Echt?quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:33 schreef C.A.I het volgende:
Bewoners
Vanwege de voetbal wedstrijd tussen NL en SP mogen jullie in het theater deze match volgen namens jullie fans ⚽️⚽️⚽️
Volgens mijquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:37 schreef Schakeltopia het volgende:
wel mooi eigenlijk dat iedereen gewoon een deftige beloning krijgt voor zijn inzet
Die is sinds gisteren een beetje uit dr humquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:40 schreef Schakeltopia het volgende:
zou sharice een beetje gespannen zijn dat ze een obsessie met appeltjes snijden heeft vandaag
ochquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is sinds gisteren een beetje uit dr hum
Tijd van het jaar, of van de maand?quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is sinds gisteren een beetje uit dr hum
meerdere 15.000 geven ‘canceled’ het punt hoe het meegerekend wordt xDquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:40 schreef Adat231 het volgende:
[..]
heb er 2 15000 gegeven en kreeg geen foutmelding
Omdat ze haar hadden buitengesloten en de deur verduisterd hadden (hoe noem je dat? rolgordijntjes?)quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:51 schreef kater1 het volgende:
Waarom steekt Jolien grappender wijze twee middelvingers op naar binnen, waar Jordy en Jane staan, die het niet zien/reageren. Vragen vragen vragen...
Sharice? Volgens mij gisteren een videoboodschap van haar nicht als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft zij eigenlijk al wat van familie of vrienden gehoord....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |