Nee, ik snap je. Sorry! Niet nagedacht.quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:59 schreef oh-oh het volgende:
Vriendin van me doet ook keto, vrijwillig, en maar zeiken en zeuren en dan drie dagen friet eten en bier tanken met carnaval, tja, ik heb die optie niet, je kan het niet vergelijken met een vrijwillig gekozen dieet helaas.
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor, maar het is gewoon niet te vergelijken.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:31 schreef BE het volgende:
[..]
Nee, ik snap je. Sorry! Niet nagedacht.
Oh neee, wel fijn dat de 4 jarige met plezier naar school ging!quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:05 schreef Tink89 het volgende:
Ik sta gezellig langs de kant van de weg met een auto met een lege tank. Hoe dat komt, is een lang verhaal, maar het zou helpen als ik wat meer zou slapen…
De 4-jarige ging wel plezier voor de tweede echte dag naar school vandaag. Hij vindt het leuk. Wat een opluchting.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik voelde me prima, tot mijn ogen kut gingen doen, en dat wordt nu ook niet beter, dus tja.
Ja precies, kattenluik ligt er, is betaald, opakat wordt nu ook onrustig en wil naar buiten. Via de voordeur mag ie van mij, achter is het een puinzooi dus dat kan echt niet. Maar de voordeur wil ie niet.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:38 schreef oh-oh het volgende:
Ooooh ik zou het allemaal niet jinxen @:exode, hopelijk blijft het zo goed gaan!
Oprechte vraag, want ik heb hier weinig kennis van: met een insulinepomp oid ook niet?quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor, maar het is gewoon niet te vergelijken.
Het enige wat ik wil is Indisch en Chinees eten, maar dat mag ik nooit meer, daar zal ik nooit aan wennen!
Dat is als je diabetes 1 hebt, of nog veel erger 2 hebt, als je mag spuiten dan kun je bijspuiten en dan kun je veel meer eten, maar evengoed moet je dan wel koolhydraten vermijden om pieken te voorkomen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:44 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Oprechte vraag, want ik heb hier weinig kennis van: met een insulinepomp oid ook niet?
Ik vind het een "mooi" uitvaartcentrum. Straalt echt rust uit.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:07 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik vind het daar altijd heel rustig en fijn. Mooi van die reiger!
Vast ergens in/naast/onder zijn bedquote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:37 schreef Mushanga71 het volgende:
Meneer werd wakker en zn beugel was kwijt![]()
Weekend even afwachten en anders bel ik maandag de ortho wel. Of toch ducttape
Hier was dat ook gezegd. Dat de mondspieren nog moeten wennen aan een blokbeugel. En dat je die de eerste tijd best ‘s nachts een paar keer kwijt zal zijn. Dat hoort bij de opbouw. Na een week of zo ging dat hier een stuk beter.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:37 schreef Mushanga71 het volgende:
Meneer werd wakker en zn beugel was kwijt![]()
Weekend even afwachten en anders bel ik maandag de ortho wel. Of toch ducttape
Hij hoort ook los in je mond te zittenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:26 schreef Mushanga71 het volgende:
Nee, niet kwijt kwijtmaar hij had um niet meer in. Lag ergens tussen de lakens. Dus veel helpt het dan niet.
Ik weet niet meer hoe het bij mij vroeger was. Is het normaal dat ie uitvliegt? Hij zit volgens meneer te los. Hij moet um klikken aan de bovenkant maar hij klikt niet?
En wennen is het zeker, hij moet zn onderkaak ook ver naar voren doen dus spiertechnisch zit dat allemaal ook nog niet zoals het moet.
Hij heeft um wel in naar school nu.
Whaha, inslikken @:KyaraBij hem weet je het maar nooit
![]()
Dat idee had ik ook idd maar meneer deed daar heel moeilijk over. Neemt dan niet van mij aan dat het normaal is en zoekt problemen die er niet zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:33 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Hij hoort ook los in je mond te zittenHij went er vanzelf aan, die van mijn zoon viel 's nachts ook uit maar uiteindelijk was z'n mond er aan gewend
Ik weet niet of je het al eens eerder hebt uitgelegd, maar waarom nooit meer? Is insuline geen optie voor jou? Uiteraard is dat anders dan eerst en blijft het bij af en toe, maar dat zou het wel dragelijker maken, kan ik me zo voorstellen. Oh zie nu je antwoord iets eerderquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor, maar het is gewoon niet te vergelijken.
Het enige wat ik wil is Indisch en Chinees eten, maar dat mag ik nooit meer, daar zal ik nooit aan wennen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |