SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:29 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
3fm lezer biem toen 3fm nog leuk was
Trust nobody![]()
Er zijn een heleboel andere planten die je kunt gebruiken als alternatief voor gras en die je dus niet hoeft te maaien, maar waar je eventueel wel op kan liggen enzoTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Zo, aardappels gesneden
Nu wachten tot dudje thuis isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh ik verzin wel watquote:![]()
Moet nog iets naar het milieupark wat ik niet alleen getild krijg, gras is te lang, ramen kunnen een keer gewassen worden
Smile, it's free therapy.![]()
Zijn lastig te krijgen in dts jaquote:lekker bezig
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja zeker! Heb 2 x gewandeld en gesport in de zonquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ben je wel buiten geweest vandaag?![]()
![]()
Goed bezig MOOONquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:41 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja zeker! Heb 2 x gewandeld en gesport in de zon![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:41 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja zeker! Heb 2 x gewandeld en gesport in de zon![]()
How can I make this topic about me?![]()
Én een zelfbolkquote:![]()
Btw, feli![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Nee dat vandaag nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wel buiten geweest met de hondjes?![]()
![]()
En jij met de katten?quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wel buiten geweest met de hondjes?Trust nobody![]()
Hee KiBi, nee vandaag niet. Ik was vandaag weer erg vroeg op kantoor. Ik ga morgen sporten.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ben jij gaan sporten GG?![]()
En hallo GG![]()
How can I make this topic about me?![]()
Goed bezigquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee KiBi, nee vandaag niet. Ik was vandaag weer erg vroeg op kantoor. Ik ga morgen sporten.![]()
![]()
Heb mijn abo stopgezet![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Heb mijn abo stopgezet![]()
Probeerden ze je nog over te halen te verlengen?How can I make this topic about me?![]()
Zo kjoetquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah jammer!
Mijn katjes hebben namen!![]()
![]()
Zeaux. Als lamme tak lekker achterover op een stoel hangen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik vind het ook wel ff gezegend voor vandaag qua werk. Potje cod en dan avondeten
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Vond buiten zitten eigenlijk maar afschuwelijk voorheen. Snapte niet wat mensen daar fijn aan vonden.![]()
![]()
Ahquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik zit nu buiten, zonder katten. Die liggen binnen.Trust nobody![]()
Nuquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:46 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga buiten blijven totdat het onprettig wordt.Trust nobody![]()
Buiten zijn is heerlijkquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:46 schreef KoningWouter het volgende:
Vond buiten zitten eigenlijk maar afschuwelijk voorheen. Snapte niet wat mensen daar fijn aan vonden.![]()
![]()
Ja als je nooit aan sporten toekomt is het zonde geld om het abonnement maar aan te houden. Daar kun je leukere dingen voor doen.How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: