Sterktequote:Op donderdag 24 april 2025 19:10 schreef Discombobulate het volgende:
Veel spanning, veel somberheid, heel erg veel eigenlijk. Uit nihilisme ook maar weer sigaretten opgestoken. Snap heel goed dat mensen zichzelf iets aan kunnen doen.
Maar ja, we proberen maar rustig te blijven. Het voelt nooit echt alsof ik op de plek ben waar ik wil zijn.
Tips zijn wel soort van welkom, al denk ik dat ik ze al wel ken. Het jammerlijke is: Je kan er ook eigenlijk niet zo veel tegen doen. Mja, ik ben het ook al wel gewend. Ga gelukkig naar een psycholoog en het is op een schaal van lichte klachten tot ernstige klachten een matig. Maar desalniettemin kan zoiets echt intens hinderlijk zijn.quote:
Klinkt slechter dan matig..quote:Op donderdag 24 april 2025 20:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Tips zijn wel soort van welkom, al denk ik dat ik ze al wel ken. Het jammerlijke is: Je kan er ook eigenlijk niet zo veel tegen doen. Mja, ik ben het ook al wel gewend. Ga gelukkig naar een psycholoog en het is op een schaal van lichte klachten tot ernstige klachten een matig. Maar desalniettemin kan zoiets echt intens hinderlijk zijn.
Wel zoals het hoort onder een brug gerookt neem ik aan?quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:44 schreef Horzula het volgende:
Gaar.
Laatste restje Crystal Meth gisterenavond opgerookt en meth-pipe weggegooid.
Joah, misschien wel slechter dan matig inderdaad. Misschien moet ik dat ook toegeven. Hoe dan ook, de wanhoop is echt gigantisch.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klinkt slechter dan matig..
Ik zou graag iets zinvols zeggen maar ik ken je situatie niet. En vermoedelijk heb je alles al eens gehoord. Vraag hulp aan je psycholoog, deel je gedachten, omring je met fijne mensen, zoek afleiding. Of vraag wat je nodig hebt.
You are not alone
Ja goed dat je dat ziet, gigantische wanhoop is niet *matig*.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Joah, misschien wel slechter dan matig inderdaad. Misschien moet ik dat ook toegeven. Hoe dan ook, de wanhoop is echt gigantisch.Afleiden en dingen is het te ver voor, moet het maar gewoon uitzitten denk ik en wachten op afspraak met psycholoog.
En ga hier helaas niet m'n hele verhaal doen wegens privacy. Weet niet, voelt niet echt heel fijn om alles op tafel te gooien.
Ach welnee!quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wel zoals het hoort onder een brug gerookt neem ik aan?
Je bent er bekend mee?quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wel zoals het hoort onder een brug gerookt neem ik aan?
Niet doen, blokkeer die mensen gewoon. Heb zelf veel hulp gehad van veel lieve users hier. Probeer er boven te staan.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:55 schreef RedShoe het volgende:
Ik voel me zwaar kut.
Dit is ook mijn laatste post hier op dit forum. Heb ik eerder gezegd, maar ga ermee stoppen. Ik wordt er serieus ellendig van. Het brengt me geen goeds meer, alleen maar frustratie en veel onrust. Bijna niemand snapt mij.
Die trollen vind ik echt verschrikkelijk. Een aantal maakt me echt knettergek, dus dat hebben ze goed gedaan.
Ik gun (bijna) iedereen verder een prettige voortzetting op dit eens zo mooie forum.
Groet en keep it cool
Hoi Gebruikersnaam, ik zou terug gaan naar je huisarts en wat je hierboven zegt, aan hem zeggen. Kijk samen: wat nu? (Maak wel een dubbele afspraak dan heb je even de tijd.) Hij kan je doorverwijzen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:54 schreef srekiurbegnaam het volgende:
Wederom kut. Ben gestopt met die praktijkondersteuner, en hoe nu verder weet ik niet, het boeit me ook weinig meer. Ik heb nergens meer behoefte en zin in. Voel me wanhopig, en heel ongerust. Heb al weken het gevoel dat het niet goed gaat met iemand, ik wil helpen, ik wil er zijn, ik wil alles doen maar die mogelijkheid is er niet.
Wat een vies kutjaar is 2025, en nog zo lang te gaan.
Neee man...quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:55 schreef RedShoe het volgende:
Ik voel me zwaar kut.
Dit is ook mijn laatste post hier op dit forum. Heb ik eerder gezegd, maar ga ermee stoppen. Ik wordt er serieus ellendig van. Het brengt me geen goeds meer, alleen maar frustratie en veel onrust. Bijna niemand snapt mij.
Die trollen vind ik echt verschrikkelijk. Een aantal maakt me echt knettergek, dus dat hebben ze goed gedaan.
Ik gun (bijna) iedereen verder een prettige voortzetting op dit eens zo mooie forum.
Groet en keep it cool
het voordeel is wel dat als je echt je slechtste jaar hebt, dat het daarna alleen maar beter kan gaan.quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:54 schreef srekiurbegnaam het volgende:
Wederom kut. Ben gestopt met die praktijkondersteuner, en hoe nu verder weet ik niet, het boeit me ook weinig meer. Ik heb nergens meer behoefte en zin in. Voel me wanhopig, en heel ongerust. Heb al weken het gevoel dat het niet goed gaat met iemand, ik wil helpen, ik wil er zijn, ik wil alles doen maar die mogelijkheid is er niet.
Wat een vies kutjaar is 2025, en nog zo lang te gaan.
Als ik heel eerlijk ben, ben ik een beetje klaar met de huisarts, gewoon niks interesseert mij nog. Het zal allemaal wel, dat idee heb ik.quote:Op zaterdag 26 april 2025 16:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoi Gebruikersnaam, ik zou terug gaan naar je huisarts en wat je hierboven zegt, aan hem zeggen. Kijk samen: wat nu? (Maak wel een dubbele afspraak dan heb je even de tijd.) Hij kan je doorverwijzen.
Wie bedoel je met ‘heb het gevoel dat het niet goed gaat met iemand’?
Mooie manier om het te zien, maar ik heb er weinig vertrouwen in. Het is echt niet normaal, gewoon niks interesseert mij nog, zelfs niet hoe ik erbij loop. Hygiene is oke maar de rest boeit me totaal niks, heb dat nog nooit gehad. Heel veel mentale problemen al maanden lang, ben bij de praktijkondersteuner geweest een keer of 6, in het begin vond ik het wel fijn, maar ik heb dat wel gezien, kom niks verder mee. Maakt me ook niks uit, los het zelf wel op, of niet. Ook mijn hobbies heb ik al tijden links laten liggen, en een boek lezen of film kijken heb ik geen aandacht voor.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:06 schreef kree het volgende:
[..]
het voordeel is wel dat als je echt je slechtste jaar hebt, dat het daarna alleen maar beter kan gaan.
ken je geschiedenis niet want val hier zo maar binnen.
\
Maar echt ken die tijden wel. van gewoon nergens meer zin in hebben en fuck de hele zooi ook maar.
Het kan ook weer gewoon een 180 graden draai hebben, en dan is het ander verhaal en ben daar wel voorbeeld van.
Dus iig nooit hoop en zin/wil opgeven
Ik weet niet wat een motorflush zou kosten voor je Polo, maar ik weet dat veel Volkswagen Polo jaartypes erg dunne schraapveren hebben, en zo dus veel olie achterblijft in de cilinders wat weer leidt tot veel olieverlies.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:16 schreef Grotetijd het volgende:
Voel me dubbel.
Heb mij gister onwijs vermaakt. Wil wegrijden, olie kannetje begint te branden "huh dat is wel heel snel, 900 Kilometer geleden een halve liter olie bijgevuld waar het de vorige keer pas na 2000 Kilometer hoefde" ik start 'm. Begint te pruttelen als een gek, als ik wat gas gaf zakte 'ie weg tot 'ie bijna afsloeg. Daarna afgezet een paar minuten en toen liep 'ie na het starten weer normaal. Dus twijfel een beetje of ik er nog langer mee blijf rijden of dat ik 'm weg doe, hoe fijn ik 't karretje ook vind. Vond het olieverbruik al wat hoog (zelfs voor een Polo 3 Cylinder) maar als 'ie nu dit gaat vertonen...
En daarnaast, mensen gaan vandaag leuke dingen doen. En ergens wil ik ook, maar had gister al een onwijs drukke dag en wil ook niet teveel van mezelf vragen.
Toch Gebruikersnaam, zou ik terug gaan naar je huisarts. Hij is het startpunt voor verdere verwijzing en eventueel medicatie. Zes keer naar de praktijkondersteuner is op zich niet veel. Haalde het teveel los?quote:Op zondag 27 april 2025 10:38 schreef srekiurbegnaam het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben, ben ik een beetje klaar met de huisarts, gewoon niks interesseert mij nog. Het zal allemaal wel, dat idee heb ik.
Ik heb zo erg het gevoel dat iemand die uit mijn leven is, in de problemen zit of er wat (groots) aan de hand is. Dat idee blijft terugkomen, ik droom er zelfs over. Ik kan alleen helemaal niks doen. Nachtrust is ook weer weken 0. Heb twee lichaamsdelen van Wim Kok overgenomen.
[..]
Mooie manier om het te zien, maar ik heb er weinig vertrouwen in. Het is echt niet normaal, gewoon niks interesseert mij nog, zelfs niet hoe ik erbij loop. Hygiene is oke maar de rest boeit me totaal niks, heb dat nog nooit gehad. Heel veel mentale problemen al maanden lang, ben bij de praktijkondersteuner geweest een keer of 6, in het begin vond ik het wel fijn, maar ik heb dat wel gezien, kom niks verder mee. Maakt me ook niks uit, los het zelf wel op, of niet. Ook mijn hobbies heb ik al tijden links laten liggen, en een boek lezen of film kijken heb ik geen aandacht voor.
Het klinkt misschien erg raar wat ik zeg, maar ik wil geen 'patient' zijn, terwijl ik dat absoluut wel ben, wel achtergekomen de laatste tijd.quote:Op zondag 27 april 2025 10:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Toch Gebruikersnaam, zou ik terug gaan naar je huisarts. Hij is het startpunt voor verdere verwijzing en eventueel medicatie. Zes keer naar de praktijkondersteuner is op zich niet veel. Haalde het teveel los?
Je bent eigenlijk gewoon één van de zeer velen die door een diep dal gaan. En het is je goed recht om zelf je weg te zoeken. Maar draai jezelf niet de vernieling in; weet wanneer je moet stoppen om weer hulp te vragen.quote:Op zondag 27 april 2025 10:58 schreef srekiurbegnaam het volgende:
[..]
Het klinkt misschien erg raar wat ik zeg, maar ik wil geen 'patient' zijn, terwijl ik dat absoluut wel ben, wel achtergekomen de laatste tijd.
Probeer het zelf wel, ben sowieso geen hulpvrager.
In het begin maakte het veel los, heel veel gehuild naderhand thuis. Slechte slaap. De laatste keren voelde het erg ongemakkelijk en voelde me er niet meer fijn bij, daarom gestopt ermee.
Hoezo patiënt zijn? Labeltjes zijn sowieso bullshit. Mijn psycholoog heeft nog nooit het woord diagnose gebruikt en ik ben al een jaar bij die persoon. We werken altijd vanuit wat je zwakke (en sterke) plekken zijn. Op die manier zijn de gedragingen die je hebt gewoon precies hetzelfde als wat andere mensen hebben, alleen dan iets meer of minder. Het is gewoon menselijke variatie. Dat pathologiseren van mentale klachten is zo ouderwets.quote:Op zondag 27 april 2025 10:58 schreef srekiurbegnaam het volgende:
[..]
Het klinkt misschien erg raar wat ik zeg, maar ik wil geen 'patient' zijn, terwijl ik dat absoluut wel ben, wel achtergekomen de laatste tijd.
Probeer het zelf wel, ben sowieso geen hulpvrager.
In het begin maakte het veel los, heel veel gehuild naderhand thuis. Slechte slaap. De laatste keren voelde het erg ongemakkelijk en voelde me er niet meer fijn bij, daarom gestopt ermee.
Maantjequote:Op dinsdag 29 april 2025 11:21 schreef Moonlight het volgende:
Vreselijk gevoel..en dan denk je dat je er nooit meer uit komt.. Ook dit heb ik vaker mee gemaakt, maar nu lijkt het zo ver weg.
quote:
Gebruikersnaam, ik ga je een beetje streng toespreken. Mét hulp is je verloren voelen erg naar, maar zónder psychologische hulp is het verschrikkelijk en uitzichtsloos. Je kunt het er niet over hebben. Je weet dat je een patiënt bent, gedraag je er dan ook naar. Werk aan jezelf!quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:19 schreef srekiurbegnaam het volgende:
Nu de zon schijnt is alles nog veel erger. Ik heb er geen zin meer in. Weet niet wat ik moet doen of juist niet moet doen, ben het helemaal zat.
Samequote:Op donderdag 1 mei 2025 15:36 schreef DeHovenier het volgende:
Wel goed, dagje vrij; muziekje, biertje, beetje gamen. En vanavond voetbal
Ik wil helemaal niks meerquote:Op donderdag 1 mei 2025 15:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja het begint een beetje een herhaling te worden van alles is kut, blijft kut, wordt nooit meer beter etc etc.
Ja oke. Wat wil je nou dan?
Dit is niet meer te behelpen, elke dag is zwarterquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Gebruikersnaam, ik ga je een beetje streng toespreken. Mét hulp is je verloren voelen erg naar, maar zónder psychologische hulp is het verschrikkelijk en uitzichtsloos. Je kunt het er niet over hebben. Je weet dat je een patiënt bent, gedraag je er dan ook naar. Werk aan jezelf!
Komaan. Ik ken je natuurlijk niet persoonlijk, maar het feit dat je hier nog steeds post betekent zéker wel dat je nog dingen wilt... anders was het al lang stil geweest.quote:
Gebruikersnaam, ik denk dat het weer dezelfde kant opgaat als weken geleden, dat je tot het randje ging voordat je hulp zocht.quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:07 schreef srekiurbegnaam het volgende:
[..]
Dit is niet meer te behelpen, elke dag is zwarter
Ik blijf bij mijn post 190.quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:38 schreef srekiurbegnaam het volgende:
Wat ik wil, is onmogelijk. Hele focus en mijn hele zijn zit daar dag en nacht op te hameren, ik ben er lichamelijk ziek van, ook afvallen.
Wil ook niet klagen hier, zeuren, en wil ook geen zelfmedelijden krijgen want dan stopt het voor mij sowieso.
Krijg het niet verholpen, ik ben gebroken en dat kan niet meer opgelost worden.
Ik ken mezelf, en dit blijft mijn hele leven. Iets vergeten of afschakelen van bepaalde dingen is onmogelijk voor mij. Dat het in het algemeen niet afneemt, schrik ik zelf ook van.
Heb er hulp voor gehad, maar dat resulteerde alleen maar in heel veel huilen, en achteraf exact hetzelfde gevoel hebben, dus daar ben ik mee gestopt.
Het is wat het is, en als het dit is voor mij, dan weet ik niet wat ik moet doen. Dat ik er zelf meer dan genoeg van heb, is een ding dat zeker is.
Graag gedaan Gebruikersnaam. Heel misschien zien we je nog terug. Sterkte in ieder geval!quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:27 schreef srekiurbegnaam het volgende:
Ik ga er mee stoppen hier, wil BocaRaton en Sally bedanken voor steun, en een luisterend oor. Hartelijk bedankt.
Vind het jammer dat als ik beetje mijn verhaal doe of wat gevoelens neer gooi, dat er altijd vragend en afkeurend op wordt gereageerd. Niet door iedereen uiteraard.
Ik ken je situatie aangezien je die gedeeld had in PM, maar ik weet ook niet hoe je het kan oplossen anders dan:quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:27 schreef srekiurbegnaam het volgende:
Ik ga er mee stoppen hier, wil BocaRaton en Sally bedanken voor steun, en een luisterend oor. Hartelijk bedankt.
Vind het jammer dat als ik beetje mijn verhaal doe of wat gevoelens neer gooi, dat er altijd vragend en afkeurend op wordt gereageerd. Niet door iedereen uiteraard.
- edit;quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:10 schreef srekiurbegnaam het volgende:
[..]
Gewoon gezond, blij en gelukkig was ik ook, en binnen 1 tel is dat allemaal veranderd. Kan onzin zoals dit niet aanzien.
Enige deel van je post dat ik begreepquote:Op maandag 5 mei 2025 16:43 schreef Parafoonnotulist het volgende:
Ik voel me vandaag als een semantisch scharnier tussen twijfel en deductie. Maar... De waarheid mag dan verduisterend zijn, mijn kofie is warm, de zon is vandaag correct opgekomen. Ik ben content.
Ach, één zin begrepen is al één overwinning in de strijd tegen de semantische mist waar ik dagelijks doorheen dans. Maar ik geef niet op — wie weet, halen we er morgen twee!quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Enige deel van je post dat ik begreep
Lief!quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik voel me prima en ik deel dit gevoel met eenieder die zich meh voelt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |