SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
Hebben ze bij jou nooit een geneesmiddelentest gedaan? om te kijken welke medicijnen bij jou te snel of te langzaam worden afgebroken (via genotypering).quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, had de hoop eigenlijk wel opgegeven. Zowat alle SSRI's geprobeerd.
Maar ging niet meer, en dan nu dit. Een wereld van verschil.Smile, it's free therapy.![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nope, wist niet eens dat zoiets bestond.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hebben ze bij jou nooit een geneesmiddelentest gedaan? om te kijken welke medicijnen bij jou te snel of te langzaam worden afgebroken (via genotypering).
Ik krijg 1x per jaar een medische check of alles lichamelijk nog in orde is en that's it
Veel gesprekken en CGT etc. Maar gedachten heb ik echt absoluut geen last meer van nu.![]()
quote:
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hmm raar dat niemand dat heeft voorgesteld aangezien je al meerdere medicijnen hebt uitgeprobeerd.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, wist niet eens dat zoiets bestond.
Ik krijg 1x per jaar een medische check of alles lichamelijk nog in orde is en that's it
Veel gesprekken en CGT etc. Maar gedachten heb ik echt absoluut geen last meer van nu.
Maar goed.. deze slaan gelukkig goed aan.
Zo niet.. is dit wellicht iets om te overwegen.
Goed dat je aan jezelf werkt KW
Smile, it's free therapy.![]()
Tja, naja ik zou het liefst gewoon helemaal van die keta af stappenquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hmm raar dat niemand dat heeft voorgesteld aangezien je al meerdere medicijnen hebt uitgeprobeerd.
Maar goed.. deze slaan gelukkig goed aan.
Zo niet.. is dit wellicht iets om te overwegen.
Goed dat je aan jezelf werkt KW
Wordt wel gebruikt bij behandeling van depressies.
Maar als de pillen werken is dat voldoende.![]()
Ik heb mijn hooikoorts medicijn genomen vanochtend anders denken mensen dat ik stoned ben en van die medicijnen zoals wouter heb besteld
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
![]()
All this talk of getting old
It's getting me down, my love
Like a cat in a bag, waiting to drown
This time I'm coming down
And I hope you're thinking of me
As you lay down on your side
Now the drugs don't work
They just make you worse but I know I'll see your face again
Now the drugs don't work
They just make you worse
But I know I'll see your face again
But I know I'm on a losing streak
As I pass down by your street
And if you wanna show, then just let me know
And I'll sing in your ear again
Now the drugs don't work
They just make you worse
But I know I'll see your face again
'Cause baby, oh
If heaven falls, I'm coming too
Just like you said
You leave my life, I'm better off dead
All this talk of getting old
It's getting me down, my Lord
Like a cat in a bag, waiting to drown
This time I'm coming down
Now the drugs don't work
'Cause baby, oh
If heaven falls, I'm coming too
Just like you said
You leave my life, I'm better off dead
But if you wanna show
Then just let me know and I'll sing in your ear again
Now the drugs don't work
Yeah, I know I'll see your face again
Yeah, I know I'll see your face again
Yeah, I know I'll see your face again, oh, Lord
Yeah, I know I'll see your face again, oh, Lord
I'm never coming down now, I'm never coming down
No more, no more, no more, no more, no more
No more, no more, no more, no more, no more, no more
quote:
Deze duikt ook op bij de zoekopdracht vet netjes.I'm surrounded by morons!
Hoop dat je de keta snel niet meer hoeft te gebruiken.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Tja, naja ik zou het liefst gewoon helemaal van die keta af stappen
Wordt wel gebruikt bij behandeling van depressies.
Maar als de pillen werken is dat voldoende.Smile, it's free therapy.![]()
hahahaha
Ja is wel beetje kut hoor dat stigma wat er op ligt.
Maar ja ik vind het wel best. Ben al 25 jaar bezig man. Altijd ellende. Behandelaren weten er van en begrijpen dit.
Vorige gesprek waren we met ons 3en alleen maar over drugs gehad een uur lang.
Maar medische wereld is er gewoon nog niet klaar voor. Ik zie over 10 jaar mensen een depressie wel behandelen met een neusspray keta.![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:41 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb mijn hooikoorts medicijn genomen vanochtend anders denken mensen dat ik stoned ben en van die medicijnen zoals wouter heb besteld![]()
![]()
pfoe daar kun je duf van worden he
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: