abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 maart 2025 @ 11:31:02 #101
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_217115137
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 10:59 schreef oh-oh het volgende:
Vriendin van me doet ook keto, vrijwillig, en maar zeiken en zeuren en dan drie dagen friet eten en bier tanken met carnaval, tja, ik heb die optie niet, je kan het niet vergelijken met een vrijwillig gekozen dieet helaas.
Nee, ik snap je. Sorry! Niet nagedacht. :*
  donderdag 20 maart 2025 @ 11:34:12 #102
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_217115171
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 11:31 schreef BE het volgende:

[..]
Nee, ik snap je. Sorry! Niet nagedacht. :*
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor, maar het is gewoon niet te vergelijken.
Het enige wat ik wil is Indisch en Chinees eten, maar dat mag ik nooit meer, daar zal ik nooit aan wennen!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_217115736
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 09:05 schreef Tink89 het volgende:
Ik sta gezellig langs de kant van de weg met een auto met een lege tank. Hoe dat komt, is een lang verhaal, maar het zou helpen als ik wat meer zou slapen…

De 4-jarige ging wel plezier voor de tweede echte dag naar school vandaag. Hij vindt het leuk. Wat een opluchting.
Oh neee, wel fijn dat de 4 jarige met plezier naar school ging!
Goed om te lezen dat je het met die vriendin zelf kon oplossen. Ik wens je betere nachten, want dat zal ongetwijfeld helpen :*

@exode, fijn dat opbouwen weer!

@oh-oh *O* voor opahond!
-20 kilo, maar voel je je dan nu ook beter?
Lijkt me, zeker als het niet vrijwillig is, behoorlijk pittig. Je hebt niet echt een keuze, maar dat maakt het niet ineens makkelijker denk ik :*
Fake it till you make it...
  donderdag 20 maart 2025 @ 12:20:48 #104
176471 oh-oh
pi_217115936
Ik voelde me prima, tot mijn ogen kut gingen doen, en dat wordt nu ook niet beter, dus tja.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_217116349
quote:
10s.gif Op donderdag 20 maart 2025 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik voelde me prima, tot mijn ogen kut gingen doen, en dat wordt nu ook niet beter, dus tja.
:{
Fake it till you make it...
pi_217116632
De aannemer is zelf ook een stuk vrolijker vandaag, die was helemaal klaar met het slopen en oplossen geloof ik.
Ze vonden vanochtend nog een oude waterleiding in de fundering die nogal lekte....echt bizar. Dat ding leidde nergens heen. De loodgieter was er vanochtend even dus die heeft dat ook meteen opgelost.

De oude paneeldeur hangt in het nieuwe wc kozijn O+ Zo blij met die keuze.

Ze gaven aan dinsdag af te ronden *O* dan is het alleen nog stuc drogen en na een week wordt dan de electra en water afgemonteerd inclusief noodkeuken. Toptiming want de kinderen hebben woensdag studiedag, dus dan ga ik lekker met ze op pad.

Het zijn sowieso allemaal topmannen, van die grote, kale kerels, die de hele dag buffelen. Het eindresultaat moeten we nog zien, maar ik zou ze totnogtoe aan iedereen aanraden.
Ze denken ook continue in oplossingen, dat is wel nodig bij ons huis O-)
pi_217116637
Het is wel echt enorm, super klote oh oh, ik zou dan ook liever 20 kilo zwaarder zijn.
  donderdag 20 maart 2025 @ 13:38:02 #108
176471 oh-oh
pi_217116724
Ooooh ik zou het allemaal niet jinxen @exode, hopelijk blijft het zo goed gaan!
( Groucho Marx )
pi_217116761
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 13:38 schreef oh-oh het volgende:
Ooooh ik zou het allemaal niet jinxen @:exode, hopelijk blijft het zo goed gaan!
Ja precies, kattenluik ligt er, is betaald, opakat wordt nu ook onrustig en wil naar buiten. Via de voordeur mag ie van mij, achter is het een puinzooi dus dat kan echt niet. Maar de voordeur wil ie niet.

Beest heeft niet het eeuwige leven dus het is een kattenluik die makkelijk dichtgezet kan worden.
  donderdag 20 maart 2025 @ 13:44:40 #110
319308 Tink89
To live is to dance
pi_217116793
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 11:34 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Het enige wat ik wil is Indisch en Chinees eten, maar dat mag ik nooit meer, daar zal ik nooit aan wennen!
Oprechte vraag, want ik heb hier weinig kennis van: met een insulinepomp oid ook niet?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 20 maart 2025 @ 13:47:55 #111
176471 oh-oh
pi_217116827
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 13:44 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Oprechte vraag, want ik heb hier weinig kennis van: met een insulinepomp oid ook niet?
Dat is als je diabetes 1 hebt, of nog veel erger 2 hebt, als je mag spuiten dan kun je bijspuiten en dan kun je veel meer eten, maar evengoed moet je dan wel koolhydraten vermijden om pieken te voorkomen.
Maar ik spuit gelukkig niet.
Maar ik ken wel mensen die diabeet zijn en gewoon taart en friet eten en denken jowwww ik prik wel even wat extra.
( Groucho Marx )
pi_217117115
Insuline kun je idd zelf regelen adh van wat je eet. Tis een kloteziekte.

Nou, ik heb een beugelbekkie in huis. En die vroeg net of ie wél uit mag met gamen. Uh, nee :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_217118394
Druk dagje in de bouwput, de aannemer is net weg, nu lopen er 2 loodgieters rond en om 7 uur komt de electricien de electra afmaken.
Morgen maken ze het gipsen af, dan is alles dicht *O* En ze moeten een nieuwe koof voor de afzuigkap maken en een stuk draagbalk herstellen.

Maandag en dinsdag wordt er gestuct en wordt ondertussen de buitenboel voorzien van red cedar hout. En dan zwaai ik dinsdag al die mannen uit. Anderhalve week later wordt er afgemonteerd en daarna mogen wij aan de slag met de verfkwasten.

:D

Hopelijk gaat de nieuwe vloer er voor 17 april in want dan wordt de keuken bezorgd. En dan 22 april de keuken erin. *)
pi_217118960
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 17:41 schreef Schanu het volgende:
wij waren in de Iepenhof in Delft O+
Ik vind het daar altijd heel rustig en fijn. Mooi van die reiger!
pi_217118973
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 17:07 schreef Amsel het volgende:

[..]
Ik vind het daar altijd heel rustig en fijn. Mooi van die reiger!
Ik vind het een "mooi" uitvaartcentrum. Straalt echt rust uit.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_217126092
Meneer werd wakker en zn beugel was kwijt :')
Weekend even afwachten en anders bel ik maandag de ortho wel. Of toch ducttape >:)
If they say
  vrijdag 21 maart 2025 @ 09:02:11 #117
176471 oh-oh
pi_217127012
Die kan niet weg zijn toch? Laat hem maar goed zoeken.
( Groucho Marx )
pi_217127035
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 07:37 schreef Mushanga71 het volgende:
Weekend even afwachten en anders bel ik maandag de ortho wel. Of toch ducttape >:)
Vast ergens in/naast/onder zijn bed
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_217127041
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 07:37 schreef Mushanga71 het volgende:
Hier was dat ook gezegd. Dat de mondspieren nog moeten wennen aan een blokbeugel. En dat je die de eerste tijd best ‘s nachts een paar keer kwijt zal zijn. Dat hoort bij de opbouw. Na een week of zo ging dat hier een stuk beter.

Edit: oh je bedoelt echt kwijt-kwijt. Maar kan nooit ver zijn toch?
  vrijdag 21 maart 2025 @ 09:25:53 #120
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_217127227
Die moet toch ergens zijn? Inslikken gaat ook lastig 😅
pi_217127244
Nee, niet kwijt kwijt ;) maar hij had um niet meer in. Lag ergens tussen de lakens. Dus veel helpt het dan niet.
Ik weet niet meer hoe het bij mij vroeger was. Is het normaal dat ie uitvliegt? Hij zit volgens meneer te los. Hij moet um klikken aan de bovenkant maar hij klikt niet?
En wennen is het zeker, hij moet zn onderkaak ook ver naar voren doen dus spiertechnisch zit dat allemaal ook nog niet zoals het moet.
Hij heeft um wel in naar school nu.

Whaha, inslikken @Kyara :D Bij hem weet je het maar nooit :+
If they say
pi_217127294
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 09:26 schreef Mushanga71 het volgende:
Nee, niet kwijt kwijt ;) maar hij had um niet meer in. Lag ergens tussen de lakens. Dus veel helpt het dan niet.
Ik weet niet meer hoe het bij mij vroeger was. Is het normaal dat ie uitvliegt? Hij zit volgens meneer te los. Hij moet um klikken aan de bovenkant maar hij klikt niet?
En wennen is het zeker, hij moet zn onderkaak ook ver naar voren doen dus spiertechnisch zit dat allemaal ook nog niet zoals het moet.
Hij heeft um wel in naar school nu.

Whaha, inslikken @:Kyara :D Bij hem weet je het maar nooit :+
Hij hoort ook los in je mond te zitten :Y Hij went er vanzelf aan, die van mijn zoon viel 's nachts ook uit maar uiteindelijk was z'n mond er aan gewend ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_217127440
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 09:33 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Hij hoort ook los in je mond te zitten :Y Hij went er vanzelf aan, die van mijn zoon viel 's nachts ook uit maar uiteindelijk was z'n mond er aan gewend ;)
Dat idee had ik ook idd maar meneer deed daar heel moeilijk over. Neemt dan niet van mij aan dat het normaal is en zoekt problemen die er niet zijn :')
Dan wacht ik het nog wel even af. Als het aan hem had gelegen, had ik vandaag de ortho al gebeld.
Dus, dank voor je info :)
If they say
pi_217127513
Ik sta al 15 minuten in de wacht bij de ortho. Ik denk dat ze pauze hebben en gewoon niet opnemen. Er vervelend want op een andere manier kun je geen contact krijgen. Ze zijn vanaf 08:00 open maar als je om 08:00 belt krijg je ook niemand aan te lijn met een beetje geluk pas om 08:20. Het is niet dat ze geen geld verdienen.
pi_217127543
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 11:34 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Ik weet niet of je het al eens eerder hebt uitgelegd, maar waarom nooit meer? Is insuline geen optie voor jou? Uiteraard is dat anders dan eerst en blijft het bij af en toe, maar dat zou het wel dragelijker maken, kan ik me zo voorstellen. Oh zie nu je antwoord iets eerder :*. Welk type heb jij dan?
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')