SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan.quote:Op woensdag 19 maart 2025 02:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Daar verschillen we dan van mening![]()
![]()
Dat kan.quote:Op woensdag 19 maart 2025 02:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sorry, ik zie dat ik onzorgvuldig ben geweest in m’n vorige post. Ik bedoel dat veruit de meeste reddingswerkers mannen zijn. Net als bij femicide.![]()
In een kolenmijn willen ook al geen vrouwen werken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2025 02:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
In een kolenmijn willen ook al geen vrouwen werken.
Trust nobody![]()
Maar op kantoren wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
The woke is strong tonight!quote:Op woensdag 19 maart 2025 02:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
In een kolenmijn willen ook al geen vrouwen werken.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
rioolzuivering ook nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik wil ook niet in een kolenmijn werkenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ben al zwart genoeg jongens hahahaaaaatjesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik geloof er niks van.quote:Op woensdag 19 maart 2025 02:16 schreef sp3c het volgende:
Ben al zwart genoeg jongens hahahaaaaatjes![]()
![]()
Wil ook niet in Polen werkenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ga lekker naar Polen dan.quote:Op woensdag 19 maart 2025 02:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Alleen in Polen al enkele tienduizenden.![]()
![]()
Wel alles goedkoop daar toch.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik hoorde dat Polen een van de weinige landen is waar de welvaart aan het toenemen is in de wereld.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zeker de vrouwenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wel beter ijshockey in polenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ging de discussie over echte mannen die in de mijnen werken of over het feit dat vrouwen ondervertegenwoordigd zijn in de kut banen?quote:Op woensdag 19 maart 2025 02:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Daar werken de echte mannen nog in mijnen enzo.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik ken een poolse vrouw die nu halverwege 60 is die er nog steeds heel knap uitziet voor haar leeftijd. getrouwd met een hoogleraar wiskunde en zij was inval onderwijzer op basisscholen. Hele toffe mensen die het goed voor elkaar hadden piano in de woonkamer altijd dure spullen in huis, alle drie de dochters internationaal gestudeerd. Ik had het eigenlijk vroeger met eentje moeten aanleggen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kutbanen? Kutbanen die in Nederland door immigranten (man/vrouw) ingevuld worden? Ik heb geen flauw idee welke kutbanen je bedoelt anders.quote:Op woensdag 19 maart 2025 02:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ging de discussie over echte mannen die in de mijnen werken of over het feit dat vrouwen ondervertegenwoordigd zijn in de kut banen?![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-03-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2772 / +124 / +0 / 7259 / 7962
2. KoningWouter / 727 / +35 / +0 / 2628 / 3003
3. KillemWieft / 614 / +52 / +4 / 554 / 793
4. _UserName_ / 555 / +82 / +0 / 818 / 1055
5. Dr.Mikey / 475 / +92 / +46 / 830 / 1026
6. kree / 420 / +0 / +0 / 1537 / 1759
7. devzero / 414 / +0 / +0 / 294 / 393
8. Bally-b / 393 / +0 / +0 / 58 / 112
9. Moeraskat / 386 / +2 / +0 / 2846 / 3067
10. hemarookworst / 329 / +19 / +0 / 1261 / 1498
11. mario390 / 314 / +50 / +0 / 223 / 339
12. Lovely / 299 / +19 / +0 / 1553 / 1817
13. gebrokenglas / 247 / +8 / +0 / 1762 / 1973
14. Grotetijd / 226 / +6 / +0 / 1108 / 1268
15. HappyCharly / 224 / +17 / +7 / 1443 / 1618
16. Moonlight / 214 / +12 / +0 / 756 / 885
17. sp3c / 206 / +15 / +8 / 573 / 675
18. Pinnenmutske / 204 / +5 / +0 / 424 / 555
19. ToT / 200 / +31 / +0 / 1652 / 1768
20. maily / 179 / +1 / +0 / 1803 / 1970SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Maakt het nu opeens uit waar de mensen vandaan komen? Maar goed, zelfs Poolse vrouwen werken niet in de bouw kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 02:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Kutbanen? Kutbanen die in Nederland door immigranten (man/vrouw) ingevuld worden? Ik heb geen flauw idee welke kutbanen je bedoelt anders.
Toilet juffrouwThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is in de bouw werken een kutbaan?quote:Op woensdag 19 maart 2025 02:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maakt het nu opeens uit waar de mensen vandaan komen? Maar goed, zelfs Poolse vrouwen werken niet in de bouw kan ik je vertellen.
Volgens mij verdient dat helemaal prima en is in de bouw werken helemaal geen kutbaan. Wat weet jij ervan wat voor een kutbaan ik op kantoor heb? Verdient ook minder dan in de bouw werken, dat kan ik je wel vertellen.![]()
Man man man.quote:Op woensdag 19 maart 2025 02:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Is in de bouw werken een kutbaan?
Volgens mij verdient dat helemaal prima en is in de bouw werken helemaal geen kutbaan. Wat weet jij ervan wat voor een kutbaan ik op kantoor heb? Verdient ook minder dan in de bouw werken, dat kan ik je wel vertellen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Maar joh, je bent een man en moet opkomen voor alle mannen die als reddingswerker of mijnwerker ergens werken en vrouwen doen dat soort werk nou eenmaal niet.![]()
![]()
Ik ga ook slapenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
LovebirdsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SteamyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ben nog bezigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee je gaat klagen over je zware kantoorbaan en dat de mannen die het gebouw hebben neergezet een paar centen meer verdienen dan jij. Vooral geen moment erbij stilstaan dat een groot deel van die gasten er fysieke problemen aan overhoudt. Leuk als je 58 bent en je lichaam op is. Ja toch? Leuk baan toch? JIJ doet pas kut werk echter je schermpje!quote:Op woensdag 19 maart 2025 03:08 schreef Shii het volgende:
Het lijkt me verstandig dat ik zo ga slapen. Morgen weer in de mijn werken.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Tuurlijk, snuif nog een lijntje.quote:Op woensdag 19 maart 2025 03:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee je gaat klagen over je zware kantoorbaan en dat de mannen die het gebouw hebben neergezet een paar centen meer verdienen dan jij. Vooral geen moment erbij stilstaan dat een groot deel van die gasten er fysieke problemen aan overhoudt. Leuk als je 58 bent en je lichaam op is. Ja toch? Leuk baan toch? JIJ doet pas kut werk echter je schermpje!![]()
![]()
Nee hoor, daar ga ik niet over klagen. Ik heb geen enkel probleem met mannen die meer verdienen als ik. Wel met mannen die menen iedere post die hier contra mannen is, te moeten pareren met beweringen dat mannen geweldig belangrijk, zwaar werk doen, terwijl je zelf gewoon lekker achter je beeldschermpje zit, net zoals ik....quote:Op woensdag 19 maart 2025 03:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee je gaat klagen over je zware kantoorbaan en dat de mannen die het gebouw hebben neergezet een paar centen meer verdienen dan jij. Vooral geen moment erbij stilstaan dat een groot deel van die gasten er fysieke problemen aan overhoudt. Leuk als je 58 bent en je lichaam op is. Ja toch? Leuk baan toch? JIJ doet pas kut werk echter je schermpje!![]()
PrikkeligOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Iemand die doet alsof mannen niet geweldig belangrijk zijn neem ik niet serieus.
Wat zal ik eens gaan kijken?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2025 04:21 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Eerst die tieten met slagroom, daarna wel koffie
Gaan wel lang mee.quote:Op woensdag 19 maart 2025 04:33 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Wel een lief koppie, jammer van die Tupperware tietenVind dat 6x nix
Echt, nep, groot, klein, 2 of 3 maakt me echt geen zak uit.quote:Op woensdag 19 maart 2025 04:40 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Vind echt niks, geef mij maar puur natuur.
quote:Op woensdag 19 maart 2025 04:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Echt, nep, groot, klein, 2 of 3 maakt me echt geen zak uit.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Jaja wohlOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
GebrokenbolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
_mogguh_
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mwah, lastige nacht gehad maar verder moet dit een geweldig mooie dag worden, mijn vrouw en ik zijn vandaag 15 jaar samen en 2.5 jaar getrouwd. Later vandaag ons eerste gezinsuitje.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Wow man! Van harte gefeliciteerd! Hopelijk wordt het een mooie dag. Lastig van je nacht.quote:Op woensdag 19 maart 2025 06:22 schreef _UserName_ het volgende:
Mwah, lastige nacht gehad maar verder moet dit een geweldig mooie dag worden, mijn vrouw en ik zijn vandaag 15 jaar samen en 2.5 jaar getrouwd. Later vandaag ons eerste gezinsuitje.
Wat gaan jullie doen vandaag?
Hier gaat het goed! Gisteren lekker op tijd naar bed gegaan. Was in een klap weg.![]()
![]()
Dankjewel! En die nacht, tsja.. krijg je er gratis bijquote:Op woensdag 19 maart 2025 06:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wow man! Van harte gefeliciteerd! Hopelijk wordt het een mooie dag. Lastig van je nacht.
Wat gaan jullie doen vandaag?
Hier gaat het goed! Gisteren lekker op tijd naar bed gegaan. Was in een klap weg.
We gaan een broodje eten bij de Jumbo, gewoon dichtbij dat als het niet gaat, we naar huis kunnen.
Dan zal je het wel nodig gehad hebben. Nog plannen vandaag?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ah lekker hoor. Even gezellig er uit! Heb je goed.quote:Op woensdag 19 maart 2025 06:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dankjewel! En die nacht, tsja.. krijg je er gratis bij
We gaan een broodje eten bij de Jumbo, gewoon dichtbij dat als het niet gaat, we naar huis kunnen.
Dan zal je het wel nodig gehad hebben. Nog plannen vandaag?
Hier geen plannen verder. Ga er een vette dag van maken. Heb gisteren alles gedaan wat ik vandaag zou moeten doen dus hier wordt het gewoon lekker chillen.![]()
![]()
lekker man! Hier alleen een wasje draaien en consultatiebureau dat langs komt. Lekker rustigquote:Op woensdag 19 maart 2025 06:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah lekker hoor. Even gezellig er uit! Heb je goed.
Hier geen plannen verder. Ga er een vette dag van maken. Heb gisteren alles gedaan wat ik vandaag zou moeten doen dus hier wordt het gewoon lekker chillen.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Lekker manquote:Op woensdag 19 maart 2025 06:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
lekker man! Hier alleen een wasje draaien en consultatiebureau dat langs komt. Lekker rustig![]()
![]()
Goedemorgenquote:Op woensdag 19 maart 2025 06:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goedemorgen Charly
Lekker geslapen?
2.5 uur
Trust nobody![]()
Neequote:Op woensdag 19 maart 2025 06:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wow dat is crappy.![]()
Kon je niet slapen?![]()
Wordt vermoeiende dag op werkTrust nobody![]()
Ja joh dat geloof ik.quote:Op woensdag 19 maart 2025 06:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee![]()
Wordt vermoeiende dag op werk
Vanavond maar een beetje op tijd het bed in dan?![]()
Ja weet nietquote:Op woensdag 19 maart 2025 06:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja joh dat geloof ik.
Vanavond maar een beetje op tijd het bed in dan?Trust nobody![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey KW. Ja lekker dank u welquote:Op woensdag 19 maart 2025 06:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot!
Kan ik u een lekker bakje koffie inschenken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker hoor. Wat een verwennerij.quote:Op woensdag 19 maart 2025 06:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
* KoningWouter schenkt Dot een lekker warm kopje koffie in.
Lekker geslapen?
Voor mijn doen redelijk geslapen. En jij?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heerlijk geslapen! Was doodmoe. Gisteren 9 uur naar bed gegaan tot net.quote:Op woensdag 19 maart 2025 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor. Wat een verwennerij.
Voor mijn doen redelijk geslapen. En jij?![]()
![]()
O das lekker. Ik neem aan dat je 21 uur bedoeld?quote:Op woensdag 19 maart 2025 06:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen! Was doodmoe. Gisteren 9 uur naar bed gegaan tot net.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja haha 21 uur.quote:Op woensdag 19 maart 2025 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das lekker. Ik neem aan dat je 21 uur bedoeld?![]()
![]()
Ik ken ook vrouwelijke metselaars, schilders en automonteurs.quote:Op woensdag 19 maart 2025 03:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gelukkig werk ik niet elke dag op kantoor.
Idd wel geblesseerd nu.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nog een hele ruk, maar vanaf 9 uur was nog een grotere ruk geweestquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hahaha ja dat was niet gezond geweest.quote:Op woensdag 19 maart 2025 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog een hele ruk, maar vanaf 9 uur was nog een grotere ruk geweest![]()
![]()
Katy!!!quote:Op woensdag 19 maart 2025 07:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ken ook vrouwelijke metselaars, schilders en automonteurs.![]()
Gelukkig werk ik niet elke dag op kantoor.
Idd wel geblesseerd nu.![]()
![]()
![]()
Begint ze weer over rukkenquote:Op woensdag 19 maart 2025 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog een hele ruk, maar vanaf 9 uur was nog een grotere ruk geweestWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Woutorrrtttquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Er hangt niks hierquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar wel langquote:Op woensdag 19 maart 2025 07:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha ja dat was niet gezond geweest.![]()
Mijn laptop start niet op Ik zet hem aan enkrijge dan het startscherm van windows met datum en tijd. Maar krijg niet hte inlogvenster, weet jij wat te doen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij met je dirty mindquote:
quote:kan er niks aan doen.
Ah moet je dan niet met je muis het scherm naar boven slepen?quote:Op woensdag 19 maart 2025 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar wel lang![]()
Mijn laptop start niet op Ik zet hem aan enkrijge dan het startscherm van windows met datum en tijd. Maar krijg niet hte inlogvenster, weet jij wat te doen?
Welke windows heb je, windows 11?![]()
Twee fout, en jij?quote:Op woensdag 19 maart 2025 07:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren:
Alles goed?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja windows 11 En met de muis naar boven slepen geeft ook nietsquote:Op woensdag 19 maart 2025 07:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah moet je dan niet met je muis het scherm naar boven slepen?
Welke windows heb je, windows 11?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook niet als je op de spatiebalk druk?quote:Op woensdag 19 maart 2025 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja windows 11 En met de muis naar boven slepen geeft ook niets
Anders je laptop eens resetten misschien werkt dat?![]()
Heb hem al opnieuw opgestart, op alle knoppen gedrukt behalve de spatiebalkquote:Op woensdag 19 maart 2025 07:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ook niet als je op de spatiebalk druk?
Anders je laptop eens resetten misschien werkt dat?![]()
Nu druk ik op de spatiebalk en hij doet het . Thnx![]()
Welraar heb dit nog nooit gehad
Pas sinds ik windows 10 voor windowas 11 heb vervangen.
Herkent ook steeds het ww niet moet ik weer een andere aanmakenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijn!quote:Op woensdag 19 maart 2025 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hem al opnieuw opgestart, op alle knoppen gedrukt behalve de spatiebalk![]()
Nu druk ik op de spatiebalk en hij doet het . Thnx![]()
Welraar heb dit nog nooit gehad
Pas sinds ik windows 10 voor windowas 11 heb vervangen.
Herkent ook steeds het ww niet moet ik weer een andere aanmaken
Ja het inlogscherm van windows 11 is maar een raar ding. Zit er ook altijd mee te klooien![]()
![]()
Doe niet zo gek, je blijft mooi hierquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Morguh Assie
Zo, flesje leeg. Maagje gevuld en weer slapen. Wat een leven!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik ga maar eens uit bedWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hey UNquote:
stralend zonnetje, 14 gradenquote:Op woensdag 19 maart 2025 07:26 schreef KoningWouter het volgende:
Volgens mij wordt het mooi weer vandaag!
morgen 17 ofzo en vrijdag 20 graden
Het gaat de goede kant op, heerlijk!quote:Op woensdag 19 maart 2025 07:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
stralend zonnetje, 14 graden
morgen 18 ofzo en vrijdag 21 graden![]()
Hey Amy
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-03-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2772 / +124 / +0 / 7259 / 7962
2. KoningWouter / 751 / +35 / +24 / 2646 / 3029
3. KillemWieft / 677 / +52 / +67 / 559 / 817
4. _UserName_ / 579 / +82 / +24 / 826 / 1070
5. Dr.Mikey / 480 / +92 / +51 / 832 / 1032
6. Bally-b / 452 / +0 / +59 / 60 / 124
7. kree / 420 / +0 / +0 / 1537 / 1759
8. devzero / 414 / +0 / +0 / 294 / 393
9. Moeraskat / 390 / +2 / +4 / 2851 / 3076
10. hemarookworst / 329 / +19 / +0 / 1261 / 1498
11. mario390 / 318 / +50 / +4 / 223 / 342
12. Lovely / 299 / +19 / +0 / 1553 / 1817
13. gebrokenglas / 257 / +8 / +10 / 1762 / 1975
14. sp3c / 237 / +15 / +39 / 575 / 683
15. Grotetijd / 226 / +6 / +0 / 1108 / 1268
16. HappyCharly / 225 / +17 / +8 / 1446 / 1623
17. Moonlight / 214 / +12 / +0 / 756 / 885
18. Pinnenmutske / 212 / +5 / +8 / 427 / 560
19. ToT / 200 / +31 / +0 / 1652 / 1768
20. maily / 179 / +1 / +0 / 1803 / 1970SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
KW gaat goed op de 2de plaats
En water is natquote:Op woensdag 19 maart 2025 07:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja goede maand dit! Maar Justin kan niemand meer inhalen.
Vandaag mountainbikenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik vind dat Bally gewonnen heeft. Meer punten dan Posts
Mogguh
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
dat zijn de vroege ochtenduren he.. we zouden @gebrokenglas eens naar de ratio moeten vragen voor de leuk
"Alles markeren als gelezen" een optie?quote:Op woensdag 19 maart 2025 07:39 schreef KoningWouter het volgende:
Hmm jeetje. Ik heb 2610 ongelezen emails.
Hoe ga ik dit in godsnaam allemaal als gelezen markeren?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Select allquote:Op woensdag 19 maart 2025 07:39 schreef KoningWouter het volgende:
Hoe ga ik dit in godsnaam allemaal als gelezen markeren?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Neuh niet speciaalquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee, dat lukt niet meer, je bent te laat begonnenquote:Op woensdag 19 maart 2025 07:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja goede maand dit! Maar Justin kan niemand meer inhalen.
Dan doet hij alleen de pagina waar ik op zit.quote:Op woensdag 19 maart 2025 07:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
"Alles markeren als gelezen" een optie?![]()
Rondom Winterswijk is een parcour van 40km, erg gaaf om te rijden, duurt zo'n 2/2.5 uurquote:
kan je niet bij instellingen aangeven hoeveel mail je per pagina wil zien?quote:Op woensdag 19 maart 2025 07:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Doet hij alleen de pagina die ik nu zieTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Gaat dat door het Rommelgebergte?quote:Op woensdag 19 maart 2025 07:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Rondom Winterswijk is een parcour van 40km, erg gaaf om te rijden, duurt zo'n 2/2.5 uur![]()
Ik zal eens kijken. Zit nu eigenlijk te kijken of ik een rule kan instellen die op alle email van toepassing is.quote:Op woensdag 19 maart 2025 07:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
kan je niet bij instellingen aangeven hoeveel mail je per pagina wil zien?![]()
Ook, die track is 6-7 minutenquote:Op woensdag 19 maart 2025 07:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gaat dat door het Rommelgebergte?
Gaat ook langs Hilgelo, eigenlijk rondom heel Winterswijk (de kern)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Misschien moet ik mijn fiets weer eens afstoffen, wat nieuw spul er op en dan fietsen na de eerste voeding in de ochtend. Drop ik Jyske gewoon weer bij moeders op de kamer
Lijkt me best gaaf. Maar ga dat niet doen met mijn ebike.quote:Op woensdag 19 maart 2025 07:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ook, die track is 6-7 minuten
Gaat ook langs Hilgelo, eigenlijk rondom heel Winterswijk (de kern)![]()
![]()
Daar is het ook niet voor gemaaktquote:Op woensdag 19 maart 2025 07:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lijkt me best gaaf. Maar ga dat niet doen met mijn ebike.Heb je geen mountainbike? Of een huren, doen we samen keer klein rondje (plat deur de bocht, dollemansweg, rommelgebergte en via morenzonweg weer terug, half uurtje en dan wat drinken op de markt)
Rechts boven in staat bij mij selecteren en dan links inboxquote:Op woensdag 19 maart 2025 07:39 schreef KoningWouter het volgende:
Hoe ga ik dit in godsnaam allemaal als gelezen markeren?
ALs je daar een vinkje inzet kan je ze in een keer allemaal op gelezen zettenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O ik was weer spuit 11 zie ik
Was even weg en dan ga ik verder waar ik gebleven wasquote:
Ik refresh altijd ff en zie dan wel waar ik in terecht komquote:Op woensdag 19 maart 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was even weg en dan ga ik verder waar ik gebleven was
Dat lijkt me wel een super gaaf idee man! Ik zal eens kijken wat het kost om een dagje een mountainbike te huren.quote:Op woensdag 19 maart 2025 07:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daar is het ook niet voor gemaaktHeb je geen mountainbike? Of een huren, doen we samen keer klein rondje (plat deur de bocht, dollemansweg, rommelgebergte en via morenzonweg weer terug, half uurtje en dan wat drinken op de markt)
Mijn conditie is alleen niet zo heel superDus rustig aan!
![]()
![]()
Het is me inmiddels gelukt! Thanks!quote:Op woensdag 19 maart 2025 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rechts boven in staat bij mij selecteren en dan links inbox
ALs je daar een vinkje inzet kan je ze in een keer allemaal op gelezen zetten![]()
![]()
Da's zo opgelost, jij voorop en de bordjes volgenquote:Op woensdag 19 maart 2025 07:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een super gaaf idee man! Ik zal eens kijken wat het kost om een dagje een mountainbike te huren.
Mijn conditie is alleen niet zo heel superDus rustig aan!
Doen we!quote:Op woensdag 19 maart 2025 07:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Da's zo opgelost, jij voorop en de bordjes volgen![]()
![]()
Ik was maar even weg. Even in de keuken koffie pakken en iets opruimen nogquote:Op woensdag 19 maart 2025 07:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik refresh altijd ff en zie dan wel waar ik in terecht komWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar ja, DTS is net als het weer in Nederland, het kan zo omslaanquote:Op woensdag 19 maart 2025 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was maar even weg. Even in de keuken koffie pakken en iets opruimen nog
Ik weet het maar in de vroege morgen valt het nog wel mee de laatste tijdquote:Op woensdag 19 maart 2025 07:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja maar ja, DTS is net als het weer in Nederland, het kan zo omslaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja, dat is dan wel weer zoquote:Op woensdag 19 maart 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het maar in de vroege morgen valt het nog wel mee de laatste tijdTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik ga de andere dame eens lief wakker maken met koffie op bed
quote:Op woensdag 19 maart 2025 08:00 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ga de andere dame eens lief wakker maken met koffie op bed![]()
![]()
Hallo KW hoe gaat het met jou?quote:![]()
Ja 8 uur slaap gehadFris en niet fruitig nog
Zit nog aan mn eerste
Smile, it's free therapy.![]()
Lekker, geniet er van!quote:Op woensdag 19 maart 2025 08:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hallo KW hoe gaat het met jou?![]()
Ja 8 uur slaap gehadFris en niet fruitig nog
Zit nog aan mn eerste
Hier gaat het goed! Heerlijk geslapen.![]()
![]()
Fijn om te lezen dat het bij jou ook goed gaat!quote:Op woensdag 19 maart 2025 08:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lekker, geniet er van!
Hier gaat het goed! Heerlijk geslapen.![]()
Moet even weg
Smile, it's free therapy.![]()
Oke fijne dag gewenst!quote:Op woensdag 19 maart 2025 08:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Fijn om te lezen dat het bij jou ook goed gaat!![]()
Moet even weg![]()
![]()
"Goedemorgen schatje, ik dacht, ik doe lief en breng koffie op bed"
"Als je lief zou doen had je me niet wakker gemaakt"..
De dag is begonnen![]()
Hahahaquote:Op woensdag 19 maart 2025 08:16 schreef _UserName_ het volgende:
"Goedemorgen schatje, ik dacht, ik doe lief en breng koffie op bed"
"Als je lief zou doen had je me niet wakker gemaakt"..
De dag is begonnen![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 19 maart 2025 08:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gelukkig!
Weer over de eerste schrik heen dus.Werewolf![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ja heb super lekker geslapen, en gaat weer stukken beter dan gisteren!quote:
Hoe issie met jou, jij lekker geslapen ook?![]()
Dat is super om te horen!quote:Op woensdag 19 maart 2025 08:27 schreef Moonlight het volgende:
[..]
ja heb super lekker geslapen, en gaat weer stukken beter dan gisteren!
Hoe issie met jou, jij lekker geslapen ook?
Ja hier gaat het goed! Heerlijk geslapen. Gisteren was ik zo moe dat ik 21 uur naar bed ben gegaan. Tot half 7 vanmorgen.![]()
![]()
Oh wat fijn dan heb je lekker lang geslapenquote:Op woensdag 19 maart 2025 08:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is super om te horen!
Ja hier gaat het goed! Heerlijk geslapen. Gisteren was ik zo moe dat ik 21 uur naar bed ben gegaan. Tot half 7 vanmorgen.![]()
![]()
Ja zekerquote:Op woensdag 19 maart 2025 08:28 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh wat fijn dan heb je lekker lang geslapen![]()
![]()
![]()
Haha thank you. Gelukkig 2 intern. En die 2 extern maar een extra bakje koffie voorafquote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Extra sterke bakquote:Op woensdag 19 maart 2025 08:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha thank you. Gelukkig 2 intern. En die 2 extern maar een extra bakje koffie vooraf![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 19 maart 2025 08:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ook
Was er vanmorgen eventjes. Maar hij gaat op anoniem.![]()
![]()
Waarom gaat iedereen op anoniem? Speelt er iets op Fok waar ze niet mee eens zijn?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Waarom??quote:Op woensdag 19 maart 2025 08:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ook
Was er vanmorgen eventjes. Maar hij gaat op anoniem.Werewolf![]()
Ik hoop dat diegene die dit veroorzaakt heeft voor eeuwig en altijd natte sokken heeft en een vloer van lego steentjesTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Wat is er gebeurd!?quote:Op woensdag 19 maart 2025 08:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoop dat diegene die dit veroorzaakt heeft voor eeuwig en altijd natte sokken heeft en een vloer van lego steentjes![]()
![]()
Wouter en ik kunnen de lego doneren.quote:Op woensdag 19 maart 2025 08:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoop dat diegene die dit veroorzaakt heeft voor eeuwig en altijd natte sokken heeft en een vloer van lego steentjesBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2025 08:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wouter en ik kunnen de lego doneren.
Sloop mijn Millenium Falcon wel weer uit elkaar voor dit nobele doel!![]()
![]()
Haha ik haal 2 grote bakken lego van zolder. Zitten iig 3 politie bureau in en nog veel meerquote:Op woensdag 19 maart 2025 08:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Sloop mijn Millenium Falcon wel weer uit elkaar voor dit nobele doel!
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Of de lego bloemen uit de woonkamer. Maar dan is dochter en vrouw beetje sad.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Mooi man. Goede weer in aantocht. Lekker weer genieten van buiten kunnen zijn.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja idd, had ook echt geen zin om binnen te zitten met dat mooie weer.quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mooi man. Goede weer in aantocht. Lekker weer genieten van buiten kunnen zijn.
Hoest met jou verder?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: