Hij duikt er net inquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:53 schreef KinKiJan het volgende:
Benieuw wat Jordy vanavond doet; suite, rovershol of weer die zetel in de hoek van de woonkamer.
100%quote:
Hij loopt alweer verongelijkt rond, dus er komt zo vast wel watquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:53 schreef KinKiJan het volgende:
Benieuw wat Jordy vanavond doet; suite, rovershol of weer die zetel in de hoek van de woonkamer.
Inderdaad een schrikbarend evolutie overal infiltrerend rondom ons .quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:53 schreef Willewa het volgende:
[..]
100%
Het is ook bewezen in politiek, maar vorig jaar Ashley en dit jaar Jordy bewijst het ook. Zorg dat je tactisch exact die groep hardnekkige fanatiekelingen met twijfelachtige normen en waarden achter je krijgt door te geven wat zij willen (zien) en dan zien ze je als god, slikken ze alles wat je doet en zullen ze voor je strijden tot ze er bij neervallen.
(Waarmee ik niet wil zeggen dat íédereen dan zo is, maar wel de grote massa die erachter staat - de ‘80%’ vaak)
Dé makkelijke weg naar macht/winst. Dus 2 opties: als je niet helemaal zo bent is het simpelweg doen alsof je zo bent en als je al zo bent hoef je alleen maar jezelf te zijn en gebeurt het al. Vaak is het het tweede denk ik.
dan je kijk je nietquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:00 schreef Folies het volgende:
Bah bah, kan dat analyseren over bepaalde stemmers niet eens een keer gestopt worden.
Ik mag best even wat zeggenquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:00 schreef Folies het volgende:
Bah bah, kan dat analyseren over bepaalde stemmers niet eens een keer gestopt worden.
**Mod edit doe maar niet persoonlijk worden***quote:
Bewoners van o.a. *** mod edit, doe maar niet***quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:02 schreef Schakeltopia het volgende:
zoals wat is sharice aan het klaarmaken
**mod edit ga er dan ook niet op in ***quote:
Wat denk je het is woensdag? Pizzaaaaaaaaquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:02 schreef Schakeltopia het volgende:
zoals wat is sharice aan het klaarmaken
Wat gaat over bewoners?quote:
Ze voelen zich vaak verheven maar zijn meer dan eens net zo *** mod edit, kijker is niet op de streams***quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:00 schreef Folies het volgende:
jooooquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat denk je het is woensdag? Pizzaaaaaaaa
dat zeg ik ! Jordy is een bewonerquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:04 schreef Willewa het volgende:
[..]
Wat gaat over bewoners?
Ik heb het uiteindelijk gewoon met KangaP over Jordy’s gedrag en wat dat aantrekt en waarom dat werkt voor sommigen.
Ik ookquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:06 schreef Cupfighter het volgende:
Ik hoop ,en ja schrik niet, dat Jolien vrijdag exit gaat
Heb je het nu over de mensen hier?quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:04 schreef marky het volgende:
[..]
Ze voelen zich vaak verheven maar zijn meer dan eens net zo ordinair alsde gemiddelde kijker.
Ja idd precies, begreep ff niet hoe je je zin bedoelde want ik zie mensen hier regelmatig dingen anders interpreterenquote:
Het wordt wat verdraaid in de COSquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja idd precies, begreep ff niet hoe je je zin bedoelde want ik zie mensen hier regelmatig dingen anders interpreteren
Eensquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Pootje en Sharice moeten blijven als het aan mij ligt
Idd, moet ook telkens op mutequote:Op woensdag 19 maart 2025 18:13 schreef Hznootje het volgende:
Ik snap dat gevreet niet zo goed vlak voor het eten..Jolien en Mattie doen dat elke dag
Wie de schoen past trekken hem aan.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:06 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Heb je het nu over de mensen hier?
Ja zag hem ook vandaagquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:17 schreef Folies het volgende:
Heeft Jolien nou zo'n lang litteken op haar knie?
Er speelt echt wel wat tussen die 2quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:16 schreef Luna68 het volgende:
Mss kan Jolien even de keuken ingaan. Tot nu toe heb ik Sharice het meeste zien doen, ook toen Jolien in de DBK was. Nu Sharice in de DBK en waar is Jolien, gezellig op bed met Matti
Dat geloof ik dan weer niet.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:20 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Er speelt echt wel wat tussen die 2
Hij heeft zo'n goede smaakquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:21 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom loopt ze in t-shirts van mattie?
vinden elkaar leuk haha dan trek je elkaars kleren aan, nou ja de vrouw vaak danquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:21 schreef Schakeltopia het volgende:
matti straks in het schaatspak van jolienquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vinden elkaar leuk haha dan trek je elkaars kleren aan, nou ja de vrouw vaak dan
Lekker comfy denk ik. Als ik thuis ben in ‘pyjama’ / chill kleding is het ook allemaal een beetje baggy, lekker comfortabel.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:21 schreef Schakeltopia het volgende:
Andersom zou ik knap vervelend vinden 😁quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vinden elkaar leuk haha dan trek je elkaars kleren aan, nou ja de vrouw vaak dan
ojeeeeee ik zie het helemaal voor mequote:Op woensdag 19 maart 2025 18:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
matti straks in het schaatspak van jolien
Ik denk dat ik anders kijk ,Goddankquote:
quote:
ZUllen we het bij de stream houden?quote:
ik schreef bijna ook zoiets van de week in het forumquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:04 schreef Gerrie_55 het volgende:
Weet niet of ik het juist ga verwoorden maar ga poging doenordy wat hij nu zegt hij wil door publiek gekozen worden met andere woorden wat ik denk ,hij wil graag aardig gevonden dus wil gekozen worden door de buitenwereld en dat komt voort uit minderwaardigheidsgevoel. Ik ben nu 70 en nog heb ik dat gevoel wel je wil maar aardig gevonden worden. ik herken dat wel . Dat komt meestal voor als je vroeger bent gepest. Ik ga hier dus geen ellenlange discussie van maken dit is wat IK denk .
Ik ook niet hoor, zie ze gezellig met elkaar kletsen en lol hebbenquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik anders kijk ,Goddankik heb niets raars gezien.
Dat iddquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, zie ze gezellig met elkaar kletsen en lol hebben
Ja ok kan ik zie het anders ieder zijn meningquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, zie ze gezellig met elkaar kletsen en lol hebben
Haar vinger ging er doorquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:28 schreef Kissingbird het volgende:
Jaaaaa het lukte Jolien even om de pizza op de vinger te draaien
De maaltijden van deze week zijn allemaal krap an, alleen de BBQ was ruim genoegquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:39 schreef BigBreg83 het volgende:
Was er te weinig bodem voor gewoon 6 pizza's?
Snap ik wel. Jordy zegt ook al van iedereen wil wat anders doe niet zo moeilijkquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:41 schreef Folies het volgende:
Sharice haat de sfeer. Ja al dat bemoeien en dit en dat niet willen. En doe zo enzo.
vreselijk inderdaad, ik snap sharice welquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Tijd terug waren ze blij met alles wat eetbaar was, en nu zeuren over alles.
Ik ookquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vreselijk inderdaad, ik snap sharice wel
Ik was gewoon gestopt met eten maken en in de tuin gaan zitten totdat iedereen uit de keuken wasquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:43 schreef Folies het volgende:
Sharice zei het al toen ze net begonnen met eten bereiden of ze op konden donderen. Maar nee, heel de tijd iedereen erbij staan en gemauw.
ik zouquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:46 schreef Koos1958 het volgende:
Ze hebben ook echt te weinig deeg gekregen. En brooddeeg kunnen ze dus ook niet maken.
Kan jordy niet zijn geweest die was foetsie haha. Zag matti een stuk ui pakkenquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:46 schreef BigBreg83 het volgende:
Mensen hebben ingrediënten gejat/opgegeten?
Gabberpizzaquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:38 schreef Schakeltopia het volgende:
omg hele piza vol met gehakt
[ afbeelding ]
Ik zat er net al naar te kijken en dacht dat is bizar weinigquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:49 schreef Koos1958 het volgende:
Die hebben straks allemaal nog honger na een paar stukjes pizza
Iedereen kan weg hoor het is geen gevangenisquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:52 schreef riri het volgende:
Dat ontevreden hoofd van Charise voortdurend, je zult er maar elke dag mee opgescheept moeten zitten in 'n huis waar je niet weg kunt
Lijkt wel bijna Starmaker zo hequote:Op woensdag 19 maart 2025 18:52 schreef Schakeltopia het volgende:
BB2
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
kan die aan de gang blijven die vijver is 1 muggen poel aan het wordenquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:45 schreef BigBreg83 het volgende:
Mattie muggen aan het verjagen met een schop![]()
het is allemaal niet zo ingewikkeldquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:56 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Gewoon met een vork en een scherp mes
Blijft het daaraan plakkenquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:59 schreef LonesomeFairy het volgende:
Gewoon die pizza op de bakplaat/ rooster, waarom doen ze dat niet?
Tis wel gratis, dat dan weer welquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:59 schreef Joyce-43 het volgende:
erg stom van BB zo weinig deeg geven zeg
die gasten eten allemaal berenveel!!!
Ka pizza kan gewoon op het rooster. Aluminium folie doe ik altijd op de bodem van de oven voorals er dingen naar beneden val.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:59 schreef LonesomeFairy het volgende:
ik denk omdat de platen al 5 jaar meegaanquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:59 schreef LonesomeFairy het volgende:
De koelkast staat toch ook nog vol met restjes van iedereen?quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Laat de blikken met SLOB maar doorkomen
Wel mozzarella zag ikquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:09 schreef greysbones het volgende:
Als ik de pozza's zo bekijk
is het erg weinig kaas
het plaksel van een pizza
teveel tomatensausquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:07 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe kan die topping er zo vanaf vallen dan. Heb ik nog nooit gehad met zelfgemaakte pizza's
komt vast goed als Jane naar huis isquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Je kan goed merken dat de sfeer zoveel beter is nu Axel er niet meer is
klopt wel inderdaadquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Je kan goed merken dat de sfeer zoveel beter is nu Axel er niet meer is
quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:12 schreef Kissingbird het volgende:
Omdat ze lagen te zeiken over de toppings en Sharice daar klaar mee was
quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
komt vast goed als Pootje naar huis is
Van mij mag jane nog wel blijven. Had nooit verwacht dat ik het zou schrijven. Ik vind pootje eruit. Al die weken weinig toegevoegdquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
komt vast goed als Jane naar huis is
ik heb liever iemand die puur zichzelf is als een actricequote:Op woensdag 19 maart 2025 19:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Van mij mag jane nog wel blijven. Had nooit verwacht dat ik het zou schrijven. Ik vind pootje eruit. Al die weken weinig toegevoegd
ze hebben niet gerepeteerd toch?quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:28 schreef BigBreg83 het volgende:
De sfeer word vast beter als het optreden van jordy en jane komt.Als dat nog door gaat
Eerder zeiden ze dat dat morgen was.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben niet gerepeteerd toch?
volgens mij hebben ze zelf ook geen ideequote:Op woensdag 19 maart 2025 19:30 schreef Flory- het volgende:
[..]
Eerder zeiden ze dat dat morgen was.
Nope. Dus geen idee. De sfeer is er ook niet naar voor een avondje gezellig theater.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee jordy wilde liever morgen. Omdat hij de tekst nog niet heeft en niet hebben gerepeteerd.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:30 schreef Flory- het volgende:
[..]
Wat ik dan weer raar zou vinden.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:30 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dus??quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat ik dan weer raar zou vinden.
Belgie en Nederland moeten allebei morgenavond voetballen.
wat is daar dan raar aanquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat ik dan weer raar zou vinden.
Belgie en Nederland moeten allebei morgenavond voetballen.
zoooo seksistisch ditquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:41 schreef Droopie het volgende:
Er zijn ook mannen die kijken.
Maar als die moeten kiezen zullen ze eerder voor Nederland Spanje kiezen.
Ook BB zou toch een groot mogelijk publiek willen trekken.
En ook vrouwen kijken misschien wel liever een TOPwedstrijd in de Nations League.
Het komt ook vast nog in de uitzending he. En het is geen wereld kampioenschap finale wedstrijd. Dus de strijd om de kijkers zullen wel mee vallenquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:41 schreef Droopie het volgende:
Er zijn ook mannen die kijken.
Maar als die moeten kiezen zullen ze eerder voor Nederland Spanje kiezen.
Ook BB zou toch een groot mogelijk publiek willen trekken.
En ook vrouwen kijken misschien wel liever een TOPwedstrijd in de Nations League dan een theatershow van 10 minuten (excl repetitie)
Sambalquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:48 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
Pootje staat bij de afwas.
'wie heeft zijn pizza niet opgeheten? hoezoo?? hoezoo? '
en hij hapt het lekker weg
Maar dat is vroeg in de ochtend, dan slapen ze nog.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoooo seksistisch dit![]()
![]()
dan moet BB zaterdag en zondag ook maar niks doen
want dan is F1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:51 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Maar dat is vroeg in de ochtend, dan slapen ze nog.
Is niet het punt dat je maakt, ik snap het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan had je het afgelopen weekend moeilijk
Wat drinkt Jane veel warme melk op een dag
Baby jane moet er nog van groeienquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:56 schreef Luna68 het volgende:
[..]![]()
Dan had je het afgelopen weekend moeilijk
Wat drinkt Jane veel warme melk op een dag
Wel raar, zo’n verschil in voorbereidingstijd, alles had op 1 avond gemoeten wat betreft eerlijkheid.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
Dus geen optreden van Jane en Jordy vandaag? Kunnen we in elk geval rustig de uitzending kijken zonder fomo
quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:13 schreef Willewa het volgende:
[..]
Wel raar, zo’n verschil in voorbereidingstijd, alles had op 1 avond gemoeten wat betreft eerlijkheid.
En wat betreft degenen die het zien dat Jordy veel voordelen krijgt, het is weer het duo waar Jordy in zit met de meeste voorbereidingstijd (200/300% meer tijd)quote:
Ja ik dacht dat het gewoon 3 dagen na elkaar een optreden ging zijn. Maar niet dus. Dan vraag ik me ook af wat de prijs gaat zijn want een vrijstelling zal niet meer het geval zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:13 schreef Willewa het volgende:
[..]
Wel raar, zo’n verschil in voorbereidingstijd, alles had op 1 avond gemoeten wat betreft eerlijkheid.
ze hadden vandaag gisteren en eergisteren de tijdquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:14 schreef Kissingbird het volgende:
Ze kunnen niet eens oefenen. Dus dat valt wel mee.
ik vind het bijna de Jane en Jordy showquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
En wat betreft degenen die het zien dat Jordy veel voordelen krijgt, het is weer het duo waar Jordy in zit met de meeste voorbereidingstijd (200/300% meer tijd)
Denk gewoon weer geld?quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:14 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat het gewoon 3 dagen na elkaar een optreden ging zijn. Maar niet dus. Dan vraag ik me ook af wat de prijs gaat zijn want een vrijstelling zal niet meer het geval zijn.
Daar gaan we dan zo achterkomen denk ikquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:18 schreef LonesomeFairy het volgende:
Maar zoals ik het begrijp van eerder vandaag, hebben Jane en Jordy nog niet eens een act, alleen een idee? Dan kunnen ze toch sowieso nog niet repeteren?
Ohh okee. Dat kan het dus ook zijnquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben geen repetitie gehad he
ik heb gisteren ergens in de COS het 'plan' gepostquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:18 schreef LonesomeFairy het volgende:
Maar zoals ik het begrijp van eerder vandaag, hebben Jane en Jordy nog niet eens een act, alleen een idee? Dan kunnen ze toch sowieso nog niet repeteren?
Jordy en Jane voeren toch heel vaak een actquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:18 schreef LonesomeFairy het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jordy en Jane voeren toch heel vaak een act
I see what you did therequote:Op woensdag 19 maart 2025 20:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik met dat ze alleen een idee hebben. Maar niks concreets zoals bb2 met hun eigen nummer en team poema met hun sketchesquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb gisteren ergens in de COS het 'plan' gepost
maar ze kennen de tekst van het nummer niet
etc
en denken nog alle tijd te krijgen van BB
maar dat hadden de anderen ook niet
Nee morgen geloof ikquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze moeten de tekst nog steeds krijgenquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:18 schreef LonesomeFairy het volgende:
Dat zou ook kunnen natuurlijk.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Pootje en Matthie denken dat ze ongesteld is
al bijna 3 maandenquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Pootje en Matthie denken dat ze ongesteld is
kan ook zijn dat ze echt denkt nu naar huis te gaanquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:30 schreef Ynti het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen natuurlijk.
Het valt me echt op. De laatste tijd deed ze altijd mee met gesprekken. Nu zit ze er alleen bij
Ja, ik zat daar ook aan te denken.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan ook zijn dat ze echt denkt nu naar huis te gaan
en dat toch wel jammer zal vinden
ze zei vanmiddag dat ze met deze bank niet kon winnenquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:34 schreef Ynti het volgende:
[..]
Ja, ik zat daar ook aan te denken.
Of dat ze denkt dat Pootje er uit gaat, en dat ze die heel erg gaat missen. Dat is misschien voor haar het ergste scenario.
en dat ze een vrouw isquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zei vanmiddag dat ze met deze bank niet kon winnen
en dat ze het gevoel had naar huis te moeten
gooi daar het pizza gedoe bij
Lijkt me best naar om dat gevoe te hebben.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja ik wou daar ook net een opmerking over posten.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:38 schreef BigBreg83 het volgende:
De mol België begin komende zondag. In BB denken ze dat het al bijna afgelopen is.
Dat denkt ze iedere keer als ze op de bank zit.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:38 schreef Ynti het volgende:
[..]
Lijkt me best naar om dat gevoe te hebben.
Ze heeft geen idee natuurlijk hoe ze er voor staat
Volgens mij niet eens zo heel slecht.
quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:46 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik jolien veel beter bij mattie passen dan bij Jeff.![]()
Bij Jeff was ze heel onzeker.
Sharice heeft geluk dat fans van een ander Jane er uit willen hebben of vorige week Axel.quote:
bijna iedereen op de bank nu( op Jordy na)quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sharice heeft geluk dat fans van een ander Jane er uit willen hebben of vorige week Axel.
nou ik denk daar heel anders over hoorquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:46 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik jolien veel beter bij mattie passen dan bij Jeff.![]()
Bij Jeff was ze heel onzeker.
Ook niet. Want er worden oproepen gedaan om jane er uit te krijgen. Het heeft niets meer met stemmen te maken wie je graag er in wilt houden.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
bijna iedereen op de bank nu( op Jordy na)
dus best een reëel beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |