abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217192168
Children of the night. What music they make.
pi_217192199
pi_217192227
pi_217201189
quote:
Zit je niet per ongeluk hier ipv in het muziektopic?
Trust nobody
pi_217202311
Idd... Ik moest aan dit topic denken:
R&P / Hoe Voel Je Je Nu Uitgedrukt In (song) Teksten #49

Maar al even niet in gepost.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  vrijdag 28 maart 2025 @ 22:56:59 #56
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217214253
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 08:10 schreef srekiurbegnaam het volgende:

[..]
Gewoon gezond, blij en gelukkig was ik ook, en binnen 1 tel is dat allemaal veranderd. Kan onzin zoals dit niet aanzien.
Gebruikersnaam, hoe gaat het met je?
  zondag 30 maart 2025 @ 09:28:08 #57
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_217225729
Slecht geslapen, maar gaat momenteel redelijk.
Hulpverlening komt nu op gang, maar bizar hoe lang die wachtlijsten zijn...
Don't follow me. I am lost too
One of these days, these boots are gonna walk all over you
MikeyttGod
pi_217228391
quote:
4s.gif Op zondag 30 maart 2025 09:28 schreef RedShoe het volgende:
Slecht geslapen, maar gaat momenteel redelijk.
Hulpverlening komt nu op gang, maar bizar hoe lang die wachtlijsten zijn...
Wat fijn dat het op gang komt! Is je gegund O+
Trust nobody
  zondag 30 maart 2025 @ 15:36:42 #59
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217231397
Belabberd.
pi_217233139
Ik voel me doodmoe en brakjes van dat uurtje naar voren.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_217240484
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 22:56 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Gebruikersnaam, hoe gaat het met je?
Lief dat je vraagt, gaat niet al te best maar ben wel stuk rustiger. Zit heel erg met iets en weet niet hoe ik ermee moet omgaan. Mijn stemming daarover schiet ook van links naar rechts. De laatste tijd meer kwaadheid dan wat anders.
Ik wil niks impulsiefs doms doen. Probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken, maar het overheerst erg.

Hoe gaat het met jou? Erg belabberd wat ik las?
  maandag 31 maart 2025 @ 12:21:08 #62
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217240775
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2025 11:43 schreef srekiurbegnaam het volgende:

[..]
Lief dat je vraagt, gaat niet al te best maar ben wel stuk rustiger. Zit heel erg met iets en weet niet hoe ik ermee moet omgaan. Mijn stemming daarover schiet ook van links naar rechts. De laatste tijd meer kwaadheid dan wat anders.
Ik wil niks impulsiefs doms doen. Probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken, maar het overheerst erg.

Hoe gaat het met jou? Erg belabberd wat ik las?
Hoi, ja was over mijn toeren geraakt door teveel stress en dat duurt wel een paar weken voordat ik weer in evenwicht ben.

Dat is positief dat je een stuk rustiger bent! Waar je mee zit, kun je dat aan de praktijkondersteuner vertellen? Of aan iemand anders? Of is dat nog te vroeg?
Of schrijf het eerst op.
pi_217256647
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2025 12:21 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Hoi, ja was over mijn toeren geraakt door teveel stress en dat duurt wel een paar weken voordat ik weer in evenwicht ben.

Dat is positief dat je een stuk rustiger bent! Waar je mee zit, kun je dat aan de praktijkondersteuner vertellen? Of aan iemand anders? Of is dat nog te vroeg?
Of schrijf het eerst op.
Heb dat verteld, ben deze week ook weer geweest. Of het goed voor me is weet ik niet eigelijk. Heb nu periodes dat ik omsla van een persoon liefhebben, naar diezelfde persoon het liefst zien branden.
Weet niet wat ik daarmee moet eigelijk, heb het wel aangegeven dat ik erge wisselingen heb.
Vind het zelf alleen matig als ik straks weer op een laag punt zit dat die verwoestende stemming omhoog komt. Voel me verder nog steeds erg slecht, belabberd, uitzichtloos.

Gaat het weer een beetje met jou?
  dinsdag 1 april 2025 @ 22:16:12 #64
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217256923
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 21:52 schreef srekiurbegnaam het volgende:

[..]
Heb dat verteld, ben deze week ook weer geweest. Of het goed voor me is weet ik niet eigelijk. Heb nu periodes dat ik omsla van een persoon liefhebben, naar diezelfde persoon het liefst zien branden.
Weet niet wat ik daarmee moet eigelijk, heb het wel aangegeven dat ik erge wisselingen heb.
Vind het zelf alleen matig als ik straks weer op een laag punt zit dat die verwoestende stemming omhoog komt. Voel me verder nog steeds erg slecht, belabberd, uitzichtloos.

Gaat het weer een beetje met jou?
Dat doe je goed: aangeven als iets je opvalt. Hoe duidelijker je bent, des te beter ze hulp kunnen bieden. Die wisselingen herken ik zelf niet dus daar kan ik niets over zeggen.

Rouwen maakt dat dingen uitzichtloos kunnen voelen. Helaas ontkom je daar niet aan.

Met mij gaat het beter, bijna boven Jan. Ik moet gewoon erg opletten qua stressvolle dingen, want uiteindelijk breekt het me op.
pi_217257717
Prima
  woensdag 2 april 2025 @ 08:56:34 #66
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_217259587
Iedereen mag kapot vallen. :)
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_217262270
Zoveelste afwijzing voor een baan. :')

Onzeker, somber en vooral veel ressentiment.

Nederland is gewoon te druk, te veel competitie in mijn vakgebied en te weinig banen.
  Moderator woensdag 2 april 2025 @ 13:44:47 #68
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_217262656
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 13:05 schreef Discombobulate het volgende:
Zoveelste afwijzing voor een baan. :')

Onzeker, somber en vooral veel ressentiment.

Nederland is gewoon te druk, te veel competitie in mijn vakgebied en te weinig banen.
Vrees dat dat in veel (EU)landen niet anders zal zijn.
Hier in Spanje heb ik ook -naar mijn mening- mazzel gehad zo snel een baan te vinden waar ik niet vloeiend Spaans voor hoefde te kunnen spreken. Maar de banen liggen nergens voor het oprapen heb ik het idee.

Daarnaast > LinkedIn is TOXIC as fuck. :r Dat is gewoon een "kijk mij geweldig en succesvol zijn" platform van fake it till you make it geworden :')
pi_217263460
quote:
11s.gif Op woensdag 2 april 2025 13:44 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Vrees dat dat in veel (EU)landen niet anders zal zijn.
Hier in Spanje heb ik ook -naar mijn mening- mazzel gehad zo snel een baan te vinden waar ik niet vloeiend Spaans voor hoefde te kunnen spreken. Maar de banen liggen nergens voor het oprapen heb ik het idee.

Daarnaast > LinkedIn is TOXIC as fuck. :r Dat is gewoon een "kijk mij geweldig en succesvol zijn" platform van fake it till you make it geworden :')
Nee, het ligt zeker niet voor het oprapen. Dat is de grootste onzin ooit.

Hoorde van een oud collega dat hij al snel wel weer een baan had gevonden. Maar: die man kon letterlijk echt helemaal niks. Ja, heel goed kletsen en in de baas z'n reet kruipen. En iedereen maar medelijden met hem hebben omdat hij iets heel heftigs meegemaakt heeft, wat hij ongetwijfeld verkoopt aan z'n nieuwe werkgever. En een heel groot ego. Maar werken, ho maar. Typische collega type dat je overal wel hebt.

Het is triest dat het fake it till you make it is, want als ik ergens niet goed in ben is het faken. :')

Het heeft gewoon niets met je competenties te maken.
pi_217276429
Geen idee wat ik met m'n leven aan moet.
pi_217294608
Super kut. Ben weer terug bij af voor mijn gevoel. Kan alleen maar nonstop denken aan een paar dingen, terwijl ik dat niet eens wil.
Weer kilo's afgevallen, mijn broek zakt af zonder riem. Zie er 10 jaar ouder uit als ik mezelf in de spiegel bekijk. Zie er erg slecht uit.

Voel me zo aan de kant gekankerd door alles en iedereen. Dingen die leuk zouden moeten zijn, zijn dat niet meer. Heb er weinig zin meer in op deze manier, zelfs het zonnige weer helpt totaal niks meer.

Wat is het toch godverdomme kut allemaal. Heb het idee dat ik aan het doordraaien ben

[ Bericht 3% gewijzigd door srekiurbegnaam op 05-04-2025 14:15:53 ]
  zaterdag 5 april 2025 @ 16:58:58 #72
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217295548
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2025 14:05 schreef srekiurbegnaam het volgende:
Super kut. Ben weer terug bij af voor mijn gevoel. Kan alleen maar nonstop denken aan een paar dingen, terwijl ik dat niet eens wil.
Weer kilo's afgevallen, mijn broek zakt af zonder riem. Zie er 10 jaar ouder uit als ik mezelf in de spiegel bekijk. Zie er erg slecht uit.

Voel me zo aan de kant gekankerd door alles en iedereen. Dingen die leuk zouden moeten zijn, zijn dat niet meer. Heb er weinig zin meer in op deze manier, zelfs het zonnige weer helpt totaal niks meer.

Wat is het toch godverdomme kut allemaal. Heb het idee dat ik aan het doordraaien ben
Hoi Gebruikersnaam, dat klinkt afschuwelijk… ik vraag me af of je niet teveel tegelijk voelt. Met medicatie zou het wat kunnen dempen. Ik geef het je ter overweging.

Misschien dat ik je meer zou begrijpen als ik wist waar je zoveel tegen je zin aan denkt. Maar dat is aan jou om daar eventueel wat openheid over te geven.

Als het te erg wordt, bel de crisisdienst.
  roze zaterdag 5 april 2025 @ 17:12:38 #73
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217295675
Kut. De pillen die ik van de huisarts kreeg maken mijn hoofd nog niet echt rustiger.
Your beauty never ever scared me.
pi_217295941
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2025 16:58 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Hoi Gebruikersnaam, dat klinkt afschuwelijk… ik vraag me af of je niet teveel tegelijk voelt. Met medicatie zou het wat kunnen dempen. Ik geef het je ter overweging.

Misschien dat ik je meer zou begrijpen als ik wist waar je zoveel tegen je zin aan denkt. Maar dat is aan jou om daar eventueel wat openheid over te geven.

Als het te erg wordt, bel de crisisdienst.
Heb het gevoel en het idee dat het gewoon zo moet zijn, mijn verdiende loon of zo. Sinds kinds af aan heb ik al problemen en dingen, en het afgelopen jaar is alles bij elkaar gekomen en het trekt mij totaal de verdoemenis in. Op elk vlak gaat het enorm kut, mentaal maar ook lichamelijk.
Zo veel last hebben van dwanggedachten dat je jezelf erbij neer legt of zo.
Praktijkondersteuner heb ik mijn verhaal kunnen doen, een aantal keer al, maar het helpt me niet, want er veranderd niks.
Dingen opschrijven heb ik geprobeerd, haalt niks uit. Wandelingen, het zonnetje, doet allemaal niks. Ik huil veel, soms dagen niet en dan uit het niks blijft het uren aan de gang. Dat wil ik helemaal niet.

Had afgelopen weekend een Lego set geleend van een kennis, en daar heb ik me wel mee vermaakt, heb deze opnieuw opgebouwd. Mijn gedachten ook bij de lego. Met wat muziek op de achtergrond wel zitten huilen ondertussen, maar het gaf wel rust ofzo. Heb zelf niet het budget voor grotere Lego dozen, en Lego huren is hier in de buurt helaas nergens.
  zaterdag 5 april 2025 @ 18:03:10 #75
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217296036
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2025 17:50 schreef srekiurbegnaam het volgende:

[..]
Heb het gevoel en het idee dat het gewoon zo moet zijn, mijn verdiende loon of zo. Sinds kinds af aan heb ik al problemen en dingen, en het afgelopen jaar is alles bij elkaar gekomen en het trekt mij totaal de verdoemenis in. Op elk vlak gaat het enorm kut, mentaal maar ook lichamelijk.
Praktijkondersteuner heb ik mijn verhaal kunnen doen, een aantal keer al, maar het helpt me niet, want er veranderd niks.
Dingen opschrijven heb ik geprobeerd, haalt niks uit. Wandelingen, het zonnetje, doet allemaal niks. Ik huil veel, soms dagen niet en dan uit het niks blijft het uren aan de gang. Dat wil ik helemaal niet.

Had afgelopen weekend een Lego set geleend van een kennis, en daar heb ik me wel mee vermaakt, heb deze opnieuw opgebouwd. Mijn gedachten ook bij de lego. Met wat muziek op de achtergrond wel zitten huilen ondertussen, maar het gaf wel rust ofzo. Heb zelf niet het budget voor grotere Lego dozen, en Lego huren is hier in de buurt helaas nergens.
Je wordt geleefd en het zit gigantisch tegen. Als de hulp van de praktijkondersteuner niet werkt, dan zou ik teruggaan naar je huisarts en dit melden. Eens kijken wat hij hier op zegt. Wandelingen zijn altijd goed voor de beweging en frisse lucht. Dat zou ik wel volhouden.

Die Lego deed je dus goed. Kun je niet op Marktplaats kijken voor meer? En misschien ook iets als Meccano (?) of zo. Dingen om te bouwen. Legpuzzels?
pi_217297013
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2025 17:50 schreef srekiurbegnaam het volgende:

[..]

Je bent een paar keer bij de praktijkondersteuner geweest, misschien verwacht je wel te snel verandering? Was het ter overbrugging tot andere hulp of is dit de hulp voor nu?
Heb je medicatie?

Fijn dat de lego wel afleiding geeft, misschien heeft die kennis wel meer sets die je kan lenen?
Is puzzelen misschien ook nog iets voor je?
Fake it till you make it...
  zondag 6 april 2025 @ 09:59:06 #77
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217301745
Ik zou willen weten of zo’n praktijkondersteuner een psycholoog is, of een soort maatschappelijk werker..? Wie weet dat?
pi_217302175
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2025 09:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zou willen weten of zo’n praktijkondersteuner een psycholoog is, of een soort maatschappelijk werker..? Wie weet dat?
ik vind dit als ik google
  zondag 6 april 2025 @ 11:10:41 #79
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217302390
quote:
Dank je! Verhelderend.
pi_217307863
Gespannen. Laatste tijd kut gesprekken met m'n vriendin dus mogelijk spoedig m'n ex vriendin.

verwachten dat ik verander terwijl ik aan het begin van onze relatie duidelijk ben geweest over wie ik ben en wat ik doe.. na 7 jaar ga ik echt niet zomaar m'n leven veranderen omdat m'n partner een andere kant op wil.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Moderator / Redactie FP maandag 7 april 2025 @ 08:00:12 #81
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_217309640
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2025 20:52 schreef Chandler het volgende:
Gespannen. Laatste tijd kut gesprekken met m'n vriendin dus mogelijk spoedig m'n ex vriendin.

verwachten dat ik verander terwijl ik aan het begin van onze relatie duidelijk ben geweest over wie ik ben en wat ik doe.. na 7 jaar ga ik echt niet zomaar m'n leven veranderen omdat m'n partner een andere kant op wil.
Als ze het na 7 jaar blijft proberen is er sowieso iets niet goed.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_217309684
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 08:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Als ze het na 7 jaar blijft proberen is er sowieso iets niet goed.
Dat is het niet, het gezeur over iets wat ik doe is pas een halfjaar geleden begonnen... ben altijd transparant en open geweest over wie ik ben en wat ik doe.

Soms is het beter om te stoppen dan door te modderen, maar goed, we gaan vanavond het gesprek voeren :{
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Moderator / Redactie FP maandag 7 april 2025 @ 08:17:29 #83
Brabo Bastard
pi_217309696
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 08:14 schreef Chandler het volgende:

[..]
Dat is het niet, het gezeur over iets wat ik doe is pas een halfjaar geleden begonnen... ben altijd transparant en open geweest over wie ik ben en wat ik doe.

Soms is het beter om te stoppen dan door te modderen, maar goed, we gaan vanavond het gesprek voeren :{
In een relatie is het geven en nemen. En een beetje inschikken is dan normaal. Iemand (ineens) willen veranderen dan weer niet. Aan de andere kant: je zegt dat het een half jaar geleden begonnen is. Wellicht speelt het bij haar al langer maar zei ze het nooit, of liet ze het niet merken?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_217310444
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 08:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
In een relatie is het geven en nemen. En een beetje inschikken is dan normaal. Iemand (ineens) willen veranderen dan weer niet. Aan de andere kant: je zegt dat het een half jaar geleden begonnen is. Wellicht speelt het bij haar al langer maar zei ze het nooit, of liet ze het niet merken?
Ik heb zat aanpassingen gedaan in mij als persoon maar soms kom je op een punt dat je niet meer wilt veranderen omdat je dan niet meer bent wie je bent.

Maar we zien het wel vanavond.
Like trump...
  Moderator / Redactie FP maandag 7 april 2025 @ 11:05:26 #85
Brabo Bastard
pi_217310743
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 10:18 schreef Chandler het volgende:

[..]
Ik heb zat aanpassingen gedaan in mij als persoon maar soms kom je op een punt dat je niet meer wilt veranderen omdat je dan niet meer bent wie je bent.

Sterkte en succes!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_217311333
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 10:18 schreef Chandler het volgende:

[..]

Sterkte!
pi_217311336
Super want ik zit in Zuid Afria
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
pi_217314906
Mezelf aan het bezatten omdat alles kut en uitzichtloos is. Aan het rouwen in eenzaamheid.
  maandag 7 april 2025 @ 21:17:49 #89
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217315041
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 21:04 schreef srekiurbegnaam het volgende:
Mezelf aan het bezatten omdat alles kut en uitzichtloos is. Aan het rouwen in eenzaamheid.
Hoi Gebruikersnaam, een paar weken geleden was je er zo tegen om hulp te zoeken, weet je nog? Was je toen bang voor het afschuwelijke gevoel wat je nu hebt?
  Moderator dinsdag 8 april 2025 @ 11:05:47 #90
Dick Laurent Is Dead
pi_217317689
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 21:04 schreef srekiurbegnaam het volgende:
Kan er niks aan doen maar zag direct deze scene voor me

Bekijk deze YouTube-video
pi_217317995
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2025 21:17 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Hoi Gebruikersnaam, een paar weken geleden was je er zo tegen om hulp te zoeken, weet je nog? Was je toen bang voor het afschuwelijke gevoel wat je nu hebt?
Ik weet het, ben wel blij dat ik met iets bezig ben qua hulp, al weet ik niet of het hetgene is wat ik misschien nodig heb.

Voel me zo leeg, ben echt aan het afbreken van verdriet, hopeloosheid, uitzichtloosheid, machteloosheid maar ook kwaadheid. Dat laatste is er nog niet heel lang geleden bij gekomen, ik weet me daar geen raad mee.
Mijn hele buik en borst voelt ook echt hol aan, wat een gruwelijk kutgevoel.
pi_217318002
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 april 2025 11:05 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Kan er niks aan doen maar zag direct deze scene voor me

Bekijk deze YouTube-video
Het is geen zelfmedelijden wat ik heb.
  Moderator dinsdag 8 april 2025 @ 12:21:34 #93
Dick Laurent Is Dead
pi_217318134
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 12:03 schreef srekiurbegnaam het volgende:

[..]
Het is geen zelfmedelijden wat ik heb.
Ah oke, prima. Dacht dat het filmpje wellicht wel met wat humor opgevat kon worden :P
En ja jezelf bezatten omdat alles kut en uitzichtloos is gaf me een beetje die vibes van dat filmpje, vandaar.

Wellicht beter om te denken in mogelijkheden ipv met een fles drank te roepen dat alles kut en uitzichtloos is? Met die houding ga je niet veel veranderen vrees ik. Maar dat zijn slechts mijn 2 centjes ;)
  dinsdag 8 april 2025 @ 12:54:43 #94
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217318403
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 12:03 schreef srekiurbegnaam het volgende:

[..]
Ik weet het, ben wel blij dat ik met iets bezig ben qua hulp, al weet ik niet of het hetgene is wat ik misschien nodig heb.

Voel me zo leeg, ben echt aan het afbreken van verdriet, hopeloosheid, uitzichtloosheid, machteloosheid maar ook kwaadheid. Dat laatste is er nog niet heel lang geleden bij gekomen, ik weet me daar geen raad mee.
Mijn hele buik en borst voelt ook echt hol aan, wat een gruwelijk kutgevoel.
Heftig…!

Bedenk toch eens wat jij zou ervaren als hulp.

Zie je je huisarts nog? Ik zou wel willen weten hoe hij staat tegenover medicatie voor jou. Kijk, dat je al die gevoelens hebt dat kan, maar het is niet de bedoeling dat je jezelf de grond in draait (schuldgevoel?). Medicatie haalt de scherpe kantjes er vanaf.
pi_217318837
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2025 12:21 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ah oke, prima. Dacht dat het filmpje wellicht wel met wat humor opgevat kon worden :P
En ja jezelf bezatten omdat alles kut en uitzichtloos is gaf me een beetje die vibes van dat filmpje, vandaar.

Wellicht beter om te denken in mogelijkheden ipv met een fles drank te roepen dat alles kut en uitzichtloos is? Met die houding ga je niet veel veranderen vrees ik. Maar dat zijn slechts mijn 2 centjes ;)
Ohh geen probleem, maar het is het alleen niet. Die film is wel mooi.

Het is niet mijn houding, maar soms als het allemaal niet meer gaat moet je even wat anders proberen. Het duurt al zo lang.
pi_217318856
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2025 12:54 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Heftig…!

Bedenk toch eens wat jij zou ervaren als hulp.

Zie je je huisarts nog? Ik zou wel willen weten hoe hij staat tegenover medicatie voor jou. Kijk, dat je al die gevoelens hebt dat kan, maar het is niet de bedoeling dat je jezelf de grond in draait (schuldgevoel?). Medicatie haalt de scherpe kantjes er vanaf.
Later deze week huisarts, ook gesprek over hoe het gaat qua hulp via de praktijkondersteuning.
Ik laat hem eens zijn verhaal doen, en dan maar zien wat het beste is. Ik weet ook dat dit echt niet veel langer kan doorgaan. Ik heb hier ook helemaal geen zin meer in, het gaat gewoon niet meer.
  dinsdag 8 april 2025 @ 14:04:50 #97
505120 RedShoe
pi_217318924
Gaat redelijk momenteel. Iets meer rust in mijn kop.
MikeyttGod
  Moderator dinsdag 8 april 2025 @ 18:22:33 #98
441859 crew  Lenny77
pi_217320726
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 13:56 schreef srekiurbegnaam het volgende:

[..]
Later deze week huisarts, ook gesprek over hoe het gaat qua hulp via de praktijkondersteuning.
Ik laat hem eens zijn verhaal doen, en dan maar zien wat het beste is. Ik weet ook dat dit echt niet veel langer kan doorgaan. Ik heb hier ook helemaal geen zin meer in, het gaat gewoon niet meer.
Doe zelf ook jouw verhaal. Zonder de juiste info en de zwaarte hiervan kan hij geen goed advies geven
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 9 april 2025 @ 08:32:41 #99
505120 RedShoe
pi_217324112
De onrust is weer terug. Waarom? Elk geluid komt zo hard binnen.
Ik snap er niks van. Alles is een trigger opeens.
MikeyttGod
  woensdag 9 april 2025 @ 20:19:15 #100
505120 RedShoe
pi_217328930
Ellendig klotegevoel.
MikeyttGod
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo