SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:29 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
3fm lezer biem toen 3fm nog leuk was
Trust nobody![]()
Er zijn een heleboel andere planten die je kunt gebruiken als alternatief voor gras en die je dus niet hoeft te maaien, maar waar je eventueel wel op kan liggen enzoTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Zo, aardappels gesneden
Nu wachten tot dudje thuis isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh ik verzin wel watquote:![]()
Moet nog iets naar het milieupark wat ik niet alleen getild krijg, gras is te lang, ramen kunnen een keer gewassen worden
Smile, it's free therapy.![]()
Zijn lastig te krijgen in dts jaquote:lekker bezig
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja zeker! Heb 2 x gewandeld en gesport in de zonquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ben je wel buiten geweest vandaag?![]()
![]()
Goed bezig MOOONquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:41 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja zeker! Heb 2 x gewandeld en gesport in de zon![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:41 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja zeker! Heb 2 x gewandeld en gesport in de zon![]()
How can I make this topic about me?![]()
Én een zelfbolkquote:![]()
Btw, feli![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Nee dat vandaag nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wel buiten geweest met de hondjes?![]()
![]()
En jij met de katten?quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wel buiten geweest met de hondjes?Trust nobody![]()
Hee KiBi, nee vandaag niet. Ik was vandaag weer erg vroeg op kantoor. Ik ga morgen sporten.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ben jij gaan sporten GG?![]()
En hallo GG![]()
Goed bezigquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee KiBi, nee vandaag niet. Ik was vandaag weer erg vroeg op kantoor. Ik ga morgen sporten.![]()
![]()
Heb mijn abo stopgezet![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Heb mijn abo stopgezet![]()
Probeerden ze je nog over te halen te verlengen?How can I make this topic about me?![]()
Zo kjoetquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah jammer!
Mijn katjes hebben namen!![]()
![]()
Zeaux. Als lamme tak lekker achterover op een stoel hangen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik vind het ook wel ff gezegend voor vandaag qua werk. Potje cod en dan avondeten
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Vond buiten zitten eigenlijk maar afschuwelijk voorheen. Snapte niet wat mensen daar fijn aan vonden.![]()
![]()
Ahquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik zit nu buiten, zonder katten. Die liggen binnen.Trust nobody![]()
Nuquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:46 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga buiten blijven totdat het onprettig wordt.Trust nobody![]()
Buiten zijn is heerlijkquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:46 schreef KoningWouter het volgende:
Vond buiten zitten eigenlijk maar afschuwelijk voorheen. Snapte niet wat mensen daar fijn aan vonden.![]()
![]()
Ja als je nooit aan sporten toekomt is het zonde geld om het abonnement maar aan te houden. Daar kun je leukere dingen voor doen.How can I make this topic about me?![]()
heb gewoon al wat kleur in mijn gezicht, is normaal nog niet deze tijd van het jaarHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:49 schreef KoningWouter het volgende:
Jeetje dit voelt een beetje als vakantie van vroeger.![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Probeerden ze je nog over te halen te verlengen?van de 12 maanden 3 of 4 maanden gegaan
Neuh gewoon gemaild gezegd dat ik niet meer kom.
kreeg nog reclame mail wel 'we missen je' ja ja .. nu geblokkeerd
quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou? Fijne dag gehad?
Trust nobody![]()
Ik zit buiten op een stoeptegelvloer op plastic stoeltjes
Tuin is echt niets. Maar boeit me op het moment ook maar weinig.![]()
Herkenbaar hoor. Ik ben van november (toen ik corona kreeg) tot nou een paar weken geleden ook niet meer geweest. Had er geen puf voor. Nu probeer ik weer regelmatig te gaan.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]van de 12 maanden 3 of 4 maanden gegaan
Voor het huis? Kijken naar iedereen die voorbij komt? Da's ook wel leuk, mensen kijken...quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:56 schreef KoningWouter het volgende:
Tuin is echt niets. Maar boeit me op het moment ook maar weinig.How can I make this topic about me?![]()
Prima tochquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:56 schreef KoningWouter het volgende:
Tuin is echt niets. Maar boeit me op het moment ook maar weinig.Trust nobody![]()
Keer lekkere stoel kopen of een hangstoelquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:56 schreef KoningWouter het volgende:
Tuin is echt niets. Maar boeit me op het moment ook maar weinig.![]()
afgeprijsd gekocht voor 100 euro bij de Gamma een paar jaar terug.Smile, it's free therapy.![]()
Nah in de tuin komt niemand langs. Heb wel volle zon op de bakkes nog tot over een uurtje.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor het huis? Kijken naar iedereen die voorbij komt? Da's ook wel leuk, mensen kijken...![]()
Heb je het abo kunnen stopzetten vanwege ziekte, of gewoon door blijven betalen?quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor. Ik ben van november (toen ik corona kreeg) tot nou een paar weken geleden ook niet meer geweest. Had er geen puf voor. Nu probeer ik weer regelmatig te gaan.Smile, it's free therapy.![]()
Lekker. Alleen jammer dat je bijna niks meer op je scherm ziet dan.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nah in de tuin komt niemand langs. Heb wel volle zon op de bakkes nog tot over een uurtje.How can I make this topic about me?![]()
Koop ik liever een gayschommel van de gaysaunaquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Keer lekkere stoel kopen of een hangstoel![]()
afgeprijsd gekocht voor 100 euro bij de Gamma een paar jaar terug.![]()
![]()
Kan het net lezen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lekker. Alleen jammer dat je bijna niks meer op je scherm ziet dan.![]()
![]()
zonintuingenotbolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nah in de tuin komt niemand langs. Heb wel volle zon op de bakkes nog tot over een uurtje.Smile, it's free therapy.![]()
Ow, daar noem je wat. Ik had het wellicht kunnen pauzeren. Passief lidmaatschap ofzo. Maar goed ik wilde wel sporten maar het kwam er niet van, door de drukte en toestanden.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heb je het abo kunnen stopzetten vanwege ziekte, of gewoon door blijven betalen?How can I make this topic about me?![]()
In jouw geval snap ik datquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Koop ik liever een gayschommel van de gaysauna![]()
Mijnglaasjecolaisleegenhebgeenzinomoptestaannubolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
zitjeookindetuinnumeteenglaasjecolabolk?Smile, it's free therapy.![]()
ja kan wel.. maar ja.. je gaat nu alweerquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow, daar noem je wat. Ik had het wellicht kunnen pauzeren. Passief lidmaatschap ofzo. Maar goed ik wilde wel sporten maar het kwam er niet van, door de drukte en toestanden.
Neinquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Drugs is het beste wat het universum is overkomen. Blijf ik bij.Smile, it's free therapy.![]()
okezalikjeeveneenglaasjekomenbrengenalsjemijnreiskostenbetaaldbolk?quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mijnglaasjecolaisleegenhebgeenzinomoptestaannubolk![]()
Inderdaad. En het is ook wel leuk en gezellig daar.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja kan wel.. maar ja.. je gaat nu alweerHow can I make this topic about me?![]()
Ja dan zul je toch naar binnen moeten, even wat in de ping gooien.quote:How can I make this topic about me?![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
okezalikjeeveneenglaasjekomenbrengenalsjemijnreiskostenbetaaldbolk?datiseengoedplandankunjemeteennogwatandereklusjesdoenalsjetochhierbentbolk
Niks pingquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dan zul je toch naar binnen moeten, even wat in de ping gooien.![]()
eten van mij is klaar moet voor puber nog even naar de winkel
dankomikernuaantotzobolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]datiseengoedplandankunjemeteennogwatandereklusjesdoenalsjetochhierbentbolk
![]()
Wat wordt het vanavond? Pizza?quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Niks ping![]()
eten van mij is klaar moet voor puber nog even naar de winkelHow can I make this topic about me?![]()
dathebikervoorovergebrokenglaszeiseenschatnamelijkbolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:07 schreef gebrokenglas het volgende:
straksmoetjeookbijkissingbirddekantjesgaandoenkoningwouter![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:07 schreef gebrokenglas het volgende:
straksmoetjeookbijkissingbirddekantjesgaandoenkoningwouterjaaaaaaa al valt dat mee
![]()
boom moet gesnoeid worden ook eigenlijk al beginnen daar al blaadjes aan te komen
okenouveelsuccesikhoornogwelhoehetgaatdaaralshetgoedbevalthebikooknogwelwatklusjesvoorjequote:Op donderdag 20 maart 2025 17:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
dathebikervoorovergebrokenglaszeiseenschatnamelijkbolkHow can I make this topic about me?![]()
ik heb gister een curry gemaaktquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat wordt het vanavond? Pizza?en voor de ander moet ik nog kijken wat ik ga maken.
Zelf pizza maken of vandaag frietjes en dan morgen wat anders. Dan hoef ik vandaag niet naar de winkel
Die twee liggen vlak bij elkaar denk ik.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:10 schreef KoningWouter het volgende:
Insane or Genius
That's the question.How can I make this topic about me?![]()
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die twee liggen vlak bij elkaar denk ik.![]()
whaaaaaaaaaadatweetjehelemaalnietbolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
dathebikervoorovergebrokenglaszeiseenschatnamelijkbolk
jawel, je moet nog wel heen vandaag, de puber wil nog wat hebben.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik heb gister een curry gemaakten voor de ander moet ik nog kijken wat ik ga maken.
Zelf pizza maken of vandaag frietjes en dan morgen wat anders. Dan hoef ik vandaag niet naar de winkelHow can I make this topic about me?![]()
dandevoetjesdezonintillenbolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:09 schreef KoningWouter het volgende:
Begin wel een beetje koude voeten te krijgen moet ik zeggen.Smile, it's free therapy.![]()
jawelvoorzoverikjoukenbenjeeenschatbolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
whaaaaaaaaaadatweetjehelemaalnietbolk![]()
alshetgoedbevaltgijzelikhemwellichtwelalsklusjeslaafbolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
okenouveelsuccesikhoornogwelhoehetgaatdaaralshetgoedbevalthebikooknogwelwatklusjesvoorjeSmile, it's free therapy.![]()
jamaaropdenduurishijweluitgeklusttochbijjounoudanwilikhemgraagvanjelenenhetscheeltmijnamelijkweereenboelquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
alshetgoedbevaltgijzelikhemwellichtwelalsklusjeslaafbolkHow can I make this topic about me?![]()
ik ga zo eens overleggen met hemquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
jawel, je moet nog wel heen vandaag, de puber wil nog wat hebben.
gedoe altijd dat we een hele andere smaak hebben
nou maar dat is eenvoudig natuurlijk: mama bepaalt!quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik ga zo eens overleggen met hem
gedoe altijd dat we een hele andere smaak hebben
hijmagiederedagmetdehonduitgaaneniederedagdekattenbakuitscheppenwekunneneenroosteropstellenomhemsamentegebruikenalsdtshulpjebolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
jamaaropdenduurishijweluitgeklusttochbijjounoudanwilikhemgraagvanjelenenhetscheeltmijnamelijkweereenboelSmile, it's free therapy.![]()
Ja.. maar wat ik eet lust hij echt niet ..en andersom ookquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nou maar dat is eenvoudig natuurlijk: mama bepaalt!
Einstein!quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die twee liggen vlak bij elkaar denk ik.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ligt denk ik ook vlakbij elkaar.. kijk naar bekende componisten, kunstenaarsSmile, it's free therapy.![]()
okejadatkunnenweafsprekenmakenweeenmooiroostervoorhemikkijkernualnaaruitdatikzelfaldierotklusjeszoalsregelsonkruidvrijmakenengrasmaaiennietmeerhoeftedoentevensmoetiknogeennieuweschuttingplaatsenkanhijmooidoendan.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hijmagiederedagmetdehonduitgaaneniederedagdekattenbakuitscheppenwekunneneenroosteropstellenomhemsamentegebruikenalsdtshulpjebolkHow can I make this topic about me?![]()
Ja.
Doei.
Oefeennieuweschuttingdatisgeenleukeklusbolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
okejadatkunnenweafsprekenmakenweeenmooiroostervoorhemikkijkernualnaaruitdatikzelfaldierotklusjeszoalsregelsonkruidvrijmakenengrasmaaiennietmeerhoeftedoentevensmoetiknogeennieuweschuttingplaatsenkanhijmooidoendan.Smile, it's free therapy.![]()
Als ik vroeger iets niet lustte moest ik dat toch echt proberen en opeten.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja.. maar wat ik eet lust hij echt niet ..en andersom ookHow can I make this topic about me?![]()
Ik ook maar dan at ik het gewoon nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ik vroeger iets niet lustte moest ik dat toch echt proberen en opeten.Liever honger dan iets eten wat ik niet wilde eten
maardanheefthijweleervanzijnwerkkomtereenmooiefotovanopdtstestaanzovandezeschuttingheeftkoningwoutergeplaatstquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
OefeennieuweschuttingdatisgeenleukeklusbolkHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
maardanheefthijweleervanzijnwerkkomtereenmooiefotovanopdtstestaanzovandezeschuttingheeftkoningwoutergeplaatstOhdatiswelaardigdanwillenwellichtmeermensenheminhurenbolk
jadatisdaneenwinwinsituatievoorallepartijenquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Ohdatiswelaardigdanwillenwellichtmeermensenheminhurenbolk
quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:20 schreef Kissingbird het volgende:
heb echt honger
ik ga overleg plegen hier en wat doen
was gezel![]()
![]()
![]()
Hij is aan het komenquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Koning Wouter is wel erg stil volgens mij is hij onderweg![]()
Ik las eten in de was doenquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, ik ga even wat eten en de was doen.![]()
volgensmijishiereenrdieeenthadmoetenzijnquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
okejadatkunnenweafsprekenmakenweeenmooiroostervoorhemikkijkernualnaaruitdatikzelfaldierotklusjeszoalsregelsonkruidvrijmakenengrasmaaiennietmeerhoeftedoentevensmoetiknogeennieuweschuttingplaatsenkanhijmooidoendan.
damnwatishetmoeilijkomnietautomagischdespatiebalkintetikken
Der? Oder Er?quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:21 schreef KoningWouter het volgende:
Hahaha nee ik was even naar binnen aan het verkassen.
Da ist der schon wieder!!!
ikvindhetwelmeevalleneigenlijkmaarhebikeentypfoutgemaaktdatzoukunnenquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:21 schreef Sally het volgende:
[..]
volgensmijishiereenrdieeenthadmoetenzijn
damnwatishetmoeilijkomnietautomagischdespatiebalkintetikkenHow can I make this topic about me?![]()
Even eten laten zakken en dan maar weer een ommetje maken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gibt es hier ein taalnasi?quote:
Is allebei mannelijk toch?
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Mag ik mee?quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:24 schreef Lovely het volgende:
Even eten laten zakken en dan maar weer een ommetje maken![]()
![]()
Het is maar net hoe je je identificeert, je mag je ook gewoon als een der identificeren hoorquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:25 schreef KoningWouter het volgende:
Heb mijn post geedit. Het moest inderdaad er zijn.
Ik heb echt geen idee meer.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je je identificeert, je mag je ook gewoon als een der identificeren hoor![]()
![]()
Maar dan is hetquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je je identificeert, je mag je ook gewoon als een der identificeren hoor
Da ist die Der schon wieder![]()
Nasi, lekkerquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gibt es hier ein taalnasi?
Is allebei mannelijk toch?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Douwe Egberts denkt hier wellicht anders overquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar is de weer, klinkt ook niet goed in het nederlands
Ah, Da ist der Dev schon wiederquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar dan is het
Da ist die Der schon wiederI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Inderdaad, Douwe Egberts en niet douwe egbertsquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Douwe Egberts denkt hier wellicht anders over![]()
![]()
Zijn toch vieze graaiersquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Douwe Egberts denkt hier wellicht anders over
https://www.ftm.nl/artike(...)-in-de-schappen-ligt
(Even door archive halen om betaalmuur weg te halen)Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oh jee.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ikvindhetwelmeevalleneigenlijkmaarhebikeentypfoutgemaaktdatzoukunnen
Op mobiel is het helemaal niet te lezen, behalve als ik er een quote van maak, lol 😂😂😆😂😂Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Beetje het zelfde probleem als:quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh jee.
Op mobiel is het helemaal niet te lezen, behalve als ik er een quote van maak, lol 😂😂😆😂😂
En hee peeps!![]()
![]()
Haha ja ik zie maar kleine stukjes, maar kan daar wel mee levenquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh jee.
Op mobiel is het helemaal niet te lezen, behalve als ik er een quote van maak, lol 😂😂😆😂😂
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jawohl.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gibt es hier ein taalnasi?
Is allebei mannelijk toch?
Immer.
Ich war Zjpellung CZjeckerher am FOK!
[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 20-03-2025 17:36:22 (Zelfs de Autocorrectie pakt geen Deutsch ;-( ) ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Niet bang zijn devquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je hier niet meer postte![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje het zelfde probleem als:
[ afbeelding ]
En hee peeps!Hey lieverdsquote:![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
TT
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wow even snel gekeken, maar de ceo verdient jaarlijks 30-60 miljoenquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zijn toch vieze graaiers
https://www.ftm.nl/artike(...)-in-de-schappen-ligt
(Even door archive halen om betaalmuur weg te halen)
Hey lieverdquote:
Ich weiss, ist gut!quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Jawohl.
Immer.
Ich war Zjpellung CZjeckerher am FOK!
Ich arger mir auch manchmal am fehler
Ik kan dus ook maar bar slecht Duits
ich zage immer das slecht duits einfag ironisz betult istquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ich weiss, ist gut!
Ik kan dus ook maar bar slecht Duits![]()
Eventueel kunnen we Mario vragen hoe je iets schrijftquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ich weiss, ist gut!
Ik kan dus ook maar bar slecht Duits
In 5 verschillende talenquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eventueel kunnen we Mario vragen hoe je iets schrijft![]()
![]()
Ich zage plankjes. Van hout. Von dick hout.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:40 schreef devzero het volgende:
[..]
ich zage immer das slecht duits einfag ironisz betult istTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Gewoon: iets
I, E, T, SMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik heb een punt
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Want Mario schrijft alleen maar foutloos Duitsquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eventueel kunnen we Mario vragen hoe je iets schrijft![]()
![]()
quote:
Weet ik ook niet..quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:54 schreef HappyCharly het volgende:
Ik weet nooit of je de steeltjes van koriander kunt eten![]()
Even een potje call of duty. Lekker schieten, zolang ik nog niet opgeroepen wordt voor de dienstplicht.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Daarna ga ik mijn 2000 stukjes puzzel van Jan van Haasteren afmaken. Wat vrediger.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Beetje oefenen alvastquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:12 schreef StevenHyde het volgende:
Even een potje call of duty. Lekker schieten, zolang ik nog niet opgeroepen wordt voor de dienstplicht.![]()
Haha zeker. Beter online, dan dat ik een granaat in de tuin vd buurvrouw gooi.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:12 schreef StevenHyde het volgende:
Even een potje call of duty. Lekker schieten, zolang ik nog niet opgeroepen wordt voor de dienstplicht.![]()
![]()
Weet ik veel!quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey dat is toch die guy van sex education. Otis
Film gaat sowieso over een computergame die echte orders voor het leger bevatten om de vijand te verslaan.![]()
![]()
Wordt over het algemeen niet zo gewaardeerd neequote:Op donderdag 20 maart 2025 18:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha zeker. Beter online, dan dat ik een granaat in de tuin vd buurvrouw gooi.![]()
Goed idee wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sex education is wel top hoor. Laatste seizoen is kut, maar de rest echt een aanrader imo.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Weet ik veel!
Film gaat sowieso over een computergame die echte orders voor het leger bevatten om de vijand te verslaan.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Irri hequote:Op donderdag 20 maart 2025 18:22 schreef ToT het volgende:
Ach, Youtube heeft weer eens door dat ik de ads aan het bolken ben.![]()
![]()
JT bolkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Levante Unión DeportivaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee, volgens mij is dat die guy van Star Warsquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey dat is toch die guy van sex education. OtisI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Oh ik dacht die guy van Indiana Jonesquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is dat die guy van Star Wars![]()
Bijna wel helemaal als je een beetje met de instellingen klooitquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat zijn tegenwoordig ook bijna volwaardige fototoestellen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Lekker klooienquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bijna wel helemaal als je een beetje met de instellingen klooit![]()
![]()
Iwdjdgzquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh ik dacht die guy van Indiana Jones
Ik heb miniatuurpoppetjes gekocht voor mn nieuwe hobby
Natuurlijk nog niets mee gedaan
Je voodoo hobby?quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Natuurlijk nog niets mee gedaan![]()
Wat voor hobby?quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Natuurlijk nog niets mee gedaan
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oh het is al geleverd. Graag gedaanquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:36 schreef _UserName_ het volgende:
@:greysbones en @:Kissingbird
Dankjullie wel voor het kaartje en de knuffel voor Jyske! Superlief
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: