SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
Hebben ze bij jou nooit een geneesmiddelentest gedaan? om te kijken welke medicijnen bij jou te snel of te langzaam worden afgebroken (via genotypering).quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, had de hoop eigenlijk wel opgegeven. Zowat alle SSRI's geprobeerd.
Maar ging niet meer, en dan nu dit. Een wereld van verschil.Smile, it's free therapy.![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nope, wist niet eens dat zoiets bestond.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hebben ze bij jou nooit een geneesmiddelentest gedaan? om te kijken welke medicijnen bij jou te snel of te langzaam worden afgebroken (via genotypering).
Ik krijg 1x per jaar een medische check of alles lichamelijk nog in orde is en that's it
Veel gesprekken en CGT etc. Maar gedachten heb ik echt absoluut geen last meer van nu.![]()
quote:
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hmm raar dat niemand dat heeft voorgesteld aangezien je al meerdere medicijnen hebt uitgeprobeerd.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, wist niet eens dat zoiets bestond.
Ik krijg 1x per jaar een medische check of alles lichamelijk nog in orde is en that's it
Veel gesprekken en CGT etc. Maar gedachten heb ik echt absoluut geen last meer van nu.
Maar goed.. deze slaan gelukkig goed aan.
Zo niet.. is dit wellicht iets om te overwegen.
Goed dat je aan jezelf werkt KW
Tja, naja ik zou het liefst gewoon helemaal van die keta af stappenquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hmm raar dat niemand dat heeft voorgesteld aangezien je al meerdere medicijnen hebt uitgeprobeerd.
Maar goed.. deze slaan gelukkig goed aan.
Zo niet.. is dit wellicht iets om te overwegen.
Goed dat je aan jezelf werkt KW
Wordt wel gebruikt bij behandeling van depressies.
Maar als de pillen werken is dat voldoende.![]()
Ik heb mijn hooikoorts medicijn genomen vanochtend anders denken mensen dat ik stoned ben en van die medicijnen zoals wouter heb besteld
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
![]()
All this talk of getting old
It's getting me down, my love
Like a cat in a bag, waiting to drown
This time I'm coming down
And I hope you're thinking of me
As you lay down on your side
Now the drugs don't work
They just make you worse but I know I'll see your face again
Now the drugs don't work
They just make you worse
But I know I'll see your face again
But I know I'm on a losing streak
As I pass down by your street
And if you wanna show, then just let me know
And I'll sing in your ear again
Now the drugs don't work
They just make you worse
'Cause baby, oh
If heaven falls, I'm coming too
Just like you said
You leave my life, I'm better off dead
It's getting me down, my Lord
Now the drugs don't work
'Cause baby, oh
Just like you said
But if you wanna show
Then just let me know and I'll sing in your ear again
Now the drugs don't work
Yeah, I know I'll see your face again
Yeah, I know I'll see your face again, oh, Lord
I'm never coming down now, I'm never coming down
No more, no more, no more, no more, no more
No more, no more, no more, no more, no more, no more
quote:
Deze duikt ook op bij de zoekopdracht vet netjes.I'm surrounded by morons!
Hoop dat je de keta snel niet meer hoeft te gebruiken.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Tja, naja ik zou het liefst gewoon helemaal van die keta af stappen
Wordt wel gebruikt bij behandeling van depressies.
Maar als de pillen werken is dat voldoende.Smile, it's free therapy.![]()
hahahaha
Ja is wel beetje kut hoor dat stigma wat er op ligt.
Maar ja ik vind het wel best. Ben al 25 jaar bezig man. Altijd ellende. Behandelaren weten er van en begrijpen dit.
Vorige gesprek waren we met ons 3en alleen maar over drugs gehad een uur lang.
Maar medische wereld is er gewoon nog niet klaar voor. Ik zie over 10 jaar mensen een depressie wel behandelen met een neusspray keta.![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:41 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb mijn hooikoorts medicijn genomen vanochtend anders denken mensen dat ik stoned ben en van die medicijnen zoals wouter heb besteld![]()
![]()
pfoe daar kun je duf van worden he
Koop een paar blikken bier om de tijd te doden.quote:I'm surrounded by morons!
1 x gehad ,zat in mijn narcose.. werd super roezig en lekker wakkerquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:43 schreef KoningWouter het volgende:
hahahaha
Ja is wel beetje kut hoor dat stigma wat er op ligt.
Maar ja ik vind het wel best. Ben al 25 jaar bezig man. Altijd ellende. Behandelaren weten er van en begrijpen dit.
Vorige gesprek waren we met ons 3en alleen maar over drugs gehad een uur lang.
Maar medische wereld is er gewoon nog niet klaar voor. Ik zie over 10 jaar mensen een depressie wel behandelen met een neusspray keta.
Ik heb wel 0% bier op het boodschappen lijstje staanquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Koop een paar blikken bier om de tijd te doden.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb nog nooit drugs gebruikt. Behalve alcohol dan als dat meetelt.
Maar Wouter gewoon nemen wat voor jou werkt toch. En het werkt, dus dat is mooi. Zolang je niet je bed uit je raam gooit is het dikke prima.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hahaha ja, merk eigenlijk geen negatieve dingen hiervan om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
1 x gehad ,zat in mijn narcose.. werd super roezig en lekker wakker
Wil alleen graag een neusspray gebruiken in plaats van dat poeder. Kom je toch wat minder druggie over. Maar die zijn 70 euro of zo.![]()
Moetaltijdhieraandenkenbijritalinquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:44 schreef KoningWouter het volgende:
Ritalin voor ADHD was ook eerst verboden als speed.
Bekijk deze YouTube-videoSmile, it's free therapy.![]()
Haha top Steven!quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:45 schreef StevenHyde het volgende:
Heb nog nooit drugs gebruikt. Behalve alcohol dan als dat meetelt.
Maar Wouter gewoon nemen wat voor jou werkt toch. En het werkt, dus dat is mooi. Zolang je niet je bed uit je raam gooit is het dikke prima.
Ja dat bed waren wij niet heDat waren wat lui uit Den Haag. Wij waren IETS braver.
Maar ik neem dit om te kunnen functioneren. Niet omdat ik wil trippen of zo.![]()
Gelukkig geen bijwerkingen ervan.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha ja, merk eigenlijk geen negatieve dingen hiervan om eerlijk te zijn.
Wil alleen graag een neusspray gebruiken in plaats van dat poeder. Kom je toch wat minder druggie over. Maar die zijn 70 euro of zo.
sommige artsen schrijven het wel voor.. die van jou niet? (dan kan het gratis)Smile, it's free therapy.![]()
The Vervequote:Op donderdag 20 maart 2025 13:42 schreef Fogel het volgende:
![]()
It's getting me down, my love
And I hope you're thinking of me
As you lay down on your side
Now the drugs don't work
Now the drugs don't work
They just make you worse
But I know I'm on a losing streak
As I pass down by your street
And if you wanna show, then just let me know
And I'll sing in your ear again
Now the drugs don't work
They just make you worse
'Cause baby, oh
Just like you said
It's getting me down, my Lord
Now the drugs don't work
'Cause baby, oh
Just like you said
But if you wanna show
Then just let me know and I'll sing in your ear again
Now the drugs don't work
No more, no more, no more, no more, no more, no more
(of naja dat is de enige versie die ik ervan ken
)
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moetaltijdhieraandenkenbijritalin
Bekijk deze YouTube-videoDie kende ik nog niet.
![]()
![]()
Zijn er andere versies?quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
The Verve(of naja dat is de enige versie die ik ervan ken
)
Wat brazel je nu dan allemaalquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uitrustenvanhetbolkenenophet[b]anuskauwgompakketje[/b]wachtenbolk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Is dat zo ja? Nee die van mij wil dat niet doen... ga ik toch eens informeren. Want ik wil eigenlijk niet die handel van internet bestellen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gelukkig geen bijwerkingen ervan.
sommige artsen schrijven het wel voor.. die van jou niet? (dan kan het gratis)![]()
Zit in de anale fase?quote:I'm surrounded by morons!
Een groene trompetquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
Iemand op het station heeft een pretsigaret
quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]danbenjenogeenDTSmaagdalsjedienietkent
Ben hier pas een jaartje he
![]()
![]()
dmquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Nee die van mij wil dat niet doen... ga ik toch eens informeren. Want ik wil eigenlijk niet die handel van internet bestellen.
Pas een jaar? Heb het idee dat je er al twee bentquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Was een heftig jaarquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Pas een jaar? Heb het idee dat je er al twee bent![]()
![]()
Hij post voor 10.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Pas een jaar? Heb het idee dat je er al twee bentI'm surrounded by morons!
Misschien wel niet danquote:
Soms ken ik alleen de cover van een nummer en niet het epische origineel, wist niet of dit weer zo'n geval was.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
datismooimaardatfilmpjekendeiknognietbolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaartjeislanggenoegdanbenjegeendtsmaagdmeer![]()
Blijkbaar rijdt de trein niet verder dan Utrecht
Is voor mij prima
Maar zullen mensen niet blij zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja weet ik. Probeer een running gag te creërenquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha top Steven!
Ja dat bed waren wij niet heDat waren wat lui uit Den Haag. Wij waren IETS braver.
Maar ik neem dit om te kunnen functioneren. Niet omdat ik wil trippen of zo.
Woop woop, zometeen mijn laatste vergadering voor mijn weekend
Ging dat niet om Dex?quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:44 schreef KoningWouter het volgende:
Ritalin voor ADHD was ook eerst verboden als speed.
Of bedoel je het andersom?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ja weet niet precies hoe dat zit. Ik heb geen ADHD.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Ging dat niet om Dex?
Of bedoel je het andersom?
Maar dat is eigenlijk ook gewoon speed.![]()
Speed is bad okayThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Kom zelf alleen in Utrecht soms bij een klant maar dat is bij het stadion van Utrecht. Of als ik ga uiteten met mijn zus. Dan is het echt zoeken door de stad heen altijd. Vooral voor een fatsoenlijke parkeergelegenheid en dan kom ik elke keer weer uit bij de jaarbeurs.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat ging mijn tweede replay zijn.quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Arg sorry heb ik het verklootquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat ging mijn tweede replay zijn.
![]()
R.I.P DTS.![]()
Toch zonde dat je niet in de 90’s show te zien was.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik had een leraar Nederlands die zelf drugs gebruikte. Lekker blowen ook als hij mee ging op uitje van school.
Lekker mediteren tijdens Nederlandse les een uur lang met alleen maar pubers.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Met enkelbandquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toch zonde dat je niet in de 90’s show te zien was.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:59 schreef StevenHyde het volgende:
Ik had een leraar Nederlands die zelf drugs gebruikte. Lekker blowen ook als hij mee ging op uitje van school.
Lekker mediteren tijdens Nederlandse les een uur lang met alleen maar pubers.
R.I.P DTS.![]()
Niks mis mee. Doen het nog steeds goedquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
Trein in zicht!
Het is een mooie DDZ![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niks mis mee. Doen het nog steeds goed
Ze lopen en achter met schoonmaken
Zou dolgraag een uurtje met een hoge drukspijt ik de weer gaanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Daar krijg je drukspijt vanquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja
Ze lopen en achter met schoonmaken
Zou dolgraag een uurtje met een hoge drukspijt ik de weer gaan![]()
Ik blijf dat een rare zaak vinden.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
bolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-03-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2926 / +112 / +42 / 7844 / 8609
2. KoningWouter / 834 / +74 / +33 / 3105 / 3532
3. KillemWieft / 708 / +67 / +31 / 571 / 837
4. _UserName_ / 658 / +29 / +74 / 887 / 1147
5. Dr.Mikey / 527 / +51 / +47 / 866 / 1075
6. Bally-b / 452 / +59 / +0 / 60 / 124
7. Moeraskat / 449 / +10 / +53 / 2917 / 3159
8. kree / 420 / +0 / +0 / 1537 / 1759
9. devzero / 415 / +1 / +0 / 299 / 398
10. hemarookworst / 347 / +16 / +2 / 1385 / 1635
11. mario390 / 318 / +4 / +0 / 223 / 343
12. Lovely / 314 / +4 / +11 / 1624 / 1897
13. gebrokenglas / 290 / +10 / +33 / 1795 / 2014
14. HappyCharly / 283 / +26 / +40 / 1550 / 1742
15. sp3c / 277 / +40 / +39 / 589 / 708
16. Grotetijd / 227 / +1 / +0 / 1118 / 1279
17. Pinnenmutske / 223 / +14 / +5 / 456 / 602
18. ToT / 221 / +10 / +11 / 1760 / 1883
19. Moonlight / 221 / +5 / +2 / 817 / 952
20. loveislikeakiss / 193 / +28 / +16 / 993 / 1134SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
volwassenpindakaasOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
je kent rappersjorsquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:46 schreef StevenHyde het volgende:
burp
heb pindakaas gegeten
/rappersjors![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb een feliciteer filmpje van m![]()
Denk dat er nog een aantal zijn die hem niet kennenquote:![]()
De regionale held van hier
Haha echt? wat geniaal.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb een feliciteer filmpje van m
JO! loveislikeakiss JO het is jouw verjaardag JO!Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Die jongen kan nog geen twee woorden bij elkaar rijmen als het moetquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha echt? wat geniaal.
JO! loveislikeakiss JO het is jouw verjaardag JO!
En pauzeert soms binnen een woordHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die jongen kan nog geen twee woorden bij elkaar rijmen als het moet
En pauzeert soms binnen een woorddat die op tv is gekomen ooit
Die heeft wel landelijke bekendheid met z'n rare videos op o.a. Dumpertquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk dat er nog een aantal zijn die hem niet kennen![]()
De regionale held van hier![]()
![]()
Babbelbox is het beste wat op tv is geweest. Samen met de CL winst van Ajax in 1995 en met Rembo en RemboBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Je scherm staat buiten en jij zit nog binnenquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:56 schreef KoningWouter het volgende:
Toch blijft het beeld op de laptop wel achter bij het binnenzitten.
Rembo en Remboquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:56 schreef StevenHyde het volgende:
Babbelbox is het beste wat op tv is geweest. Samen met de CL winst van Ajax in 1995 en met Rembo en Rembo![]()
Deze man kent z'n klassiekersquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:56 schreef StevenHyde het volgende:
Babbelbox is het beste wat op tv is geweest. Samen met de CL winst van Ajax in 1995 en met Rembo en Rembo![]()
Wel beetje sad toen Tim Hofland met Boos achter rapper sjors aan ging rennen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
hahaha neequote:Op donderdag 20 maart 2025 14:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je scherm staat buiten en jij zit nog binnen
ik zit buiten, maar lezen gaat lastig.![]()
Andersom gaan zitten een optie?quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
hahaha nee
ik zit buiten, maar lezen gaat lastig.
Mobiel is dan toch makkelijkerquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
hahaha nee
Letters worden heel klein als je van je pakketjes hebt gesnoept?quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
hahaha nee
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Killempiequote:Op donderdag 20 maart 2025 15:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Letters worden heel klein als je van je pakketjes hebt gesnoept?![]()
![]()
Kop moet bruin worden!quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Andersom gaan zitten een optie?![]()
Killem!quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
HAHAHAquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dan niet miepen dat je niet goed kunt lezen![]()
![]()
![]()
Hello killem. Wie is ookalweer die man in je UI? Schrijver van een boek ofzo?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Advocaat Roethofquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:02 schreef StevenHyde het volgende:
Hello killem. Wie is ookalweer die man in je UI? Schrijver van een boek ofzo?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb ik niet eens in huis dat spulzo krijg je ouderdomsvlekken en rimpels en andere ernstige dingen die nooit meer overgaan
Durf je dat aan?quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:03 schreef KoningWouter het volgende:
OJA EN NATUURLIJK:
KILLEM!![]()
![]()
Deze man is zo'n baas. Kan niet wachten totdat ik hem op de meet ontmoet.![]()
En jij ookquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh zeker wel!
KiWi en KoWo gaan echt rocken daar hoor!![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:03 schreef KoningWouter het volgende:
OJA EN NATUURLIJK:
KILLEM!![]()
![]()
Deze man is zo'n baas. Kan niet wachten totdat ik hem op de meet ontmoet.![]()
Vooruit, jij mag naast me zitten. KW & KW
Heeft het je vannacht wakker gehouden?quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Owja tnx kan ik dat weer afvinken in mijn hoofd
Doen we!quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]![]()
Vooruit, jij mag naast me zitten. KW & KW![]()
![]()
Eigenlijk al 2 weken. Maar het is opgelost nuquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heeft het je vannacht wakker gehouden?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ach germquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Eigenlijk al 2 weken. Maar het is opgelost nu
Moonquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:10 schreef Moonlight het volgende:
Zo was me net toch een partij duizelighoe komt?
![]()
Heb zin in een waterfiets
Maar we gaan verantwoord iets van een soort pasta etenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Eerst op het grasveld als je meteen vanaf het begin gaatquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat komt later, eerst lekker tafelen toch?
Oei.. genoeg gegeten vandaag? of ben je heel moe?quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:10 schreef Moonlight het volgende:
Zo was me net toch een partij duizeligSmile, it's free therapy.![]()
Snel ff iets etenquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:11 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Denk dat ik het iets te warm haden te weinig gegeten
![]()
En wat uit doen![]()
![]()
Combi van denk ik inderdaad, weinig gegeten, warmte en moequote:Op donderdag 20 maart 2025 15:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oei.. genoeg gegeten vandaag? of ben je heel moe?![]()
Zou nu even een wandelingetje gaan makenquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:11 schreef StevenHyde het volgende:
Heb zin in een waterfiets
Maar we gaan verantwoord iets van een soort pasta eten![]()
Ik ben er van begin tot eind bij.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eerst op het grasveld als je meteen vanaf het begin gaat![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:11 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Denk dat ik het iets te warm haden te weinig gegeten
niet doehoen
wel wat gegeten nu?![]()
Moet nog 2 uurtjes werken helaas. Vanmiddag wel hardgelopen, dus even genoeg bewogen. Vanavond misschien wel ff wandelen. Mooi de zon onder zien gaanquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zou nu even een wandelingetje gaan maken![]()
die tietenbar hoeft van mij nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben er van begin tot eind bij.
al beters gezien dan dat
Jaquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]niet doehoen
wel wat gegeten nu?![]()
![]()
![]()
Bedoelde naar de frituurquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Moet nog 2 uurtjes werken helaas. Vanmiddag wel hardgelopen, dus even genoeg bewogen. Vanavond misschien wel ff wandelen. Mooi de zon onder zien gaanen daar een waterfiets eten
Tietenbar moet zeker wel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die tietenbar hoeft van mij niet
al beters gezien dan dat![]()
Vanochtend in de spiegel zeker?quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die tietenbar hoeft van mij niet
al beters gezien dan datProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ah yesquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Bedoelde naar de frituuren daar een waterfiets eten
Goed idee
Veel mensen schijnen niet te weten wat een waterfiets is. Maar jij gelukkig wel. Kuddo;s!Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
voor jou jaquote:
Ik zie ze nuquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vanochtend in de spiegel zeker?
uh denk dat iedereen wel in DTS weet wat het isquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:15 schreef StevenHyde het volgende:
Veel mensen schijnen niet te weten wat een waterfiets is. Maar jij gelukkig wel. Kuddo;s!![]()
Komt vaak genoeg langs hierSmile, it's free therapy.![]()
Nu al verliefd op dit topic.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uh denk dat iedereen wel in DTS weet wat het is![]()
Komt vaak genoeg langs hier
Op mijn werk heb ik het aan iedereen moeten uitleggen een tijdje terug. Vermoeiend.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nee. Ik niet.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uh denk dat iedereen wel in DTS weet wat het is![]()
Komt vaak genoeg langs hier
Zou ze hier laten meeposten dan leren ze het welquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nu al verliefd op dit topic.
Op mijn werk heb ik het aan iedereen moeten uitleggen een tijdje terug. Vermoeiend.
Shoarma tent toch?quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat komt later, eerst lekker tafelen toch?
Nope dat is niet het planquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is dat het plan? Ik sta overal open voor, behalve vega.
en.. sta je ook open voor de tulp?quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is dat het plan? Ik sta overal open voor, behalve vega.![]()
That’s what she you said.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:18 schreef Kissingbird het volgende:
Je komt te vaak s nachts killem.........
Wat is dat?quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
en.. sta je ook open voor de tulp?![]()
![]()
neeikkomalleenvoordegayschommelbolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Datweetjijalsgaysaunagangerdanweerniet?![]()
![]()
![]()
Ik heb echt geen idee, ik merk het vanzelf welquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is dat het plan? Ik sta overal open voor, behalve vega.
Idem.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, ik merk het vanzelf wel![]()
Killemhadhemnetgepostietsvooreenvolgendpakketjevanjouwellichtbolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
neeikkomalleenvoordegayschommelbolkSmile, it's free therapy.![]()
Moest er even voor naar binnen lopen maar hij is prachtig. Zo'n ding heb ik altijd al eens willen hebben.quote:![]()
Isweereenswatandersdanhetlegospeelgoedbolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Moest er even voor naar binnen lopen maar hij is prachtig. Zo'n ding heb ik altijd al eens willen hebben.
hahajaspeelgoedvoorvolwassenenbolk!quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Isweereenswatandersdanhetlegospeelgoedbolk![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Killemhadhemnetgepostietsvooreenvolgendpakketjevanjouwellichtbolk
Isaltijdleukbolkquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
hahajaspeelgoedvoorvolwassenenbolk!Smile, it's free therapy.![]()
Ik ga zo nog een uurtje zelfstudie Xquery doen. Daar heb ik een boek van en dus kan dat mooi in het zonnetje
Opgezocht wat dat is.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:30 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga zo nog een uurtje zelfstudie Xquery doen. Daar heb ik een boek van en dus kan dat mooi in het zonnetje![]()
Veel plezier daarmeeSmile, it's free therapy.![]()
Haha ja het is wel saaie kost. Maar wel een toevoeging als ik daar alles van ga weten.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Opgezocht wat dat is.![]()
Veel plezier daarmeeBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nee was in de supermarktquote:
Ze wilde mijn id zien voor de wijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee was in de supermarkt
Ze wilde mijn id zien voor de wijn![]()
![]()
dat is wel een compliment
Nog niet huis mogen tijdquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:02 schreef KoningWouter het volgende:
Kan iemand zeggen hoe laat het is? Ik kan niet op de hoek van mijn laptop kijken door de zon.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
27000 stapjes
Denk dat ik straks nog even op de lopende band ga om er een ronde 30k van te makenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
blokOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik heb nog wel klusjes voor jequote:Op donderdag 20 maart 2025 16:20 schreef KoningWouter het volgende:
Hmm ik zou eigenlijk wel willen werken of zo...
Zou ik zo willen doen hoor uit teken van dank.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb nog wel klusjes voor je
Als je mijn reiskosten betaalt hebben we een deal.![]()
Aan het werk hier... maar eh...quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:20 schreef KoningWouter het volgende:
Hmm ik zou eigenlijk wel willen werken of zo...
Meh.
Vandaag weer eens op kantoor, maar op zich is het niet geweldig want ik heb geen raam naar buiten.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Amai wat voorn klusjes?quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb nog wel klusjes voor je
Het hebben van een grasveld is overgebleven relikwie van Lodewijk de 13e ofzo. Volslagen nutteloosTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat sowieso.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Het hebben van een grasveld is overgebleven relikwie van Lodewijk de 13e ofzo. Volslagen nutteloos![]()
Kleine kindjes vermijden vaak gras. Die weten al iets wat wij niet weten.Bastognekoeken koekoek jonguh!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: