SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ja echtquote:Well, life can be a riot
Heeel langThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wat was Feyenoord goed hè gisteren.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ga zo lekker aan de kabeljauwfilet
Well, life can be a riot
Zo laat eten wat doen jullieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Ik heb echt heel weinig gegeten vandaag en net 3 uur met een gitaar om m'n nek gestaan. Vind het wel primaquote:
Well, life can be a riot
Goed zo Steven!quote:Op maandag 17 maart 2025 23:35 schreef StevenHyde het volgende:
Honger bolk. Maar blijf sterk en ga niet uit bed om te eten![]()
![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 23:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Weet niet eens meer wat voor plaatje het wasEen badeendquote:Op maandag 17 maart 2025 23:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Weet niet eens meer wat voor plaatje het wasquote:![]()
de Bastogne ligt naast je in bed zekerquote:Op maandag 17 maart 2025 23:35 schreef StevenHyde het volgende:
Honger bolk. Maar blijf sterk en ga niet uit bed om te eten![]()
![]()
Smakelijk!quote:Op maandag 17 maart 2025 23:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
[..]
Ik heb echt heel weinig gegeten vandaag en net 3 uur met een gitaar om m'n nek gestaan. Vind het wel primaTrust nobody![]()
Ga mijn best doen. Lekker man, broodjes met kabeljauwfilet en wat ketchup.quote:
Gekke combi? Ja. Maar dat is vast @Moeraskat approvedWell, life can be a riot
Bastogne ligt op 5 meter. Ik blijf sterk en hopelijk val ik dadelijk in slaapBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Doe je goed hoor, dat je dat durft!quote:Op maandag 17 maart 2025 23:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
[..]
Ik heb echt heel weinig gegeten vandaag en net 3 uur met een gitaar om m'n nek gestaan. Vind het wel prima![]()
![]()
hoezo durven?quote:Op maandag 17 maart 2025 23:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Doe je goed hoor, dat je dat durft!
misschien stond hij wel gewoon thuis voor de spiegel![]()
![]()
Op maandag 17 maart 2025 23:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
[/quote]
Dat ik wat durf?
Well, life can be a riot
KOEKEN KLAPPENquote:Op maandag 17 maart 2025 23:38 schreef StevenHyde het volgende:
Morgen wel weer bastogne koeken eten. Heb nog 2,5 pak![]()
Haha ja misschien wel inderdaad.quote:Op maandag 17 maart 2025 23:39 schreef maily het volgende:
[..]
hoezo durven?
misschien stond hij wel gewoon thuis voor de spiegel
Maar op zo'n podium. Lijkt me echt doodeng.![]()
Dat ik wat durf?quote:Op maandag 17 maart 2025 23:39 schreef Grotetijd het volgende:
Op maandag 17 maart 2025 23:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
[/quote]
Op een podium muziek maken.![]()
Was tijdens een repetitie. Maar ook op jamsessies gooi ik 'm gewoon om hoor.quote:Op maandag 17 maart 2025 23:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja misschien wel inderdaad.
Maar op zo'n podium. Lijkt me echt doodeng.
Al moet ik je wel bekennen, het ligt heel erg aan in wat voor bui ik ben. Ben vrij introvert van mezelf. Maar als het sfeertje goed is en mijn gitaar sound is oke, dan ga ik gewoon los.
En op een podium? Naja, weet je. Heb heel lang getwijfeld aan mijn kunnen als muzikant. Maar als heel veel mensen je een graag geziene gast vinden op jams en vragen voor bandjes en whatnot. Dan zal ik vast wel wat kunnen
Well, life can be a riot
Ja lekker man. Ik heb een paar jaar terug weer geprobeerd viool te spelen. Was wel super nice om te doen, ik houd van het geluid van de viool. Maar het ging niet goed genoeg met me om dat vol te houden.quote:Op maandag 17 maart 2025 23:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Was tijdens een repetitie. Maar ook op jamsessies gooi ik 'm gewoon om hoor.
Al moet ik je wel bekennen, het ligt heel erg aan in wat voor bui ik ben. Ben vrij introvert van mezelf. Maar als het sfeertje goed is en mijn gitaar sound is oke, dan ga ik gewoon los.![]()
VioolMooi instrument man. Maar voor dat je daar een fatsoenlijke klank uit hebt met vibrato ben je wel ff verder.
Well, life can be a riot
Ja zeker weten. Vibrato lukte mij niet. Daar liep ik op vast.quote:Op maandag 17 maart 2025 23:44 schreef Grotetijd het volgende:
VioolMooi instrument man. Maar voor dat je daar een fatsoenlijke klank uit hebt met vibrato ben je wel ff verder.
En dat is wel wat de viool zo mooi maakt.
Maar qua geluid vind ik de Cello het mooist. Die diepe klanken.![]()
Ja mooi ook, Cello. Heb 2 Cello's nog live gezien in 't voorprogramma van Elton John.quote:Op maandag 17 maart 2025 23:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zeker weten. Vibrato lukte mij niet. Daar liep ik op vast.
En dat is wel wat de viool zo mooi maakt.
Maar qua geluid vind ik de Cello het mooist. Die diepe klanken.Well, life can be a riot
Wow ja kan ik echt van genietenquote:Op maandag 17 maart 2025 23:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja mooi ook, Cello. Heb 2 Cello's nog live gezien in 't voorprogramma van Elton John.![]()
Lindsey Sterling. Heet zij zo? Die is én ongelofelijk aantrekkelijk én speelt waanzinnig viool. Ook een aanradger!quote:Op maandag 17 maart 2025 23:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wow ja kan ik echt van genietenWell, life can be a riot
Ik heb een Yamaha elektrische viool hier thuis liggen.quote:Op maandag 17 maart 2025 23:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lindsey Sterling. Heet zij zo? Die is én ongelofelijk aantrekkelijk én speelt waanzinnig viool. Ook een aanradger!![]()
Glitters kunnen ook mooi zijnquote:
Well, life can be a riot
Dinsdag (deze dus) ben ik in de namiddag thuis van dagbesteding wegens https://www.sjarabangvzw.be/kunstproeven-mechelen.html op donderdag.
Alles okWerewolf![]()
?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dinsdag (deze dus) ben ik in de namiddag thuis van dagbesteding wegens https://www.sjarabangvzw.be/kunstproeven-mechelen.html op donderdag.
Alles ok![]()
Dagbesteding gaat daar naartoe.quote:
Ik ben altijd een dag thuis als er ik weg ga met dagbesteding.Werewolf![]()
Ah okequote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dagbesteding gaat daar naartoe.
Ik ben altijd een dag thuis als er ik weg ga met dagbesteding.![]()
Ja eh okequote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
Alles okWell, life can be a riot
BOEIWell, life can be a riot
Nou gaat er om spannen. M'n moeder heeft als verrassing kaartjes gekocht voor een concert, maar dat is op die dag.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kom je ook naar de meet @:Grotetijd ?
Nou is dat pas in de avond, dus grote kans dat ik wel ff aan kom waaien. Maar ligt er echt helemaal aan hoe ik mij voel.Well, life can be a riot
Ah ja. Zou leuk zijn om je te ontmoeten man!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou gaat er om spannen. M'n moeder heeft als verrassing kaartjes gekocht voor een concert, maar dat is op die dag.
Nou is dat pas in de avond, dus grote kans dat ik wel ff aan kom waaien. Maar ligt er echt helemaal aan hoe ik mij voel.![]()
![]()
Ik denk dat het wel moet lukken om ff heen en weer te crossen hoorWell, life can be a riot
Zit het op de route?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou gaat er om spannen. M'n moeder heeft als verrassing kaartjes gekocht voor een concert, maar dat is op die dag.
Nou is dat pas in de avond, dus grote kans dat ik wel ff aan kom waaien. Maar ligt er echt helemaal aan hoe ik mij voel.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Handtekening jagen!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja. Zou leuk zijn om je te ontmoeten man!
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Oh? Waar zei 'ie dat? QUOTE gaarnequote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:16 schreef KoningWouter het volgende:
Zou wel leuk zijn. Sint is ook erg geinteresseerd in je zei hij vanmiddag.
Well, life can be a riot
Via whatsapp.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh? Waar zei 'ie dat? QUOTE gaarne![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:16 schreef KoningWouter het volgende:
Zou wel leuk zijn. Sint is ook erg geinteresseerd in je zei hij vanmiddag.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nou concert is in m'n woonplaats dus verlies er niets mee qua afstand.quote:Well, life can be a riot
GEILWell, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: