quote:
Gebruikersnaam, ik ga je een beetje streng toespreken. Mét hulp is je verloren voelen erg naar, maar zónder psychologische hulp is het verschrikkelijk en uitzichtsloos. Je kunt het er niet over hebben. Je weet dat je een patiënt bent, gedraag je er dan ook naar. Werk aan jezelf!quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:19 schreef srekiurbegnaam het volgende:
Nu de zon schijnt is alles nog veel erger. Ik heb er geen zin meer in. Weet niet wat ik moet doen of juist niet moet doen, ben het helemaal zat.
Samequote:Op donderdag 1 mei 2025 15:36 schreef DeHovenier het volgende:
Wel goed, dagje vrij; muziekje, biertje, beetje gamen. En vanavond voetbal
Ik wil helemaal niks meerquote:Op donderdag 1 mei 2025 15:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja het begint een beetje een herhaling te worden van alles is kut, blijft kut, wordt nooit meer beter etc etc.
Ja oke. Wat wil je nou dan?
Dit is niet meer te behelpen, elke dag is zwarterquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Gebruikersnaam, ik ga je een beetje streng toespreken. Mét hulp is je verloren voelen erg naar, maar zónder psychologische hulp is het verschrikkelijk en uitzichtsloos. Je kunt het er niet over hebben. Je weet dat je een patiënt bent, gedraag je er dan ook naar. Werk aan jezelf!
Komaan. Ik ken je natuurlijk niet persoonlijk, maar het feit dat je hier nog steeds post betekent zéker wel dat je nog dingen wilt... anders was het al lang stil geweest.quote:
Gebruikersnaam, ik denk dat het weer dezelfde kant opgaat als weken geleden, dat je tot het randje ging voordat je hulp zocht.quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:07 schreef srekiurbegnaam het volgende:
[..]
Dit is niet meer te behelpen, elke dag is zwarter
Ik blijf bij mijn post 190.quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:38 schreef srekiurbegnaam het volgende:
Wat ik wil, is onmogelijk. Hele focus en mijn hele zijn zit daar dag en nacht op te hameren, ik ben er lichamelijk ziek van, ook afvallen.
Wil ook niet klagen hier, zeuren, en wil ook geen zelfmedelijden krijgen want dan stopt het voor mij sowieso.
Krijg het niet verholpen, ik ben gebroken en dat kan niet meer opgelost worden.
Ik ken mezelf, en dit blijft mijn hele leven. Iets vergeten of afschakelen van bepaalde dingen is onmogelijk voor mij. Dat het in het algemeen niet afneemt, schrik ik zelf ook van.
Heb er hulp voor gehad, maar dat resulteerde alleen maar in heel veel huilen, en achteraf exact hetzelfde gevoel hebben, dus daar ben ik mee gestopt.
Het is wat het is, en als het dit is voor mij, dan weet ik niet wat ik moet doen. Dat ik er zelf meer dan genoeg van heb, is een ding dat zeker is.
Graag gedaan Gebruikersnaam. Heel misschien zien we je nog terug. Sterkte in ieder geval!quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:27 schreef srekiurbegnaam het volgende:
Ik ga er mee stoppen hier, wil BocaRaton en Sally bedanken voor steun, en een luisterend oor. Hartelijk bedankt.
Vind het jammer dat als ik beetje mijn verhaal doe of wat gevoelens neer gooi, dat er altijd vragend en afkeurend op wordt gereageerd. Niet door iedereen uiteraard.
Ik ken je situatie aangezien je die gedeeld had in PM, maar ik weet ook niet hoe je het kan oplossen anders dan:quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:27 schreef srekiurbegnaam het volgende:
Ik ga er mee stoppen hier, wil BocaRaton en Sally bedanken voor steun, en een luisterend oor. Hartelijk bedankt.
Vind het jammer dat als ik beetje mijn verhaal doe of wat gevoelens neer gooi, dat er altijd vragend en afkeurend op wordt gereageerd. Niet door iedereen uiteraard.
- edit;quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:10 schreef srekiurbegnaam het volgende:
[..]
Gewoon gezond, blij en gelukkig was ik ook, en binnen 1 tel is dat allemaal veranderd. Kan onzin zoals dit niet aanzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |