Ja dat welquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:49 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Sure, zeg ook zeker niet dat het er niet mag zijn. Maar viel me op bij het vlug doorlezen hier dat het ehh ja nogal heftig klonk allemaal.
Heb het ook al heel lang, half uur geleden was ik rustig en nu ben ik weer helemaal aan het doordraaien in mijn gedachtes.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:25 schreef RedShoe het volgende:
Ik wordt gek van die akelige stemmingswisselingen.
Het stopt gewoon niet, nooit.
Heb je de crisisdienst of dokter al gebeld?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:17 schreef srekiurbegnaam het volgende:
Moest vanmiddag huilen in de supermarkt terwijl ik stond te wachten bij de kassa. Ben nog nooit door zoveel mensen aangekeken. Was leuk om mee te maken.
Nee, ik ben mijn eigen crisisdienst. Ik heb volgende week sowieso afspraak bij HA staan.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb je de crisisdienst of dokter al gebeld?
Naar.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:14 schreef srekiurbegnaam het volgende:
[..]
Heb het ook al heel lang, half uur geleden was ik rustig en nu ben ik weer helemaal aan het doordraaien in mijn gedachtes.
Het breidt zich laatste tijd ook vaak uit naar gevoel, dat schijn ik ook bijna instant te kunnen switchen.
Begin steeds meer te denken dat ik niet spoor en dat er toch meer mis is dan ik denk of wil.
Klinkt alsof je meer en acutere hulp nodig hebt..quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:36 schreef srekiurbegnaam het volgende:
[..]
Nee, ik ben mijn eigen crisisdienst. Ik heb volgende week sowieso afspraak bij HA staan.
Ben van plan mijn verdriet en zorgen weg te drinken vanavond.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klinkt alsof je meer en acutere hulp nodig hebt..
Okéquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:02 schreef srekiurbegnaam het volgende:
[..]
Ben van plan mijn verdriet en zorgen weg te drinken vanavond.
Hoe gaat ie?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:02 schreef srekiurbegnaam het volgende:
[..]
Ben van plan mijn verdriet en zorgen weg te drinken vanavond.
Veel sterktequote:Op zondag 23 maart 2025 18:17 schreef RedShoe het volgende:
Morgen naar huisarts. Ik trek dit niet meer.
En nu moe
Hoe gaat het met je nu?quote:Op zondag 23 maart 2025 18:17 schreef RedShoe het volgende:
Morgen naar huisarts. Ik trek dit niet meer.
En nu moe
Gewoon gezond, blij en gelukkig was ik ook, en binnen 1 tel is dat allemaal veranderd. Kan onzin zoals dit niet aanzien.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 01:36 schreef _Shanti het volgende:
Erger me aan chronische negatieve en zeikende mensen in m’n omgeving die steeds om adviezen vragen maar vervolgens overal negatief op reageren. Zichzelf een slachtofferrol aanpraten. En stiekem gewoon hardop hebben gezegd toen ze dachten dat we het niet hoorden toegaven dat op de bank in de bijstand wel lekker is, en dat ze dit nog lang kunnen volhouden.
Klaar ermee
Zelf ben ik gewoon gezond blij en gelukkig. Maar dit geeft continu een bittere smaak. En druk op mijn gezin.
Langzaaam losweken denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |