En wat betreft degenen die het zien dat Jordy veel voordelen krijgt, het is weer het duo waar Jordy in zit met de meeste voorbereidingstijd (200/300% meer tijd)quote:
Ja ik dacht dat het gewoon 3 dagen na elkaar een optreden ging zijn. Maar niet dus. Dan vraag ik me ook af wat de prijs gaat zijn want een vrijstelling zal niet meer het geval zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:13 schreef Willewa het volgende:
[..]
Wel raar, zo’n verschil in voorbereidingstijd, alles had op 1 avond gemoeten wat betreft eerlijkheid.
ze hadden vandaag gisteren en eergisteren de tijdquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:14 schreef Kissingbird het volgende:
Ze kunnen niet eens oefenen. Dus dat valt wel mee.
ik vind het bijna de Jane en Jordy showquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
En wat betreft degenen die het zien dat Jordy veel voordelen krijgt, het is weer het duo waar Jordy in zit met de meeste voorbereidingstijd (200/300% meer tijd)
Denk gewoon weer geld?quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:14 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat het gewoon 3 dagen na elkaar een optreden ging zijn. Maar niet dus. Dan vraag ik me ook af wat de prijs gaat zijn want een vrijstelling zal niet meer het geval zijn.
ze hebben geen repetitie gehad hequote:
Daar gaan we dan zo achterkomen denk ikquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:18 schreef LonesomeFairy het volgende:
Maar zoals ik het begrijp van eerder vandaag, hebben Jane en Jordy nog niet eens een act, alleen een idee? Dan kunnen ze toch sowieso nog niet repeteren?
Ohh okee. Dat kan het dus ook zijnquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben geen repetitie gehad he
ik heb gisteren ergens in de COS het 'plan' gepostquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:18 schreef LonesomeFairy het volgende:
Maar zoals ik het begrijp van eerder vandaag, hebben Jane en Jordy nog niet eens een act, alleen een idee? Dan kunnen ze toch sowieso nog niet repeteren?
Jordy en Jane voeren toch heel vaak een actquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:18 schreef LonesomeFairy het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jordy en Jane voeren toch heel vaak een act
I see what you did therequote:Op woensdag 19 maart 2025 20:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik met dat ze alleen een idee hebben. Maar niks concreets zoals bb2 met hun eigen nummer en team poema met hun sketchesquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb gisteren ergens in de COS het 'plan' gepost
maar ze kennen de tekst van het nummer niet
etc
en denken nog alle tijd te krijgen van BB
maar dat hadden de anderen ook niet
Nee morgen geloof ikquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben niet gerepeteerd toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |