Chandler en Joey!quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:11 schreef Chandler het volgende:
Redelijk ok! Heerlijk vakantie, 1 week zonder kinderen en 1 week met.. dus even wat tijd om mijn energie weer aan te vullen!
Aww kut zegquote:Op dinsdag 22 april 2025 14:32 schreef RedShoe het volgende:
Ik voel me eenzaam. Ellendig klote gevoel.
Alsof ik in een lege kamer zit, waar niks is. Alleen stilte.
Lekker tweaken. Heb je de luxaflex naar beneden? Misschien komt de politie straks wel.quote:
In Amsterdam? Fat chance!quote:Op woensdag 23 april 2025 14:23 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Lekker tweaken. Heb je de luxaflex naar beneden? Misschien komt de politie straks wel.
Balen...quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:32 schreef RedShoe het volgende:
Ik voel me eenzaam. Ellendig klote gevoel.
Alsof ik in een lege kamer zit, waar niks is. Alleen stilte.
Sterktequote:Op donderdag 24 april 2025 19:10 schreef Discombobulate het volgende:
Veel spanning, veel somberheid, heel erg veel eigenlijk. Uit nihilisme ook maar weer sigaretten opgestoken. Snap heel goed dat mensen zichzelf iets aan kunnen doen.
Maar ja, we proberen maar rustig te blijven. Het voelt nooit echt alsof ik op de plek ben waar ik wil zijn.
Tips zijn wel soort van welkom, al denk ik dat ik ze al wel ken. Het jammerlijke is: Je kan er ook eigenlijk niet zo veel tegen doen. Mja, ik ben het ook al wel gewend. Ga gelukkig naar een psycholoog en het is op een schaal van lichte klachten tot ernstige klachten een matig. Maar desalniettemin kan zoiets echt intens hinderlijk zijn.quote:
Klinkt slechter dan matig..quote:Op donderdag 24 april 2025 20:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Tips zijn wel soort van welkom, al denk ik dat ik ze al wel ken. Het jammerlijke is: Je kan er ook eigenlijk niet zo veel tegen doen. Mja, ik ben het ook al wel gewend. Ga gelukkig naar een psycholoog en het is op een schaal van lichte klachten tot ernstige klachten een matig. Maar desalniettemin kan zoiets echt intens hinderlijk zijn.
Wel zoals het hoort onder een brug gerookt neem ik aan?quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:44 schreef Horzula het volgende:
Gaar.
Laatste restje Crystal Meth gisterenavond opgerookt en meth-pipe weggegooid.
Joah, misschien wel slechter dan matig inderdaad. Misschien moet ik dat ook toegeven. Hoe dan ook, de wanhoop is echt gigantisch.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klinkt slechter dan matig..
Ik zou graag iets zinvols zeggen maar ik ken je situatie niet. En vermoedelijk heb je alles al eens gehoord. Vraag hulp aan je psycholoog, deel je gedachten, omring je met fijne mensen, zoek afleiding. Of vraag wat je nodig hebt.
You are not alone
Ja goed dat je dat ziet, gigantische wanhoop is niet *matig*.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Joah, misschien wel slechter dan matig inderdaad. Misschien moet ik dat ook toegeven. Hoe dan ook, de wanhoop is echt gigantisch.Afleiden en dingen is het te ver voor, moet het maar gewoon uitzitten denk ik en wachten op afspraak met psycholoog.
En ga hier helaas niet m'n hele verhaal doen wegens privacy. Weet niet, voelt niet echt heel fijn om alles op tafel te gooien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |