quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Eensquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:35 schreef Dutch_view het volgende:
Met een korte broek daar zitten als man vind ik ook wel een dingetje
quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer dat je niet vooruit kunt spoelen
Ja en waarschijnlijk duurt deze date ook nog tot 20:10 ofzo.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer dat je niet vooruit kunt spoelen
Ja maar dit is weer te veelquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:36 schreef Evangelion het volgende:
Ik snap deze logica niet. Moeten ze een match met zijn 3en (in totaal dus 5en) worden?
Op de cuck stoelquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:37 schreef Tinos85 het volgende:
Die gozer zit er zometeen als derde wiel aan een wagen bij omdat die vrouwen op elkaar vallen![]()
En dan mag hij de rekening betalen
Waarschijnlijk wat je gister zeiquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:39 schreef RipCity het volgende:
Ik wou iets zeggen maar ze lijkt me eigenlijk wel aardig dus no comment!
zeer zekerquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Mensen die 'zeker' en ‘absoluut' als antwoord geven i.p.v. gewoon 'ja'…
Ik ben ook niet verbaasd als hij uit de castingbak komtquote:
Ja beetje zo'n weirdo ook. Komt op mij over als zo'n gek theater/kunst type.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Die blonde met vreselijke wimpers is zo gretig en achterlijk
Nouja, beetje raar om aan first dates mee te doen en hier iemand anders mee op te zadelen. Hier zijn toch genoeg groepen voor.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:44 schreef Joop_W het volgende:
Ik wil momenteel een aantal opmerkingen dubbel liken.
Prima als je dit wilt, maar even fijn privé a.u.b.
Hij zegt helemaal niks…quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Het luistert ook niet, kippenhok met 3
Nooit gezien.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Zou die rechter in het KPD "dames we willen jullie naakt zien" topic posten?
Dit ja!quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:45 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Nouja, beetje raar om aan first dates mee te doen en hier iemand anders mee op te zadelen. Hier zijn toch genoeg groepen voor.
Aandachtshoer genoeg voorquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Zou die rechter in het KPD "dames we willen jullie naakt zien" topic posten?
Hij is geschikt om de rekening te betalen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:45 schreef RipCity het volgende:
Deze vent lijkt me totaal ongeschikt hiervoor
Lijkt me dat ze dat wel incalculeren als je op tv komtquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:44 schreef Dutch_view het volgende:
Je laat ook voor heel Nederland zien dat je van meerdere walletjes eet. Je zou ze maar tegen komen bij het koffie apparaat de volgende dag op het werk
quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Swingers
'moby heeft wel wat te brengen'
Waar zit ik naar te kijken
Anders vond ik je best aantrekkelijk voor een Fok!kerquote:
Hadden we niet verwachtquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
Als ik moet kiezen zit ik liever met die swingers aan tafel dan met HR Lotte.
Moby is niks mis mee.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Swingers
'moby heeft wel wat te brengen'
Waar zit ik naar te kijken
quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ga nog liever gewoon via het raam van de wc naar buiten
Ik val ook niet tegen, al zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Anders vond ik je best aantrekkelijk voor een Fok!ker
Vind haar wel leuk overkomen, maar ben zelf ook wel saai soms.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ga nog liever gewoon via het raam van de wc naar buiten
Oh eens. Mij ging het meer om hoe die jongen het zeiquote:
Laat maar, sterrenbeeldenquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:48 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Vind haar wel leuk overkomen, maar ben zelf ook wel saai soms.
Ze lijkt mij iemand die Plien en Bianca helemaal geweldig vind.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:48 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Vind haar wel leuk overkomen, maar ben zelf ook wel saai soms.
Je bent attentquote:
Daar geniet ze alleen zelf van iddquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:53 schreef Dutch_view het volgende:
Inger heeft dikke vingers, dat vind ik dan weer minder aantrekkelijk
Live laugh lovequote:Op woensdag 19 maart 2025 19:53 schreef Evangelion het volgende:
25
dronten
boerderij
huisje boompje beestje
Goede tactiek inderdaad, het compleet tegenovergestelde aangeven bij je inschrijving.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:53 schreef Joop_W het volgende:
"Een baard"
"Hier heb je de gevraagde glade kin!"
Zo zijn zequote:Op woensdag 19 maart 2025 19:53 schreef Joop_W het volgende:
"Een baard"
"Hier heb je de gevraagde glade kin!"
Hier heb je een poly duo!quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede tactiek inderdaad, het compleet tegenovergestelde aangeven bij je inschrijving.
Ik zoek een slanke, mentaal stabiele, blanke, blonde, Nederlandse vrouw zonder tattoos.
Is wel zo.quote:
Als ik daar een sollicitatie gesprek mee zou hebben, liep ik van tafelquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Die HR meid![]()
Als burgerlijkheid een type was
Oh dat zou ik wel lekker vinden, met haar een gesprek, meteen op m’n gemak bij dit live laugh lovequote:Op woensdag 19 maart 2025 19:58 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Als ik daar een sollicitatie gesprek mee zou hebben, liep ik van tafel
Dat ze van pop houdt kan ik haar wel vergeven, maar toedauzends zeggen kan echt niet.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben blijven hangen in de toedauzends![]()
Ze luistert niet naar Taylor kiddie swift en Susan en Freek
Jaquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:00 schreef la_perle_rouge het volgende:
Wat voor relatie? Polyamoureuze verstond ik.
Met alles en iedereen…quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:00 schreef la_perle_rouge het volgende:
Wat voor relatie? Polyamoureuze verstond ik.
Zag gister een blacka met een meisje in de KFC en hij gaf haar daar een roos en KFC. True love.quote:
Dit is het.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:03 schreef Evangelion het volgende:
Komt er nog een date of hebben we er al 5
Na achten, dus zal wel niet.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:03 schreef Evangelion het volgende:
Geen haais vandaagquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:03 schreef Evangelion het volgende:
Nou ja een forever single wordt dan toch sip.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
Oh ja de druk van de vriendinnen. Red flag dit.
Geen idee waar ze vandaan kwam ook, let daar altijd slecht op, maar kan het ook niet plaatsen.quote:
Nouja het is meer die "wordt het niet eens tijd" en soort van zwichten voor groepsdruk. Binnen 3 jaar wil ze een kind, omdat al haar vriendinnen er ook al één hebben en ze lekker mee wil praten over de babydingen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja een forever single wordt dan toch sip.Ken geen eeuwige vrijgezel die echt blij is (met het vrijgezel leven)
Oh die zin had ik gemist. Maar dat zijn ook van die burgerlijke 9-5 Susan en Freek typesquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nouja het is meer die "wordt het niet eens tijd" en soort van zwichten voor groepsdruk. Binnen 3 jaar wil ze een kind, omdat al haar vriendinnen er ook al één hebben en ze lekker mee wil praten over de babydingen.
En dezegekte op de publieke omroep?!quote:
Oh durfden ze niet alleenquote:
Ik helaas drie. Overigens zijn geen van die drie polyamoureus.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:08 schreef Evangelion het volgende:
Ik ken niemand die paaldanst in het echt en in First Dates elke week
Voor een gangbang moet je goed etenquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom hebben hun een mega bord? Dat zie ik zelden of let ik zo slecht op
quote:
Dewiequote:Op woensdag 19 maart 2025 20:11 schreef RipCity het volgende:
Deze gast is echt dat jochie uit Malcolm in the middle die groot geworden is
We zitten er al overheen!quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en waarschijnlijk duurt deze date ook nog tot 20:10 ofzo.
quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:11 schreef RipCity het volgende:
Deze gast is echt dat jochie uit Malcolm in the middle die groot geworden is
benoemdquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:11 schreef Dutch_view het volgende:
Lol ze benoemd nog even waarop er niet gematcht is
Zij wilde nog wel verder.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die leraren passen beter bij elkaar dan ze zelf doorhebben
Ik had het nog laag ingeschat, deze date duurde niet tot 20:10 maar gewoon de hele aflevering.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
En ook met dit afsluiten
Wat een aflevering
Maar hij liet het wel even aan de rest van Nederland zien dat het niet ongemakkelijk isquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:15 schreef Dutch_view het volgende:
hahaha wat een afgang dit voor die vent
Elke vent hadden ze afgewezenquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:15 schreef Dutch_view het volgende:
hahaha wat een afgang dit voor die vent
Die kan zich nu niet meer normaal vertonen over straatquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:16 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Maar hij liet het wel even aan de rest van Nederland zien dat het niet ongemakkelijk is
Terecht ook.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:17 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Die kan zich nu niet meer normaal vertonen over straat
Nu steek je me in m’n hart.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een drama. Ik hoop nu eigenlijk gewoon dat er geen nieuw seizoen meer komt.
Trio, quatro, de hele straat.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elke vent hadden ze afgewezen
Die goedkope tattoo meid heeft al een vent thuis
Ik geef het wel weer een kans, maar het was een dieptepunt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik had het nog laag ingeschat, deze date duurde niet tot 20:10 maar gewoon de hele aflevering.
Wat een drama. Ik hoop nu eigenlijk gewoon dat er geen nieuw seizoen meer komt.
Ja en hij wilde twee vrouwen die bij hem thuis komen wonen en om beurten zwanger zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elke vent hadden ze afgewezen
Die goedkope tattoo meid heeft al een vent thuis
Oh ben benieuwd, was altijd wel leukquote:
quote:Trio-afspraakje in First Dates mondt uit in pijnlijk moment: twee vrouwen willen door, maar zonder de man
Een afspraakje van niet twee, maar drie mensen heeft woensdagavond voor opvallende televisie gezorgd in de populaire NPO 3-show First Dates. Een man moest zich bijna knijpen toen bleek dat hij met twee ‘polyamoreuze’ vrouwen op date mocht en zag een vervolgafspraak helemaal zitten. De vrouwen ook, maar wel zonder hem. Is dat er inderdaad van gekomen?
Ze heeft al een vriend, vertelde Ashley (30) snel toen haar match Roberto (32) in het First Dates-restaurant arriveerde. Maar hij maakte wel kans, want die relatie is polyamoreus: zij en haar partner daten ook met andere mensen. Zoiets leek Roberto ook wel wat, want een relatie met één vrouw is zo ‘tweedimensionaal’. Als de dames maar om de beurt zwanger worden, zei hij.
De kijkers wisten op dat moment al welke sfeer hem te wachten stond. Die hadden Ashleys 23 centimeter hoge paaldanslaarzen gezien, die ze bij een voorgesprek tevoorschijn haalde. Maar haar voorkeur voor spannende feestjes was niet de grootste verrassing. Roberto en Ashley waren net lekker aan het kletsen toen ineens Emma (31) binnenkwam.
Partnerruil
Dit zag Ashley ook niet aankomen. ,,Ik dacht: wow, gebeurt dit nou echt?’’ zei ze tegen de camera. Roberto keek dromerig. ,,Ik heb er geen klachten over’’, glunderde hij. Emma had het eveneens niet verwacht, maar de match bleek logisch: Emma is ook ‘poly’, zoals zij en Ashley dat noemen. Ze heeft een man, maar wil meer ‘diepgang’. Die draait niet om seks, verzekerde ze.
Maar eenmaal aan tafel ging het over sexy zaken. Emma en haar man doen aan swingen, een soort partnerruil. Ashley en haar vriend ook, onthulde ze. Zij houdt van ‘kinkfeestjes’ waar mensen in ‘fetisjkleding’ lopen. Wat bleek: Emma ook. Roberto viel van de ene verbazing in de andere, maar probeerde wel mee te komen.
Hij was bekend met de Kamasutra Beurs, meldde hij. En hij had ook weleens verklede mensen gezien op een feestje. De voorbeelden leken totaal niet op wat Ashley en Emma bedoelden, die dachten aan leer en riempjes. Het bewees wat al duidelijk was sinds Emma binnen was gelopen: Roberto was het derde wiel.
Roberto was hoopvol
,,Ik denk niet dat hij weet waar hij aan begint’’, zei Ashley tegen de camera. ,,Hij gaat ons sowieso niet samen aankunnen.’’ Logisch wel, als je daar geen ervaring mee hebt. Zelfs het personeel van het restaurant stond aan de bar te smoezen over de opvallende date. Die was volgens Roberto een succes, dus hij pakte graag de rekening. ,,Ik denk dat ik goed aan het Nederlandse volk heb laten zien hoe je een relaxte date kan hebben met zijn drieën’’, concludeerde hij.
Als kijker kon je maar één ding denken: wat zou het pijnlijk zijn als Ashley en Emma hem nu afwijzen bij het keuzemoment, waar deelnemers vertellen of ze een tweede date willen. Daar zat hij, tussen de twee in. Voor Roberto was het een dikke ‘ja’. Maar toen begon Emma te praten.
,,Ik zou met jou graag nog een tweede date willen’’, zei ze tegen Ashley. ,,Maar met jou heb ik dat iets minder’’, richtte ze zich tot Roberto. ,,Ik vind het best wel een beetje sneu’’, zei Ashley. ,,Want ik heb eigenlijk hetzelfde.’’ Het ‘poly’-leven is te nieuw voor hem, vonden de vrouwen.
De tweede date is er inderdaad gekomen, zonder Roberto. ‘Dat was heel gezellig’, meldden de makers van de show aan het einde. ‘En smaakt voor beiden naar meer.’
alleen minder leuk natuurlijk, misschien met het juffie maar die kijkt liever lldlquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
je kan terugkijken, al heb ik het ook niet gezien
een boerquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:33 schreef Joop_W het volgende:
Spontane dame, tijd voor een hork gok ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |