Ik ga er niet vanuitquote:Op zondag 16 maart 2025 19:47 schreef Puzzie het volgende:
Maar we kunnen er nu dus wel vanuit gaan dat Jordy bij alles door de kijkers gaat worden gekozen als er iets te stemmen valt . Jammer
Beidequote:Op zondag 16 maart 2025 19:47 schreef humpty het volgende:
Gewoon een vraag heb weinig kunnen zien ivm schaatsen kijken
maar de sfeer lijkt veel beter nu.... komt dit doordat Axel weg is
of omdat ze in teams zijn in
gedeeld?
Oke dankjewelquote:Op zondag 16 maart 2025 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beide
Teams en Axel weg
Maar had bijvoorbeeld een Jordy vertrokken
Dan had je ook dit effect gehad
Hier was geen stemming over geweest. Dus niets met kijkers te maken.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:47 schreef Puzzie het volgende:
Maar we kunnen er nu dus wel vanuit gaan dat Jordy bij alles door de kijkers gaat worden gekozen als er op iets te stemmen valt . Jammer
Ehh, Axel weg scheelt wel qua dynamiek.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:47 schreef humpty het volgende:
Gewoon een vraag heb weinig kunnen zien ivm schaatsen kijken
maar de sfeer lijkt veel beter nu.... komt dit doordat Axel weg is
of omdat ze in teams zijn in
gedeeld?
ik zit nog steeds te wachten tot ze klaar zijn, dan kan ik ook etenquote:Op zondag 16 maart 2025 19:49 schreef Ireth het volgende:
Mijn god, hun waren al bezig met die sushi maken toen ik aan de Surinaamse kip begon...
Die heb ik inmiddels al half verteerd en hun eten nog niet
breng je even langsquote:Op zondag 16 maart 2025 19:49 schreef Ireth het volgende:
Mijn god, hun waren al bezig met die sushi maken toen ik aan de Surinaamse kip begon...
Die heb ik inmiddels al half verteerd en hun eten nog niet
Ik denk alleen wel dat jane en Axel dan niet bij elkaar hadden moeten zitten in een team..quote:Op zondag 16 maart 2025 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beide
Teams en Axel weg
Maar had bijvoorbeeld een Jordy vertrokken
Dan had je ook dit effect gehad
We weten toch helemaal niet zeker of Jordy die sm tijdens de silent disco krijgt?quote:Op zondag 16 maart 2025 19:40 schreef chufi het volgende:
Maar idd wel degene me 2 pins en eerdere sSM nog een SM te gunnen ... Is ons weer wat gevraagd waar we weer niets van weten ?
Was niet door de kijkers gekozen (we mochten wel stemmen voor Silent Disco, dat komt nog).quote:Op zondag 16 maart 2025 19:47 schreef Puzzie het volgende:
Maar we kunnen er nu dus wel vanuit gaan dat Jordy bij alles door de kijkers gaat worden gekozen als er op iets te stemmen valt . Jammer
Nee alles uit elkaar maakt het 1 groepquote:Op zondag 16 maart 2025 19:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk alleen wel dat jane en Axel dan niet bij elkaar hadden moeten zitten in een team..
Ah, SM hing samen net HF-ticket
Kijkers stemmen, acht de kans zeer groot...quote:Op zondag 16 maart 2025 19:51 schreef Ynti het volgende:
[..]
We weten toch helemaal niet zeker of Jordy die sm tijdens de silent disco krijgt?
Of heb ik dat nou ook al weer gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
quote:Op zondag 16 maart 2025 19:52 schreef Droopie het volgende:
Het is maar net welke keuken je kijkt of ze het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wassen of nietThinking is difficult, that’s why most people judge
oh ja ik zie dat Sharice mee zingt in de keukenquote:
nu kan de rest van de week gevuld worden met andere mensen. jordy zijn klus zit er weer op deze weekquote:Op zondag 16 maart 2025 19:52 schreef Willewa het volgende:
BB zei dus tegen Jordy ‘jij hebt een ticket naar de halve finale gehad, maar wat je nog niet wist is dat daar ook een secret mission bij hoort’.
Wat een onzin. ‘Hier aub Jordy, een vrijstelling en oh ja laten we daar nog even Decision Maker bij op gooien en ohja ook nog een secret mission’.
Dat moeten we nog maar zien haha.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nu kan de rest van de week gevuld worden met andere mensen. jordy zijn klus zit er weer op deze week
ikke ookquote:Op zondag 16 maart 2025 19:55 schreef Ireth het volgende:
Half Nederland loopt weg met dat nummer van Claudia de B, ik vind het een zeiknummer...
Ik word er altijd wat van. Was favo lied van mijn zus die ze altijd luisterde toen ze heel ziek werdquote:Op zondag 16 maart 2025 19:55 schreef Ireth het volgende:
Half Nederland loopt weg met dat nummer van Claudia de B, ik vind het een zeiknummer...
daarvoor bijna 4 uur in de keuken gestaanquote:Op zondag 16 maart 2025 19:56 schreef Hznootje het volgende:
Pfff wat een werk die sushi maken, en het is straks in 10 minuten op en dan hebben ze nog honger
quote:Op zondag 16 maart 2025 19:55 schreef Ireth het volgende:
Ik ben er niet zo zeker van.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kijkers stemmen, acht de kans zeer groot...
quote:Op zondag 16 maart 2025 19:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik word er altijd wat van. Was favo lied van mijn zus die ze altijd luisterde toen ze heel ziek werd
ja nou!quote:Op zondag 16 maart 2025 19:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Krijg je door al die gefoelige nrs ook
dacht dat je een grapje maakte, excuse moiquote:Op zondag 16 maart 2025 19:56 schreef Willewa het volgende:
[..]
Huh, waarmee begon ik? Aan iemand vragen hoe laat Niels live ging met Axel? Whut?
Ik ook niet, voor matti gedaanquote:Op zondag 16 maart 2025 19:58 schreef Ynti het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo zeker van.
Ik ben wel fan van Jordy, maar ik heb niet voor hem gestemd.
leuk die sad songsquote:
Dit vind ik wel zielig inderdaadquote:Op zondag 16 maart 2025 19:58 schreef Koos1958 het volgende:
Pootje huilen en niemand heeft het in de gaten
nee ik ook niet had Sharicequote:Op zondag 16 maart 2025 19:58 schreef Ynti het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo zeker van.
Ik ben wel fan van Jordy, maar ik heb niet voor hem gestemd.
Matti dacht ikquote:Op zondag 16 maart 2025 19:59 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij bedoelde *geenideemeerwie* deze van luna. Erg mooi maar confronterend..
Bekijk deze YouTube-video
Pootje janken??
Ook niet gek als ie zelf ff weg gaatquote:Op zondag 16 maart 2025 19:58 schreef Koos1958 het volgende:
Pootje huilen en niemand heeft het in de gaten
Heeft zijn dochter en vrouw gehoord vandaagquote:
Ah oke. Begrijpelijk.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft zijn dochter en vrouw gehoord vandaag
Heeft de hele middag alles weg lopen slikken
tegenwoordig allemaal zangeressen die ik niet kenquote:Op zondag 16 maart 2025 19:59 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij bedoelde *geenideemeerwie* deze van luna. Erg mooi maar confronterend..
Bekijk deze YouTube-video
Pootje janken??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |