abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217102854
@exode, dat hoorde ik ook steeds hier. Dat dingen raar aangesloten zaten.
Spotjes met speakerdraad, er kwam uit een stopcontact ook nog speakerdraad waar we geen idee van hebben waar het vandaan komt, maar dat hebben ze afgeknipt, want niet veilig.
En er zat nog een ander draad in een ander stopcontact waar de ook de herkomst niet van hebben kunnen traceren, dat hebben ze ook afgeknipt want ook dat draad was niet veilig.
Het is maar goed dat ik dat niet heb geweten de afgelopen jaren, want ik had geen oog meer dichtgedaan (ik ben echt een schijterd wat dat betreft).
Fake it till you make it...
  woensdag 19 maart 2025 @ 12:27:03 #77
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_217104405
quote:
Het was wel die regio , heel bijzonder!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_217105740
quote:
Over vrijwilligerswerk gesproken, ik heb op die begraafplaats jarenlang erewacht gestaan op 4 mei rond 20:00 uur. En na afloop kregen we dan altijd jodenkoeken :')

Ontopic: Wij hebben last van natte deurmatten wegens condens vanuit de kruipruimte. Vorige week over gebeld, dit weekend een offerte voor daar o.a. isoleren ontvangen, gisteren getekend en maandag komen ze het gelijk al fixen omdat er iets uitgevallen was. Bedrijf krijgt veel positieve recensies, dus ben positief verrast over dit tempo! De vernieuwing van de dakopbouwplaten laat al 4 maanden op zich wachten, en heeft nog geen concrete datum.
pi_217105841
FF, pas je wel dat je de kruipruimte niet luchtdicht maakt. Wij hebben onze kruipruimte ook laten isoleren en we kregen het dringende advies om wel ventilatie naar buiten te houden. Want dat vocht moet wel weg kunnen....

Maar goed, je zegt oa dus het is vast een onderdeel van de oplossing :)

Nou, de electricien komt morgenavond ook nog. Aangezien dus echt alles opnieuw getrokken moet worden en de gekke bewoonsters van dit huis veul spotjes willen en alle lichtschakelaars en stopcontacten op andere plekken willen, duurt het wat langer allemaal.

Ik ben zo blij dat we een flinke financiele buffer hebben overgehouden voor deze verbouwing. Dat scheelt een hoop stress nu.
pi_217105862
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 15:15 schreef exode het volgende:
FF, pas je wel dat je de kruipruimte niet luchtdicht maakt. Wij hebben onze kruipruimte ook laten isoleren en we kregen het dringende advies om wel ventilatie naar buiten te houden. Want dat vocht moet wel weg kunnen....

Maar goed, je zegt oa dus het is vast een onderdeel van de oplossing :)

Nou, de electricien komt morgenavond ook nog. Aangezien dus echt alles opnieuw getrokken moet worden en de gekke bewoonsters van dit huis veul spotjes willen en alle lichtschakelaars en stopcontacten op andere plekken willen, duurt het wat langer allemaal.

Ik ben zo blij dat we een flinke financiele buffer hebben overgehouden voor deze verbouwing. Dat scheelt een hoop stress nu.
Ja, ventilatieroosters waren gewoon prima, die hebben ze vorige week ook gecontroleerd. Geen idee dus waardoor het komt (dit is de eerste keer in de 8 jaar dat we hier wonen), maar het staat als aandachtspunt genoemd in de offerte, dat ze ook de roosters schoonmaken.
pi_217105879
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 15:17 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Ja, ventilatieroosters waren gewoon prima, die hebben ze vorige week ook gecontroleerd. Geen idee dus waardoor het komt (dit is de eerste keer in de 8 jaar dat we hier wonen), maar het staat als aandachtspunt genoemd in de offerte, dat ze ook de roosters schoonmaken.
Bij ons was het grootste deel van het vocht en de muffe geur meteen weg toen we folie op de bodem lieten leggen.
pi_217107741
quote:
Prachtig dit! Helaas was het Kareltje niet, wij waren in de Iepenhof in Delft O+
pi_217109423
Ik had vandaag mijn 2e Pilates sessie.
Call me Katrijn. :') Ik ben echt een houten hark.
Valt niet mee en het voelt nu vooral alsof ik geen dag meer had moeten uitstellen. :D
Ik ben 39 maar mijn lichaam zegt 50, I guess.
pi_217109698
Ik ging gisteren ook naar pilates. Moest jij ook veel oefeningen met een bal doen?
pi_217109771
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 19:58 schreef F_r het volgende:
Ik ging gisteren ook naar pilates. Moest jij ook veel oefeningen met een bal doen?
Nee, zover zijn we nog niet. :P De groep is net vorige week gestart dus de meeste zijn newbs. We beginnen bij de basis en later gaan we andere attributen gebruiken. :)
Doe je ook weleens Pilates thuis?
pi_217110868
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2025 20:03 schreef vencodark het volgende:

[..]
Nee, zover zijn we nog niet. :P De groep is net vorige week gestart dus de meeste zijn newbs. We beginnen bij de basis en later gaan we andere attributen gebruiken. :)
Doe je ook weleens Pilates thuis?
Nee, ik vind het ook niet zo leuk alleen de les die ik in de avond volgde is eraf. X-core en clubpower kan ik niet met mijn schouder deze lessen zijn er ook in de avond. En spinning vind ik niks. Ik heb nooit een les gevolgd maar het lijkt mij niks. Dan blijft er niet veel over.
  donderdag 20 maart 2025 @ 07:22:19 #87
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217112491
Ik sport niet, en het laatste wat ik zou doen is mezelf slepen naar lessen die ik niet leuk vind.
pi_217113272
Opakat lijkt wat op te leven, hij is allerter, actiever, liep net zelfs een rondje buiten en heeft honger. Hij heeft nu ook eindelijk ontdekt dat hij naar buiten kan kijken als hij op de rand van de bank gaat zitten. Dus hij zit nu naar de musjes in de voortuin te kijken met zwiepende staart.

Overigens zie ik wel dat hij echt nog wel moeilijker ademt, dus ik heb niet de illusie dat hij ineens rond gaat rennen en toch snel gezond is. Maar ik gun hem (en de kinderen) een stuk betere dagen dan de afgelopen dagen.
  donderdag 20 maart 2025 @ 09:05:25 #89
319308 Tink89
To live is to dance
pi_217113481
Ik sta gezellig langs de kant van de weg met een auto met een lege tank. Hoe dat komt, is een lang verhaal, maar het zou helpen als ik wat meer zou slapen…

De 4-jarige ging wel plezier voor de tweede echte dag naar school vandaag. Hij vindt het leuk. Wat een opluchting.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_217113603
Juul wilde vanochtend echt niet uit bed en al helemaal niet naar school. Tot ze om 8 uur gingen frezen, toen wilde ze heel snel naar school _O- Wat een teringherrie is dat toch.

Vandaag gaan ze beginnen met de gipsplaten *O* Het wordt weer een huis.
pi_217113716
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 09:05 schreef Tink89 het volgende:
Ik sta gezellig langs de kant van de weg met een auto met een lege tank. Hoe dat komt, is een lang verhaal, maar het zou helpen als ik wat meer zou slapen…

De 4-jarige ging wel plezier voor de tweede echte dag naar school vandaag. Hij vindt het leuk. Wat een opluchting.
Je staat toch even niks te doen dus vertel… :+
Vervelend natuurlijk voor je. :)
  donderdag 20 maart 2025 @ 09:52:19 #92
176471 oh-oh
pi_217113883
Opahond heeft level 17 aangetikt vandaag *O*
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 20 maart 2025 @ 10:26:14 #93
176471 oh-oh
pi_217114192
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2025 07:22 schreef amaranta het volgende:
Ik sport niet, en het laatste wat ik zou doen is mezelf slepen naar lessen die ik niet leuk vind.
Amen to that!
Waarom zou je?
Er is vast wel iets te bedenken wat je wel leuk vindt.
Ik wandel alleen maar, en dat vind ik prima.
Schrok van de weegschaal vandaag, -20.
( Groucho Marx )
pi_217114236
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 10:26 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Amen to that!
Waarom zou je?
Damn! Dat is veel. :o
pi_217114479
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 09:52 schreef oh-oh het volgende:
Opahond heeft level 17 aangetikt vandaag *O*
Supermooi level *O*

Vandaag gaat het supersonische, geisoleerde kattenluik erin. Verloofde twijfelde, maar ik ga het toch niet jinxen?! En anders past er ook een puppy doorheen 8-)
  donderdag 20 maart 2025 @ 10:53:24 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_217114515
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 10:26 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Amen to that!
Waarom zou je?
Nice! :Y Of niet?
Het is mijn volgende tussendoel. :+
  donderdag 20 maart 2025 @ 10:58:20 #97
176471 oh-oh
pi_217114609
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2025 10:53 schreef BE het volgende:

[..]
Nice! :Y Of niet?
Het is mijn volgende tussendoel. :+
IK EET LIEVER RIJST!
( Groucho Marx )
  donderdag 20 maart 2025 @ 10:59:57 #98
176471 oh-oh
pi_217114645
Vriendin van me doet ook keto, vrijwillig, en maar zeiken en zeuren en dan drie dagen friet eten en bier tanken met carnaval, tja, ik heb die optie niet, je kan het niet vergelijken met een vrijwillig gekozen dieet helaas.
( Groucho Marx )
  donderdag 20 maart 2025 @ 11:14:59 #99
319308 Tink89
To live is to dance
pi_217114940
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2025 09:32 schreef vencodark het volgende:

[..]
Je staat toch even niks te doen dus vertel… :+
Vervelend natuurlijk voor je. :)
Oke, in een notendop (want inmiddels ben ik op kantoor):

We hadden zaterdag een bruiloft. Toen gingen we met de auto. Toen we weer thuis op de oprit stonden, knipperde het lampje (dan heb je normaal gezien nog zo'n 40 km). Ik heb maandag de auto nog even gebruikt voor een ritje binnen het dorp, maar verder niet.

Vanochtend mijn man: kut, de motor start niet. Ik ga met de auto...dwz: de andere auto waar wél benzine in zat. Prima, tank ik op weg naar kantoor even de bijna-lege auto. Dat is op een km of 5 van huis. Dus: kinderen naar school, ik naar de pomp. Zonder telefoon... want ik had wel m'n werktelefoon bij me, maar niet m'n privételefoon. Dan is er maar één oplossing: terug naar huis. De pomp is onbemand, dus even tanken en iets achterlaten met de belofte terug te komen, ging niet. Ik ben naar huis gereden, heb er niet aan gedacht een jerrycan mee te pakken en terug naar de pomp. Een km voor de pomp was ik leeg. Met een jerrycan had ik dat prima zelf kunnen oplossen. Nu dus niet. Dus belde ik een vriendin die - geluk bij een ongeluk - sinds kort werkloos is en die heeft de jerrycan onder onze carport vandaan geplukt en is me komen halen. We zijn gaan tanken, hebben die 5 liter in de auto gemikt en ik kon weer door.

Damage: een deuk in mijn ego, tijdverlies van een klein uurtje, een huilbui...en verder niks ^O^

Stupide, I know. Maar als mijn zoon me niet drie keer per nacht zou wakker maken omdat hij moet plassen / me mist/het koud heeft/een boterham wil en ik dus niet elke nacht een paar uur in de stoel op zijn kamer hoefde te zitten tot hij slaapt...was me dit vast niet gebeurd.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 20 maart 2025 @ 11:30:44 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_217115135
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 10:58 schreef oh-oh het volgende:

[..]
IK EET LIEVER RIJST!
:D Ja ok... als je er zo tegenaan kijkt... -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: