SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ben gezakt van plek 11 naar 12Wie heeft mario laten lopen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
mannquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:03 schreef Lovely het volgende:
Ik ben gezakt van plek 11 naar 12Wie heeft mario laten lopen
![]()
![]()
Koffie, graag!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dan noem ik het een nachtdienst!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:30 schreef Moeraskat het volgende: [..] Bij een vroege dienst moet ik er om 5u uit.
Maar vandaag viel het mee. Werkbezoek straks. Dus wordt zo opgehaald en dan gaan we anderhalf uur tuffen.
Ik ben wel blij met om 9 uur beginnen, al ben ik vaak pas rond 18:00 klaar, dat is dan weer de keerzijde.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja verkouden en beetje grieperig, maar gaat beter vandaagquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:05 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe is t met @:justink
Was je een beetje ziek?![]()
![]()
Oh gelukkigquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja verkouden en beetje grieperig, maar gaat beter vandaag
Trust nobody![]()
Neequote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gaat ie met jou ook weer iets beter vandaag?met jou?
![]()
Gelukkig maar Jussiequote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow![]()
![]()
Met mij wel weer wat beter![]()
Dikke knuffel voor jou![]()
![]()
![]()
werk je gewoon of heb je ziek gemeld?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow![]()
![]()
Met mij wel weer wat beter![]()
Dikke knuffel voor jouUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Aan het werk, maar wel thuisquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
werk je gewoon of heb je ziek gemeld?![]()
Gewoon thuiswerken als het kan en dan zo nu en dan kantoor
Uw ADH vitamine Worst
Nou, was nu niet zo verstandig, vergadering was met postitsquote:![]()
Maar redde het niet vanochtendI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Mister blueThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Kan tegenwoordig ook allemaal online he.. post it's plakkenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, was nu niet zo verstandig, vergadering was met postits![]()
Maar redde het niet vanochtend![]()
![]()
Al heel langThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zijn indd billenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is geen zolderraam, en dat is ook niet zachtjes
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jah, maar hier nietquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan tegenwoordig ook allemaal online he.. post it's plakken
Dus nu ga ik me de hele dag slecht voelen dat ik niet irl aanwezig was
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Laten zij zich maar slecht voelen!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, maar hier niet
Dus nu ga ik me de hele dag slecht voelen dat ik niet irl aanwezig was![]()
Ook jijquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, maar hier niet
Dus nu ga ik me de hele dag slecht voelen dat ik niet irl aanwezig was
Amyzzzzz
moet eens wat meer schijt hebben aan wat anderen misschien wel van je denken of vinden
daar is het leven veel te kort voorThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik had vanochtend ook ff een fuck up, maar ik denk ja jammer volgende keer beter en doorUw ADH vitamine Worst
Nou dit iddquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook jij
Amyzzzzz
moet eens wat meer schijt hebben aan wat anderen misschien wel van je denken of vinden
daar is het leven veel te kort voor![]()
Jah ik weetquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook jij
Amyzzzzz
daar is het leven veel te kort voor
Vandaag weer een dag met wijsheden in dts
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja dat wil ik ook kunnen!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:55 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had vanochtend ook ff een fuck up, maar ik denk ja jammer volgende keer beter en doorI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
iedereen heeft wel eens een fuck upquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:55 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had vanochtend ook ff een fuck up, maar ik denk ja jammer volgende keer beter en door
ik had gisteren een factuur die door een glitch in het systeem niet klopte
das vervelend maar helaas creditje erachter aan en excuses
ze doen het er maar meeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
op dat moment baalde ik wel, maar nu denk ik ja er zijn ergere dingen op de wereldquote:Uw ADH vitamine Worst
Precies, btje relativerenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
op dat moment baalde ik wel, maar nu denk ik ja er zijn ergere dingen op de wereld
Forum Opties Forumhop: Hop naar: