SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ben gezakt van plek 11 naar 12Wie heeft mario laten lopen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
mannquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:03 schreef Lovely het volgende:
Ik ben gezakt van plek 11 naar 12Wie heeft mario laten lopen
![]()
![]()
Koffie, graag!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dan noem ik het een nachtdienst!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:30 schreef Moeraskat het volgende: [..] Bij een vroege dienst moet ik er om 5u uit.
Maar vandaag viel het mee. Werkbezoek straks. Dus wordt zo opgehaald en dan gaan we anderhalf uur tuffen.
Ik ben wel blij met om 9 uur beginnen, al ben ik vaak pas rond 18:00 klaar, dat is dan weer de keerzijde.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja verkouden en beetje grieperig, maar gaat beter vandaagquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:05 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe is t met @:justink
Was je een beetje ziek?![]()
![]()
Oh gelukkigquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja verkouden en beetje grieperig, maar gaat beter vandaag
Trust nobody![]()
Neequote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gaat ie met jou ook weer iets beter vandaag?met jou?
![]()
Gelukkig maar Jussiequote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow![]()
![]()
Met mij wel weer wat beter![]()
Dikke knuffel voor jou![]()
![]()
![]()
werk je gewoon of heb je ziek gemeld?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow![]()
![]()
Met mij wel weer wat beter![]()
Dikke knuffel voor jouUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Aan het werk, maar wel thuisquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
werk je gewoon of heb je ziek gemeld?![]()
Gewoon thuiswerken als het kan en dan zo nu en dan kantoor
Uw ADH vitamine Worst
Nou, was nu niet zo verstandig, vergadering was met postitsquote:![]()
Maar redde het niet vanochtendI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Mister blueThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Kan tegenwoordig ook allemaal online he.. post it's plakkenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, was nu niet zo verstandig, vergadering was met postits![]()
Maar redde het niet vanochtend![]()
![]()
Al heel langThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zijn indd billenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is geen zolderraam, en dat is ook niet zachtjes
Jah, maar hier nietquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan tegenwoordig ook allemaal online he.. post it's plakken
Dus nu ga ik me de hele dag slecht voelen dat ik niet irl aanwezig was
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Laten zij zich maar slecht voelen!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, maar hier niet
Dus nu ga ik me de hele dag slecht voelen dat ik niet irl aanwezig was![]()
Ook jijquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, maar hier niet
Dus nu ga ik me de hele dag slecht voelen dat ik niet irl aanwezig was
Amyzzzzz
moet eens wat meer schijt hebben aan wat anderen misschien wel van je denken of vinden
daar is het leven veel te kort voorThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik had vanochtend ook ff een fuck up, maar ik denk ja jammer volgende keer beter en doorUw ADH vitamine Worst
Nou dit iddquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook jij
Amyzzzzz
moet eens wat meer schijt hebben aan wat anderen misschien wel van je denken of vinden
daar is het leven veel te kort voor![]()
Jah ik weetquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook jij
Amyzzzzz
daar is het leven veel te kort voor
Vandaag weer een dag met wijsheden in dts
Ja dat wil ik ook kunnen!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:55 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had vanochtend ook ff een fuck up, maar ik denk ja jammer volgende keer beter en doorI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
iedereen heeft wel eens een fuck upquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:55 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had vanochtend ook ff een fuck up, maar ik denk ja jammer volgende keer beter en door
ik had gisteren een factuur die door een glitch in het systeem niet klopte
das vervelend maar helaas creditje erachter aan en excuses
ze doen het er maar meeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
op dat moment baalde ik wel, maar nu denk ik ja er zijn ergere dingen op de wereldquote:Uw ADH vitamine Worst
Precies, btje relativerenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
op dat moment baalde ik wel, maar nu denk ik ja er zijn ergere dingen op de wereld![]()
Gemeente pils halen?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:04 schreef Lovely het volgende:
Zo naar het gemeentehuis,maar heb geen zin![]()
is raar voor ik post een like
en na mijn post plaatsen is de like wegThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:05 schreef greysbones het volgende:
is raar voor ik post een like
en na mijn post plaatsen is de like weg![]()
![]()
Was een beetje aan de late kantquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dat moet ik binnenkort ook nog doen!"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
scheelt wel dat het tegenwoordig 10 jaar geldig is, vroeger was 5 jaar geldig zo'n ID best schandalig eigenlijkUw ADH vitamine Worst
Ja 10 jaar is wel beter iddquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:09 schreef hemarookworst het volgende:
scheelt wel dat het tegenwoordig 10 jaar geldig is, vroeger was 5 jaar geldig zo'n ID best schandalig eigenlijk![]()
Nou idd, maar wel even 75 euro aftikken man o man plus 15 euro voor pasfoto'squote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:09 schreef hemarookworst het volgende:
scheelt wel dat het tegenwoordig 10 jaar geldig is, vroeger was 5 jaar geldig zo'n ID best schandalig eigenlijk"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
moest toen halsoverkop paspoort aanvragen, nog net op tijd zonder spoed, omdat cruise geen idkaart toestondUw ADH vitamine Worst
wow is het zoveel inmiddels?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou idd, maar wel even 75 euro aftikken man o man plus 15 euro voor pasfoto'sUw ADH vitamine Worst
Ik heb pas nog foto's gemaaktquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou idd, maar wel even 75 euro aftikken man o man plus 15 euro voor pasfoto's![]()
Nietes!!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat een molletje beter helpt![]()
+pasfoto waar je vier maakt en je uiteindeljk maar eentje gebruiktquote:
Uw ADH vitamine Worst
Jahquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
+pasfoto waar je vier maakt en je uiteindeljk maar eentje gebruiktGewoon een oude pakken dan
![]()
![]()
Een dickpic?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij heeft niet gezegd wat voor soort foto's
quote:Het waren idd geen pasfoto'squote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij heeft niet gezegd wat voor soort foto's![]()
![]()
ja is niet zo mijn dingquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oeh lekker, heb je wel eens kefir geprobeerd?
maar drink ook verse rauwe melkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
sommige mensen zijn wel zo'n enorme lul dat een dickpic op hun ID het beste pastUw ADH vitamine Worst
Ja dat is ook wel zo. Ik probeer dat ook maar te denken, soms lukt het zelfsquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
op dat moment baalde ik wel, maar nu denk ik ja er zijn ergere dingen op de wereld
Nooit rauwe melk gedronkenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja is niet zo mijn ding
maar drink ook verse rauwe melk"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Klopt welquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:15 schreef hemarookworst het volgende:
sommige mensen zijn wel zo'n enorme lul dat een dickpic op hun ID het beste past![]()
![]()
veel lekkerderquote:
en als je lactose intolerant bent kun je het ook gewoon drinken
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Alleen de oversekste helft denk ik?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alleen de oversekste helft denk ik?IwtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alleen de oversekste helft denk ik?Is @Dotteke ook oversekstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en waarom zit @JustinK er dan niet![]()
Wordt Justie gecontroleerd: Meneer heeft u uw legitimatie bij u.. Justie geeft zijn legitimatie .
Agent stap maar even uit en laat uw broek maar ff zakken![]()
Heeft de supermarkt dat ook? Drink lactosevrije melk maar ook daar krijg ik soms buikpijn vanquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
veel lekkerder
en als je lactose intolerant bent kun je het ook gewoon drinken
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is @:Dotteke ook oversekst![]()
en waarom zit @:Justink er dan niet![]()
![]()
![]()
![]()
ik neem alleen gefermenteerde versies van melk en als er in recepten melk wordt toegevoegd, verder drink ik geen melkUw ADH vitamine Worst
nope bij een boer alleenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heeft de supermarkt dat ook? Drink lactosevrije melk maar ook daar krijg ik soms buikpijn van
in rauwe melk zit nog lactase
en lactase heft lactose op
dus geen buikpijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jawelquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoe gaat met jou? Niet zo'n kutdag als gister?
Erger denk ik
Niks lukt
Buikpijn van de stress
Trust nobody![]()
Haha bij sommige posts van @Dotteke vraag ik het me afquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
en waarom zit @:Justink er dan niet![]()
maar ze slaapt gewoon slecht, dat is een geldig excuus
Ik denk dat @JustinK niet weet hoe je toegang moet krijgen
ik denk dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha bij sommige posts van @:Dotteke vraag ik het me afmaar ze slaapt gewoon slecht, dat is een geldig excuus
[u]Ik denk dat @:JustinK niet weet hoe je toegang moet krijgenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ah ok..quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope bij een boer alleen
in rauwe melk zit nog lactase
en lactase heft lactose op
dus geen buikpijn"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha bij sommige posts van @:Dotteke vraag ik het me afmaar ze slaapt gewoon slecht, dat is een geldig excuus
Ik denk dat @:JustinK niet weet hoe je toegang moet krijgen![]()
![]()
He wat is dit?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
en waarom zit @:Justink er dan niet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hoe weet jij dat ZIt jij er ook dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zo oversekst is ze welquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ZIt jij er ook dan?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat @:JustinK niet weet hoe je toegang moet krijgen
Dat zijn de stille genietersquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar @:greysbones lurk jij soms stiekem mee in de kpd?
* MizzezAmy gaat op haar woorden letten
De stiemerdquote:En dan zeggen ik kom daar niet las ik dacht ik gisteren
Nee, om wat Amy zeiquote:
Ze vindt het maar wat interessantquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De stiemerdEn dan zeggen ik kom daar niet las ik dacht ik gisteren
![]()
![]()
Ja daar had je laatst toch een onderzoek van gedeeld? Dat je een dirty mind krijgt als je slecht slaaptquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja daar had je laatst toch een onderzoek van gedeeld? Dat je een dirty mind krijgt als je slecht slaaptJa klopt, daarom moest ik ook lachen toen je dit aanhaaldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja daar had je laatst toch een onderzoek van gedeeld? Dat je een dirty mind krijgt als je slecht slaaptKomt het slecht slapen eerst of de dirty mind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Daar moet nog onderzoek naar worden gedaanquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Komt het slecht slapen eerst of de dirty mind?![]()
Hoe voel je je vandaag jussie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van slecht slapen krijg je een dirty mindquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Komt het slecht slapen eerst of de dirty mind?
quote:
Jaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Komt het slecht slapen eerst of de dirty mind?
Mhhh, ik slaap over het algemeen slecht.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van slecht slapen krijg je een dirty mindI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
* Fogel likt aan linkeroorlel van Amyquote:I'm surrounded by morons!
Verklaart een hoopquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mhhh, ik slaap over het algemeen slecht.![]()
![]()
Verklaart een bolk?quote:I'm surrounded by morons!
Nooit gezegdquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De stiemerdEn dan zeggen ik kom daar niet las ik dacht ik gisteren
Dat was een vogelThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik begin hoofdpijn te krijgen van papers reviewen
I'm surrounded by morons!
dan moet je niet gaan seksenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:59 schreef Fogel het volgende:
Ik begin hoofdpijn te krijgen van papers reviewen
mannen krijgen dan nog meer hoofdpijn
Volgens mij probeert jouw man je iets wijs te makenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet je niet gaan seksen
mannen krijgen dan nog meer hoofdpijn
Voor mij klopt het in ieder geval niet.I'm surrounded by morons!
klopt gewoonquote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Volgens mij probeert jouw man je iets wijs te maken
Voor mij klopt het in ieder geval niet.
en waarom denk je dat mijn man dat mij zou willen wijs maken
of maak jij je vrouw wijs dat ze hoofdpijn heeft als je seks wilt
Dat verklaart veel 🤣quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mhhh, ik slaap over het algemeen slecht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het klopt dat alle mannen meer hoofdpijn krijgen door sex als ze al hoofdpijn hebben? Niet dus.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt gewoon
en waarom denk je dat mijn man dat mij zou willen wijs maken
of maak jij je vrouw wijs dat ze hoofdpijn heeft als je seks wilt
Mijn vriendin gebruikt geen hoofdpijn als argument om geen sex te willen, mijn ex deed dat wel
ik zeg ook niet dat jouw vriendin dat als excuus gebruiktquote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het klopt dat alle mannen meer hoofdpijn krijgen door sex als ze al hoofdpijn hebben? Niet dus.
Mijn vriendin gebruikt geen hoofdpijn als argument om geen sex te willen, mijn ex deed dat wel
Meh, nu niet, ik moet nog autorijden later vandaag.quote:I'm surrounded by morons!
ff wachten dan nog iddquote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Meh, nu niet, ik moet nog autorijden later vandaag.![]()
![]()
Reageer ook even op de eerste regel van dat bericht, want daar ging het vooral om als reactie op jouw post (218).quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat jouw vriendin dat als excuus gebruiktI'm surrounded by morons!
Net gesprek met mijn behandelaar gehad.
Goed gesprek. Medicijnen opgehoogd en weer een stapje verder op het protocol.
Mijn ketamine gebruik was geen probleem. Begreep het wel dat ik dat gebruik. Gebruik ook niet zo veel.
Al met al wel blij.![]()
![]()
Oh dat klinkt positief! Mooi manquote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:13 schreef KoningWouter het volgende:
Mijn ketamine gebruik was geen probleem. Begreep het wel dat ik dat gebruik. Gebruik ook niet zo veel.
Al met al wel blij.![]()
![]()
dat had ik al gedaanquote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Reageer ook even op de eerste regel van dat bericht, want daar ging het vooral om als reactie op jouw post (218).
ze zeggen altijd dat hoofdpijn bij vrouwen verdwijnt na een orgasme
bij mannen schijnt dat niet zo te werken
Ja hoop dat de medicijnen gewoon gaan werken over een paar weken en dat ik die rommel niet meer nodig heb.quote:![]()
Dat zou het mooist zijn jaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hoop dat de medicijnen gewoon gaan werken over een paar weken en dat ik die rommel niet meer nodig heb.Niet erg last meer van die medicijnen nu?
![]()
ik probeer het artikel te vinden
maar kom nu alleen maar orgasmische hoofdpijn tegenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Voor sommige mannen wellicht niet. Waaronder blijkbaar de jouwequote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat had ik al gedaan
ze zeggen altijd dat hoofdpijn bij vrouwen verdwijnt na een orgasme
bij mannen schijnt dat niet zo te werken
Nee de dip van de eerste paar dagen is wel weg. Nu vooral stabiel maar klachten blijven gelijk helaas.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat zou het mooist zijn jaNiet erg last meer van die medicijnen nu?
![]()
Kan dat een paar weken duren voordat dat effect heeft?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee de dip van de eerste paar dagen is wel weg. Nu vooral stabiel maar klachten blijven gelijk helaas.![]()
Ja dusquote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan dat een paar weken duren voordat dat effect heeft?![]()
Yup, 6 weken.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan dat een paar weken duren voordat dat effect heeft?![]()
lezen is best moeilijkquote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor sommige mannen wellicht niet. Waaronder blijkbaar de jouwe
ik heb het nergens over mijn man
die betrek jij erbij
ik ga me nu wel afvragen waarom
Heel simpel, hierdoor:quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
lezen is best moeilijk
ik heb het nergens over mijn man
die betrek jij erbij
ik ga me nu wel afvragen waaromJe schrijft het alsof het voor alle mannen zo is, maar dat is gewoon niet waar.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet je niet gaan seksen
mannen krijgen dan nog meer hoofdpijnI'm surrounded by morons!
dus als jij het over vrouwen hebtquote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heel simpel, hierdoor:
[..]
Je schrijft het alsof het voor alle mannen zo is, maar dat is gewoon niet waar.
heb je het over jouw vrouw?
Euhhhhhquote:quote:quote:quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, dat is ook weer waarquote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar zeg ik toch niet dat ik er niet kom
ik heb er denk ik 2 x gepostquote:
een hele poos terug
en net
Als ik zou beweren dat bij vrouwen hoofdpijn overgaat door sex, dan impliceer ik alle vrouwen. Vandaar dat ik dat soort dingen niet beweer en als ik iets soortgelijks zou beweren zou ik iets meer in de geest van "bij sommige vrouwen gaat hoofdpijn over door sex".quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus als jij het over vrouwen hebt
heb je het over jouw vrouw?
Jaren als als onderzoeker werken leert zwart/wit dingen neerzetten wel af, tenzij je er gegrond bewijs voor hebtAlthans, voor mij, er zijn ook onderzoekers die dingen niet bewijzen (en daarvan doe ik gewoon een "reject" op hun bijdrage
)
Fogel we posten in focking ONZquote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik zou beweren dat bij vrouwen hoofdpijn overgaat door sex, dan impliceer ik alle vrouwen. Vandaar dat ik dat soort dingen niet beweer en als ik iets soortgelijks zou beweren zou ik iets meer in de geest van "bij sommige vrouwen gaat hoofdpijn over door sex".
Jaren als als onderzoeker werken leert zwart/wit dingen neerzetten wel af, tenzij je er gegrond bewijs voor hebtAlthans, voor mij, er zijn ook onderzoekers die dingen niet bewijzen (en daarvan doe ik gewoon een "reject" op hun bijdrage
)
niet in wetenschappelijk bladThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh, je bedoelde je bewering grappig? Nou,quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fogel we posten in focking ONZ
niet in wetenschappelijk bladdan maar
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, je bedoelde je bewering grappig? Nou,dan maar
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb het soms ook, dat ik te serieus op grappige opmerkingen reageer
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:31 schreef greysbones het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
Fijn KW ben blij voor jequote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:13 schreef KoningWouter het volgende:
Al met al wel blij.
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb het soms ook, dat ik te serieus op grappige opmerkingen reageerWelk van deze opties is het ergst?quote:I'm surrounded by morons!
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:33 schreef Fogel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen van beide wat mij betreft. Zolang je niet iemand bewust kwetst.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Welk van deze opties is het ergst?![]()
En nu nog wachten tot je iets over werken hoort.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja net gehoord.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En nu nog wachten tot je iets over werken hoort.
Sta op de wachtlijst, kan nog 8 tot 12 weken duren...![]()
Pffffquote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja net gehoord.
Sta op de wachtlijst, kan nog 8 tot 12 weken duren...![]()
Maar ben inmiddels wel bezig met zelf plannen maken om wat te gaan doen voor poen. Het wil alleen nog niet echt vlotten met het idee.![]()
![]()
Jemig dat is nog een tijdje. Maar er is uitzicht dat is ook wel fijnquote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja net gehoord.
Sta op de wachtlijst, kan nog 8 tot 12 weken duren...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja daarom. Blijf ik nog wat weekjes hier bolken.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig dat is nog een tijdje. Maar er is uitzicht dat is ook wel fijn![]()
![]()
Wat voor plannen heb je dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:40 schreef KoningWouter het volgende:
Maar ben inmiddels wel bezig met zelf plannen maken om wat te gaan doen voor poen. Het wil alleen nog niet echt vlotten met het idee.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor poen?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja daarom. Blijf ik nog wat weekjes hier bolken.![]()
![]()
Een KW bolkquote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja daarom. Blijf ik nog wat weekjes hier bolken.
Ja geen echt plan nog. Maar de wil is er wel om weer eens wat te gaan programmeren. Nu alleen nog iets bedenken.quote:![]()
13.36 is het daar nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: