Jolien moesten zelf de rokjes versieren met studsquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:26 schreef Willewa het volgende: [..]
Dubbel voordeel door 2 en 3 dagen extra voorbereidingstijd en door een playback-tape ipv een instrumental. Kan je er mooi uitzien enz maar nope
![]()
dus toch he ?quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:26 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja maar zenraakte in de war door het originele geluid denk ik.
Die hadden hun muziek al want k3 en dag ervoor met de tekst begonnen. Wel glitter sliertjes op rokjes moeten doen en die jurk doormidden geknipt en daar van die klitteband op geplaktquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier volledige kostuums Sharice en Jolien moesten zelf de rokjes versieren met studs
Oh dat is dus sowieso een beste beloning. Nice.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:26 schreef Jackiegekkie het volgende: En je kunt stemmen!!!! Hoeveel verdienen de optredens. Je kunt elke act een bedrag toekennen van 10k, 12,5k of 15k
Hahah ja echt hequote:Op donderdag 20 maart 2025 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier volledige kostuums Sharice en Jolien moesten zelf de rokjes versieren met studs
Die hadden de muziek op de dag van de repetitie en dezelfde dag optredenquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die hadden hun muziek al want k3 en dag ervoor met de tekst begonnen. Wel glitter sliertjes op rokjes moeten doen en die jurk doormidden geknipt en daar van die klitteband op geplakt
samequote:Op donderdag 20 maart 2025 19:30 schreef Willewa het volgende:
[..]
Oh dat is dus sowieso een beste beloning. Nice.
Voor mij:
1. BB2
2. PooMa
3. Ja, Jor.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:27 schreef spapaars het volgende:
Jordy en Jane:
Deel 1
https://streamable.com/r1ndj9
Deel 2
https://streamable.com/xl4vf8
Vond het ook niksquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:31 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik las hier al de hele dag: dus, ze gaan vanavond karaoke doen
En nu het avond is, las ik hele tijd: dat was niet de bedoeling, het moest instrumentaal zijn
![]()
![]()
Ik vond het maar niets, dat gedicht vond ik ook bizar en ging voor mij nergens over.
Ze kregen wat ze besteld hebben volgens mij.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je op hem stemtquote:
Echt?quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:33 schreef C.A.I het volgende:
Bewoners
Vanwege de voetbal wedstrijd tussen NL en SP mogen jullie in het theater deze match volgen namens jullie fans ⚽️⚽️⚽️
Volgens mijquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:37 schreef Schakeltopia het volgende:
wel mooi eigenlijk dat iedereen gewoon een deftige beloning krijgt voor zijn inzet
Die is sinds gisteren een beetje uit dr humquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:40 schreef Schakeltopia het volgende:
zou sharice een beetje gespannen zijn dat ze een obsessie met appeltjes snijden heeft vandaag
ochquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is sinds gisteren een beetje uit dr hum
Tijd van het jaar, of van de maand?quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is sinds gisteren een beetje uit dr hum
meerdere 15.000 geven ‘canceled’ het punt hoe het meegerekend wordt xDquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:40 schreef Adat231 het volgende:
[..]
heb er 2 15000 gegeven en kreeg geen foutmelding
Omdat ze haar hadden buitengesloten en de deur verduisterd hadden (hoe noem je dat? rolgordijntjes?)quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:51 schreef kater1 het volgende:
Waarom steekt Jolien grappender wijze twee middelvingers op naar binnen, waar Jordy en Jane staan, die het niet zien/reageren. Vragen vragen vragen...
Sharice? Volgens mij gisteren een videoboodschap van haar nicht als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft zij eigenlijk al wat van familie of vrienden gehoord....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |