quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Wel genieten hoe klaas altijd de naam van Brobbey anders fout speltquote:
Niet gekliktquote:Op zondag 16 maart 2025 17:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Italiaanse maffia op de bank van de 020
het blijft een criminele organisatie
VBL / 020 is een criminele organisatie
Hier schijnt een lekker zonnetjequote:Op zondag 16 maart 2025 17:43 schreef RipCity het volgende:
Kan niet echt beslissen wie van de twee nou de slechtste is van de twee. ZEER matig weer .
Kijk @Red_85quote:
Bijna obsessief zou me niks verbazen dat zijn vrouw in haar hot wife era zitquote:Op zondag 16 maart 2025 17:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wel genieten hoe klaas altijd de naam van Brobbey anders fout spelt
Met de gunfactor doel je op het feit dat dit soort gasten doorgaans een pipa op zak hebben?quote:Op zondag 16 maart 2025 17:45 schreef bbuddybb het volgende:
Brobbey heeft de gunfactor, maar wat er gaat toch veel mis bij die jongen.
Wat is dit weer voor Calimeroactquote:Op zondag 16 maart 2025 17:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Zeist steekt de koppen in de rust bij elkaar. Dit kan natuurlijk niet.
Ik zou hem alleen vertrouwen met losse floddersquote:Op zondag 16 maart 2025 17:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Met de gunfactor doel je op het feit dat dit soort gasten doorgaans een pipa op zak hebben?
Gunfactor onder fans met hetzelfde IQ ofzo? Een van de slechtste eredivisie spitsen. Kan oprecht beter gaan rugby'en. Ligt die ook hele tijd op de grond.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:45 schreef bbuddybb het volgende:
Brobbey heeft de gunfactor, maar wat er gaat toch veel mis bij die jongen.
Schiet toch niet met scherpquote:Op zondag 16 maart 2025 17:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Met de gunfactor doel je op het feit dat dit soort gasten doorgaans een pipa op zak hebben?
Je mot trots zijn op je roots maat.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ter illustratie
quote:Op zondag 16 maart 2025 17:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Sjakie ook.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:46 schreef De_Kraam het volgende:
Ajax matig, AZ matig, Higler matig.
En arme Lowie moet dit maar ondergaan.
5 minutenquote:Op zondag 16 maart 2025 17:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
moest jij niet gaan trainen
[ afbeelding ]
Jij zit zeker naar de BBC te kijken en dan heb ik het niet over de zender.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
moest jij niet gaan trainen
[ afbeelding ]
Wat is selectief met regels omgaan om even te laten zien dat jij de baas wil zijn dan?quote:Op zondag 16 maart 2025 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Kijk @:red_85
Bovenstaande user weet het woord marchanderen wél in de juiste context te plaatsen.
Ik ben Ajax op een hele andere manier dan ik gewend ben gaan hatenquote:
Het is godverdomme bijna zes uur we vreten hier geen chips meer.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:51 schreef 3rr0r het volgende:
@:KingRoland gaat voor ons de Croky Thai Curry uitproberen
Moet jij wetenquote:Op zondag 16 maart 2025 17:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is godverdomme bijna zes uur we vreten hier geen chips meer.
Daar kijk ik uit principe niet naar. @Wereldgozerquote:Op zondag 16 maart 2025 17:50 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jij zit zeker naar de BBC te kijken en dan heb ik het niet over de zender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |