Stop hiermeequote:Op zondag 16 maart 2025 17:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe noem je een persoon die naast je woont en lesgeeft op school?
Een Buurmeester.
sowquote:Op zondag 16 maart 2025 17:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier, in bloot bovenlichaam links…
[ afbeelding ]
Blijkbaar is de wedstrijd echt heel slechtquote:Op zondag 16 maart 2025 17:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe noem je een persoon die naast je woont en lesgeeft op school?
Een Buurmeester.
die vuurwerk show was ook gewoon toegelaten, vergis je niet hoeveel macht de harde kern heeftquote:Op zondag 16 maart 2025 17:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
sow
die zal je maar een paar klappen verkopen
snap wel dat die ongestoord zijn gang kan blijven gaan hahaha
zelfs het 020 bestuur zal waarschijnlijk niet tegen hem durven op te treden
Had je toen ook al zo’n slecht gevoel voor de Nederlandse taal?quote:Op zondag 16 maart 2025 17:26 schreef Wotte het volgende:
Je zou je als geboren Amsterdammer toch doodschamen om in Alkmaar te moeten voetballen. In mijn tijd dreigde die ouwe heer altijd dat ik naar mijn tante in Alkmaar moest als ik me brutale muil niet snel hield.
Beetje platvloerse invloeden door laten klinken.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Had je toen ook al zo’n slecht gevoel voor de Nederlandse taal?
Dodelijk saai, AZ de bovenliggende partij en 1-0quote:
Mooi.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:30 schreef GGMM het volgende:
Weer in het nadeel van Ajax gefloten en de 1-0 onthouden
quote:Op zondag 16 maart 2025 17:30 schreef GGMM het volgende:
Weer in het nadeel van Ajax gefloten en de 1-0 onthouden
Als je uit Mestreech komt ben je voor MVVquote:Op zondag 16 maart 2025 17:31 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ik begrijp niet waarom hij geen voordeel gaf. Dit was een levensgrote kans..
@Caland benne ge ook voor NEC ofwa? Geen idee wat jullie accent is.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:32 schreef ISVV het volgende:
[..]
Als je uit Mestreech komt ben je voor MVV
Een beetje Brabants maar dan nog lelijker.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
@:Caland benne ge ook voor NEC ofwa? Geen idee wat jullie accent is.
Schalke 04quote:Op zondag 16 maart 2025 17:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
@:Caland benne ge ook voor NEC ofwa? Geen idee wat jullie accent is.
Zat aardig in de buurt.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Een beetje Brabants maar dan nog lelijker.
En dat doet die voor de lol?quote:Op zondag 16 maart 2025 17:38 schreef klaasweetalles het volgende:
commentator heeft nog niet opgemerkt dat broebby dit seizoen al 50000 keer naar de grond is gegaan
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Wel genieten hoe klaas altijd de naam van Brobbey anders fout speltquote:
Niet gekliktquote:Op zondag 16 maart 2025 17:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Italiaanse maffia op de bank van de 020
het blijft een criminele organisatie
VBL / 020 is een criminele organisatie
Hier schijnt een lekker zonnetjequote:Op zondag 16 maart 2025 17:43 schreef RipCity het volgende:
Kan niet echt beslissen wie van de twee nou de slechtste is van de twee. ZEER matig weer .
Kijk @Red_85quote:
Bijna obsessief zou me niks verbazen dat zijn vrouw in haar hot wife era zitquote:Op zondag 16 maart 2025 17:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wel genieten hoe klaas altijd de naam van Brobbey anders fout spelt
Met de gunfactor doel je op het feit dat dit soort gasten doorgaans een pipa op zak hebben?quote:Op zondag 16 maart 2025 17:45 schreef bbuddybb het volgende:
Brobbey heeft de gunfactor, maar wat er gaat toch veel mis bij die jongen.
Wat is dit weer voor Calimeroactquote:Op zondag 16 maart 2025 17:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Zeist steekt de koppen in de rust bij elkaar. Dit kan natuurlijk niet.
Ik zou hem alleen vertrouwen met losse floddersquote:Op zondag 16 maart 2025 17:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Met de gunfactor doel je op het feit dat dit soort gasten doorgaans een pipa op zak hebben?
Gunfactor onder fans met hetzelfde IQ ofzo? Een van de slechtste eredivisie spitsen. Kan oprecht beter gaan rugby'en. Ligt die ook hele tijd op de grond.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:45 schreef bbuddybb het volgende:
Brobbey heeft de gunfactor, maar wat er gaat toch veel mis bij die jongen.
Schiet toch niet met scherpquote:Op zondag 16 maart 2025 17:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Met de gunfactor doel je op het feit dat dit soort gasten doorgaans een pipa op zak hebben?
Je mot trots zijn op je roots maat.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ter illustratie
quote:Op zondag 16 maart 2025 17:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Sjakie ook.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:46 schreef De_Kraam het volgende:
Ajax matig, AZ matig, Higler matig.
En arme Lowie moet dit maar ondergaan.
5 minutenquote:Op zondag 16 maart 2025 17:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
moest jij niet gaan trainen
[ afbeelding ]
Jij zit zeker naar de BBC te kijken en dan heb ik het niet over de zender.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
moest jij niet gaan trainen
[ afbeelding ]
Wat is selectief met regels omgaan om even te laten zien dat jij de baas wil zijn dan?quote:Op zondag 16 maart 2025 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Kijk @:red_85
Bovenstaande user weet het woord marchanderen wél in de juiste context te plaatsen.
Het is godverdomme bijna zes uur we vreten hier geen chips meer.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:51 schreef 3rr0r het volgende:
@:KingRoland gaat voor ons de Croky Thai Curry uitproberen
Moet jij wetenquote:Op zondag 16 maart 2025 17:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is godverdomme bijna zes uur we vreten hier geen chips meer.
Daar kijk ik uit principe niet naar. @Wereldgozerquote:Op zondag 16 maart 2025 17:50 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jij zit zeker naar de BBC te kijken en dan heb ik het niet over de zender.
Dat is een van de voordelen van daadwerkelijk kleurenblind zijn dan zie je geen verschil.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:01 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Daar kijk ik uit principe niet naar. @:wereldgozer
quote:
Lol.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2025 18:08 schreef klaasweetalles het volgende:
AZ heeft heel de wedstrijd gewoon het initiatief
quote:
Dit is slecht nieuws voor jullie dombo’squote:Op zondag 16 maart 2025 18:12 schreef klaasweetalles het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ook oprecht het eerste goede wat die Buurmeester doet.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:12 schreef Adames het volgende:
Eerste kans van AZ en direct raak
Het zal ook niet
Ook al van Europa, het is niet te geloven.quote:
HOEZO?quote:Op zondag 16 maart 2025 18:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Dit is slecht nieuws voor jullie dombo’s
quote:Op zondag 16 maart 2025 18:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Dit is slecht nieuws voor jullie dombo’s
Nou ja chokequote:Op zondag 16 maart 2025 18:17 schreef Caland het volgende:
De klassieke choke van AZ is wederom aanstaande.
Dat was aan beide kanten het gevalquote:Op zondag 16 maart 2025 18:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Nou ja choke
Ze presteerden de hele wedstrijd al helemaal niks
omdat 020 bang is en laf voetbal speeltquote:Op zondag 16 maart 2025 18:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Maar waarom kan dit pas bij een 1-0 achterstand?
Dat vraag ik mij ook af. Ik heb tijde s de herhaling geen overtreding of vermeende overtreding gezien.quote:
Omdat je AZ niet volle bak de kans wil geven om je in de omschakeling te pakkenquote:Op zondag 16 maart 2025 18:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Maar waarom kan dit pas bij een 1-0 achterstand?
Dat uitgerekend na het nieuws deze week de kip zonder kop van Ajax scoortquote:
Het was van beide kanten niet om aan te gluren.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Nou nee
AZ letterlijk 1 afstandsschot wat naast zeilde, Ajax kreeg nog wel zijn kansjes
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 16 maart 2025 18:22 schreef klaasweetalles het volgende:
was een overtreding van hendersen
goal had afgekeurd moeten worden
Die joekelt zo de 2-1 binnenquote:Op zondag 16 maart 2025 18:23 schreef Karzai het volgende:
ik word schijtziek van dat geklungel van brobbey
Wanneer is de teen van Wout hersteld?quote:Op zondag 16 maart 2025 18:23 schreef Karzai het volgende:
ik word schijtziek van dat geklungel van brobbey
Die zou PSV moeten halen dacht ikquote:
Voor amusant open huis voetbal moet je inderdaad niet bij Ajax zijn neequote:Op zondag 16 maart 2025 18:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Het was van beide kanten niet om aan te gluren.
ze leven nog van successen in het verledenquote:
Dat doen ze al 20 jaar.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ze leven nog van successen in het verleden
Voetbalt wel lekker zo’n pyjama.quote:
Ik vind het vooral raar dat ze de keeper niet hebben meegenomen. Doe het goed of doe het nietquote:
Wij hebben in ieder geval nog succes om van te levenquote:Op zondag 16 maart 2025 18:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ze leven nog van successen in het verleden
Jij speelt ook bij ajax?quote:Op zondag 16 maart 2025 18:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wij hebben in ieder geval nog succes om van te leven
quote:Op zondag 16 maart 2025 18:27 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Nou nee....niet iedereen is jaloers kerel.
Ja dit was gewoon een vrij ongelukkig duel met totaal geen intentie om de ander aan te pakken. Maar je kunt 'm geven...quote:Op zondag 16 maart 2025 18:34 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Als hij eerder was had die andere rood want ging ook met gestrekt been erin
Het was geelquote:Op zondag 16 maart 2025 18:34 schreef klaasweetalles het volgende:
dit is geen rood
maar higgler moet 020 helpen
We kijken niet voor geel klaas.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:35 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom gaat hij niet kijken op zijn scherm
Reglementaire 3-0 nederlaag, facking kut AZ. Eraan met die kaasboeren.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:36 schreef Caland het volgende:
Van het veld aflopen
Het is geen kelderklasse jongons
Dit heeft AZ eerder gedaan in de Arenaquote:Op zondag 16 maart 2025 18:36 schreef Caland het volgende:
Van het veld aflopen
Het is geen kelderklasse jongons
Gaaei raakt de bal ook. Dit ter info.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:37 schreef Caland het volgende:
Ja, dit is inderdaad geen geel
Raakt gewoon de bal
Klopt, maar de VAR kan hier sowieso niets aan doen volgens mij. Gaat niet over tweede geel wel/niet, toch?quote:Op zondag 16 maart 2025 18:37 schreef Caland het volgende:
Ja, dit is inderdaad geen geel
Raakt gewoon de bal
Probleem op spoor bij Amsterdam nog niet opgelost, vrees voor ochtendspitsquote:
Nee hij zei alleen dat terugdraaien bij geel nooit kan. Hij kan er alsnog van overtuigd zijn dat geel juist was.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:38 schreef Max23 het volgende:
Higler geeft toe dat die fout zit dus maar hij kan t niet terugdraaien
Nadat Gaaei de bal raakte, raakte hij de speler dors. Net zoals die Penetra nadat hij de bal raakte Brobbey raakte.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze zijn nog zijn afgedrukte noppen in het scheenbeen aan het tellen.
Die was wel logischerquote:Op zondag 16 maart 2025 18:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit heeft AZ eerder gedaan in de Arena
Beugelsdijk en wanstaltig gedrag?quote:Op zondag 16 maart 2025 18:38 schreef Scorpie het volgende:
Die Goes is een soort Beugelsdijk met zijn wanstaltige gedrag, en dan zelfs nog dommer.
Log alsjeblieft uit.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nadat Gaaei de bal raakte, raakte hij de speler dors. Net zoals die Penetra nadat hij de bal raakte Brobbey raakte.
Eerst een supporter met een beperking neertrappen en dan boos zijn dat je rood krijgt, dat was nog veel erger!quote:
Daar is weer de "als Ajax fan" hoorquote:Op zondag 16 maart 2025 18:41 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Log alsjeblieft uit.
Als Ajax fan is dit nooit een tweede gele kaart
Ik geef alleen aan dat sec “hij raakte de bal” geen sluitende argumentatie is.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:41 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Log alsjeblieft uit.
Als Ajax fan is dit nooit een tweede gele kaart
Ik heb ooit een keer een pilletje gedeeld met Beugelsdijk op een festivalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |