Je kunt ook stellen dat in landen waar niet zoveel mis is met homo-lesbo rechten het gekaapt is door de partij van seksueel extremisten, pedofielen schaar ik daar ook onder.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:50 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, dit gaan we dus op meer plekken zien. Helaas hebben veel Pride organisatoren met de steeds radicalere en vulgaire vertoningen op Prides, het festival ter discussie gesteld binnen conservatieve kringen.
[ x ]
Nou nee, er zijn een hoop fokkers die een hard plassertje krijgen van het idee. Vooral als het die ander is die er last van heeft in hun denkwereld.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:54 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Ik denk dat voor de meesten het huidige Rusland een nachtmerrieland is. Demonstratierecht is belangrijk.
Nee, dat lijkt me een veel te zware kwalificatie.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Vooralsnog is het Hongarije die onderdrukkende maatregelen neemt.
Nee dat is het niet. Het verbieden van dit soort manifestaties komt vooral in schurkenstaten voor.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me een veel te zware kwalificatie.
En ik maar denken dat dit besluit op democratische wijze tot stand is gekomen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Het verbieden van dit soort manifestaties komt vooral in schurkenstaten voor.
Het Hamas-bewind is ook democratisch tot stand gekomen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dit besluit op democratische wijze tot stand is gekomen.
[ link | afbeelding ]
Ah ja, Orban en zijn regering is nu al vergelijkbaar met terreurorganisatie Hamas.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het Hamas-bewind is ook democratisch tot stand gekomen.
Het is beide democratisch tot stand gekomen. Dus daar kun je ze zeker vergelijken.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah ja, Orban en zijn regering is nu al vergelijkbaar met terreurorganisatie Hamas.
Misschien moet je er nog een onvervalste Godwin tegenaan gooien om je standpunt kracht bij te zetten, dat is het enige wat nu nog mist.
Leuk dat je een guilt-by-association wil doen, en misschien dat iemand anders erin trapt, maar je kan niet anders dan bekennen dat dit besluit op de juiste manier tot stand is gekomen in een land waar nog steeds de democratie van kracht is.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is beide democratisch tot stand gekomen. Dus daar kun je ze zeker vergelijken.
Het het is meer dat het argument "het is democratisch tot stand gekomen" blijkbaar toch niet betekent dat het allemaal wel prima is.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Leuk dat je een guilt-by-association wil doen, en misschien dat iemand anders erin trapt, maar je kan niet anders dan bekennen dat dit besluit op de juiste manier tot stand is gekomen in een land waar nog steeds de democratie van kracht is.
En zolang Orban niet zijn buurlanden invalt om daar 1300 joden af te slachten houdt elke overeenkomst met Hamas natuurlijk wel op, ook al snap ik dat jij het verschrikkelijk erg vind dat mannen in leren pakjes hun billen niet meer aan kleine kinderen op straat mogen laten zien, dat is blijkbaar net zo erg als joden afmaken in jouw boekje.
JIJ vindt het niet prima. Groot verschil.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het het is meer dat het argument "het is democratisch tot stand gekomen" blijkbaar toch niet betekent dat het allemaal wel prima is.
Maar dat het "democratisch tot stand is gekomen" is daarbij geen argument om het dan ineens wel prima te vinden.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
JIJ vindt het niet prima. Groot verschil.
Want democratie is alleen oké zolang het jouw agenda volgt, en anders is het maar stom.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar dat het "democratisch tot stand is gekomen" is daarbij geen argument om het dan ineens wel prima te vinden.
Tja Hamas kwam dus ook democratisch tot stand. Gelukkig is de uitkomst stom vinden toegestaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Want democratie is alleen oké zolang het jouw agenda volgt, en anders is het maar stom.
Waarvan akte.
Nee hoor, dit soort manifestaties komen alleen in een handvol Westerse landen voor en in het grootste deel van de wereld niet. In een schurkenstaat als Israel mag het dan wel weer gewoon. Het is ook niet meer de pride van 20 of zelfs maar 10 jaar geleden, dit is inmiddels een veel agressievere beweging.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Het verbieden van dit soort manifestaties komt vooral in schurkenstaten voor.
Wat voor aggressiefs doen de deelnemers van de Pride dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee hoor, dit soort manifestaties komen alleen in een handvol Westerse landen voor en in het grootste deel van de wereld niet. In een schurkenstaat als Israel mag het dan wel weer gewoon. Het is ook niet meer de pride van 20 of zelfs maar 10 jaar geleden, dit is inmiddels een veel agressievere beweging.
WCs, kleedkamers, sportcompetiities, onderwijs, parkeerplaatsen en kinderen voor zichzelf opeisen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat voor aggressiefs doen de deelnemers van de Pride dan?
Iedereen mag alles "eisen". Je krijgt het alleen vaak niet. Als dat al agressie is.quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
WCs, kleedkamers, sportcompetiities, onderwijs, parkeerplaatsen en kinderen voor zichzelf opeisen.
Kinderen opeisen? Hoe zie je dat voor je?quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
WCs, kleedkamers, sportcompetiities, onderwijs, parkeerplaatsen en kinderen voor zichzelf opeisen.
Xdxdxdxdcdcdcfggjjjhg f x x bquote:Op maandag 17 maart 2025 19:35 schreef ditiswatikvind het volgende:
Hongarije![]()
Ben ooit in Boekarest geweest, mooie stad hoor maar die politiek
Obese vrouwen in te kleine bikini's vind ik ook aanstootgevend.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 01:10 schreef Seven. het volgende:
Wat ik altijd zo gek vind is dat mensen de Pride aanstootgevend vinden en niet geschikt voor kinderen. Maar een Braziliaanse carnaval (in Rotterdam) dan geen enkel probleem vinden.
Victoria's Secret fashion show ook aanstootgevend?quote:Op woensdag 19 maart 2025 14:46 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Obese vrouwen in te kleine bikini's vind ik ook aanstootgevend.
Hoe openbaar is het internet? Bekend is waar je naar kijkt, en waar je van walgt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Victoria's Secret fashion show ook aanstootgevend?
Scholen die voor de ouders achterhouden dat kinderen van genderidentiteit zijn veranderd, ouders die uit de ouderlijke macht worden ontzet omdat het niet bevestigen van hun kinderen in hun vermeende transgenderidentiteit mishandeling zou zijn, en dan kunnen de genitale verminkers hun gang gaan.quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kinderen opeisen? Hoe zie je dat voor je?
Zodra je aan andermans leven komt wel. De ideologie eist een plek op in het leven van andermans kinderen, dan geeft een regering aan dat ze die niet krigt, en dan noem jij dat onderdrukking.quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Iedereen mag alles "eisen". Je krijgt het alleen vaak niet. Als dat al agressie is.
Ja, links en rechts knippen beïnvloedbare jonge kinderen de billen uit hun broek na zo'n pride en staan ze, voorheen overt heteroseksueel, te bouncen op feesttechno en joehoe te wuiven vanaf een opblaasbootje.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Helemaal geen sprake van, men wil geen vulgair gedrag in de straat. Niemand wordt 'onderdrukt'. Als ik in Boedapest ben, ervaar ik daar nul onderdrukking.
[..]
Wie maakt dit argument hier?
Ik heb mij veel vaker uitgesproken tegen ordinair gedrag in het algemeen op publieke plekken, lang niet alleen als dit bij Prides gebeurd. Wel ben ik daar simpelweg een stuk feller mee, omdat ik mij oprecht zorgen maak over de backlash die zulk gedrag op een gegeven moment gaat hebben.
Dat is niet de backlash waar ik het over heb.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:39 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, links en rechts knippen beïnvloedbare jonge kinderen de billen uit hun broek na zo'n pride en staan ze, voorheen overt heteroseksueel, te bouncen op feesttechno en joehoe te wuiven vanaf een opblaasbootje.
Nou, vertel me eens wat een ontwrichtende toestanden er dan wel voortkomen uit Pride-optochten.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is niet de backlash waar ik het over heb.
Zodra figuren als Rodney G oa via Pride een podium op krijgen is er er heel veel mis in het sfeertje rond "Pride".quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou, vertel me eens wat een ontwrichtende toestanden er dan wel voortkomen uit Pride-optochten.
Levendige fantasie heb je wel zegquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Scholen die voor de ouders achterhouden dat kinderen van genderidentiteit zijn veranderd, ouders die uit de ouderlijke macht worden ontzet omdat het niet bevestigen van hun kinderen in hun vermeende transgenderidentiteit mishandeling zou zijn, en dan kunnen de genitale verminkers hun gang gaan.
[..]
Zodra je aan andermans leven komt wel. De ideologie eist een plek op in het leven van andermans kinderen, dan geeft een regering aan dat ze die niet krigt, en dan noem jij dat onderdrukking.
Rodney maakte in ieder geval een pride televisieprogramma in 2019. In december 2020 werd er aangifte tegen hem gedaan van verkrachting en in 2022 is hij veroordeeld.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 04:47 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Zodra figuren als Rodney G oa via Pride een podium op krijgen is er er heel veel mis in het sfeertje rond "Pride".
Dan heb ik het alleen nog maar over Nederland.
https://www.salto.nl/blog/rodney-moet-ook-op-de-boot/
https://www.parool.nl/ams(...)rachtingen~b3b90f76/
https://www.facebook.com/(...)ert/394506841200219/
Maakte "pride" televisieprogramma's voor de Gemeente Amsterdam. AT5 heeft ze uit schaamte maar verwijderd lijkt het, misschien is over deze "Pride-promotor" nog iets op Youtube te vinden.
Gelukkig zeven jaar celstraf voor Rodney, als was de motivatie van de rechter in eerste aanleg tenenkrommend beledigend voor de slachtoffers.
Rodney procedeerde tot aan de Hoge Raad aan toe.
Wat is dit nu voor vergezocht argument? Een later veroordeeld iemand was betrokken bij de Pride. Nou, dat zal vast nooit elders zijn voorgekomen. Nooit van gehoord ook, niet gerelateerd aan de Pride wat er gebeurd is.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 04:47 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Zodra figuren als Rodney G oa via Pride een podium op krijgen is er er heel veel mis in het sfeertje rond "Pride".
Dan heb ik het alleen nog maar over Nederland.
https://www.salto.nl/blog/rodney-moet-ook-op-de-boot/
https://www.parool.nl/ams(...)rachtingen~b3b90f76/
https://www.facebook.com/(...)ert/394506841200219/
Maakte "pride" televisieprogramma's voor de Gemeente Amsterdam. AT5 heeft ze uit schaamte maar verwijderd lijkt het, misschien is over deze "Pride-promotor" nog iets op Youtube te vinden.
Gelukkig zeven jaar celstraf voor Rodney, als was de motivatie van de rechter in eerste aanleg tenenkrommend beledigend voor de slachtoffers.
Rodney procedeerde tot aan de Hoge Raad aan toe.
Je vind het vreemd, maar in de dorp waar verplicht jaarlijks gepride moet worden (met alle overlast van dien) is dit wel een issue.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:20 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor vergezocht argument? Een later veroordeeld iemand was betrokken bij de Pride. Nou, dat zal vast nooit elders zijn voorgekomen. Nooit van gehoord ook, niet gerelateerd aan de Pride wat er gebeurd is.
Ik denk niet dat Rodney voor figuren als Orban en Poetin iets is wat ze voor ogen hebben bij hun intolerante ideeën.
Je leest mijn post niet goed. Ik geef aan tegen ordinair gedrag in het algemeen op publieke plekken, dus zeker niet alleen als dit bij Prides gebeurd. Maar wel ben ik daar een stuk feller mee, omdat ik mij zorgen heb over de backlash die zulk gedrag op een gegeven moment gaat hebben.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou, vertel me eens wat een ontwrichtende toestanden er dan wel voortkomen uit Pride-optochten.
Deze redenering heb ik nog nooit zo bloemrijk geschreven zien worden. Samenvattend moet het allemaal hush hush omdat anders mensen denken dat het normaal is, dan gaan er mensen geïrriteerd door worden en de gelijke rechten slopen voor deze groep? Omdat ze één keer per jaar met hun billen staan te wapperen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je leest mijn post niet goed. Ik geef aan tegen ordinair gedrag in het algemeen op publieke plekken, dus zeker niet alleen als dit bij Prides gebeurd. Maar wel ben ik daar een stuk feller mee, omdat ik mij zorgen heb over de backlash die zulk gedrag op een gegeven moment gaat hebben.
Wat ik hiermee bedoel is dat je gaat zien dat vanwege het ordinaire gedrag tijdens zulke Prides en ook de bizarre opvattingen rondom gender, die vervolgens ook nog eens aan kinderen worden voorgeschoteld, je een tegenreactie gaat krijgen om alles rondom lhbt maar weer te verbieden. Dit zul je als eerste in de conservatieve landen gaan zien, zoals bijvoorbeeld Hongarije.
En dit geldt zeker ook voor alle waanzin je buiten Prides ziet, zoals de inmiddels befaamde Drag Queen Story Hour of push om (jonge) kinderen op school of via de media of literatuur met dit soort onderwerpen in aanraking te laten komen.
Dit is zo bizar en gaat allemaal zo ver dat een tegenreactie gaat zijn om dus maar Prides te verbieden, literatuur voor kinderen en jongeren te verbieden, misschien zelfs weer het homohuwelijk te verbieden, noem het maar op. Allemaal het resultaat van de bizarre radicalisering binnen de lhbt-bewegingen om steeds meer extreme, ordinaire troep in de schijnwerpers te zetten.
Fair enough! Maar het is aan de samenleving zelf om te beslissen wat ze willen normaliseren.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Deze redenering heb ik nog nooit zo bloemrijk geschreven zien worden. Samenvattend moet het allemaal hush hush omdat anders mensen denken dat het normaal is, dan gaan er mensen geïrriteerd door worden en de gelijke rechten slopen voor deze groep? Omdat ze één keer per jaar met hun billen staan te wapperen?
Wel gek dat cheerleaders, halfnaakte modellen in autoreclames en de gemiddelde hiphop-clip er niet voor zorgen dat de vrouwenrechten worden geknot. Of dat alle bronstige sixpacks en hoog in de naad opgetrokken boxers in parfumreclames, op de voetbalvelden en opnieuw die hiphop-clips er niet voor zorgen dat we het gaan hebben over het algemeen fatsoen en de voorbeeldfuncties van mannen.
Het lijkt haast...of het ergens anders over gaat. Wat denk jij?
'fijn''quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Welke onderdrukking zou je daar dan moeten ervaren? Je valt toch niet binnen de lhbt-categorieën?
[..]
Nee hoor, als mensen herhaaldelijk op verwerpelijke of discutabele manieren gedragen, kan dit gevolgen hebben. Dat heeft ook niets met repressie te maken. Misschien moet je eens beginnen met uit te leggen wat jij zo fijn vindt aan naakte mensen door de straat en mannen die aan pup play doen?
Awww, dit is echt zo schattig. Zo niet van de wereld ben jij.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, daar heb je inderdaad de Fetish Pride. Bizar als je mij vraagt, maar ja, wel een prima locatie natuurlijk en genoeg mooie mannen in Spanje. Alleen jammer als men dan vervolgens als een idioot, gemaskerd (en waarschijnlijk flink gedrogeerd) als een puppy door de straten gaat. Dat is allemaal niet nodig en gewoon vulgair.
Dus als er mensenrechten geschonden of beknot worden, dan is dat okay? Ik ben niet zo van het cultuurrelativisme in die context, eigenlijk. Mensen terug de kast in bezemen op straffe van, vrouwen minder rechten geven of minderheden "omdat de samenleving het wil" is nooit verteerbaar.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Fair enough! Maar het is aan de samenleving zelf om te beslissen wat ze willen normaliseren.
Ja, want in de geschiedenis was het één groot feest voor andersgeaarden en een manifestatie als de Pride, om daar tegenwicht tegen te bieden is het probleem, niet de ervaringen in het verleden. Je draait oorzaak en gevolg hier om denk ik.quote:Het krijgt nu tegenwicht.
Het moet vooral een beetje normaal en beschaafd. En van kinderen moet men per definitie wegblijven. Op die manier bereik je veel meer, zie bijvoorbeeld de impact van de March on Washington. Dat was één van de meest legendarische demonstraties voor gelijke rechten die mede zoveel invloed omdat mensen zich over het algemeen doelbewust netjes gedroegen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Deze redenering heb ik nog nooit zo bloemrijk geschreven zien worden. Samenvattend moet het allemaal hush hush omdat anders mensen denken dat het normaal is, dan gaan er mensen geïrriteerd door worden en de gelijke rechten slopen voor deze groep? Omdat ze één keer per jaar met hun billen staan te wapperen?
Wel gek dat cheerleaders, halfnaakte modellen in autoreclames en de gemiddelde hiphop-clip er niet voor zorgen dat de vrouwenrechten worden geknot. Of dat alle bronstige sixpacks en hoog in de naad opgetrokken boxers in parfumreclames, op de voetbalvelden en opnieuw die hiphop-clips er niet voor zorgen dat we het gaan hebben over het algemeen fatsoen en de voorbeeldfuncties van mannen.
Het lijkt haast...of het ergens anders over gaat. Wat denk jij?
Dat valt tegenwoordig helaas erg tegen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:15 schreef Qarrad het volgende:
Het grootste deel van de mensen is heerlijk burgertruttig to the max, ongeacht geaardheid of genderidentiteit.
Daar is geen Pride met allerlei perversiteit voor nodig.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Stel je voor dat je kinderen ruimdenkend opvoed zeg!
Alleen is het niet aan een overheid om te bepalen hoe iemand zijn kinderen opvoed als het gaat om totaal subjectieve zaken als "perversiteiten".quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daar is geen Pride met allerlei perversiteit voor nodig.
Er zijn wel meer evenementen met een hoop bronst waar kinderen niet heel handig zijn. Overigens is het gros van de Pride gewoon swingende mensen op boten en een festival op straat met een hoger aandeel aan andersgeaarden dan normaal. Lijkt me niet beschadigender dan zomercarnaval.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het moet vooral een beetje normaal en beschaafd. En van kinderen moet men per definitie wegblijven. Op die manier bereik je veel meer, zie bijvoorbeeld de impact van de March on Washington. Dat was één van de meest legendarische demonstraties voor gelijke rechten die mede zoveel invloed omdat mensen zich over het algemeen doelbewust netjes gedroegen.
Het heeft inderdaad een tweeledig effect: mensen gruwen ervan of mensen halen hun schouders op en denken mogen ze een keertje. Dat die tweede groep tegenwoordig zo groot is, is ook een gevolg van het openlijk en soms over the top jezelf mogen zijn, o.a. op zo'n Pride.quote:Wat voegt het toe om bijvoorbeeld naakt over straat te lopen en aan pup play te doen? Ik ben erg benieuwd op welke manier dit volgens jou bijdraagt aan meer acceptatie van homoseksualiteit. De realiteit is dat het dit juist niet doet omdat het een fringe perversie onder de aandacht van het grote publiek brengt wat tot negatieve stereotypes en aversie zal leiden.
[..]
Nou nou nou, waar moet dat heen met de wereld met al die trouwende homo's, ovenschotels bakkende lesbo's en trans collega's die hun code komen typen als Els terwijl ze vroeger Erik heetten. Het loopt helemaal uit de hand!quote:Dat valt tegenwoordig helaas erg tegen.
Maar gaat hier dan ook niet over het opvoeden van kinderen. Het gaat over of een optocht doorgang mag vinden of niet. En perversiteiten zijn over het algemeen objectief vast te stellen, dan sommige mensen pervers gedrag wel leuk vinden, maakt het niet minder pervers. Kortom, postmodernistische denkwijzen doe ik niet aan mee.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Alleen is het niet aan een overheid om te bepalen hoe iemand zijn kinderen opvoed als het gaat om totaal subjectieve zaken als "perversiteiten".
Dat ben ik helemaal met je eens en ook daar ben ik geen voorstander van.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:37 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Er zijn wel meer evenementen met een hoop bronst waar kinderen niet heel handig zijn. Overigens is het gros van de Pride gewoon swingende mensen op boten en een festival op straat met een hoger aandeel aan andersgeaarden dan normaal. Lijkt me niet beschadigender dan zomercarnaval.
Pup play is wel degelijk iets dat aan populariteit wint en simpelweg bespottelijk is. En zoals ik hierboven al aangeef kan ik ook wel een paar A4'tjes wijden aan kritiek op de taferelen die tegenwoordig bij een gemiddeld zomercarnaval aan het publiek tentoon worden gesteld. Helaas gaat dit tegenwoordig inderdaad geregeld met de nodige gewelddadige incidenten, wat ook weer het zoveelste bewijs is dat al die influx uit bepaalde niet-Westerse culturen geen goed idee was.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:37 schreef Qarrad het volgende:
En hou eens op over dat pup-play. Net zoals er bij zomercarnaval soms te ordinair gedaggerd wordt en het verder een leuk feest is (tussen de maatschappijontwrichtende steekpartijen, intimidatie en drugsgebruik in) zit er bij de Pride soms een ordinair stukje. Ik heb het er nooit gezien, maar jij lijkt er nogal door geobsedeerd.
Dit is het probleem niet en dat weet je heel goed.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:37 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou nou nou, waar moet dat heen met de wereld met al die trouwende homo's, ovenschotels bakkende lesbo's en trans collega's die hun code komen typen als Els terwijl ze vroeger Erik heetten. Het loopt helemaal uit de hand!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |