Pfffquote:Op zondag 16 maart 2025 10:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zit nu in de woonkamer terug te kijken we zitten in lap 6 uiteraard op het mega grote (50 inch) scherm.
Dat dachten we vorig jaar ook van McLarenquote:Op zondag 16 maart 2025 08:11 schreef Scorpie het volgende:
Gewaagde uitspraak maar Verstappen gaat GEEN WK worden dit jaar
Norris werd toen ook geen WK. Daarbij vechten ze bij McLaren elkaar ook niet de tent uit nu.quote:Op zondag 16 maart 2025 11:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat dachten we vorig jaar ook van McLaren
McLaren wel. Dat hadden we na de eerste races ook niet gedacht.quote:Op zondag 16 maart 2025 11:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Norris werd toen ook geen WK. Daarbij vechten ze bij McLaren elkaar ook niet de tent uit nu.
Nog niet, nu heeft Piastri zichzelf in de voet geschoten, ik neem aan dat hij dat niet blijft doen, al had Norris in dit geval net wat meer geluk dan hij.quote:Op zondag 16 maart 2025 11:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Norris werd toen ook geen WK. Daarbij vechten ze bij McLaren elkaar ook niet de tent uit nu.
Hup Liverpool.quote:Op zondag 16 maart 2025 11:20 schreef LTVDK het volgende:
Dat Sky commentaar bij F1TV begint overigens wel schijtirritant te worden, om de 5 minuten een interview met Zak Brown en ook nog even heel de fucking dagprogrammering met alle voetbalwedstrijden opnoemen![]()
Nog even en ik ga terug naar Nederlands commentaar, dan maar Melroy proberen te tolereren
Waarom nog Sky luisteren als F1TV bestaat?quote:Op zondag 16 maart 2025 11:20 schreef LTVDK het volgende:
Dat Sky commentaar bij F1TV begint overigens wel schijtirritant te worden, om de 5 minuten een interview met Zak Brown en ook nog even heel de fucking dagprogrammering met alle voetbalwedstrijden opnoemen![]()
Nog even en ik ga terug naar Nederlands commentaar, dan maar Melroy proberen te tolereren
commentaar van F1TV zelf pakkenquote:Op zondag 16 maart 2025 11:20 schreef LTVDK het volgende:
Die kan ik volgens mij niet selecteren in de appquote:Op zondag 16 maart 2025 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom nog Sky luisteren als F1TV bestaat?
das het bovenste bolletje boven de wereldbol gewoonquote:Op zondag 16 maart 2025 11:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kan ik volgens mij niet selecteren in de app
Oh zit dat daarquote:Op zondag 16 maart 2025 11:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
das het bovenste bolletje boven de wereldbol gewoon
Die app ondersteunt mijn 95 inch scherm met mijn hidden sound system niet, dus dan Sky als alternatief. Ja het is behelpen.quote:Op zondag 16 maart 2025 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom nog Sky luisteren als F1TV bestaat?
Wtf gast.quote:Op zondag 16 maart 2025 11:41 schreef manny het volgende:
[..]
Die app ondersteunt mijn 95 inch scherm met mijn hidden sound system niet, dus dan Sky als alternatief. Ja het is behelpen.
Anders heb ik toch het idee dat ik de race niet echt meemaak. Maar ik zit dan ook in een racestoeltje te kijken, en drink door een rietje uit een waterfles, tijdens de race dan he. Kwalificatie kijk ik gewoon met een glaasje prik en een bakje croky.quote:Op zondag 16 maart 2025 11:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wtf gast.
Messi is 3:1 op dat ding. Yuki 4:1.
Hidden sound systemquote:Op zondag 16 maart 2025 11:41 schreef manny het volgende:
[..]
Die app ondersteunt mijn 95 inch scherm met mijn hidden sound system niet, dus dan Sky als alternatief. Ja het is behelpen.
quote:Op zondag 16 maart 2025 12:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
edit: onvoorstelbaar dat 2015 alweer 10 jaar geleden is...
Toch relaxt, nu Rangers - Celtic kijken en vanavond golfquote:Op zondag 16 maart 2025 11:20 schreef LTVDK het volgende:
Waarom heeft iedereen nog zulke kleine tv's in huis?quote:Op zondag 16 maart 2025 11:41 schreef manny het volgende:
[..]
Anthony Hamilton had het druk (lol)quote:
Van de jonkies de enige die rust en stabiliteit toonde deze race. Je ziet aan Hulkenberg dat de enige taak vandaag was je wagen op de baan houden om punten te scoren.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
Antonelli heeft in z'n eerste race iig aangetoond dat hij in de F1 thuishoort.
Benieuwd hoe hij zich ontwikkelt want dit is nog maar ruw materiaal, zoals Max in 2015.
edit: onvoorstelbaar dat 2015 alweer 10 jaar geleden is...
Wel een class act die Anthony.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Anthony Hamilton had het druk (lol)
quote:Op zondag 16 maart 2025 13:30 schreef butz0rs het volgende:
Net de samenvatting gekeken. Was de regie tijdens de live race net zo slecht?
Enorm. Allemaal replays op het moment dat het wat spannend werd voorin.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:30 schreef butz0rs het volgende:
En dan weer juist heel lang voorin gebleven toen er geen fuck gebeurde.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Enorm. Allemaal replays op het moment dat het wat spannend werd voorin.
Viel op zich mee, maar wel een keertje toen Max achter Norris zat deden ze veel te veel replays.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:30 schreef butz0rs het volgende:
Ik heb ook erg genoten van de reclame tijdens de race , lekker het commentaar en geluid wegduwen om een reclame te horen over werkkledingquote:Op zondag 16 maart 2025 14:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
En de tijdenbalk die het ruim 15 rondjes niet deed en daarvoor regelmatig vast hing. Verstappen ging van 1 seconde achter Piastri naar 12 seconden achter zonder dat we er iets van gezien hebben.
toch 16 of misschien zelfs 23 punten weggegooid, dat vind ik niet echt rechtzetten. Hopelijk doet hij dat de komende race.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eventjes Piastri aan het analyseren.
Bij de eerste start goed weg alleen hij bleef te lang aan de binnenkant hangen waardoor die een moeilijke lijn had en daarmee een moeilijke exit. Waardoor Verstappen er bizar goed langs voorbij ging. (mooi gedaan van Max).
Halverwege de race natuurlijk spin in het gras. Top bedacht om achteruit te rijden waardoor de auto eventjes in een voorwielaandrijver veranderde.
En een bizarre overtake op Lewis op het eind. Dus al met al foutjes, maar toch redelijk rechtgezet uiteindelijk.
Norris had hetzelfde moment maar kwam wel goed weg. Of het nou geluk was of skill durf ik niet te zeggen. Ja Piastri kwam misschien net een tikje te snel weer terug de baan op waardoor die in het gras werd gepiroueerd.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch 16 of misschien zelfs 23 punten weggegooid, dat vind ik niet echt rechtzetten. Hopelijk doet hij dat de komende race.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |