Ze moeten de tekst nog steeds krijgenquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:18 schreef LonesomeFairy het volgende:
Maar zoals ik het begrijp van eerder vandaag, hebben Jane en Jordy nog niet eens een act, alleen een idee? Dan kunnen ze toch sowieso nog niet repeteren?
Dat zou ook kunnen natuurlijk.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Pootje en Matthie denken dat ze ongesteld is
al bijna 3 maandenquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Pootje en Matthie denken dat ze ongesteld is
kan ook zijn dat ze echt denkt nu naar huis te gaanquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:30 schreef Ynti het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen natuurlijk.
Het valt me echt op. De laatste tijd deed ze altijd mee met gesprekken. Nu zit ze er alleen bij
Ja, ik zat daar ook aan te denken.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan ook zijn dat ze echt denkt nu naar huis te gaan
en dat toch wel jammer zal vinden
ze zei vanmiddag dat ze met deze bank niet kon winnenquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:34 schreef Ynti het volgende:
[..]
Ja, ik zat daar ook aan te denken.
Of dat ze denkt dat Pootje er uit gaat, en dat ze die heel erg gaat missen. Dat is misschien voor haar het ergste scenario.
en dat ze een vrouw isquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zei vanmiddag dat ze met deze bank niet kon winnen
en dat ze het gevoel had naar huis te moeten
gooi daar het pizza gedoe bij
Lijkt me best naar om dat gevoe te hebben.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja ik wou daar ook net een opmerking over posten.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:38 schreef BigBreg83 het volgende:
De mol België begin komende zondag. In BB denken ze dat het al bijna afgelopen is.
Dat denkt ze iedere keer als ze op de bank zit.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:38 schreef Ynti het volgende:
[..]
Lijkt me best naar om dat gevoe te hebben.
Ze heeft geen idee natuurlijk hoe ze er voor staat
Volgens mij niet eens zo heel slecht.
quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:46 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik jolien veel beter bij mattie passen dan bij Jeff.![]()
Bij Jeff was ze heel onzeker.
Sharice heeft geluk dat fans van een ander Jane er uit willen hebben of vorige week Axel.quote:
bijna iedereen op de bank nu( op Jordy na)quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sharice heeft geluk dat fans van een ander Jane er uit willen hebben of vorige week Axel.
nou ik denk daar heel anders over hoorquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:46 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik jolien veel beter bij mattie passen dan bij Jeff.![]()
Bij Jeff was ze heel onzeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |