SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ben gezakt van plek 11 naar 12Wie heeft mario laten lopen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
mannquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:03 schreef Lovely het volgende:
Ik ben gezakt van plek 11 naar 12Wie heeft mario laten lopen
![]()
![]()
Koffie, graag!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dan noem ik het een nachtdienst!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:30 schreef Moeraskat het volgende: [..] Bij een vroege dienst moet ik er om 5u uit.
Maar vandaag viel het mee. Werkbezoek straks. Dus wordt zo opgehaald en dan gaan we anderhalf uur tuffen.
Ik ben wel blij met om 9 uur beginnen, al ben ik vaak pas rond 18:00 klaar, dat is dan weer de keerzijde.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja verkouden en beetje grieperig, maar gaat beter vandaagquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:05 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe is t met @:justink
Was je een beetje ziek?![]()
![]()
Oh gelukkigquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja verkouden en beetje grieperig, maar gaat beter vandaag
Trust nobody![]()
Neequote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gaat ie met jou ook weer iets beter vandaag?met jou?
![]()
Gelukkig maar Jussiequote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow![]()
![]()
Met mij wel weer wat beter![]()
Dikke knuffel voor jou![]()
![]()
![]()
werk je gewoon of heb je ziek gemeld?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow![]()
![]()
Met mij wel weer wat beter![]()
Dikke knuffel voor jouUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Aan het werk, maar wel thuisquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
werk je gewoon of heb je ziek gemeld?![]()
Gewoon thuiswerken als het kan en dan zo nu en dan kantoor
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: