abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217458379
Veel spanning, veel somberheid, heel erg veel eigenlijk. Uit nihilisme ook maar weer sigaretten opgestoken. Snap heel goed dat mensen zichzelf iets aan kunnen doen. :')

Maar ja, we proberen maar rustig te blijven. Het voelt nooit echt alsof ik op de plek ben waar ik wil zijn.

[ Bericht 8% gewijzigd door Discombobulate op 24-04-2025 19:16:49 ]
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_217458441
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 19:10 schreef Discombobulate het volgende:
Veel spanning, veel somberheid, heel erg veel eigenlijk. Uit nihilisme ook maar weer sigaretten opgestoken. Snap heel goed dat mensen zichzelf iets aan kunnen doen. :')

Maar ja, we proberen maar rustig te blijven. Het voelt nooit echt alsof ik op de plek ben waar ik wil zijn.
Sterkte
Trust nobody
pi_217458911
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 19:17 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Sterkte
Tips zijn wel soort van welkom, al denk ik dat ik ze al wel ken. Het jammerlijke is: Je kan er ook eigenlijk niet zo veel tegen doen. Mja, ik ben het ook al wel gewend. Ga gelukkig naar een psycholoog en het is op een schaal van lichte klachten tot ernstige klachten een matig. Maar desalniettemin kan zoiets echt intens hinderlijk zijn.
pi_217460065
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 20:01 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Tips zijn wel soort van welkom, al denk ik dat ik ze al wel ken. Het jammerlijke is: Je kan er ook eigenlijk niet zo veel tegen doen. Mja, ik ben het ook al wel gewend. Ga gelukkig naar een psycholoog en het is op een schaal van lichte klachten tot ernstige klachten een matig. Maar desalniettemin kan zoiets echt intens hinderlijk zijn.
Klinkt slechter dan matig..
Ik zou graag iets zinvols zeggen maar ik ken je situatie niet. En vermoedelijk heb je alles al eens gehoord. Vraag hulp aan je psycholoog, deel je gedachten, omring je met fijne mensen, zoek afleiding. Of vraag wat je nodig hebt.

You are not alone O+
Trust nobody
  donderdag 24 april 2025 @ 22:38:23 #145
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217460762
Gespannen, broerlief komt morgen langs om veel van zijn spullen hier van zolder te halen. Onrust dus. Ben ik geen fan van.
pi_217462070
Gaar.

Laatste restje Crystal Meth gisterenavond opgerookt en meth-pipe weggegooid.
  Moderator vrijdag 25 april 2025 @ 10:58:34 #147
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_217462936
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 08:44 schreef Horzula het volgende:
Gaar.

Laatste restje Crystal Meth gisterenavond opgerookt en meth-pipe weggegooid.
Wel zoals het hoort onder een brug gerookt neem ik aan?
pi_217464949
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2025 21:39 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Klinkt slechter dan matig..
Ik zou graag iets zinvols zeggen maar ik ken je situatie niet. En vermoedelijk heb je alles al eens gehoord. Vraag hulp aan je psycholoog, deel je gedachten, omring je met fijne mensen, zoek afleiding. Of vraag wat je nodig hebt.

You are not alone O+
Joah, misschien wel slechter dan matig inderdaad. Misschien moet ik dat ook toegeven. Hoe dan ook, de wanhoop is echt gigantisch. :') Afleiden en dingen is het te ver voor, moet het maar gewoon uitzitten denk ik en wachten op afspraak met psycholoog.

En ga hier helaas niet m'n hele verhaal doen wegens privacy. Weet niet, voelt niet echt heel fijn om alles op tafel te gooien.
pi_217465412
Buh
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
pi_217465663
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 15:37 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Joah, misschien wel slechter dan matig inderdaad. Misschien moet ik dat ook toegeven. Hoe dan ook, de wanhoop is echt gigantisch. :') Afleiden en dingen is het te ver voor, moet het maar gewoon uitzitten denk ik en wachten op afspraak met psycholoog.

En ga hier helaas niet m'n hele verhaal doen wegens privacy. Weet niet, voelt niet echt heel fijn om alles op tafel te gooien.
Ja goed dat je dat ziet, gigantische wanhoop is niet *matig*.
Begrijp goed dat je verhaal niet deelt hoor, hoeft ook niet.
Kun je de afspraak met psycholoog vervroegen? Of laten weten dat het slecht gaat bij de psych of huisarts? Of misschien helpt het om ff anoniem te praten met iemand? (Luisterlijn 088-0767000 of mind korrelstie 0900-1450 bijv)
Trust nobody
  vrijdag 25 april 2025 @ 17:01:55 #151
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_217465685
Nooit geweten dat dit een sc is. :)

Maar goed, gaat goed en een goede moeheid. :)
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_217467828
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 10:58 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ach welnee!

Op mijn oppasadres.

Onder een brug roken is zó hetero.

Onder bruggen rook ik NEP.

Overigens, toen ik dakloos was in 2001 (heroïne/basecoke speedball gerookt met een zigeuner in Madrid) was het onder alle bruggen al bezet door andere daklozen.
pi_217468403
sooo dan heel lang telefoongesprek verder weer, hmmms vind haar steeds leuker nog worden dan als we wat meer persoonlijke dingen bespreken.
\
maarja he ik ben hier angstig voor ook wel tegelijk.
Do what you love, love what you do!
pi_217468442
ik snap nl maar al te goed, want relatie beëindigd. geen werk meer en UWV dus hele dag thuis.
Ik weet voor mij was dat iig sowieso niet de oplossing want het ging van kwaad tot erger namelijk met mij en met drinken toen uit ellende.

Nu is zij niet op dat punt helemaal, maar toch wel beetje want hoor de begin verschijnselen all. enne ja ik wil helpen en praten. Maar wil ik degene zijn die een (liefde) relatie aan gaat uit dat.

Vind haar heel leuk btw, maar zoals ze was enzo en ken haar van ver voor ze in al die ellende kwam.
mss moet ik het voordeel van de twijfel geven gewoon ook.
pi_217468452
owh was eigenlijk voor andere topic bedoelt, maar mss past het hier ook wel. sorry als jullie geen achtergrond weten, maar vraag dan maar :)
  vrijdag 25 april 2025 @ 23:31:14 #156
487917 Joop.K
Waarheen?
pi_217468543
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 10:58 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Je bent er bekend mee?
Waar gaan we heen?
pi_217470316
Wederom kut. Ben gestopt met die praktijkondersteuner, en hoe nu verder weet ik niet, het boeit me ook weinig meer. Ik heb nergens meer behoefte en zin in. Voel me wanhopig, en heel ongerust. Heb al weken het gevoel dat het niet goed gaat met iemand, ik wil helpen, ik wil er zijn, ik wil alles doen maar die mogelijkheid is er niet.

Wat een vies kutjaar is 2025, en nog zo lang te gaan.
  Moderator zaterdag 26 april 2025 @ 10:31:53 #158
Dick Laurent Is Dead
pi_217470520
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 23:31 schreef Joop.K het volgende:

[..]
Je bent er bekend mee?
  zaterdag 26 april 2025 @ 12:16:39 #159
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_217471187
Voel me dubbel.
Heb mij gister onwijs vermaakt. Wil wegrijden, olie kannetje begint te branden "huh dat is wel heel snel, 900 Kilometer geleden een halve liter olie bijgevuld waar het de vorige keer pas na 2000 Kilometer hoefde" ik start 'm. Begint te pruttelen als een gek, als ik wat gas gaf zakte 'ie weg tot 'ie bijna afsloeg. Daarna afgezet een paar minuten en toen liep 'ie na het starten weer normaal. Dus twijfel een beetje of ik er nog langer mee blijf rijden of dat ik 'm weg doe, hoe fijn ik 't karretje ook vind. Vond het olieverbruik al wat hoog (zelfs voor een Polo 3 Cylinder) maar als 'ie nu dit gaat vertonen...

En daarnaast, mensen gaan vandaag leuke dingen doen. En ergens wil ik ook, maar had gister al een onwijs drukke dag en wil ook niet teveel van mezelf vragen.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  zaterdag 26 april 2025 @ 12:55:38 #160
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_217471547
Ik voel me zwaar kut.
Dit is ook mijn laatste post hier op dit forum. Heb ik eerder gezegd, maar ga ermee stoppen. Ik wordt er serieus ellendig van. Het brengt me geen goeds meer, alleen maar frustratie en veel onrust. Bijna niemand snapt mij.
Die trollen vind ik echt verschrikkelijk. Een aantal maakt me echt knettergek, dus dat hebben ze goed gedaan.
Ik gun (bijna) iedereen verder een prettige voortzetting op dit eens zo mooie forum.
Groet en keep it cool :{
Don't follow me. I am lost too
One of these days, these boots are gonna walk all over you
MikeyttGod
pi_217472237
quote:
4s.gif Op zaterdag 26 april 2025 12:55 schreef RedShoe het volgende:
Ik voel me zwaar kut.
Dit is ook mijn laatste post hier op dit forum. Heb ik eerder gezegd, maar ga ermee stoppen. Ik wordt er serieus ellendig van. Het brengt me geen goeds meer, alleen maar frustratie en veel onrust. Bijna niemand snapt mij.
Die trollen vind ik echt verschrikkelijk. Een aantal maakt me echt knettergek, dus dat hebben ze goed gedaan.
Ik gun (bijna) iedereen verder een prettige voortzetting op dit eens zo mooie forum.
Niet doen, blokkeer die mensen gewoon. Heb zelf veel hulp gehad van veel lieve users hier. Probeer er boven te staan.
  zaterdag 26 april 2025 @ 16:58:59 #162
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217473053
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 09:54 schreef srekiurbegnaam het volgende:
Wederom kut. Ben gestopt met die praktijkondersteuner, en hoe nu verder weet ik niet, het boeit me ook weinig meer. Ik heb nergens meer behoefte en zin in. Voel me wanhopig, en heel ongerust. Heb al weken het gevoel dat het niet goed gaat met iemand, ik wil helpen, ik wil er zijn, ik wil alles doen maar die mogelijkheid is er niet.

Hoi Gebruikersnaam, ik zou terug gaan naar je huisarts en wat je hierboven zegt, aan hem zeggen. Kijk samen: wat nu? (Maak wel een dubbele afspraak dan heb je even de tijd.) Hij kan je doorverwijzen.

Wie bedoel je met ‘heb het gevoel dat het niet goed gaat met iemand’?
  zaterdag 26 april 2025 @ 17:00:40 #163
508590 Grotetijd
pi_217473062
quote:
4s.gif Op zaterdag 26 april 2025 12:55 schreef RedShoe het volgende:
Ik voel me zwaar kut.
Neee man... ;( Blokkeer de mensen die zorgen voor gedoe.
O+ Keep your head up.
Well, life can be a riot
  zaterdag 26 april 2025 @ 17:01:41 #164
508590 Grotetijd
pi_217473069
Voel mij overigens wel goed, vanmiddag met een vriend gechillt. Thuis.
Heb nu zoiets van, ergens wil ik wat doen. Maar ergens anders ben ik wel content, en ik denk dat ik het conditioneel helemaal niet ga trekken om de hort op te gaan eigenlijk :@ En daarnaast... Grote mensen massa's :r
Well, life can be a riot
pi_217473112
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 09:54 schreef srekiurbegnaam het volgende:

het voordeel is wel dat als je echt je slechtste jaar hebt, dat het daarna alleen maar beter kan gaan.
ken je geschiedenis niet want val hier zo maar binnen.
\
Maar echt ken die tijden wel. van gewoon nergens meer zin in hebben en fuck de hele zooi ook maar.
Het kan ook weer gewoon een 180 graden draai hebben, en dan is het ander verhaal en ben daar wel voorbeeld van.
Dus iig nooit hoop en zin/wil opgeven :)
pi_217477697
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 april 2025 16:58 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Hoi Gebruikersnaam, ik zou terug gaan naar je huisarts en wat je hierboven zegt, aan hem zeggen. Kijk samen: wat nu? (Maak wel een dubbele afspraak dan heb je even de tijd.) Hij kan je doorverwijzen.

Wie bedoel je met ‘heb het gevoel dat het niet goed gaat met iemand’?
Als ik heel eerlijk ben, ben ik een beetje klaar met de huisarts, gewoon niks interesseert mij nog. Het zal allemaal wel, dat idee heb ik.
Ik heb zo erg het gevoel dat iemand die uit mijn leven is, in de problemen zit of er wat (groots) aan de hand is. Dat idee blijft terugkomen, ik droom er zelfs over. Ik kan alleen helemaal niks doen. Nachtrust is ook weer weken 0. Heb twee lichaamsdelen van Wim Kok overgenomen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 17:06 schreef kree het volgende:

[..]
het voordeel is wel dat als je echt je slechtste jaar hebt, dat het daarna alleen maar beter kan gaan.
ken je geschiedenis niet want val hier zo maar binnen.
\
Maar echt ken die tijden wel. van gewoon nergens meer zin in hebben en fuck de hele zooi ook maar.
Het kan ook weer gewoon een 180 graden draai hebben, en dan is het ander verhaal en ben daar wel voorbeeld van.
Dus iig nooit hoop en zin/wil opgeven :)
Mooie manier om het te zien, maar ik heb er weinig vertrouwen in. Het is echt niet normaal, gewoon niks interesseert mij nog, zelfs niet hoe ik erbij loop. Hygiene is oke maar de rest boeit me totaal niks, heb dat nog nooit gehad. Heel veel mentale problemen al maanden lang, ben bij de praktijkondersteuner geweest een keer of 6, in het begin vond ik het wel fijn, maar ik heb dat wel gezien, kom niks verder mee. Maakt me ook niks uit, los het zelf wel op, of niet. Ook mijn hobbies heb ik al tijden links laten liggen, en een boek lezen of film kijken heb ik geen aandacht voor.
pi_217477731
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 april 2025 12:16 schreef Grotetijd het volgende:
Voel me dubbel.
Heb mij gister onwijs vermaakt. Wil wegrijden, olie kannetje begint te branden "huh dat is wel heel snel, 900 Kilometer geleden een halve liter olie bijgevuld waar het de vorige keer pas na 2000 Kilometer hoefde" ik start 'm. Begint te pruttelen als een gek, als ik wat gas gaf zakte 'ie weg tot 'ie bijna afsloeg. Daarna afgezet een paar minuten en toen liep 'ie na het starten weer normaal. Dus twijfel een beetje of ik er nog langer mee blijf rijden of dat ik 'm weg doe, hoe fijn ik 't karretje ook vind. Vond het olieverbruik al wat hoog (zelfs voor een Polo 3 Cylinder) maar als 'ie nu dit gaat vertonen...

En daarnaast, mensen gaan vandaag leuke dingen doen. En ergens wil ik ook, maar had gister al een onwijs drukke dag en wil ook niet teveel van mezelf vragen.
Ik weet niet wat een motorflush zou kosten voor je Polo, maar ik weet dat veel Volkswagen Polo jaartypes erg dunne schraapveren hebben, en zo dus veel olie achterblijft in de cilinders wat weer leidt tot veel olieverlies.

Je zou het misschien zelf kunnen doen, er bestaat een middeltje om bij je olie te gooien, weet even de naam niet.
  zondag 27 april 2025 @ 10:48:06 #168
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217477753
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 10:38 schreef srekiurbegnaam het volgende:

[..]
Als ik heel eerlijk ben, ben ik een beetje klaar met de huisarts, gewoon niks interesseert mij nog. Het zal allemaal wel, dat idee heb ik.
Ik heb zo erg het gevoel dat iemand die uit mijn leven is, in de problemen zit of er wat (groots) aan de hand is. Dat idee blijft terugkomen, ik droom er zelfs over. Ik kan alleen helemaal niks doen. Nachtrust is ook weer weken 0. Heb twee lichaamsdelen van Wim Kok overgenomen.
[..]
Mooie manier om het te zien, maar ik heb er weinig vertrouwen in. Het is echt niet normaal, gewoon niks interesseert mij nog, zelfs niet hoe ik erbij loop. Hygiene is oke maar de rest boeit me totaal niks, heb dat nog nooit gehad. Heel veel mentale problemen al maanden lang, ben bij de praktijkondersteuner geweest een keer of 6, in het begin vond ik het wel fijn, maar ik heb dat wel gezien, kom niks verder mee. Maakt me ook niks uit, los het zelf wel op, of niet. Ook mijn hobbies heb ik al tijden links laten liggen, en een boek lezen of film kijken heb ik geen aandacht voor.
Toch Gebruikersnaam, zou ik terug gaan naar je huisarts. Hij is het startpunt voor verdere verwijzing en eventueel medicatie. Zes keer naar de praktijkondersteuner is op zich niet veel. Haalde het teveel los?
pi_217477825
quote:
1s.gif Op zondag 27 april 2025 10:48 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Toch Gebruikersnaam, zou ik terug gaan naar je huisarts. Hij is het startpunt voor verdere verwijzing en eventueel medicatie. Zes keer naar de praktijkondersteuner is op zich niet veel. Haalde het teveel los?
Het klinkt misschien erg raar wat ik zeg, maar ik wil geen 'patient' zijn, terwijl ik dat absoluut wel ben, wel achtergekomen de laatste tijd.
Probeer het zelf wel, ben sowieso geen hulpvrager.
In het begin maakte het veel los, heel veel gehuild naderhand thuis. Slechte slaap. De laatste keren voelde het erg ongemakkelijk en voelde me er niet meer fijn bij, daarom gestopt ermee.
  zondag 27 april 2025 @ 11:27:08 #170
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217478048
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 10:58 schreef srekiurbegnaam het volgende:

[..]
Het klinkt misschien erg raar wat ik zeg, maar ik wil geen 'patient' zijn, terwijl ik dat absoluut wel ben, wel achtergekomen de laatste tijd.
In het begin maakte het veel los, heel veel gehuild naderhand thuis. Slechte slaap. De laatste keren voelde het erg ongemakkelijk en voelde me er niet meer fijn bij, daarom gestopt ermee.
Je bent eigenlijk gewoon één van de zeer velen die door een diep dal gaan. En het is je goed recht om zelf je weg te zoeken. Maar draai jezelf niet de vernieling in; weet wanneer je moet stoppen om weer hulp te vragen.
pi_217478125
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 10:58 schreef srekiurbegnaam het volgende:

[..]
Hoezo patiënt zijn? Labeltjes zijn sowieso bullshit. Mijn psycholoog heeft nog nooit het woord diagnose gebruikt en ik ben al een jaar bij die persoon. We werken altijd vanuit wat je zwakke (en sterke) plekken zijn. Op die manier zijn de gedragingen die je hebt gewoon precies hetzelfde als wat andere mensen hebben, alleen dan iets meer of minder. Het is gewoon menselijke variatie. Dat pathologiseren van mentale klachten is zo ouderwets.
  roze zondag 27 april 2025 @ 12:42:06 #172
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217478534
Klein beetje in de war, of naja sommige dingen ga ik nooit begrijpen. En tegelijkertijd ook wel zenuwachtig voor mijn ziekenhuis afspraak morgen.
Your beauty never ever scared me.
pi_217492311
Vreselijk gevoel.. :N en dan denk je dat je er nooit meer uit komt.. Ook dit heb ik vaker mee gemaakt, maar nu lijkt het zo ver weg.
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 29 april 2025 @ 11:22:01 #174
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_217492316
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 11:21 schreef Moonlight het volgende:
Vreselijk gevoel.. :N en dan denk je dat je er nooit meer uit komt.. Ook dit heb ik vaker mee gemaakt, maar nu lijkt het zo ver weg.
Maantje O+

*knuffel geeft
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_217492319
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 11:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Maantje O+

*knuffel geeft
Dankje lieve Stiggie! O+
  Moderator / Redactie FP dinsdag 29 april 2025 @ 11:31:46 #176
Brabo Bastard
pi_217492361
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 11:22 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Dankje lieve Stiggie! O+
:*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_217495837
Ik weet niet meer goed waar ik hulp kan krijgen. Kastje.. muur.. weet geen plek die echt kan helpen. -O-
Trust nobody
  roze dinsdag 29 april 2025 @ 21:59:05 #178
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217496448
Fucked up. Mijn gevoel krijgt steeds meer gelijk.
Your beauty never ever scared me.
pi_217497213
Lekgeprikt
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
pi_217498617
Iets beter :)
pi_217507546
Nu de zon schijnt is alles nog veel erger. Ik heb er geen zin meer in. Weet niet wat ik moet doen of juist niet moet doen, ben het helemaal zat.
  donderdag 1 mei 2025 @ 14:31:56 #182
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217508165
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 13:19 schreef srekiurbegnaam het volgende:
Nu de zon schijnt is alles nog veel erger. Ik heb er geen zin meer in. Weet niet wat ik moet doen of juist niet moet doen, ben het helemaal zat.
Gebruikersnaam, ik ga je een beetje streng toespreken. Mét hulp is je verloren voelen erg naar, maar zónder psychologische hulp is het verschrikkelijk en uitzichtsloos. Je kunt het er niet over hebben. Je weet dat je een patiënt bent, gedraag je er dan ook naar. Werk aan jezelf!
  Moderator donderdag 1 mei 2025 @ 15:07:30 #183
Dick Laurent Is Dead
pi_217508550
-hoeft nou ook weer niet -

[ Bericht 47% gewijzigd door Lenny77 op 01-05-2025 17:03:52 ]
pi_217508717
Dacht dat je hier gewoon kon zeggen hoe je je voelt.
Zonder een oplossing te zoeken, vinden, of (ongewild mss [edit: maar dan goedbedoeld verder... /edit]) krijgen?

[ Bericht 15% gewijzigd door Sally op 01-05-2025 17:41:40 (zie edit.) ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_217508816
Wel goed, dagje vrij; muziekje, biertje, beetje gamen. En vanavond voetbal
Children of the night. What music they make.
  Moderator donderdag 1 mei 2025 @ 16:01:17 #186
Dick Laurent Is Dead
pi_217509030
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 15:36 schreef DeHovenier het volgende:
Wel goed, dagje vrij; muziekje, biertje, beetje gamen. En vanavond voetbal
Same :Y Vanmorgen goeie workout gedaan, daarna tuin flink opgeruimd, auto gewassen want die zat weer eens onder een laag woestijnzand... En zo lekker ook potje gamen. Good vibes. :)
pi_217509085
quote:
11s.gif Op donderdag 1 mei 2025 15:07 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ja het begint een beetje een herhaling te worden van alles is kut, blijft kut, wordt nooit meer beter etc etc.

Ja oke. Wat wil je nou dan?
Ik wil helemaal niks meer
pi_217509091
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2025 14:31 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Gebruikersnaam, ik ga je een beetje streng toespreken. Mét hulp is je verloren voelen erg naar, maar zónder psychologische hulp is het verschrikkelijk en uitzichtsloos. Je kunt het er niet over hebben. Je weet dat je een patiënt bent, gedraag je er dan ook naar. Werk aan jezelf!
Dit is niet meer te behelpen, elke dag is zwarter
  Moderator donderdag 1 mei 2025 @ 16:10:36 #189
Dick Laurent Is Dead
pi_217509108
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 16:06 schreef srekiurbegnaam het volgende:

[..]
Ik wil helemaal niks meer
Komaan. Ik ken je natuurlijk niet persoonlijk, maar het feit dat je hier nog steeds post betekent zéker wel dat je nog dingen wilt... anders was het al lang stil geweest.

Zelfs de meest uitzichtloze situaties zijn aan te pakken en te verbeteren. Je moet het alleen wel zelf willen.
  donderdag 1 mei 2025 @ 16:15:22 #190
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217509150
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 16:07 schreef srekiurbegnaam het volgende:

[..]
Dit is niet meer te behelpen, elke dag is zwarter
Gebruikersnaam, ik denk dat het weer dezelfde kant opgaat als weken geleden, dat je tot het randje ging voordat je hulp zocht.
pi_217509370
Wat ik wil, is onmogelijk. Hele focus en mijn hele zijn zit daar dag en nacht op te hameren, ik ben er lichamelijk ziek van, ook afvallen.
Wil ook niet klagen hier, zeuren, en wil ook geen zelfmedelijden krijgen want dan stopt het voor mij sowieso.
Krijg het niet verholpen, ik ben gebroken en dat kan niet meer opgelost worden.

Ik ken mezelf, en dit blijft mijn hele leven. Iets vergeten of afschakelen van bepaalde dingen is onmogelijk voor mij. Dat het in het algemeen niet afneemt, schrik ik zelf ook van.
Heb er hulp voor gehad, maar dat resulteerde alleen maar in heel veel huilen, en achteraf exact hetzelfde gevoel hebben, dus daar ben ik mee gestopt.

Het is wat het is, en als het dit is voor mij, dan weet ik niet wat ik moet doen. Dat ik er zelf meer dan genoeg van heb, is een ding dat zeker is.
  donderdag 1 mei 2025 @ 16:45:01 #192
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217509419
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 16:38 schreef srekiurbegnaam het volgende:
Wat ik wil, is onmogelijk. Hele focus en mijn hele zijn zit daar dag en nacht op te hameren, ik ben er lichamelijk ziek van, ook afvallen.
Wil ook niet klagen hier, zeuren, en wil ook geen zelfmedelijden krijgen want dan stopt het voor mij sowieso.
Krijg het niet verholpen, ik ben gebroken en dat kan niet meer opgelost worden.

Ik ken mezelf, en dit blijft mijn hele leven. Iets vergeten of afschakelen van bepaalde dingen is onmogelijk voor mij. Dat het in het algemeen niet afneemt, schrik ik zelf ook van.
Heb er hulp voor gehad, maar dat resulteerde alleen maar in heel veel huilen, en achteraf exact hetzelfde gevoel hebben, dus daar ben ik mee gestopt.

Het is wat het is, en als het dit is voor mij, dan weet ik niet wat ik moet doen. Dat ik er zelf meer dan genoeg van heb, is een ding dat zeker is.
Ik blijf bij mijn post 190.
pi_217509604
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2025 16:45 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik blijf bij mijn post 190.
Denk dat het wel eens kan kloppen.
pi_217509769
Ik ga er mee stoppen hier, wil BocaRaton en Sally bedanken voor steun, en een luisterend oor. Hartelijk bedankt.

Vind het jammer dat als ik beetje mijn verhaal doe of wat gevoelens neer gooi, dat er altijd vragend en afkeurend op wordt gereageerd. Niet door iedereen uiteraard.
  donderdag 1 mei 2025 @ 17:35:45 #195
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217509840
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 17:27 schreef srekiurbegnaam het volgende:
Ik ga er mee stoppen hier, wil BocaRaton en Sally bedanken voor steun, en een luisterend oor. Hartelijk bedankt.

Vind het jammer dat als ik beetje mijn verhaal doe of wat gevoelens neer gooi, dat er altijd vragend en afkeurend op wordt gereageerd. Niet door iedereen uiteraard.
Graag gedaan Gebruikersnaam. Heel misschien zien we je nog terug. Sterkte in ieder geval!
pi_217509925
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 17:27 schreef srekiurbegnaam het volgende:

Ik ken je situatie aangezien je die gedeeld had in PM, maar ik weet ook niet hoe je het kan oplossen anders dan:
Vertel de situatie aan de betrokkenen.

Dan maar op de blaren zitten.

En van daaruit verder gaan met je leven, ook al is het allemaal in duigen gevallen.

Ergens is er een nieuwe start.
Wens je veel sterkte.

(en dank voor je vermelding :@ ))

P.S. medicatie kan zeker ondersteunend werken, het is geen schande.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zondag 4 mei 2025 @ 13:04:16 #197
500901 HappyCharly
#doeslief
pi_217533903
-O-
Trust nobody
  maandag 5 mei 2025 @ 14:59:03 #198
324553 Parafoonnotulist
Gegijzeld door notuleerdrang
pi_217547771
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 08:10 schreef srekiurbegnaam het volgende:

[..]
Gewoon gezond, blij en gelukkig was ik ook, en binnen 1 tel is dat allemaal veranderd. Kan onzin zoals dit niet aanzien.
- edit;

[ Bericht 10% gewijzigd door Parafoonnotulist op 05-05-2025 16:38:43 ]
“Waar taal verdampt, noteer ik het residu.”
  maandag 5 mei 2025 @ 15:13:24 #199
505120 RedShoe
pi_217547877
Vreemde wereld momenteel.
MikeyttGod
  maandag 5 mei 2025 @ 16:43:06 #200
324553 Parafoonnotulist
pi_217548564
Ik voel me vandaag als een semantisch scharnier tussen twijfel en deductie. Maar... De waarheid mag dan verduisterend zijn, mijn kofie is warm, de zon is vandaag correct opgekomen. Ik ben content.
  Moderator woensdag 7 mei 2025 @ 13:11:30 #201
Dick Laurent Is Dead
pi_217566016
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 16:43 schreef Parafoonnotulist het volgende:
Ik voel me vandaag als een semantisch scharnier tussen twijfel en deductie. Maar... De waarheid mag dan verduisterend zijn, mijn kofie is warm, de zon is vandaag correct opgekomen. Ik ben content.
Enige deel van je post dat ik begreep :P
  woensdag 7 mei 2025 @ 13:16:19 #202
505120 RedShoe
pi_217566080
Ik val weer helemaal terug in doemdenken, door de stress die ik momenteel ervaar.
Zinloze stress door gemene mensen.
MikeyttGod
  woensdag 7 mei 2025 @ 13:57:00 #203
324553 Parafoonnotulist
pi_217566426
quote:
14s.gif Op woensdag 7 mei 2025 13:11 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Enige deel van je post dat ik begreep :P
Ach, één zin begrepen is al één overwinning in de strijd tegen de semantische mist waar ik dagelijks doorheen dans. Maar ik geef niet op — wie weet, halen we er morgen twee!
pi_217573815
Beetje prikkelbaar en geïrriteerd de afgelopen dagen, maar wel enorm dankbaar en eigenlijk tevreden met wat ik heb, wat mij lukt en wat ik allemaal doe!
  donderdag 8 mei 2025 @ 11:14:42 #205
505120 RedShoe
pi_217573909
Ze hebben me weer :{ In het zicht van de finish, waarbij ik het idee had dat ik het weer een beetje op de rails had, krijg ik een mokerharde klap met een knuppel in mijn nek.
Ik begin weer van voor af aan. Moe en weer op weg...
MikeyttGod
  Moderator / Redactie FP donderdag 8 mei 2025 @ 12:20:10 #206
Brabo Bastard
pi_217574418
Ik voel me prima en ik deel dit gevoel met eenieder die zich meh voelt O+
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 9 mei 2025 @ 17:13:43 #207
505120 RedShoe
pi_217586881
Moe van alles :O
MikeyttGod
pi_217587210
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 12:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik voel me prima en ik deel dit gevoel met eenieder die zich meh voelt O+
Lief!
Trust nobody
pi_217590695
Ik voel me een beetje moedeloos nu er ook weer iets oplaait tussen Pakistan en India.
pi_217591919
Redelijk goed als ik bij m'n psycholoog ben geweest maar zodra ik even een dag daar weg ben wordt het weer minder. :')

En heel erg geprikkeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')