SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Scheelt de moderators hier toch weer werk. Of juist niet.quote:Ukraine and the EU are taking steps to deepen cooperation in cybersecurity as Russian hybrid attacks aiming to undermine support for Kyiv and flame tensions across the continent continue to rise.
https://bsky.app/profile/kyivindependent.com/post/3lkj2iej6vc2b
quote:Op zondag 16 maart 2025 16:38 schreef Straatcommando. het volgende:
@:achja yikes man, je wordt vergeleken met de chairforce.
Ik denk dat Nederland ook wat troepen moet sturen. We hebben nog een appeltje met de Russen te schillen.quote:⚡️UK proposes Western peacekeeping mission of 10,000 troops in Ukraine.
The proposed contingent would include around 10,000 troops, mostly provided by the U.K. and France, U.K. military sources told the Sunday Times. Thirty-five countries would offer weapons, logistics, and intelligence support.
https://bsky.app/profile/kyivindependent.com/post/3lkj77x6kus2r
Ware het niet dat de PVV nogal pro-Russisch is…quote:Op zondag 16 maart 2025 18:59 schreef Ulx het volgende:
Iets uitgebreider artikel over het tripwire force voorstel. Boots on the ground and planes in the sky.
[..]
Ik denk dat Nederland ook wat troepen moet sturen. We hebben nog een appeltje met de Russen te schillen.
Hun probleem. Mogen ze het kabinet laten klappen.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:00 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ware het niet dat de PVV nogal pro-Russisch is…
Inhoudelijk mee eens hoor. Maar aangezien Schoof daar in de praktijk gewoon namens de PVV zit, is dat toch wat ingewikkeld.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hun probleem. Mogen ze het kabinet laten klappen.
Namens het kabinet, en die is opgebouwd uit een coalitie van meerdere partijen.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:09 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Inhoudelijk mee eens hoor. Maar aangezien Schoof daar in de praktijk gewoon namens de PVV zit, is dat toch wat ingewikkeld.
Kut Russen.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:22 schreef Ulx het volgende:
Die Alkmaarders schopten zelf constant elke speler van Ajax omver en dan gaan zeiken over een tweede gele kaart.
Is er nog iemand die die wandelende wodkafles serieus neemt?quote:Op zondag 16 maart 2025 19:23 schreef Ulx het volgende:
Medvedev jengelt alweer over oorlog met NAVO.
Men neemt het ter kennisgeving aan. Doet hij het te veel of te vaak of is men zijn gezwets zat gaan Frankrijk en Polen heel opzichtig met elkaar praten. Als subtiele hint.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Is er nog iemand die die wandelende wodkafles serieus neemt?
Ja, ongelooflijk. Zeker omdat de bijenstand al jaren achter elkaar terugloopt.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:22 schreef Ulx het volgende:
Die Alkmaarders schopten zelf constant elke speler van Ajax omver en dan gaan zeiken over een tweede gele kaart.
Russen werden steevast geweigerd in alle guilds waar ik ooit in heb gezeten als er 1 zich aanmelden, dat volk zorgde alleen maar voor problemen.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:37 schreef -Deluzion- het volgende:
Russen zijn echt een apart volk. Ik heb jarenlang, meer dan tien jaar World of Warcraft gespeeld en daar zaten ook Russen bij. Die waren altijd uit op oorlog. Compleet meedogenloos slachtten ze ons af omdat zij het spel bloedserieus nemen en dat doen ze trouwens nog steeds en dat 24/7.
Kijk maar eens op de officiële forums: Europeanen zeuren daar constant dat de Russen eruit moeten worden gegooid. Die Europeanen hebben totaal geen zin om te vechten. Het enige wat ze willen is zo snel mogelijk hun honor punten binnenharken, of ze nu winnen of verliezen. Alles draait om efficiëntie. Maar de Russen? Die genieten er echt van om de Europeanen volledig in de pan te hakken.
Telefoongesprek binnen een week.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:02 schreef Discombobulate het volgende:
Deze week dus weer gesprek tussen Putter en Tromp, maar ik kan nergens vinden of dit in het echt is of gewoon via de telefoon.
Wat voor appeltje bedoel je.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:59 schreef Ulx het volgende:
Iets uitgebreider artikel over het tripwire force voorstel. Boots on the ground and planes in the sky.
[..]
Ik denk dat Nederland ook wat troepen moet sturen. We hebben nog een appeltje met de Russen te schillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |