ze hebben niet gerepeteerd toch?quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:28 schreef BigBreg83 het volgende:
De sfeer word vast beter als het optreden van jordy en jane komt.Als dat nog door gaat
Eerder zeiden ze dat dat morgen was.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben niet gerepeteerd toch?
volgens mij hebben ze zelf ook geen ideequote:Op woensdag 19 maart 2025 19:30 schreef Flory- het volgende:
[..]
Eerder zeiden ze dat dat morgen was.
Nope. Dus geen idee. De sfeer is er ook niet naar voor een avondje gezellig theater.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben niet gerepeteerd toch?
Nee jordy wilde liever morgen. Omdat hij de tekst nog niet heeft en niet hebben gerepeteerd.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:30 schreef Flory- het volgende:
[..]
Wat ik dan weer raar zou vinden.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:30 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dus??quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat ik dan weer raar zou vinden.
Belgie en Nederland moeten allebei morgenavond voetballen.
wat is daar dan raar aanquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat ik dan weer raar zou vinden.
Belgie en Nederland moeten allebei morgenavond voetballen.
zoooo seksistisch ditquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:41 schreef Droopie het volgende:
Er zijn ook mannen die kijken.
Maar als die moeten kiezen zullen ze eerder voor Nederland Spanje kiezen.
Ook BB zou toch een groot mogelijk publiek willen trekken.
En ook vrouwen kijken misschien wel liever een TOPwedstrijd in de Nations League.
Het komt ook vast nog in de uitzending he. En het is geen wereld kampioenschap finale wedstrijd. Dus de strijd om de kijkers zullen wel mee vallenquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:41 schreef Droopie het volgende:
Er zijn ook mannen die kijken.
Maar als die moeten kiezen zullen ze eerder voor Nederland Spanje kiezen.
Ook BB zou toch een groot mogelijk publiek willen trekken.
En ook vrouwen kijken misschien wel liever een TOPwedstrijd in de Nations League dan een theatershow van 10 minuten (excl repetitie)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |