Deze interviewer is toch gewoon een Nederlander?quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:01 schreef Nashipeer het volgende:
Interview met songfestival.be
Bekijk deze YouTube-video
Moet eerlijk zeggen dat ik dat ik dat niet weet. Maar ik heb mijn studie in België gedaan en wat mij toen al op viel is dat als Vlamingen in de media (acteursopleiding gedaan dus kwam ze vaak tegen) met een Nederlander praat, ze al snel zo "Nederlands" mogelijk proberen te spreken ipv het Vlaams. Bij hem hoor je toch wel een lichte Vlaamse tongval maar het zou mij niks verbazen als hij uit de grensstreek komt.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Deze interviewer is toch gewoon een Nederlander?
Nee hoor, hij klinkt voor mij echt als een Vlaming die ANB probeert te spreken.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Deze interviewer is toch gewoon een Nederlander?
Ik hoor meer gewoon (Nederlands) Limburgs. Beetje Googlen leert dat hij in Arnhem woont, dat hoor ik er dan weer niet inquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:35 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Nee hoor, hij klinkt voor mij echt als een Vlaming die ANB probeert te spreken.
Heb het nou twee keer live gehoord en twee keer zit dat stukje met "la vie en rose" er niet goed op.quote:
Wat een leuk interview. En wat is Claude toch een heerlijke jongen.quote:
Dat ben ik helemaal met je eens. Volgens mij is hij iemand waar je heel veel energie van krijgt omdat hij die zelf ook heeft en geeft. Toppertje wat dat betreft.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:57 schreef summer52 het volgende:
[..]
Wat een leuk interview. En wat is Claude toch een heerlijke jongen.![]()
Ik zet deze video ook even in de topic buitenlandse reacties. Is dat goed?
Wat lief! We moeten hem veel likes geven.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:32 schreef summer52 het volgende:
Ach hij doet zijn best...![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Leuk.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:53 schreef Greys het volgende:
@:summer52 hij heeft al 133 likes inmiddels op z'n youtubevideo sinds het oproepje, dat is meer dan al z'n vorige video's bij elkaar opgeteld aan likes, leuk hè? Ik gun het hem! En dat is omdat jij hem hier had gezet zodat wij hem konden tweeten.
Oh wat leuk. Ik heb de video ook gedeeld op mijn FB account. Dus misschien dat hij dan nog meer likes krijg.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:53 schreef Greys het volgende:
@:summer52 hij heeft al 133 likes inmiddels op z'n youtubevideo sinds het oproepje, dat is meer dan al z'n vorige video's bij elkaar opgeteld aan likes, leuk hè? Ik gun het hem! En dat is omdat jij hem hier had gezet zodat wij hem konden tweeten.
Over de 160 nu alquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:56 schreef summer52 het volgende:
[..]
Oh wat leuk. Ik heb de video ook gedeeld op mijn FB account. Dus misschien dat hij dan nog meer likes krijg.
Ik hoop het zo voor dit jochie.
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Over de 160 nu al![]()
Zijn hoogste aantal likes tot nu toe op een video van hem was 25 op een Europapa uitvoering. Kan je je voorstellen hoe hij nu aan iedereen laat zien hoeveel hij er nu al heeft. Zo leuk.
We hebben hem op de ESF-insta getagd in de story over Kick dus hopelijk ziet hij het. 🤞🏼 Zou leuk zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:17 schreef summer52 het volgende:
[..]![]()
![]()
yes zo leuk.
Ik hoop dat Claude het ook ziet!
Waarom zie ik alleen maar DELETED Greys?quote:Op zondag 30 maart 2025 10:38 schreef Greys het volgende:
C'est La Vie blijft wel echt heel constant qua streams, knap!
[ x ]
[ x ]
Geen idee eerlijk gezegd, ik zie de tweets! Zien anderen de tweets wel?quote:Op zondag 30 maart 2025 12:37 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Waarom zie ik alleen maar DELETED Greys?
Moet ik iets anders instellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:56 schreef summer52 het volgende:
[..]
Oh wat leuk. Ik heb de video ook gedeeld op mijn FB account. Dus misschien dat hij dan nog meer likes krijg.
Ik hoop het zo voor dit jochie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |