quote:Op zondag 16 maart 2025 19:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik word er altijd wat van. Was favo lied van mijn zus die ze altijd luisterde toen ze heel ziek werd
ja nou!quote:Op zondag 16 maart 2025 19:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Krijg je door al die gefoelige nrs ook
dacht dat je een grapje maakte, excuse moiquote:Op zondag 16 maart 2025 19:56 schreef Willewa het volgende:
[..]
Huh, waarmee begon ik? Aan iemand vragen hoe laat Niels live ging met Axel? Whut?
Ik ook niet, voor matti gedaanquote:Op zondag 16 maart 2025 19:58 schreef Ynti het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo zeker van.
Ik ben wel fan van Jordy, maar ik heb niet voor hem gestemd.
leuk die sad songsquote:
Dit vind ik wel zielig inderdaadquote:Op zondag 16 maart 2025 19:58 schreef Koos1958 het volgende:
Pootje huilen en niemand heeft het in de gaten
nee ik ook niet had Sharicequote:Op zondag 16 maart 2025 19:58 schreef Ynti het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo zeker van.
Ik ben wel fan van Jordy, maar ik heb niet voor hem gestemd.
Matti dacht ikquote:Op zondag 16 maart 2025 19:59 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij bedoelde *geenideemeerwie* deze van luna. Erg mooi maar confronterend..
Bekijk deze YouTube-video
Pootje janken??
Ook niet gek als ie zelf ff weg gaatquote:Op zondag 16 maart 2025 19:58 schreef Koos1958 het volgende:
Pootje huilen en niemand heeft het in de gaten
Heeft zijn dochter en vrouw gehoord vandaagquote:
Ah oke. Begrijpelijk.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft zijn dochter en vrouw gehoord vandaag
Heeft de hele middag alles weg lopen slikken
tegenwoordig allemaal zangeressen die ik niet kenquote:Op zondag 16 maart 2025 19:59 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij bedoelde *geenideemeerwie* deze van luna. Erg mooi maar confronterend..
Bekijk deze YouTube-video
Pootje janken??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |