Je kunt ook stellen dat in landen waar niet zoveel mis is met homo-lesbo rechten het gekaapt is door de partij van seksueel extremisten, pedofielen schaar ik daar ook onder.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:50 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, dit gaan we dus op meer plekken zien. Helaas hebben veel Pride organisatoren met de steeds radicalere en vulgaire vertoningen op Prides, het festival ter discussie gesteld binnen conservatieve kringen.
[ x ]
Nou nee, er zijn een hoop fokkers die een hard plassertje krijgen van het idee. Vooral als het die ander is die er last van heeft in hun denkwereld.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:54 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Ik denk dat voor de meesten het huidige Rusland een nachtmerrieland is. Demonstratierecht is belangrijk.
Nee, dat lijkt me een veel te zware kwalificatie.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Vooralsnog is het Hongarije die onderdrukkende maatregelen neemt.
Nee dat is het niet. Het verbieden van dit soort manifestaties komt vooral in schurkenstaten voor.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me een veel te zware kwalificatie.
En ik maar denken dat dit besluit op democratische wijze tot stand is gekomen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Het verbieden van dit soort manifestaties komt vooral in schurkenstaten voor.
Het Hamas-bewind is ook democratisch tot stand gekomen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dit besluit op democratische wijze tot stand is gekomen.
[ link | afbeelding ]
Ah ja, Orban en zijn regering is nu al vergelijkbaar met terreurorganisatie Hamas.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het Hamas-bewind is ook democratisch tot stand gekomen.
Het is beide democratisch tot stand gekomen. Dus daar kun je ze zeker vergelijken.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah ja, Orban en zijn regering is nu al vergelijkbaar met terreurorganisatie Hamas.
Misschien moet je er nog een onvervalste Godwin tegenaan gooien om je standpunt kracht bij te zetten, dat is het enige wat nu nog mist.
Leuk dat je een guilt-by-association wil doen, en misschien dat iemand anders erin trapt, maar je kan niet anders dan bekennen dat dit besluit op de juiste manier tot stand is gekomen in een land waar nog steeds de democratie van kracht is.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is beide democratisch tot stand gekomen. Dus daar kun je ze zeker vergelijken.
Het het is meer dat het argument "het is democratisch tot stand gekomen" blijkbaar toch niet betekent dat het allemaal wel prima is.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Leuk dat je een guilt-by-association wil doen, en misschien dat iemand anders erin trapt, maar je kan niet anders dan bekennen dat dit besluit op de juiste manier tot stand is gekomen in een land waar nog steeds de democratie van kracht is.
En zolang Orban niet zijn buurlanden invalt om daar 1300 joden af te slachten houdt elke overeenkomst met Hamas natuurlijk wel op, ook al snap ik dat jij het verschrikkelijk erg vind dat mannen in leren pakjes hun billen niet meer aan kleine kinderen op straat mogen laten zien, dat is blijkbaar net zo erg als joden afmaken in jouw boekje.
JIJ vindt het niet prima. Groot verschil.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het het is meer dat het argument "het is democratisch tot stand gekomen" blijkbaar toch niet betekent dat het allemaal wel prima is.
Maar dat het "democratisch tot stand is gekomen" is daarbij geen argument om het dan ineens wel prima te vinden.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
JIJ vindt het niet prima. Groot verschil.
Want democratie is alleen oké zolang het jouw agenda volgt, en anders is het maar stom.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar dat het "democratisch tot stand is gekomen" is daarbij geen argument om het dan ineens wel prima te vinden.
Tja Hamas kwam dus ook democratisch tot stand. Gelukkig is de uitkomst stom vinden toegestaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Want democratie is alleen oké zolang het jouw agenda volgt, en anders is het maar stom.
Waarvan akte.
Nee hoor, dit soort manifestaties komen alleen in een handvol Westerse landen voor en in het grootste deel van de wereld niet. In een schurkenstaat als Israel mag het dan wel weer gewoon. Het is ook niet meer de pride van 20 of zelfs maar 10 jaar geleden, dit is inmiddels een veel agressievere beweging.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Het verbieden van dit soort manifestaties komt vooral in schurkenstaten voor.
Wat voor aggressiefs doen de deelnemers van de Pride dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee hoor, dit soort manifestaties komen alleen in een handvol Westerse landen voor en in het grootste deel van de wereld niet. In een schurkenstaat als Israel mag het dan wel weer gewoon. Het is ook niet meer de pride van 20 of zelfs maar 10 jaar geleden, dit is inmiddels een veel agressievere beweging.
WCs, kleedkamers, sportcompetiities, onderwijs, parkeerplaatsen en kinderen voor zichzelf opeisen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat voor aggressiefs doen de deelnemers van de Pride dan?
Iedereen mag alles "eisen". Je krijgt het alleen vaak niet. Als dat al agressie is.quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
WCs, kleedkamers, sportcompetiities, onderwijs, parkeerplaatsen en kinderen voor zichzelf opeisen.
Kinderen opeisen? Hoe zie je dat voor je?quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
WCs, kleedkamers, sportcompetiities, onderwijs, parkeerplaatsen en kinderen voor zichzelf opeisen.
Xdxdxdxdcdcdcfggjjjhg f x x bquote:Op maandag 17 maart 2025 19:35 schreef ditiswatikvind het volgende:
Hongarije![]()
Ben ooit in Boekarest geweest, mooie stad hoor maar die politiek
Obese vrouwen in te kleine bikini's vind ik ook aanstootgevend.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 01:10 schreef Seven. het volgende:
Wat ik altijd zo gek vind is dat mensen de Pride aanstootgevend vinden en niet geschikt voor kinderen. Maar een Braziliaanse carnaval (in Rotterdam) dan geen enkel probleem vinden.
Victoria's Secret fashion show ook aanstootgevend?quote:Op woensdag 19 maart 2025 14:46 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Obese vrouwen in te kleine bikini's vind ik ook aanstootgevend.
Hoe openbaar is het internet? Bekend is waar je naar kijkt, en waar je van walgt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Victoria's Secret fashion show ook aanstootgevend?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |