Dat was aan beide kanten het gevalquote:Op zondag 16 maart 2025 18:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Nou ja choke
Ze presteerden de hele wedstrijd al helemaal niks
omdat 020 bang is en laf voetbal speeltquote:Op zondag 16 maart 2025 18:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Maar waarom kan dit pas bij een 1-0 achterstand?
Dat vraag ik mij ook af. Ik heb tijde s de herhaling geen overtreding of vermeende overtreding gezien.quote:
Omdat je AZ niet volle bak de kans wil geven om je in de omschakeling te pakkenquote:Op zondag 16 maart 2025 18:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Maar waarom kan dit pas bij een 1-0 achterstand?
Dat uitgerekend na het nieuws deze week de kip zonder kop van Ajax scoortquote:
Het was van beide kanten niet om aan te gluren.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Nou nee
AZ letterlijk 1 afstandsschot wat naast zeilde, Ajax kreeg nog wel zijn kansjes
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 16 maart 2025 18:22 schreef klaasweetalles het volgende:
was een overtreding van hendersen
goal had afgekeurd moeten worden
Die joekelt zo de 2-1 binnenquote:Op zondag 16 maart 2025 18:23 schreef Karzai het volgende:
ik word schijtziek van dat geklungel van brobbey
Wanneer is de teen van Wout hersteld?quote:Op zondag 16 maart 2025 18:23 schreef Karzai het volgende:
ik word schijtziek van dat geklungel van brobbey
Die zou PSV moeten halen dacht ikquote:
Voor amusant open huis voetbal moet je inderdaad niet bij Ajax zijn neequote:Op zondag 16 maart 2025 18:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Het was van beide kanten niet om aan te gluren.
ze leven nog van successen in het verledenquote:
Dat doen ze al 20 jaar.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ze leven nog van successen in het verleden
Voetbalt wel lekker zo’n pyjama.quote:
Ik vind het vooral raar dat ze de keeper niet hebben meegenomen. Doe het goed of doe het nietquote:
Wij hebben in ieder geval nog succes om van te levenquote:Op zondag 16 maart 2025 18:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ze leven nog van successen in het verleden
Jij speelt ook bij ajax?quote:Op zondag 16 maart 2025 18:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wij hebben in ieder geval nog succes om van te leven
quote:Op zondag 16 maart 2025 18:27 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Nou nee....niet iedereen is jaloers kerel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |