SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ja echtquote:Well, life can be a riot
Heeel langThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wat was Feyenoord goed hè gisteren.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ga zo lekker aan de kabeljauwfilet
Well, life can be a riot
Zo laat eten wat doen jullieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Ik heb echt heel weinig gegeten vandaag en net 3 uur met een gitaar om m'n nek gestaan. Vind het wel primaquote:
Well, life can be a riot
Goed zo Steven!quote:Op maandag 17 maart 2025 23:35 schreef StevenHyde het volgende:
Honger bolk. Maar blijf sterk en ga niet uit bed om te eten![]()
![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 23:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Weet niet eens meer wat voor plaatje het wasEen badeendquote:Op maandag 17 maart 2025 23:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Weet niet eens meer wat voor plaatje het wasquote:![]()
de Bastogne ligt naast je in bed zekerquote:Op maandag 17 maart 2025 23:35 schreef StevenHyde het volgende:
Honger bolk. Maar blijf sterk en ga niet uit bed om te eten![]()
![]()
Smakelijk!quote:Op maandag 17 maart 2025 23:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
[..]
Ik heb echt heel weinig gegeten vandaag en net 3 uur met een gitaar om m'n nek gestaan. Vind het wel primaTrust nobody![]()
Ga mijn best doen. Lekker man, broodjes met kabeljauwfilet en wat ketchup.quote:
Gekke combi? Ja. Maar dat is vast @Moeraskat approvedWell, life can be a riot
Bastogne ligt op 5 meter. Ik blijf sterk en hopelijk val ik dadelijk in slaapBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Doe je goed hoor, dat je dat durft!quote:Op maandag 17 maart 2025 23:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
[..]
Ik heb echt heel weinig gegeten vandaag en net 3 uur met een gitaar om m'n nek gestaan. Vind het wel prima![]()
![]()
hoezo durven?quote:Op maandag 17 maart 2025 23:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Doe je goed hoor, dat je dat durft!
misschien stond hij wel gewoon thuis voor de spiegel![]()
![]()
Op maandag 17 maart 2025 23:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
[/quote]
Dat ik wat durf?
Well, life can be a riot
KOEKEN KLAPPENquote:Op maandag 17 maart 2025 23:38 schreef StevenHyde het volgende:
Morgen wel weer bastogne koeken eten. Heb nog 2,5 pak![]()
Haha ja misschien wel inderdaad.quote:Op maandag 17 maart 2025 23:39 schreef maily het volgende:
[..]
hoezo durven?
misschien stond hij wel gewoon thuis voor de spiegel
Maar op zo'n podium. Lijkt me echt doodeng.![]()
Dat ik wat durf?quote:Op maandag 17 maart 2025 23:39 schreef Grotetijd het volgende:
Op maandag 17 maart 2025 23:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
[/quote]
Op een podium muziek maken.![]()
Was tijdens een repetitie. Maar ook op jamsessies gooi ik 'm gewoon om hoor.quote:Op maandag 17 maart 2025 23:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja misschien wel inderdaad.
Maar op zo'n podium. Lijkt me echt doodeng.
Al moet ik je wel bekennen, het ligt heel erg aan in wat voor bui ik ben. Ben vrij introvert van mezelf. Maar als het sfeertje goed is en mijn gitaar sound is oke, dan ga ik gewoon los.
En op een podium? Naja, weet je. Heb heel lang getwijfeld aan mijn kunnen als muzikant. Maar als heel veel mensen je een graag geziene gast vinden op jams en vragen voor bandjes en whatnot. Dan zal ik vast wel wat kunnen
Well, life can be a riot
Ja lekker man. Ik heb een paar jaar terug weer geprobeerd viool te spelen. Was wel super nice om te doen, ik houd van het geluid van de viool. Maar het ging niet goed genoeg met me om dat vol te houden.quote:Op maandag 17 maart 2025 23:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Was tijdens een repetitie. Maar ook op jamsessies gooi ik 'm gewoon om hoor.
Al moet ik je wel bekennen, het ligt heel erg aan in wat voor bui ik ben. Ben vrij introvert van mezelf. Maar als het sfeertje goed is en mijn gitaar sound is oke, dan ga ik gewoon los.![]()
VioolMooi instrument man. Maar voor dat je daar een fatsoenlijke klank uit hebt met vibrato ben je wel ff verder.
Well, life can be a riot
Ja zeker weten. Vibrato lukte mij niet. Daar liep ik op vast.quote:Op maandag 17 maart 2025 23:44 schreef Grotetijd het volgende:
VioolMooi instrument man. Maar voor dat je daar een fatsoenlijke klank uit hebt met vibrato ben je wel ff verder.
En dat is wel wat de viool zo mooi maakt.
Maar qua geluid vind ik de Cello het mooist. Die diepe klanken.![]()
Ja mooi ook, Cello. Heb 2 Cello's nog live gezien in 't voorprogramma van Elton John.quote:Op maandag 17 maart 2025 23:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zeker weten. Vibrato lukte mij niet. Daar liep ik op vast.
En dat is wel wat de viool zo mooi maakt.
Maar qua geluid vind ik de Cello het mooist. Die diepe klanken.Well, life can be a riot
Wow ja kan ik echt van genietenquote:Op maandag 17 maart 2025 23:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja mooi ook, Cello. Heb 2 Cello's nog live gezien in 't voorprogramma van Elton John.![]()
Lindsey Sterling. Heet zij zo? Die is én ongelofelijk aantrekkelijk én speelt waanzinnig viool. Ook een aanradger!quote:Op maandag 17 maart 2025 23:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wow ja kan ik echt van genietenWell, life can be a riot
Ik heb een Yamaha elektrische viool hier thuis liggen.quote:Op maandag 17 maart 2025 23:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lindsey Sterling. Heet zij zo? Die is én ongelofelijk aantrekkelijk én speelt waanzinnig viool. Ook een aanradger!![]()
Glitters kunnen ook mooi zijnquote:
Well, life can be a riot
Dinsdag (deze dus) ben ik in de namiddag thuis van dagbesteding wegens https://www.sjarabangvzw.be/kunstproeven-mechelen.html op donderdag.
Alles okWerewolf![]()
?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dinsdag (deze dus) ben ik in de namiddag thuis van dagbesteding wegens https://www.sjarabangvzw.be/kunstproeven-mechelen.html op donderdag.
Alles ok![]()
Dagbesteding gaat daar naartoe.quote:
Ik ben altijd een dag thuis als er ik weg ga met dagbesteding.Werewolf![]()
Ah okequote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dagbesteding gaat daar naartoe.
Ik ben altijd een dag thuis als er ik weg ga met dagbesteding.![]()
Ja eh okequote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
Alles okWell, life can be a riot
BOEIWell, life can be a riot
Nou gaat er om spannen. M'n moeder heeft als verrassing kaartjes gekocht voor een concert, maar dat is op die dag.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kom je ook naar de meet @:Grotetijd ?
Nou is dat pas in de avond, dus grote kans dat ik wel ff aan kom waaien. Maar ligt er echt helemaal aan hoe ik mij voel.Well, life can be a riot
Ah ja. Zou leuk zijn om je te ontmoeten man!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou gaat er om spannen. M'n moeder heeft als verrassing kaartjes gekocht voor een concert, maar dat is op die dag.
Nou is dat pas in de avond, dus grote kans dat ik wel ff aan kom waaien. Maar ligt er echt helemaal aan hoe ik mij voel.![]()
![]()
Ik denk dat het wel moet lukken om ff heen en weer te crossen hoorWell, life can be a riot
Zit het op de route?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou gaat er om spannen. M'n moeder heeft als verrassing kaartjes gekocht voor een concert, maar dat is op die dag.
Nou is dat pas in de avond, dus grote kans dat ik wel ff aan kom waaien. Maar ligt er echt helemaal aan hoe ik mij voel.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Handtekening jagen!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja. Zou leuk zijn om je te ontmoeten man!
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Oh? Waar zei 'ie dat? QUOTE gaarnequote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:16 schreef KoningWouter het volgende:
Zou wel leuk zijn. Sint is ook erg geinteresseerd in je zei hij vanmiddag.
Well, life can be a riot
Via whatsapp.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh? Waar zei 'ie dat? QUOTE gaarne![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:16 schreef KoningWouter het volgende:
Zou wel leuk zijn. Sint is ook erg geinteresseerd in je zei hij vanmiddag.
Nou concert is in m'n woonplaats dus verlies er niets mee qua afstand.quote:Well, life can be a riot
GEILWell, life can be a riot
Eerst fapje machen zeker?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:31 schreef KoningWouter het volgende:
Ik moet zo ook maar eens richting mijn bed gaan. Moet morgen redelijk vroeg op.
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nu je het zegt, slaap je wel lekker op.![]()
Veel plezier!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen idee of iemand het al beantwoord had, maar geen zin om nog verder door te lezenquote:
Nee, KEL is weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Oh zoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Geen idee of iemand het al beantwoord had, maar geen zin om nog verder door te lezen
Nee, KEL is weg.Sally!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
KPD is het zelfde toch, ook zo'n sub forum waarvan je niet kan verwachten dat het buiten fok komt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:50 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga maffen mensen.
De groenten en tot sinasTrust nobody![]()
Veel te vrijThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Doe maar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel frisThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ook welquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
PinasThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb nog bapaoquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En pasteitjesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Niet van die kinderachtige pasteitjes maar die je tante maakt met kip en zo erin en net teveel peperOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Denk dat ik daar gewoon een paar van pakOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Killhelm weet wat ik bedoel
Surinaamse pasteitjes zijn beste pasteitjesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Lekker man!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 01:58 schreef sp3c het volgende:
Niet van die kinderachtige pasteitjes maar die je tante maakt met kip en zo erin en net teveel peper
Godeneten!
En kan warm of koud dus maakt niet uitOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Paar in de magnetron, paar nu wtenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Geld voor alles
Maar koud kan ook
Liever nietquote:
Maar
Zelf opwarmenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Zelf opwarmen indeedOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ook nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
KpOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
PkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Denk toch kpOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-03-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2648 / +148 / +0 / 6911 / 7561
2. KoningWouter / 714 / +72 / +22 / 2538 / 2910
3. KillemWieft / 600 / +4 / +42 / 526 / 752
4. _UserName_ / 473 / +52 / +0 / 773 / 992
5. kree / 420 / +7 / +0 / 1537 / 1759
6. devzero / 414 / +87 / +0 / 280 / 378
7. Bally-b / 393 / +0 / +0 / 58 / 112
8. Moeraskat / 384 / +5 / +0 / 2820 / 3034
9. Dr.Mikey / 352 / +58 / +15 / 784 / 961
10. hemarookworst / 310 / +11 / +0 / 1220 / 1442
11. Lovely / 280 / +12 / +0 / 1439 / 1675
12. mario390 / 264 / +15 / +0 / 223 / 330
13. gebrokenglas / 239 / +10 / +0 / 1720 / 1922
14. Grotetijd / 225 / +3 / +5 / 1098 / 1258
15. HappyCharly / 203 / +25 / +3 / 1389 / 1552
16. Moonlight / 202 / +11 / +0 / 733 / 856
17. Pinnenmutske / 199 / +3 / +0 / 405 / 531
18. sp3c / 189 / +1 / +6 / 564 / 659
19. maily / 178 / +16 / +0 / 1763 / 1925
20. ToT / 169 / +13 / +0 / 1517 / 1621SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Op!
Terug naar bedOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey UN
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan mag je er al vroeg in zekerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, 21u, maar de kleine wilde niet slapen dus niet gelijk in slaap gevallenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat is mooi op tijd.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 06:43 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, 21u, maar de kleine wilde niet slapen dus niet gelijk in slaap gevallenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, ik was ook wel moe, ondanks middagdutje. Gister veel gedaanTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja en die hele nachten opzitten werkt ook niet mee. Waarom duik je niet terug na een voedingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eh, dat doe ik ook? Ik doe enkel een voedingsbolkquote:Op dinsdag 18 maart 2025 06:49 schreef Dotteke het volgende:
Ja en die hele nachten opzitten werkt ook niet mee. Waarom duik je niet terug na een voeding
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hoe denk je anders dat ik aan de 7 uur kom. Ik ga er 5, 6 of 7 uur uit, afhankelijk van de voeding. Alleen zondag was een uitzonderingTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O dacht dat je na de laatste nachtvoedingopbleef.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 06:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Eh, dat doe ik ook? Ik doe enkel een voedingsbolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, dat is die van 5, 6 of 7 uur. Na die van 4 uur ga ik terug bed in en dan om 7 uur eruit.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Gebroken 7 uur of 7 uur aan een stuk?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 06:51 schreef _UserName_ het volgende:
Hoe denk je anders dat ik aan de 7 uur kom. Ik ga er 5, 6 of 7 uur uit, afhankelijk van de voeding. Alleen zondag was een uitzonderingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lukt het je dan om snel de slaap te pakken? Gek eigenlijk toen ik de nachtvoedingen deed viel ik als een blok in slaap. Als ik nu tussen door wakker word of eruit moet slaap ik niet meerquote:Op dinsdag 18 maart 2025 06:54 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, dat is die van 5, 6 of 7 uur. Na die van 4 uur ga ik terug bed in en dan om 7 uur eruit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gebroken want de voeding van 3 uur is er ookquote:Op dinsdag 18 maart 2025 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gebroken 7 uur of 7 uur aan een stuk?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik heb weer een baggernacht gehad iig. Nooit meer een slaap onderzoek voor mij
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Jawel, maar afgaande van de voedingstijden ga ik op tijd naar bed.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lukt het je dan om snel de slaap te pakken? Gek eigenlijk toen ik de nachtvoedingen deed viel ik als een blok in slaap. Als ik nu tussen door wakker word of eruit moet slaap ik niet meerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Meh, hopelijk krabbelt de slaap snel weer op bij jou, je bent idd vroeg voor jouw doenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 06:56 schreef DJMO het volgende:
Ik heb weer een baggernacht gehad iig. Nooit meer een slaap onderzoek voor mijTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja ellendige nachten zijn dat hoor vraagt veel van je.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 06:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Gebroken want de voeding van 3 uur is er ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heyquote:Op dinsdag 18 maart 2025 06:56 schreef DJMO het volgende:
Ik heb weer een baggernacht gehad iig. Nooit meer een slaap onderzoek voor mijwat houdt dat precies in?
Moet om half negen in het ziekenhuis zijn om de slaap apparatuur te laten ontkoppelen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 06:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Meh, hopelijk krabbelt de slaap snel weer op bij jou, je bent idd vroeg voor jouw doenIk heb er één en ik ben er trots op
En dan doet jou vrouw de voeding van 23/00.00 uurquote:Op dinsdag 18 maart 2025 06:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jawel, maar afgaande van de voedingstijden ga ik op tijd naar bed.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt, dan slaap ik al. Ik ga om 22u naar bed, zij doet de voeding van 22, 23 of 00u. Ik pak dan 1, 2, 3 uur en 5, 6, of 7 uur. In de nacht mogen we er 4 uur tussen laten, op die manier hoef ik maar 1x tussendoor wakker te worden, bij de tweede ga ik er dan uit.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan doet jou vrouw de voeding van 23/00.00 uurTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
MogguuhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
NOu hopelijk zijn die nachtvoedingen snel voorbijquote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, dan slaap ik al. Ik ga om 22u naar bed, zij doet de voeding van 22, 23 of 00u. Ik pak dan 1, 2, 3 uur en 5, 6, of 7 uur. In de nacht mogen we er 4 uur tussen laten, op die manier hoef ik maar 1x tussendoor wakker te worden, bij de tweede ga ik er dan uit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguhquote:
Hee sp3cIk kan ze hebben hoor. Maar een hele nacht doorslapen zou heerlijk zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOu hopelijk zijn die nachtvoedingen snel voorbij
Voorlopig is dat een utopieTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
He dotOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wat heeft twee duimen en geen zin in deze benen workout?
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, dat denk ik ook, denk de eerste maanden zitten die nachtvoedingen er nog wel inquote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:06 schreef _UserName_ het volgende:
Hee sp3c
[..]
Ik kan ze hebben hoor. Maar een hele nacht doorslapen zou heerlijk zijn
Voorlopig is dat een utopie
Maar je zal van twee naar een gaan, dat is al een vooruitgangWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
Moggûh
Euhhhhh (krab mij even achter de oren om te denken) Wie zou dat zijn. Dudor? Of Loveislikeakiss?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik denk die laatsteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eigenlijk zit ik al op 1, door de tactische 4 uur die er tussen zit. Ik slaap vroeg of ben vroeg op, en dat gaat prima zoquote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook, denk de eerste maanden zitten die nachtvoedingen er nog wel in
Maar je zal van twee naar een gaan, dat is al een vooruitgang
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Eigenlijk zit ik al op 1, door de tactische 4 uur die er tussen zit. Ik slaap vroeg of ben vroeg op, en dat gaat prima zo
Bingoquote:
Maar wil vandaag geen cafeïne nemen dus dat helpt nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dud0r traint rug vandaagquote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhhhhh (krab mij even achter de oren om te denken) Wie zou dat zijn. Dudor? Of Loveislikeakiss?
Ik denk die laatsteHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Sportief bezig julliequote:
Heb pas 4 dagen iets niet cafeïne op dit jaar, zit niet echt in mijn standaard dieetquote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:25 schreef _UserName_ het volgende:
Dat klinkt als willen slapen met je ogen openHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is niet veel iddquote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb pas 4 dagen iets niet cafeïne op dit jaar, zit niet echt in mijn standaard dieetTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-03-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2648 / +148 / +0 / 6911 / 7561
2. KoningWouter / 714 / +72 / +22 / 2538 / 2910
3. KillemWieft / 610 / +4 / +52 / 527 / 755
4. _UserName_ / 541 / +52 / +68 / 782 / 1011
5. kree / 420 / +7 / +0 / 1537 / 1759
6. devzero / 414 / +87 / +0 / 280 / 378
7. Bally-b / 393 / +0 / +0 / 58 / 112
8. Moeraskat / 384 / +5 / +0 / 2820 / 3034
9. Dr.Mikey / 382 / +58 / +45 / 785 / 964
10. mario390 / 314 / +15 / +50 / 223 / 339
11. hemarookworst / 310 / +11 / +0 / 1220 / 1442
12. Lovely / 280 / +12 / +0 / 1439 / 1675
13. gebrokenglas / 239 / +10 / +0 / 1720 / 1922
14. Grotetijd / 225 / +3 / +5 / 1098 / 1258
15. HappyCharly / 215 / +25 / +15 / 1390 / 1554
16. Moonlight / 202 / +11 / +0 / 733 / 856
17. Pinnenmutske / 199 / +3 / +0 / 405 / 531
18. sp3c / 198 / +1 / +15 / 565 / 663
19. maily / 178 / +16 / +0 / 1763 / 1925
20. ToT / 169 / +13 / +0 / 1517 / 1621SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Mjawel, Jyske was gister nogal onrustig, moeders half overstuur. Toen ik haar op de borst had liggen en stil was, moeders nog meer overstuur.. Vrouwlief is vrij onrustig wat de kleine aanvoelt, terwijl eerder ik altijd de onrustige was.quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Wel veel fanatiekelingen hier in de sportschool voor dit tijdstipHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mjawel, Jyske was gister nogal onrustig, moeders half overstuur. Toen ik haar op de borst had liggen en stil was, moeders nog meer overstuur.. Vrouwlief is vrij onrustig wat de kleine aanvoelt, terwijl eerder ik altijd de onrustige was.Damn...
![]()
Ik probeer vandaag ook te gaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wel veel fanatiekelingen hier in de sportschool voor dit tijdstip![]()
Ik zou het niet kunnen, ik huil iedere keer als de baby huiltquote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mjawel, Jyske was gister nogal onrustig, moeders half overstuur. Toen ik haar op de borst had liggen en stil was, moeders nog meer overstuur.. Vrouwlief is vrij onrustig wat de kleine aanvoelt, terwijl eerder ik altijd de onrustige was.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja ups en downs he. Denk dat ik vrouwlief vandaag verwen met een massage.. En dan lekker samen douchen als Jyske slaaptquote:
Ik moet toegeven, het is een verborgen talent. Hoewel, ik kan soms wat frustie worde als het aankleden niet helemaal lekker gaat. Ik wil haar graag snel lekker warm hebben.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen, ik huil iedere keer als de baby huiltTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Kind wil ook warm maar het is niet warm en het snapt niet dat je probeert te helpen
*Lust geen koffie*![]()
Maar snapt wel dat mama druk is en gaat druk meedoen. Rare wezens die baby'squote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kind wil ook warm maar het is niet warm en het snapt niet dat je probeert te helpen
Die heeft ie al negen maanden meegemaaktquote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Maar snapt wel dat mama druk is en gaat druk meedoen. Rare wezens die baby's
Helemaal in syncHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hmm, denk dat ik moeders de vrouw maar even 9 maanden op pad stuur. Even de kleine heropvoedenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die heeft ie al negen maanden meegemaakt
Helemaal in sync
Hebben we, maar nog niet echt in gebruik. Jyske is nog maarzo klein dat we dat nog wat eng vindenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ugh iemand pakt koffie
Nu ruikt heel de toko ernaar
*Lust geen koffie*![]()
schil.Wij hadden een draagdoek en een draagzak.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hebben we, maar nog niet echt in gebruik. Jyske is nog maarzo klein dat we dat nog wat eng vinden
Beiden geen succes!![]()
![]()
Koffie verleid me nietquote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:48 schreef _UserName_ het volgende:
En dat terwijl je je voornemen hebt..
Koffie is viesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En zo is het koterslingeren ontstaan? "Ga jij maar vast, papa komt er aan"quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:49 schreef ToT het volgende:
schil.
[..]
Wij hadden een draagdoek en een draagzak.
Beiden geen succes!
Hehehe!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En zo is het koterslingeren ontstaan? "Ga jij maar vast, papa komt er aan"
Nee koterslingeren is hem naar bed of naar school brengen.![]()
![]()
Ik heb ook koffiequote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ugh iemand pakt koffie
Nu ruikt heel de toko ernaar
Zo dichtbijOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik zie jou nu als een Mrs Bullstronck letterlijk koterslingeren.. E dat terwijl ik weet dat je zo'n fijne papa bent. Iets klopt er niet in mijn hoofdquote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe!
Nee koterslingeren is hem naar bed of naar school brengen.
Whehehe!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zie jou nu als een Mrs Bullstronck letterlijk koterslingeren.. E dat terwijl ik weet dat je zo'n fijne papa bent. Iets klopt er niet in mijn hoofd
Gisteravond heb ik hier uitgelegd hoe ons avondritueel er uit ziet.![]()
![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Hehe nee was gewoon leuk; de laatste tijd verstopt hij zich altijd onder een deken op de bank als hij naar bed moet, en dan lachend treuzelend de trap op gaan, trui uit, tanden poetsen, daaarna moet ik hem helpen met tanden poeten, broek uit, pyjama aan, naar zolder toe en Dolfje voorlezen waarna er geknuffeld wordt (ik werd deze keer bedolven onder de kusjes!) en we roepen de hele tijd lieve dingetjes naar elkaar terwijl ik de trap af ga, tot ik de deur van de gang achter me dicht trek.
![]()
Oeh, hoe laat ongeveer, dat wil ik wel teruglezenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!
Gisteravond heb ik hier uitgelegd hoe ons avondritueel er uit ziet.
Zie quote!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oeh, hoe laat ongeveer, dat wil ik wel teruglezen![]()
![]()
Inmiddels hier "Het leven van Jyske #4" even uitgewerkt. Morgen online
Ja en tussendoor wordt er ook altijd nog flink gestoeid!quote:
Hij staat dan maf te doen voor de spiegel en dan slinger ik hem met een rotgang op het bed enzo waarbij hij het uitkraait van het lachen!![]()
![]()
Leuk!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:58 schreef _UserName_ het volgende:
Inmiddels hier "Het leven van Jyske #4" even uitgewerkt. Morgen online![]()
![]()
Ja, die leeftijd heeft ie wel. 6/7 was het toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en tussendoor wordt er ook altijd nog flink gestoeid!
Hij staat dan maf te doen voor de spiegel en dan slinger ik hem met een rotgang op het bed enzo waarbij hij het uitkraait van het lachen!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ga zo terug naar bed denk ik
Oh nee moet naar de stortHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh dat keihard op bed pleuren enzo doe ik al behoorlijk lang hoor!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, die leeftijd heeft ie wel. 6/7 was het toch?
Ging vroeger nog wat wilder vanwege het waterbed; daar kom je altijd zacht op terecht.Zo, nu koter naar school slingeren.
![]()
Ah ja nog tien minuten en dan loopt de sportschool ook leegHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Slingerse Mr Bullstronckquote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh dat keihard op bed pleuren enzo doe ik al behoorlijk lang hoor!
Ging vroeger nog wat wilder vanwege het waterbed; daar kom je altijd zacht op terecht.Zo, nu koter naar school slingeren.
Meh, soms heb je een offday. Volgende keer ga je dik over vandaag een!
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: