Ik vind Anouk sowieso zwaar overschat als songwriter, maar ik denk dat zelfs Aran Bade zal moeten toegeven dat dit niet zo'n heel goed liedje is. Het refrein gaat inderdaad nog wel, maar de rest... 18-jarigen doen een moord voor haar mooie doorleefde en bluesy stem, maar zij wil blijkbaar graag klinken als een 18-jarige.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:22 schreef Greys het volgende:
Ja als dit haar inzending zou zijn geweest heeft de commissie (die volgens vele roddelzenders 'zo arrogant waren om haar niet te kiezen' oid) er gewoon goed aan gedaan.
(Best een lekker refrein hoor, daar niet van. Maar toch echt liever C'est La Vie voor het ESF.)
Ik twijfel ook, maar als ze haar inzending zelf zo'n goed lied vond had ze die toch wel als nieuwe single gekozen? Het is ook qua lengte kort genoeg voor het ESF en Joost had ook elektronische stemspelerijen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lijkt me gezien de elektronische spelerijen met haar stem niet het songfestivalnummer.
Ik hoop eigenlijk dat Claude gewoon in iets als een leuk shirt, een zwarte broek en vlotte schoenen verschijnt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:01 schreef GeorgeM het volgende:
Hij zegt niks nieuws, behalve dat de outfit klaar is.
Hij kijkt al goed in de camera’s![]()
Er wordt gevraagd naar het jongetje en de 20 seconden, maar daar zegt hij niks over.
HET WORDT ZO VET! Aldus Claude
Komt hij straks in een parachute-jumpsuit of geheel in panterprintquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat Claude gewoon in iets als een leuk shirt, een zwarte broek en vlotte schoenen verschijnt.
Vogelpakquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Komt hij straks in een parachute-jumpsuit of geheel in panterprint
Die jongen staat alles joh. Maakt niks uit. Ik weet dat jij bang bent dat het de gewone kijker gaat afschrikken, maar ik vind dat ze tot nu toe qua beeldvoering juist wel goed bezig zijn. Je voegt iets artistieks toe aan een vrij basic popnummer.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat Claude gewoon in iets als een leuk shirt, een zwarte broek en vlotte schoenen verschijnt.
S10 ziet er ook altijd leuk uit. Maar toch vind ik haar op zo ongeveer elk Instagram-plaatje leuker gekleed dan op het ESF-podium.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:29 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die jongen staat alles joh. Maakt niks uit. Ik weet dat jij bang bent dat het de gewone kijker gaat afschrikken, maar ik vind dat ze tot nu toe qua beeldvoering juist wel goed bezig zijn. Je voegt iets artistieks toe aan een vrij basic popnummer.
Ik wil een costume-change, zoals in de videoclip. Nou ja, change. De jas uit doen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze dit ook nog als mogelijke ESF podium outfit had.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
S10 ziet er ook altijd leuk uit. Maar toch vind ik haar op zo ongeveer elk Instagram-plaatje leuker gekleed dan op het ESF-podium.
Maar goed, het scheelt inderdaad dat Claude weinig echt zal misstaan.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:50 schreef Niels93 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze dit ook nog als mogelijke ESF podium outfit had.
[ afbeelding ]
Dat zwarte pak dat ze uiteindelijk aan had omarmde ze. Dit is jurk waar ga je met dat meisje heen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:50 schreef Niels93 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze dit ook nog als mogelijke ESF podium outfit had.
[ afbeelding ]
Als in ‘Hugo de Jonge schoentjes’?quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wie zouden dat dan zijn? Zweden en Oostenrijk vechten om de winst - volgens de bookmakers dan - en een ander land wint de trofee?quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:54 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Waar twee honden vechten om 1 been gaat de derde ermee heen......zoiets lijkt het dit jaar wel te worden
Ja dat verwacht ik nog wel, welk land dat moet gaan worden geen ideequote:Op donderdag 27 maart 2025 13:01 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Wie zouden dat dan zijn? Zweden en Oostenrijk vechten om de winst - volgens de bookmakers dan - en een ander land wint de trofee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |