Pimmiegodquote:
Gezien de beperkte mogelijkheden is er wel het uiterste uitgehaald, vind ik. Dus daar put ik vertrouwen uit.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar daar had hij kleine ruimtes en is er naar mijn idee ook minder mogelijk zowel qua space als effecten. Het was gewoon een tv performance en geen ESF optreden.
Maar dan ga ik wat bijstellen. Verdorie.Dan moet hij het maar van zijn charme en lied hebben.
Met een top 10 plek in de finale zou ik blij zijn.
Nou ja hij had meer bewegingsruimte in en rondom die studio en meer mensen op het 'podium' dan toegestaan zou zijn op het Eurovisie. Dus dit was al eerder een grotere dan een kleinere performance van wat we op het eurovisie krijgen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar daar had hij kleine ruimtes en is er naar mijn idee ook minder mogelijk zowel qua space als effecten. Het was gewoon een tv performance en geen ESF optreden.
Maar dan ga ik wat bijstellen. Verdorie.Dan moet hij het maar van zijn charme en lied hebben.
Met een top 10 plek in de finale zou ik blij zijn.
En ca. 80.000 van die streams zijn uit het buitenland. Dat is evenveel als Louane er buiten Frankrijk haalt…quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:43 schreef Greys het volgende:
Ik vind het toch wel knap hoe Claude hier dag in dag uit keurig derde staat.
[ x ]
En Italië mag je geloof ik bijna niet meetellen want die streamen vooral hun eigen inzending erg veel toch. Meen ik me te herinneren van voorgaande jaren.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
En ca. 80.000 van die streams zijn uit het buitenland. Dat is evenveel als Louane er buiten Frankrijk haalt…
Klopt, al zijn daar 60.000 streams uit het buitenland. Maar die hebben ook een grote diaspora.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
En Italië mag je geloof ik bijna niet meetellen want die streamen vooral hun eigen inzending erg veel toch. Meen ik me te herinneren van voorgaande jaren.
En alsnog minder dan NL buiten het eigen land dus!quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Klopt, al zijn daar 60.000 streams uit het buitenland. Maar die hebben ook een grote diaspora.
Ik heb ook echt geen idee meer hoe dat lied van haar gaat, zou het niet meer kunnen neuriën nu. Italië dan nog wel, stukjes. Zweden van begin tot eind haha.quote:Verder is het opvallend hoe matig Louane het doet. Frankrijk is een enorme markt, die moet wel boven onze Claude kunnen komen qua aantal streams… maar nee dus.
Een freeze! Ik ben nog steeds trots dat ik dat bij Douwe Bob goed voorspeldequote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:20 schreef Niels93 het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat Cornald/Claude zei dat er in de 'resterende' 20 seconden nog iets gaat gebeuren op het podium in Basel. Maar ik kan die bron niet meer vinden.
20 seconden “lalalala lalaa lalalalalaaa lalalaaa lalalala lalaa lalalalalaaa lalalaaa lalalala lalaa lalalalalaaa lalalaaa lalalala lalaa lalalalalaaa lalalaaa lalalala lalaa lalalalalaaa lalalaaa lala lalalala lalaa lalalalalaaa lalalaaa”.quote:Op woensdag 19 maart 2025 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een freeze! Ik ben nog steeds trots dat ik dat bij Douwe Bob goed voorspelde
Wat is het toch een leuke jongen he! Jammer dat het niet kan regenen op het podium in Basel, vond het een mooi symbolic hebben.quote:
Hm. Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden. Het is in ieder geval niet geschikt voor het Songfestival.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:14 schreef blackswangreen het volgende:
De nieuwe single van Anouk. Wellicht was dit haar inzending voor het songfestival. "He's leaving and the thought of us behind" is ontzettend lelijk Engels, dat in elk geval.
Bekijk deze YouTube-video
Jezus wat een gedrocht van een nummer.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:14 schreef blackswangreen het volgende:
De nieuwe single van Anouk. Wellicht was dit haar inzending voor het songfestival. "He's leaving and the thought of us behind" is ontzettend lelijk Engels, dat in elk geval.
Bekijk deze YouTube-video
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |